Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 2,254 total)
  • Author
    N.Ä. Rästys
    Participant

Väkisinkin tulee mieleen noita raamatunpätkiä lukiessa, että siinä ovat silloiset gubet kirjallisuuspiirissä viinileiliä kierrättäessään saaneet loistoidean: jokainen kirjoittaa stoorin, mitä makaaberimpi sitä parempi, mukaan sukustrutsaa, pedofiliaa, murhia, kidutuksia, taikuutta ja pelottelua & uhkailua, pikkasen jotain lovee sinne väliin. Pari messevää päähenkilöä ja pahiksia ja hyviksiä sopivassa suhteessa. Sit yhdistetään jutut ja pannaan kirjaksi.

Saadaan sellanen bestseller, että jotkut häiriintyneet hokee tekstejä vielä tuhansienkin vuosien päästä.

Jätkät ovat nauraneet partoihinsa matkalla sen ajan pankkiin, skoolanneet loistavalle idealleen ja lähteneet pr-kiertueelle aaseillaan kaavut hulmuten.

Pakko nostaa hattua.

#55983 Ilmoita asiaton viesti
    dir.canttori
    Participant

Tuhnu ja pallit

Tuhnulla on monenlaisia ystäviä, kuten oli Jeesuksellakin. Hieman minua hämärtää, miksi Tuhnu Vanhan Testamentin ystävänä ei kerro Jeesuksen ”kolmannestatoista ystävästä”, joka kuului seurueeseen opetuslasten kanssa; joka oli nuorukainen alasti pukeutuen vain valkeaan kaapuun, ja joka tiukan paikan tullen pakeni metsikköön, joka lepäsi Jeesuksen kainalossa, ja joka oli Jeesukselle rakas.

Tokihan tästä päästään suoraan kuin Tuhnun tähän päivään: Tuhnulla on ympärillään muutamia – jo historiallisinakin aikoina hoveissa olleita – tuhkamunatanssipoikia ja ylimystömiehiä, jotka tämän kaiken maksoivat.

Kuka olisi tämä poika tänään, joka oli Jeesukselle rakas?

Kuka olisi tämä syntinen nainen tänään, jota Jeesus nuhtelisi?

#55984 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Niinhän se on tehty.

N.Ä.Rästys:

” Sit yhdistetään jutut ja pannaan kirjaksi.”

Piplia on koottu vuosisatojen ajalta kertyneistä kirjoituksista joita on valittu tarkoituksiin sopivasti. Lisäksi niitä on lisäilty ja poistettu tarpeen mukaan ja tekstejä on käännetty eri kielistä moneen kertaan. Ja taas tarkoituksiin sopivasti. Se mitä missäkin on alunperin lukenut ei tiedä se usein eri nimillä mainittu pirukaan.

#55985 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Paitsi ne kirjallisuuspiirissä loistavan bestselleridean saaneet äijät ?

#55986 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Usein on ollut ketunhāntā kainalossa ko.  kirjan kirjoittajilla, paras kun uskoo itseensä, käyttää järkeä ja sydäntä, niin kaek mānnõõ hyvin?

#55987 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Huvittavinta uskiksissa on se, että jaksavat vääntää satuolennosta, ja tulkinnat muuttuvat aina tarpeen mukaan.

Surullisinta on se, että niin moni uskoo tuohon skeidaan…

#55988 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Huvittavin kaikista on paxu tyttö, joka käyttää uskiksia ja pipliaa täysillä omien etujensa ajamiseen. Julkisuutta ja keikkaa pitäisi saada, aletaan hätäpäissään vaikka evankelioimaan kun sillä harhauttaja Patrickillakin menee niin hyvin, keikkaa pukkaa telkkaria myöten jne. Paxu haluaa Patrickiksi Patrickin paikalle. Tympeintä kaikesta että se harhaisessa päässään kuvittelee päättävänsä kuka joutuu helvettiin ja kuka pääsee yläkertaan. 

#55989 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Harvoinpa uskiksilta kuulee mitään oikeasti omaa ajattelua, hoetaan vaan raamatunlauseita, niitä itselle tai tilanteeseen sopivia.

Estääkö/ehkäiseekö raamatunluku siis omien aivojen käytön?

Näinhän voisi päätellä.

