Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,252 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 127 alkaa tästä.

Mode

#55142 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eka!

Kuis volli näin äkkiä vaihtui.

[moderoitu]

Mannaryyniä pitää ihmetellä. Maksaa mökkivuokran, eväät ja kyyditsee vaikka paskaa sataa niskaan. Ehkä se tosiaan on sellainen kuten mp neiti sanoi, kulkee tahdottomana jossupossun talutusnuorassa.

Mikähän reinboustreetin möntykartanon kohtalo on? Vellillä oli uusi kämppä ja perintömäntyhuonekalut siellä. Täällä oli joskus Vellukan lähinaapureita, onko palatsi siis myyty rahanpuutteessa tms?

#55143 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Veijo itse kertoi koirien upotuskasteluista minulle.

#55144 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Veijo itse kertoi koirien upotuskasteluista minulle.

Kertoiko mitään muuta, miksi uusi asunto tms?

#55152 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Voi jösses kun alkaa ottaa voimille nuo jatkuvat uskontohöpinät. Nissisen sivulleki ku menin näätimään ni se älytön loputon ”herra sitä, siunaus tätä”, mistään muusta ei puhuta. Miksi sitä omaa uskovaisuuttaan pitää ylikorostaa jatkuvasti? Ovat kuin jonkun joukkohysterian pauloissa. Onko mikään oikea pastori tuokaan äijä, näkyy facen mukaan olevan näitä elämänkoululaisia. Armon virta ry, wtf is that?

Kyllä sitä voi olla uskovainen ilmankin, että joka lauseeseen pakkosisällytetään joku uskontoon liittyvä termi.

#55153 Ilmoita asiaton viesti
    Supastar
    Participant

VOL 127…. Ja alamäki jatkuu…

#55154 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Olisiko Mietiskelijällä kenties tietoa, oliko Veijo, joka teki uusimman eläintensuojelu-ilmon nyt jussin jälkeen?

Joku sen ainakin teki, mutta nimettömänä. Tuskin lähdetään tutkimaan.

#55155 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö My bodyguard broke down the pictures of my wall as well!!!! The pic is about my sister Julia who was made of A***** V*********and not me. She created a big picture of Julia, and there was a pyramide inside. Nyt vasta tajusin tämänkin: Suuri taulu Juliasta oli täynnä pelkästään Julian kuvia ilman perheenjäseniä!!!!! Made by AV mun ex-tanssija. Ja keskellä kuvaa oli pyramidi! Se on TUHOTTU nyt meidän puolesta!!!!!

Mulla on henkivartija joka tuli tsekkaamaan asuntoani! Hän oli armeijassa lentomekanikko ja tuli nyt tsekkaamaan asunnon. Tästä lähti viimeinen syyllisyys harteiltani!!!! Seiska leimasi minut ”SikaMikan puukottajaksi.” SikaMika DI oli ominpäin avannut kaikki sähköjohdot ja repinyt ne käsin seinästä!!!! Tämä vesikraana on lähellä, eli hän myös toivoi kuolemaani! En ole ikinä julkaissut näitä kuvia aiemmin, mutta en tiennyt tätä tarkalleen!!! Jumala sanoo: Totuus tekee teidät vapaaksi! SikaMika oli jättänyt veden valumaan ja yritti tappaa minut, tietämättäni! Lehdistö säälitteli häntä, vaikka nyt totuus tulee auki!!!!! Julia tietää tämän mutta hän ei voi todistaa! Mika oli Lanzarotella sisareni kanssa omasta pyynnöstäni ja sikaMika sanoi siskolleni näin: ”Teen mitä tahansa että teen Johannasta hullun.” Hän poltti 2 askia röökiä pvä, katsoi ilmeettömästi Juliaa ja ”Huora Johanna on kohta kuollut!” Sisareni kärsi tästä kaikesta enemmän kuin mistään!!!! TOTUUS TEKEE VAPAAKSI ja mikään media ei koskaan julkaissut totuutta!!!

#55156 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö H***** D*****  joka haukuit minua tästä: lue nyt TOTUUS!!!! ja kaikki vihaajani jotka kuvittelitte että ”minä puukotin SikaMikaa.” Asia EI todellakaan mennyt niin. Jeesus Kristus siunatkoot SikaMikaa, antakoot hänelle armon ja varjelkoot häntä!!!! Hän oli ensirakkauteni ja rakastan häntä loppuelämäni ajan! Amen!

Kuvissa: keittiön kraanaveden alla oleva käsinrevitty pistorasia, vessan vieressä oleva rikottu pistorasia ja sitten ei ole todisteita siitä, kuinka SikaMika raahasi minut keskellä yötä nukkuessani keittiöön ja pakotti siivoamaan lattian rätillä. Joten KAIKKI EI OLE SILTÄ MITÄ NÄYTTÄÄ!!!!!! Tiedoksi Gérard Depardieu myösMy ex boyfriend; who broke the electrity on a serious way with running water out but he could NOT kill me!!  

