Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 2,253 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: Kohta on tulossa Jumalan TUOMION PÄIVÄ, josta Raamattu puhuu!!!!! Oletteko valmiita siihen??

#55912 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Tuska-postaukseen kommentteja:

M***** J****** S****: Ystäväni I*** I******* on Tuskassa. Hän tarvitsee Herran sanaa. Tuntomerkit: musta t-paita.

P*** R*****: musiikki ja sen demonisointi on aika syvältä 😀

Esikoissikiö: rakastan hyvää musiikkia! Mutta tietty musiikki on suoraan saatanasta, ei vain hevimetal, mutta ns. illuminaatti musiikki myös, johon kuuluu ainakin 30 maailman suurintä tähteä. Esim. Johnny Cash oli todella rakkaudellisesti ja hyvästä hengestä! Samoin esim. Rick Pino jne. useita mahtavia esiintyjiä! nyt keskitytään tähän (heaviin) sen takia että nyt vkloppuna nää Tuska festarit on. Juuri kirjoitin aiemmin, että tosi monet hyvät biisit, siis heidän laulajansa ja tuottajansa kuuluvat Illuminaattiin. Esim. jos Katy Perryn muutamaa biisiä kuuntelee hitaasti takaperin niin siellä lauletaan: ”Hail Satan…..”  Tiedän että Pyhä Henki puhuu kauttani. Koska mulla esim. on ollut paljon homoja tosi hyvinä kavereina, enkä uskaltaisi edes kirjoittaa ylläolevaa statusta, pelätessäni menettäväni kaikki hyvät homoystäväni jne. Mutta kun Jumala nyt käskee minua varoittamaan, niin varoitetaan sitten! Ei tämä mikään helppo tehtävä ole! Helpompi olisi olla hiljainen hissukka ja katsoa vierestä vaan kaikkea!  Kaikkia okkulstistia symboleita näkyy videolla; kuten suuria perhosia, suuria yksiä silmänkuvia, suuri klovni joka on ilmiselvä paholaisen kuva, käsimerkit, aurinko, kuu ja sirppi, pääkallot ja luut, jne. jne. ÄLKÄÄ MENKÄ HELVETTIIN; SIELTÄ EI PÄÄSE KOSKAAN POIS!!!!

J**** P*** Suuntaukselle mahtaa, jos haluaa noudattaa Jumalan Sanan ohjetta, jonka mukaan homot ja lesbot eivät peri Jumalan valtakuntaa. Homous on Jumalan silmissä iljettävä luonnottomuus, jota mikään määrä rakkautta ei kuorruta oikeaksi.

I**** R******: J**** P*** vastauksesi kaikessa epäinhimillisyydessänsä on yhtä lailla iljettävää. Ensi sijassa ihmiset tulee ohjata Jeesuksen ristin juureen näkemään, millaista rakkautta Jumala osoitti meitä kohtaan kärsiessään itse syntimme rangaistuksen lihassa. Tiedän, että on olemassa uudestisyntyneitä homoja ja lesboja, jotka painivat syyllisyydentunteen kanssa jatkuvasti ja odottavat kovasti sitä luvattua vapaaksi lunastamistaan täältä maailmasta siihen paikkaan, jossa synti ei turmele, ruoste ei raiskaa eikä koi tee tuhojaan. Miten meidän tulee kohdella honoseksuaaleja veljiä ja siskoja? Kuten Kristuskin vaeltaessaan lihassa teki. Miten hän sen teki? Siten, että hän oli yhtä Jumalan kanssa. Miten olla yhtä Jumalan kanssa? Mielenmuutoksen kautta. Millainen mielenmuutos tarvitaan? Sellainen mielenmuutos, jossa Jumalaa temppelissä puhtoisuudestaan kiittävä fariseus tulee syntisen publikaanin kaltaiseksi. Sellaisen syntisen publikaanin, joka lyö rintaansa ja sanoo ”Herra, ole minulle syntiselle armollinen”. Mikä siis on todellista vanhurskautta? Usko Jeesukseen Kristukseen, syntiemme sovittajaan, vanhurskaaksi julistajaan.

K*** L****: J**** P*** . Ei, ei todellakaan voi. Sä olet oletettavasti hetero. Jos olisi Jumala, myös me ei-heterot ollaan hänen luomiaan ja nainen voi rakastaa naista, mies miestä. Jos olisit homo, tuomitsisitko itsesi??? Suurin osa eläimistä, Jumalan luomista, ovat bi-suuntautuneita, moni hermafrodiitti. Ainoa monogaaminen hetero on joutsen. Ei ihminen. RAKKAUS ei vahingoita. RAKKAUS on paljon muutakin kuin seksiä. TUOMITSEMINEN on syntiä ja vie helvettiin. Varmasti, JP, olen elänyt elämääni paremmin ja toisia kunnioittavammin kuin moni uskova, vaikka olen ateisti ja ei-heterona vähemmistöä.