Itseasiassa oon haastanutkin (ihan ystävällisesti) siellä asematunnelissa yhden uskiksen keskustelemaan, mutta ei siitä tule mitään, kun heillä ei vaan ole sitä aivotoimintaa keskusteluksi asti. Keskustelu heidän puoleltaan on vain samojen hokemien toistoa, eivät pysty perustelemaan väitteitään, eivätkä suostu katsomaan asioita miltään muilta kanteilta, kuin niiltä omiltaan, eivätkä myöskään pysty hyväksymään muita mielipiteitä.

Turhauttavaa. Ja ajanhukkaa.

#55990 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

”Lukee kuin piru raamattua” on kyllä tunkin kohdalla osuva lausahdus.. Se osaa kyllä kääntää vaikka koko opuksen ohjeet ja tekstit oman etunsa mukaisiksi..

#55993 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

”Tyson esittikin leikkimielisen ajatuksen, että Maa saattaa jo nykyisellään olla valtava eläinpuisto huippuälykkäiden avaruusolioiden huvitukseksi. Tysonin mukaan avaruusoliot saattavat jopa peukaloida ihmiskunnan asioita huvikseen ilman, että me sitä huomaamme.”

http://www.iltalehti.fi/digi/2016070521848923_du.shtml

#55997 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sukuvika?

Se kuuluisampi Tyson voisi puhua vieläkin hullumpia. Luultavasti vain niin huumorivapaa että puhuisi tosissaan.

#55998 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Mina se tassa hiljaa taustalla mietiskelen etta onko Isosikio hurahtanut uskiksiin rahanpuutteessa vai onko kyseessa totaalinen sekoaminen. Hurja se on joka tapauksessa.

Noh… palataanpas piruuttaan pari tuhatta vuotta taakse pain. Mita silloin tapahtui? Se etta silloisesta aikakaudesta on paljonkin ”perinnetietoa”, se ei valttamatta pida paikkaansa. Joku gubbe kai tapettiin teilaamalla se tyyppi ristille. Ja sitten se jotenkin nousi taivaisiin. Kysyn etta miten? Siihen aikaan ihmiskunta oli periaatteessa kivikaudella eika mistaan ollut mitaan tietoa.

Mina vaitan etta koko tama helkkarin uskismania on lahtenyt aikoinaan siita mita silloiset ihmiset eivat voineet ymmartaa. Eli kyseessa lienee jonkin vieraan sivilisaation vierailu pari tuhatta vuotta sitten. Tama on nahtavissa esmes joissain wanhoissa luolamaalauksissa missa jatkalle on maalattu avaruuskyparaa muistuttava tekele naamariin. Mihinkaan VTN ufoihin en tietenkaan usko, mutta toisaalta emme ole yksin maailmankaikkeudessa, sanoi uskikset sitten mita tahansa, paskapuhetta.

MUOKS. Tassa tsuhnulle jahvea…. hahaa…

#56009 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Tämä on vähän isompi ongelma. Tuo Johannan säätö on ”kärpäsenshaissea”

#56010 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: Rakkaat ihmiset, kirjoitan tässä lyhyesti näystäni jonka sain koskien syntymäkaupunkiani Helsinkiä. Se tapahtui saman viikon aikana kun minulle näytettiin lyhyesti helvetti, kun olin lomalla Miamissa. Minulle näytettiin useita muita asioita myös sekunnin ajoissa. Tulen puhumaan näistä asioista myös tulevissa hengellisissä kokouksissa mm. Armo-Uutinen tapahtumissa Joutsassa jota vetää SN Jumalan viha tulee kohtaamaan Helsinkiä, joka on nyt samalla vklopulla laittanut suuren kirkon portailla Senaatintorilla laittanut Pride kulkueen pystyyn, sekä saatanalliset Tuska Festarit. Seurakunnat nukkuvat ja lähtevät mukaan vanhoihin eksytyksiin joissa palvotaan rahaa ja menestystä. Talossa jossa asun on järkyttävä saatananpalvonta liike. Vastapäätä on ruotsinkielinen kirkko, joka EI VIELÄKÄÄN vuoden jälkeen ole korjannut kaatunutta ristiä!!!! En käy tässä läpi helvetti kokemustani, se oli liian pelottava ja voin kertoa siitä sähköpostitse ihmisille, mielellään sellaisille, joilla on itselläänkin vastaavia kokemuksia. Siis…..kaikkien näkyjeni jälkeen mitä koin Miamissa, lentokoneessa loppui Helsinkiin tulooni. Paikalla oli ambulanssi ja kaksi ”poliisiasuihin” pukeutuneet ”miehet” (tajusin myöhemmin, että he olivat demoneja jotka olivat ottaneet ihmisen muodon.) Minut vietiin lentokentän takapihalle, jossa mulle näytettiin, että koko vihreä metsä ja luonto olivat harmaata, mustia ja paloivat savua ja liekkejä, ikään kuin pommin jäljiltä. Minulta kysyttiin, että ”edelleenkö haluan jäädä Helsinkiin, vai haluanko että mut lennätetään takaisin Miamiin.” Huusin Jeesuksen Verta turvakseni. Maiseman muutos kesti vain pari sekuntia ja palasi takaisin. Mulle näytettiin myös nopeasti teksti ”Hell sinks.” Pahuus nousee valtaan koko Eurooppaan ja ennen kolmannen antikristuksen tuloa kristityt uskovat vedetään ylöstempauksessa turvaan. AMEN!  Hotellihuoneessani ollessani vielä Miamissa paholaiset tarjosivat mulle Illuminaattiin liitymistä, vastineeksi olisi pitänyt myydä sieluni.

