Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 2,254 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

Kuva punaisesta taivaasta:

Esikoissikiö: Tällainen oli taivas Helsingissä ”Tuska” festareiden aikaan jonka jälkeen alkoi yhtäkkiä kauhea rankkasade. Koen kyllä tämän nyt pelottavaksi; Jumala vihastuu ihmisiin jotka harjoittavat tuollaisia tapahtumia. Ettei vaan Helsinki nimi jotenki liittyisi ”Hell Sinks” nimeen ja Los Angeles ”Lost Angels” nimeen…..siitä Helsingistä sain myös jonkun näyn viime syksynä, mutta ne on niin pelottavia, etten tähän kirjoittele

M**** V**********: Tuskaahan sen elämän pitää ollakin, kuten ennen Hankasalmella sanottiin, silloin on elämä parasta ollut, kun on tuskaa ollut.

Esikoissikiö: MV tällaisilla asioilla ei pidä leikkiä! Minulle näytettiin lyhyesti helvetti viime syksynä 2015, ja voin sanoa, että jokaikinen ihminen itkisi ja huutaisi hädässä jos tietäisivät että paikka on oikeasti olemassa ja monet sinne menevät!

J**** J**********: Olen minäkin kuvitellut skitsoaffektiivisessa psykoosissa usein olevani milloin Jeesus Kristus, Anti-Kristus ja milloin Jumala, mutta nyt minulla on mielenrauha. Ei hätä

Esikoissikiö: Näille asioille ei pidä nauraa!!!!! Meitä tulossa on tulossa todella kovat ja vaikeat ajat, mutta puhu myöskään niistä vielä tässä vaiheessa.

A*** V*******: Porin Sonispheressä 2010 jonne oli kutsuttu saatanallia esittäjiä kuten Alice Cooper ym. sai kokea aikamoista! Sitä saa mitä tilaa kun ylistetään satanaa kirjaimellisesti laulun sanoilla. Ei leikin asia ollenkaan :/Silti ei otettu opiksi vaan aina vaan jatketaan ja oliko se seuraavana vuonna tai jotain kun sinne tuli järkyttävä ampiaisparvi ja moni joutui hoitoon

Esikoissikiö: Kyllä AV  Jumalan raivo on nähty monta kertaa kun Hän suuttuu tottelemattomiin ihmisiin! Viime syksynä Miamissa näin ominsilmin paljon prostituutiota, ja hotelli jossa olin, oli bordelli. Näkyni jälkeen jossa paholaiset ilmestyivät hotellihuoneeseeni, meni pari päivää, ja sade yltyi niin pahaksi South Beachilla, että huoneessani vesi meni reiteen asti!!!!! Raahasimme yhdessä Vellin kanssa tavaroita uuteen hotelliin, ja miehen on vaikea myöntää pelkäävänsä, mutta Velli oli niin heikossa kunnossa, että jouduin taluttamaan hänet seuraavaan paikkaan ja hän oli täysin shokkitilassa!

A*** V*******:  Pahoja asioita on tapahtunut paikoissa jossa pilkataan Jumalaa ja ylistetään saatanaa! Aikansa hän odottaa, mutta tulee myös aika kun hän sanoo:”nyt riittää!” 🙁 Jumala on todella suuri armossaan ja anteeksiantava, mutta aikanaan tulee myös hänen tuomio, kenelle ja koska, sitä emme tiedä, koska ihminen ei itse päätä elämänsä pituutta!. Jos ihminen kääntyy Jeesuksen puoleen ja hylkää pahat tiensä Hän armahtaa ja saa synnit anteeksi! Nöyrä ja katuva ihminen saa armon! Raamattu sanoo: 

Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Gal. 6:7 ja ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
    Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. (Joh.3:16-19)…”Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta”. (Ap t.2:40)

K******* Ö*****: Kaikkeen ei pidä maalata piruja seinälle, maailmaa ympäri kulkee ties mitä tuuli, matala ja korkeapaineita, sadealueita ja nyt sattumoisin oli Suomen yllä sadealueita, ollut jo monta viikkoa

#56013 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Kuva Bellasta:

Tässä on mun paras ja luotettava kamu; Isabella mopsini ??????❤️ Muistuttaa välillä pikkupossua, välillä sammakkoa, aivan ihana persoona!!!! Hän kuorsaa mun päällä joka yö, vaikka 8kg tämä ihana olento, niin oon tottunut siihen. Isännälle on edelleen vapaa paikka kodissamme!

E** R******: Oletko varannut jo järjestysmiehiä / naisia valvomaan ryntäystä ovellasi 

#56014 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Strömforsin ruukilla:

Esikoissikiö: Kyllä näissä maisemissa sielu lepää; Lovisa, Porvoo yms.alueet ovat vaan niin älyttömän kauniita paikkoja!!