K**** L*********: VÄÄRIN! Jumala loi naisen JA miehen. 3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa senkanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.” MITEN NÄIN SELVÄÄ ASIAA EIVÄT IHMISET YMMÄRRÄ?

J**** P***: K*** L****, samaa sukupuolta olevaa voi rakastaa. Ei sitä ole kukaan kieltänyt. Mutta seksi ei kuulu samaa sukupuolta olevien suhteeseen.

Minä en tuomitseketään, mutta minä kerron, että Jumala tuomitse homouden synnin iljettäväksi luonnottomuudeksi, jonka harjoittajat eivät pääse taivaaseen.

K*** L****: Mutta kaikkihan me ollaan jumalan luomia??? Eläinkunnassakin lähes kaikki lajit ovat biseksuaaleja tai kaksisukupuolisia. Lähtökohtana on lajin säilyminen, evoluutiobiologisesti. Samoin kasvikunta. Ikävää että mua ei hyväksytä, jos olen naisen kanssa, se ei kuitenkaan vahingoita ketään. Juuri vastaavanlaisten mielipiteitten takia uskossa olevien suuntaumus- ja sukupuolivähemmistöjen suisidaalinen tendenssi on korkea. Vanhoja asenteita olisi syytä korjata, avartaa katsettaan, hyväksyä rakkaus. Ja seksihän on jokaisen oma asia, se kun tapahtuu rakkaudesta, yhteisymmärryksessä, tarkoitus tuottaa kumppanilleen hyvää eikä vahingoittaa millään lailla, samoin kuten heterosuhteissakin. Aion kuitenkin jatkaa elämääni niinkuin se on, nukun yöni hyvin ja rakastan.

(jätetty pois paljon yhdentekeviä, poimittu parhaat palat)

#55913 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaviekoon
    Participant

En se minä muttakuse Jumala. Uskooko tuohon kukaan?

#55914 Ilmoita asiaton viesti
    OlympiastaduibSuoraanMyös
    Participant

Sakeaa tavaraa on kyllä taas esikoissikiö Faceen tykittänyt. Jessen morsian alkaa jo kirjoitaa kieliäkin uusiksi, kun Allahkin on muuntautunut Saatanaksi. Pitäisikö jonkun kertoa madamelle arabian kielestä? Ehkä sekin on illuminaattia suoraan myös.

On tullut käytyä vuosien varrella sekä Tuskassa, että Pridella ja oikein mielelläni menen sinne helvettiin, jos taivas on täynnä Tuksun kaltaisia itselleen sokeita väkivaltarikollisia. Joo, ihmiselle pitää antaa mahdollisuus muuttua, mutta kun madame ei edes yritä, eikä ole ikinä yrittänyt. Onhan se aina ollut tiedossa, etteivät nuo kiihkoilijat mitään ruudinkeksijöitä ole, mutta melkoinen puupää täytyy olla, jos oikeasti uskoo madamen muutokseen.

Jos madamelta loppuu viina, niin onkohan viinakin kohta illuminaattia myös? Toki näet kaikki mitä madame haluaa, mutta ei saa on suoraan Saatanasta ja illuminaattia. Sitten kun joku tuo sitä viinaa, niin voi taas kääntää takkinsa.

#55915 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Lävessä loistavaa settiä Strippikseltä. Mun versio olisi ollut Johannas Kostaja, mutta muuten en olisi pystynyt parempaan:

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Nyt-iski-EvanKeliakia/1107293

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Pride-and-Shame/1107308

#55916 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: My other ”father” S**** N*******, who baptised me to a lake in Finland, for the name and the Glory of Jesus Christ! 

M**** H*******: Hakeekohan Esikoissikiö nyt tätä kautta julkisuutta kun nakuilu meni hieman överiksi.

