Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 2,254 total)
  • Author
    Yavannah
    Participant

Krhm… joku tuossa Tunkin linkkaaman kuvan keskustelussa suvaitsi verrata Suuren Naurajan aivojen ja sukuelinten kokoa.

#55778 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

On mun ehdoton suosikki bändi. Pitkästä aikaa tuoretta otetta, pirullisen hyviä sanoituksia. Ei niin valmiiksi pureskeltua varsinkaan sanoituksen ja symboliikan kohdalta.

Oletan että hän on jonkin sortin fani kun kerta tuskaankin meni..

#55779 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Aivan varmasti fani. 😀 Tosin jos menee tyrkyttelemään väärälle tyypille niitä lappusia niin ei välttämättä saa kovin kaunista vastausta.

Ei ainakaan jos tyyppi on vähänkään Nemin kaltainen tapaus. Sarjakuvahahmo siis. Suosikki sarjikseni itseasiassa. : D

#55780 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Kertokaa nyt mulle, eikö toi Tuksun ”usko” ole helluntailaisuutta, eikö noi kaikki ruutit sun muut ole lähtökohtaisesti hellareita?

#55781 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Ylipäätään on hassua että muide, joka itse on levitellyt värkkiään ja lotkottimiaan julkisesti kehtaa paasata jostain illuminati merkeistä. Ämmä on itse yks illuminati. Tähän päivään mennessä ei ole kertonut katuneensa rivoa mennyttä elämäänsä. On vain sanonut hiukka ”mokailleensa”. Ja siinä todistamis tilaisuudessaan kertoi, kuinka ”alkoi kiinnostaa raha, valta, ulkonäkö” mikä antoi vihjailuja siihen suuntaan, että häpeäisi mennyttä jumalatonta elämäänsä.

Mutta annas olla kun äksypiksupikkosisko vokotteli julkisuutta luomipattisyövällään, heti tuli se todellinen Tuksu esiin haukkumaan, kuinka pikkusisko on kateellinen minäminäNI paheellisesta glamööristä historiastaNI. Ja JuliastaNI. Ei katumuksen häivääkään menneisyydestä, pinnallisuudesta ja pettämisistä, ei, vaan se on kadehdittava menneisyys, oma siskokin jopa kadehtii!

Heti tultiin puolustamaan omaa reviiriä. On se tyhmä. Ei osaa edes teeskennellä uskovaista uskottavasti.

PS. Nuo uskovaiset ystäväiset kun nyt vasta alkavat etsiä tietoa netistä Tuksusta, niin ne törkeimmät jututhan on poistettu netin ihmeellisestä maailmasta jo vuosia sitten, kuten juuri mainitsemani v**un levittämiset. Olen sen verran vanha näätä, että muistan ne ajat kun sitä värkkiä oikeasti levitettiin auliisti lavoilla. Vain yksi strippaamis video löytyy, jos jaksaa tunnollisesti netin syövereitä tonkia.. Samoin hänen härskeimmät blogi kirjoitukset poistettiin nopeasti Seiskan toimesta ja niistä on vain harmaa muistijälki täällä ja ehkä joissain muissa keskusteluissa.

#55782 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

Tuksun usko ei ole mitään uskoa, se on juoppohulluutta, tai jotain muuta mielensairautta.

#55783 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

No me näädäthän voimme avuliaasti tarjota Tuksun uskon sisarille ja veljille sen materiaalin, jota Tuksusta on vielä löydettävissä. Kyllähän netissä kai vielä on joitain aika mehukkaitakin juttuja ja kuvia tallella.

Kas minkä nettiin laitat, niin se pysyy kans siellä. Aina joku on ehtinyt napsasta talteen.

Tosin Tuksu kuitenkin selittää kaiken uskon sisarilleen ja veljilleen niin että ei hän mutta ne muut tai että näädät on väärentäneet kaiken netistä löytyvät jutut, kuten vaikka juuri värkin levittelykuvatkin.

#55784 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Niin. Ja ”media vääristelee asioita”, vaikka Tuksun koko ns. julkisuus on AINA perustunut sille, mitä hän itse julkisesti omissa blokeissaan ja sivuissaan sanoo tai tekee. Ei median ole edes tarvinnut vääristellä mitään.