P**** K*******: En jaksanut (kiireiden takia) lukea kokonaan, mutta en usko että sinä tai muutkaan nykytyypeistä on nähnyt näkyjä Helvetistä. Ja mikä kolmas Antikristus? Ei millään pahalla, mutta ilmoitinpahan vain. PS: kiireiden takia en kerkeä vastailemaan. LISÄYS: Olen itse siis Kristitty.

K***** B*********: MINNE sinulla on kiire ?

P***** K******:  Lomanviettoon, 11. päivä alkaa työt

Esikoissikiö: PK jos olet oikeasti kristitty, ihmettelen kovasti miten et voi muka tietää kolmannesta ja pahimmasta antikristuksesta? Etkö myöskään tiedä sitä, että sekä Jumalan hyvät enkelit, että paholaisen enkelit voivat ottaa ihmisen muodon? Ja kyllä vaan; on tuhansitain ihmisiä, joille on näytetty helvetti, tai sitten molemmat; helvetti ja taivas.

M***** B*********: Helvetti ja Taivaanvaltakunta on Raamatussa. Tunnen hengessäni että Isosikiö puhuu totta.

C***** I**** J******: K_Y_L_L_Ä_ koen nyt siis jo aivan ehdottomasti minäkin PyhänHengen kautta Yhteyden Isosikiön Todistuksiin.

N*** H********: Puhu rohkeasti vaan Isosikiö vaikka saisitkin vastustusta joiltain tahoilta , se on Jumalan palvelijoiden ” luontaisetuja ” 😀 Siunausta sulle rakas sisa,

S**** N*******: Kaikkille Jumala ei avaa ilmestysten maailmaa. Muistetaan myös mitä Johannekselle näytettiin ilmestyskirjassa.? Esikoissikiö ole luja rohkea, ja Kiitos Herralle kun olet tullut uskoon, pelastunut ja viet evankeliumin sanomaa eteenpäin. Tervetuloa lauantaina Leivonmäelle todistamaan kotikokoukseen

#56011 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: No uskallan nyt lyhyesti kertoa erään toisen näyn, joka minulle näytettiin viime syyskuussa 2015, ja näyssä tuli vastaan nopealla sekuntitahdilla erilaisia asioita, joista olin täysin shokissa, enkä ole uskaltanut puhua. Ja EI, Seiska yms. muut jotka siellä spekuloitte että olisin ”seonnut”, en todellakaan ole!!! Kirjoitan kohta sen mitä näystä muista, FB sivuilleni, ja helsinkiläiset tulevat saamaan varoitukset asioista, mutta suurin osa heistä ei tule kuuntelemaan näitä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021619207706_uu.shtml (2/2015 ; ei liity mihinkään tämä artikkeli)

T**** H*******: moni uskova on saanut kauheita näkyjä, mutta moni ei niitä usko, jos sanot niistä. pitävät hulluina vain.

Esikoissikiö: Pitäkööt hulluna, kirjoitan silti! TH, kirjoitatko mulle niistä näyistä inboxiini?

E*** R********: itselläni on karmea helvettikokemus vuosien takaa

Esikoissikiö: ER voitko kirjoittaa sen minulle inboxiini?

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.