E*** R*********: Siis mitä minun silmäni lukevat…vieläkin vaan vinoillaan ihmiselle joka on siirtynyt kuolemasta elämään, pimeydestä valkeuteen ja joka kuuluu nyt kuninkaalliseen kansaan, pyhään papistoon, kaikkivaltiaan Jumalan lapseksi, ollut Hänelle kuuliainen ja kertoo uskostaan….hävetkää vinoilijat ja pahan puhujat, Jumalan edessä olette kerran vastuussa sanoistanne…miten kehtaa joku tälläisen asian yhteydessä puhua nakuilusta….häpeä ja nöyrry itse Jumalan kasvojen eteen tekemään parannusta sanoistasi ja ajatuksistasi…

M***** S*******:  ”Kivien heittämisen” vois tosiaan lopettaa, kun tosiasiassa jokaisen elämästä löytyy asioita, jotka ei ole kovinkaan edustuskelpoisia ja ylpeilyn aiheita vaikkei ne lehtien palstoille ole päätyneetkään..oli kyseessä sitten uskova tai ei uskova ihminen…iloitaan Esikoissikiön puolesta ja toivotaan kaikkea hyvää..jos on vain pahaa tai ilkeää sanottavaa on monessa tilanteessa parempi olla ihan hiljaa…Jumala kyllä huolehtii oikeudenmukaisen tuomitsemisen meidän kaikkien kohdalla, joten rakentavinta lienee keskittyä itsetutkiskeluun ennemmin kuin toisten tuomitsemiseen ja arvosteluun :-)tsemppiä Esikoissikiölle, rohkea nainen olet..moni ois lannistunut siitä ryöpytyksestä ja pilkasta mitä sinunkin osaksesi on tullut..

T**** A*******: Jumalalle on kaikki mahdollista 

#55917 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Ei onnistu jostain syystä enää kopioiminen, kesken jäi.

#55918 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Kamalasti uskovaiset aina toitottavat sitä, että Jumalan silmissä homous on kauhistus ja sitten he aina lainaavat tuota samaa kohtaan. Joskus ”toivoisi”, että uskovaiset olisivat yhtä tarkkoja siitä, ettei heidän vaatteissaan sekoittuisi kaksi eri kuitua, koska sekin taitaa olla Jumalalle kauhistus. Ei Jumalan säännöistä kuuluisi valita vaan niitä itseään miellyttävimpiä. Ja jos kuuluisi, niin mitä vikaa siinä rakasta toisia kuin itseäsi -käskyssä olisi? Maailma olisi paljon parempi paikka, jos edes ne ”uskovaiset” seuraisivat sitä tuomitsemisen sijasta.

Milloinkohan tuksun maaninen vaihe menee ohitse? Onhan sitä jo jatkunut aika kauan, joten kohta olisi jo aika ulkoiluttaa jalkoja ikkunasta.

#55920 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ai siis uskovaiset eivät rakastakaan kaikkia? Vaan ihmisiä lajitellaan? Näinkös se jesse on neuvonut?
    Olen ymmärtänyt, että jokainen on rakastamisen arvoinen.
    Noh. Enpä kuulukaan mihinkään hiihaa-porukkaan. Olen kait siis eksynyt?

#55925 Ilmoita asiaton viesti
    Miame
    Participant

No, tuskinpa vaan kukaan pois korjaa,mutta toivoa sopii 😀

Tässä Johannan ”syntilistaa” lukiessa,siis tuota muiden tuomitsemista helvettiin, tulikin mieleeni noin kymmenen käskyä ja mitä kaikkia niistä matami itse joko rikkoo tai on rikkonut.

Numerojärjestystä en muista, mutta ainakin seuraavat tulevat mieleen näin pikakelauksena:

– Kunnioita pappamurattia ja Geraldia sekä ainoaa elossa olevaa sisarta..

– älä tee huorin / älä ole eskoortti,pirtun kaataja tahi muuten ota maksua esiaviollisesta aktista..

– älä tapa koiria tai jätä sairaita omaisia heitteille

– älä himoitse toisen aiviopuolisoa kuten juutalaista kukkakauppiasta

– älä väärinkäsitä muiden omaisuutta..

– Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta kuten Jollaksen residenssiä

– Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa, äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu = on sitä väärinkäsitetty tavoitteellisesti aika paljon, tiedä karjasta mutta possu taisi olla ihan maksettu..

Mutta hyvä että nämä nyt on kerralla uppokasteessa saatu anteeksi niin on sitten varaa ylentää itsensä ihan tavallisten hamraiden uskovaisten yläpuolelle.

Toista se oli ennen, kun vihalistalla oli vaan näädät,kateelliset,media ja hamraat siwan kassat…sillälailla JOhanna…:D 😀 😀 Nyt kilpaillaan  paratiisipaikasta,kuka roskaa eniten luontoa ja kuka parhaiten uskoo!Mistä tuo pohjaton viha oikein kumpuaa?Lähimmäisenrakas Tukiainen…BUA HAA HAAAAA

#55926 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Angeli’  sanoi 4.7.2016, 17:02

K**** L*********: VÄÄRIN! Jumala loi naisen JA miehen. 3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

Meinaako tämä sitten sitä, että naisetkaan ei saa maata miehenpuolen kanssa? Sehän on kauhistus!