#55785 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Tuksu on uskottava uskovainen VASTA SITTEN kun hän itse myöntää eläneensä paheellista, jumalatonta elämää ja katuvansa sitä. Tarkoittaen sitä, ettei pikkusiskollakaan ole mitään kadehdittavaa hänen menneisyydestään.

Sitä päivää ootellessa…

#55786 Ilmoita asiaton viesti

Vuosien taustanäätäilyn jälkeen suoraa raporttia Tuska-festivaalilta (jota ei sekoitettakon Rautaneitsyeen, joka on niin, ah, haloo, saatanallista jne. musiikkia). Tulimme muun yleisön mukana ulos alueelta viimeisen bändin jälkeen ja vähän olin siinä jo ihmetellyt, kun perinteistä Jeesus-bussia ei näy mailla, ei halmeilla.

Jalkakäytävän varressa, ihan ohimennen, oli Tuksu ihan ite jakamassa jotain lappusia Veijon kera. Tuksua itseään en huomioinut lainkaan, katse osui lähinnä yläilmoissa leijuvaan Veijoon. Ei minulle eikä partnerilleni tyrkytetty traktaatteja, ilmeisesti molemmat toivottoman epäkarismaattisen ja selväpäisen näköisiä.

Yllätyin niin paljon sekä Loviisan vahvistuksen että Tuksun itsensä läsnäolosta, että kerkesin päivitellä ääneen vasta monta metriä jälkikäteen, että ”siinä se Tuksu nyt sitten on”. Selväpäiseltä vaikutti, meni ohjeistamaan Vekeä kun olimme heidät ohittaneet ja jäi pönöttämään tämän viereen. Ei ollut erityisen pöhöttyneen tai kännisen oloinen, ihan oma turpea botox-itsensä. Mutta jännä tilanne ja aika sinänsä: Jeesus-bussillinen julistajia oli ilmeisesti lähtenyt jo tutimaan ja Tuksu jäänyt Veijonsa kanssa jakamaan ilosanomaa. Eihän siitä vaan konfliktia aikaan saa, kun festareilta tuleva kansa jo valmiiksi niin iloista ja vähän laskuhumalasta kankeaa. Eikä kukaan taatusti Johanna Tukiaista enää tunnista taikka osaa tuolleen festariporttien ulkopuolella odottaa.

Jännä ilmestys kyllä.

#55787 Ilmoita asiaton viesti
    Lahen näätä
    Participant

Tulin eilen itse Tuskan porttien läheisyyteen noin klo 14 aikaan ja silloin se ”jeesusbussi” oli justiinsa parkkeeraamassa siihen. Istuin siinä lähellä ihan hyvän tovin, eikä näkynyt Tunkkia. Pari mun kaveria (pikkaisen humalassa jo) meinas mennä kyseleen, että milloin se Johanna Tukiainen esiintyy, mutta sain estettyä… 😀

Poistuin alueelta noin klo 20 aikaan (en mennyt itse festareille), silloin jeesusbussi oli vielä paikallaan, mutta en kyllä nähnyt Tunkkia edelleenkään. Kiva kuulla, että Tunkki onkin ollut siellä! Ois vielä muutama tunti pitänyt jaksaa hengailla… 😉

#55788 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Tottakai Vellukka oli mukana, kukapa muu sitä huru eukkoa olisi kuskannut.. On se lapanen se ukko ,oikein kunnon rukkanen. Ei taida olla selkärankaa sen enempää kuin lapamadolla. Varmaan hamaan hautaan saakka toimii autokuskina ja lompakon levittäjänä..Minä näen tämän Tuhnun uskon levittämisen hyvin rienaavana touhuna ja katsotaanpas vaan eikö kolahda tunkeroiselle omaan nilkkaan tavalla tai toisella tuo pilanpäiten hurskastelu.. Niin se yleensä käy. Äitiäni oli kohdeltu nuorena miniänä todella kehnosti ja hän tyytyi kohtaloonsa ja totesi joskus että jos luoja on olemassa niin eiköhän tuo lie nuokin julmuudet huomannu ja muistiinsa laittanut.. Uskokaa pois mutta jokainen kiusaajista ja halveksijoista sai osansa kuka mitenkin aikaa oloo… Semmoista se elämä on …

#55789 Ilmoita asiaton viesti
    Näyttävä
    Participant

S N Onko Johanna Tukiaisella jokin kytkös tähän nuorisotyötä tekevään Joosua-missioon? On liikkunut tarinoita että Johanna olisi päihteissä ollut siellä Tuska-festareilla ollut osallistumassa käännytystyöhön ja alkoholia vieläpä mukana?!