#55157 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö With L*** S****** my model friend from Moscow. Kävin äsken katsomassa irlantilaista kristillistä bändiä Iso-Roballa, ja olin tapahtumaan pettynyt! Nyt jaan kristillisiä traktaatteja tässä helvetil.baarissa ja sitten ihanille unille! Yorkki ei ole aiemmin purrut mua melkein nenään, mun Bella mopsin pitäisi olla täälläniin kurittaisi vähän tuota ihme diivaa!!

Itseasiassa kuritin jo norm.toimenpiteiden kanssa yorkin ja nyt hän murjottaa! Hyvä niin! Tiedän kyllä miten koiria koulutetaan!

Tulin heti kentälle evankelioimaan! Venäläinen malliystäväni LS . Heti annoin kristil.traktaatit! Tämä on vasta alkua!

(KUvia kaljusta miehestä ja yorkista. Mies toimi sitten sähkömiehenä Esikoissikiön asunnossa)

#55158 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Joku on näköjään antanut Esikoissikiölle taulu-tv:n ja kaljupää tuli sitä yöllä asentamaan.

tutki sitten pistorasioita yms ja löysi em ”vikoja”. Esikoissikiö unohtaa että 8 vuoden aikana sähköjä on sorkkinut yksi jos toinenkin…

#55159 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eukko sekoaa päivä päivältä enempi, tuo hihhuliaate on viimeinen niitti arkussa, sillä sekoaa normaalimmankin polla kuin narsipaatti-sekakäyttäjän . Juulian kuvassakin oli pyramidi, jos oikein etsii maitopurkissakin varmasti on. No, paxukainen tuskin maitoa juo. Muovipakkauksissa oleva kierrätysmerkki on ainakin selvästi pyramidi 😀 .

Maailman paras koirankouluttaja rankaisi yorkkia. Eli heitti seinään? Kyllä jossu koirien rankaisut osaa, siinä touhussa vaan on vaarana ranka katketa, kukaan ei tiedä kuinka kävi Fendille (rankaistiin ja päätyi sekajäteastiaan joidenkin lähteiden mukaan) , rääkätty heikossa kunnossa oleva Lola tuskin edes tarvitsi rankaisua päästäkseen päiviltä mutta varmaan se edesauttoi. Viljon (joku yorkeista kumminkin) rankaisu vähän epäonnistui kun vain jalka katkesi. Ikävää että Vellin piti rahoittaa noita koiria sille, olisi edes vähän mies ja hakisi/luovuttaisi ne pois ja puhuisi suunsa puhtaaksi eläinsuojelulle että akalle saataisi eläintenpitokielto.

#55160 Ilmoita asiaton viesti
    Laivapastörointi Ruuti
    Participant

Tunkki tuntuu olevan entistä enemmän seonnut. Aivan kammottavaa tuo sekoilu missä tulee suomea ja englantia peräkkäin jopa samassa lauseessa. Kenelle tunkki luulee kirjoittavansa?

Teksti on muutenkin aivan vähä-älyistä. Kielioppivirheitä tulee kuin liukuhihnalta, en usko että pelkän uskonnon varjolla tuohon tilaan on päästy, oma veikkaukseni on että alla on todella kovia ”nappeja”. Töherryksien taso on toki aina ollut täysin paska, vaikuttaisi kuitenkin että viime aikoina on jopa aiemmat standardit alitettu.

#55161 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Totisesti annan teille sähköiset traktaatit.

Angeli’:

Joku on näköjään antanut Esikoissikiölle taulu-tv:n ja kaljupää tuli sitä yöllä asentamaan.

tutki sitten pistorasioita yms ja löysi em ”vikoja”. Esikoissikiö unohtaa että 8 vuoden aikana sähköjä on sorkkinut yksi jos toinenkin…”

Olen vuosien varrella vaihtanut lukuisia pistorasioita asuntoihin joissa asuu joku juoppo. Kaikissa paikoissa on ollut myös oviin ja kipsilevyseiniin potkittuja reikiä. Myöskin yleisessä siisteydessä olisi ollut toivomisen varaa mutta kun ei ollut tilattu tupatarkastusta pitämään niin mitäpä tuosta. Kyllä ne pistorasiat hajotetaan kun kännissä on niin kiva potkia kaikenlaista. Jos yleisöksi sattuu samanhenkisiä ääliöitä on kahta hauskempaa.

#55162 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Sekoboltsiuden aste on jo kohonnut huimiin lukemiin.

Suomenkielen taito ollut ala-arvoista tähänkin asti, mutta nyt sekin jo melkein lukukelvotonta. Puhumattakaan ’sisällöstä’: ei tolkun hiventäkään.

Tunkero on niin valmista pöpiläsakkia kuin olla voi. Jos Jassu on yrittänyt joskus saada pakkohoitoon, eikä ole onnistunut, niin nyt alkaa mahdollisuudet siihen olla lähellä.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,252 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.