#55927 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: Tasan vuosi sitten keikka. Showkeikat ovat olleet työtäni ja jollain sitä on pitänyt elää; ei sinkkunaisella ole helppo tulla toimeen enkä myöskään sossunluukulle ole joutunut. Kymmenet viimeisimmät keikkani ovat olleet pitkissä iltapuvuissa, eikä nyt hameissa mitään vikaa ole, lähinnä laulamista. Parhaimmat keikkani eivät tietenkään löydy YouTubesta. Emmanuel nimisen miehen takia, jonka tapasin Hawaijilla, EN Facebookissa kuten hän valehteli ”Kiss and tell” jutussaan Hymyssä, jouduin Meilahden sairaalaan lähes viikoksi eräiden asioiden takia, joita hän teki minulle. Helsingin poliisit eivät uskoneet mua, vaikka lääkärit taas todistivat myös sisäiset vammat jne. Kyllä mulla on ollut rankkaa, enkä jaksa että enää yksikään mies loukkaa minua! (vanha kuva)

Isälläni on joku ihmeellinen kyky vaistota ja nähdä asioita myös etukäteen. Hän sanoi minulle heti, ett kyseessä ”haureuden lähettiläs, julma äijä, joka mun pitää heittää heti pihalle kodistani.” Sen jälkeen kun hän joutui aivoverenvuodon takia sairaalaan, ja KIITOS JEESUKSELLE että hän selvisi siitä hengissä, niin vaikka puhe on hidasta ja motoriset systeemit hankalia, niin hän hymyili ”vekkuli” hymyään pilke silmäkulmassa kysyen multa näin: ”Se Veijo ei taida olla ihan kunnossa…….?” Eli tää näyttää nyt siltä, että jään yksin koko loppuelämäkseni!!! Todella ikävää, sillä taivaassa ei ole enää seksiä, joka on ihmisen perustarve!!!!

Tarkoitin tuossa tekstissäni, että Emmanuel Bonilla (sukunimi feikkiä) Hawaijilta siis raiskasi mut ja hakkasi mut viime kesänä, ja Helsinginpoliisit eivät uskoneet mua, tosin hän joutui roikkumaan Helsinki-Vantaan lentokentällä useita päiviä koska olin äitini kanssa ostanut hänelle lennot toiselle päivälle, joita ei pystynyt vaihtamaan. Joten sai ainakin siinä vähän ”kärsiä” mutta siitä olen kaikkein onnellisin että Jumalan viimeinen tuomio tulee ja silloin KAIKKI nämä myös upeaa elämää Honolulussa elävät ihmiset, jotka kävelevät kodittomien ohi, tulevat maksamaan kovan hinnan siitä!

#55930 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Krööh, sillä tavalla, Tuksu. Kuinkahan monta kertaa Tuksu on hakattu ja/tai raiskattu, muistaako se enää itsekään? Kuinka kauan uskikset jaksavat kuunnella näitä vivahdekkaita tarinoita?

Hahhahhaaa, ne uskikset ovat kyllä mielettömässä välikädessä tuon Tuksun kanssa. Tavallaan eivät voi selkäänsäkään kääntää sille, koska se olisi epäkristillistä, mutta tavallaan itsekin tajuavat viimeistään nyt, että se on valehtelija ja tekopyhä, joka ei kadu pätkääkään mennyttä rietastelevaa elämäänsä.

Siinä niille on pähkinä purtavaksi, buahahaaa!

#55931 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Mitähän Kenmanuel tykkäisi jos tietäisi lyllerön väittävän julkisella nettipalstalla raiskaajaksi?

Eiköhän tilanne mennyt oikeassa elämässä jotakuinkin niin, että paxu yritti raiskata Kenmanuelin muttei tätä tietenkään haiseva läski juoppolalli kiinnostanut.

#55932 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Ihanata kerrassaan.

Angeli’:

”Joten sai ainakin siinä vähän ”kärsiä” mutta siitä olen kaikkein onnellisin että Jumalan viimeinen tuomio tulee ja silloin KAIKKI nämä myös upeaa elämää Honolulussa elävät ihmiset, jotka kävelevät kodittomien ohi, tulevat maksamaan kovan hinnan siitä!”

Jollei evankelista ja preacher olisi kertonut kilpirauhassairaudesta, niin luulisi että hän on turvoksissa siitä rakkaudesta ja anteeksiannosta millä pyhä henki täytti kastetun.

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 2,253 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.