Timo V  Monenlaisia tarinoita liikkuu uskovien ympärillä. Ennenkuin lähtee levittämään huhuja niin kannattaa kysyä suoraan Johannalta. Oli viimeisen tunnin illalla jakamassa Trakuja ja en tiedä millä syyllä olisi pitänyt estää? Enkä olisi edes voinutkaan Suomi on vapaa maa ja täällä saa muutkin kuin Joosualaiset julistaa vapaasti evankeliumia. En ole aktiopoliisi. Sen tunnin aikana kuin näin Johannan jakavan trakuja, niin oli se innokas ja tosissaan. Voi kun muutkin uskovat olisi rohkeita ja tulisivat evankelioimaan huomenna su tuskaan ja arvostelijat teidänkin panosta tarvitaan evankeliumin työssä.

S N  Kiitos vastauksestasi! Tuo kytkös jäi vielä epäselväksi. Johanna viittaa Sinun nimeesi mainostaessaan osallistumista ko tilaisuuteen..

S N Jos olen oikein ymmärtänyt niin Joosua-missio korostaa kaikin puolista raittiutta toiminnassaan.

X X Anteekis epäuskoni mutta tuosta Tukiaisen ”esiintymisetä” jäi sellainen kuva, että kävi heittämässä ”keikan” humalassa oman egonsa vuoksi ja kyllä, Johannalla oli punkkua mukana 🙁 Mainostaa itseään Timo V:n nimellä somessa.

X X Nyt mainostaa runsaasti ”suoritustaan” somessa. Voi moni kristitty kysyä onko tämä rehellistä ja vilpitöntä uskoa ja käyttääkö myös tityt julkisuutta tavoittelevat kristityt Johannaa hyväkseen?

Olkaa veljet ja siskot vilpittömiä uskossanne, eikä ulkokullattuja selittäjiä!

#55790 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Vapaata ja vajaata.

ritax:

”Kertokaa nyt mulle, eikö toi Tuksun ”usko” ole helluntailaisuutta, eikö noi kaikki ruutit sun muut ole lähtökohtaisesti hellareita?”

Kyllähän niiden maneerit on kopsattu amerikkalaisperäisistä ”vapaista” liikkeistä.

Nissinen pitää omana viiteryhmänään vapaakirkkoa. Mikä nämä Tunkit ja paattipastorit erottaa kaikista liikkeistä on se, että helluntailaiset ja vapaakirkkolaiset mieluusti kouluttaa evenkelistansa ennen kuin ne lasketaan munaamaan koko porukka mesoamisellaan. Samoin kaste ei ole kuin polttaripila jossa uitetaan onneton juhlakalu kun se on niin helvetin hauska ja omaperäinen idea. Nämä seurakunnat järjestävät jonkinlaisen ”rippikoulun” jäseneksiottamisen yhteydessä. Ei tarvitse kovin kauaa katsoa Tunkin tai Ruutitynnyrin meuhkaamista kun arvaa etteivät ne edusta mitään ”virallista” tahoa. Patrikki Tiaisesta en sano muuta kun sen että kiva kun tivoliin saadaan uusia pellejä. Kielilläpuhuva vouhake on piristävä uutuus jo hieman tunkkaiseen näätäilyyn.

#55791 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

”Ja nyt 80 000 lestadiolaista noudattaa heidän itse keksimiä käskyjä –  kelvatakseen Jumalalle.”

Sitä samaa tekevät kaikki uskovaisen, uskontokuntaan katsomatta.KAIKKI materiaali jumalasta on ihmisen keksimää.

Minua kovasti ihmetyttää kuinka hiljaa jumala7jumalat on ollut viimeisen 2000 vuotta kun sitä aiemin sillä tuntui olevan kovastikin asiaa.

Suuren naurajan sanoin, buahahaaa

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.