#56015 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: NYT LOPUNAIKOINA ON MENOSSA USKOVIEN SEULONTA, lukekaa Raamatusta vertaus 5 tyhmästä morsiusneidosta jotka eivät ymmärtäneet ottaa tarpeeksi öljyä mukaan lamppuihinsa, ja sitten 5 älykästä morsiusneitoa jotka varasivat lamppuihinsa öljyn mukaan. Karitsan häihin eivät päässeet ne morsiusneidot, joilla ei ollut öljyä lampussaan. Gérard Depardieu  kuuntelettehan tämän tärkeän profetian!!!!!

J**** K****** A*****: Voimaperäisesti todistaa sisar. Öljyä juu, aamen halleluja. Joka ei öljyä lampussaan kanna, joutuu kuivana veivaaman.

25 mins

#56016 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis vieläkin
    Participant

Jahas nyt pitää ihmisten lähetellä omia houreitaan kviinille sähköpostilla että saa lisää materiaalia jessekeikoillensa.

#56017 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: Jaoin kristillisiä traktaatteja ”Tuska” festareilla, kiitos T*** V******* tästä mahdollisuudesta! Levittäkää uskovat rohkeasti vaan evankeliumia eteenpäin! Muhun voi ottaa sähköpostitse yhteyttä: Johanna@dollsdancers.fi!

E****** N************ E***********: Ei pidä syyttää Timoa jos olit tuskassa evankelioimassa, mähän sut sinne kutsuin timon tietämättä. 😀 Jos joku haluaa niin saa osotella mua sormella, siunataan Joosua Mission työtä ja työntekiöitä. Inhottava vierestä katsoo kun Valtosta mollataan vaikka syytön hän siihen on, kuka siellä oli ja kuka ei. Hyvä vaan että Esikoissikiö olit jakamassa trakuja. Kiitos Herralle!

Esikoissikiö: Olen hetero ja isäntä on vielä haussa

O*** P****: ja kuinka vanha se isäntä saa olla?

Esikoissikiö: No sellainen, että lapsen voisi tehdä hänen kanssaan vielä….. Olen sinkku ja haen rakastavaa, luotettavaa heteromiestä rinnalleni!

J**** V*******:  harjotella voidaan mut lakanalle heitän

#56018 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: P*** V********

on FB sivuillaan antanut erittäin hyvän selvityksen tähän lopunajan eksytykseen; jossa hyvät Raamatun asiat sekoitetaan pahoihin keskenään, pyydän että luette hänen sivuiltaan tästä! Kyseessä ei ole Raamatun tarkoittama ”Pyhästä Hengestä” juopuminen, vaan harhaoppi, josta pyydän KAIKKIA UUDESTIYSYNTYNEITÄ USKOVIA RUKOILEMAAN, ETTÄ JEESUS AVAA OIKEAN PYHÄN HENGEN KAUTTA TÄSTÄ NUORESTA POJASTA SILMÄT!!!!! AMEN!

K****** Ö****: PT on mun veli Herrassa ja tuollaisen kuran jakaminen on enemmän kuin sopimatonta ! Luulisi sinun tietävän paremmin miltä tuntuu kun kirjoitetaan paskaa… Kun ihmisiä paranee ja tulee uskoon niin saatana ei voi olla siinä mukana !!! Ymmärrän kyllä teitä uskonnollisia jotka pyöritte Jeesus bussi aktioissa ja omissa porukoissanne ja ajattelette että olette ainoat oikeaoppiset. Tunnette kyllä uskonnon ja raamatun noin 600 käskyä mutta ette Jumalan voimaa. Rukoilen tässä ja nyt että elävä Jeesus ilmestyy teille jokaiselle ja synnytte uudesti ylhäältä, että saisitte lapseuden hengen !!!!!!!!!!!!!

Esikoissikiö: Raamatun Ilmestyskirjassa nimenomaan sanotaan, että paholainen tulee ”eksyttämään jos mahdollista myös valitutkin, myös suurilla tunnusteoilla ja ihmeillä.” Siellä myös käsketään ”koettelemaan kaikki henget.” En sano, että Patrick on ”paholainen” tietenkään, mutta varoitan ihan oikeasti rakkaudessa ja armon hengessä jokaikistä uskovaa!!!!! Olin ITSE mukana vuosia Livets Ord seurakunnassa, ja suutuin heti, jos joku kehtasikaan arvostella menestysteologiaa. Muistakaa, mitä Jeesus sanoi rahasta! Siitä vielä, että paholainen ilmaantuu monille ihmisille valkeuden enkelinä, ja myös siitä että se saattaa jopa ottaa Jeesuksenkin ulkonäön! Ainoastaan Jeesuksen ristinmerkit kertovat totuuden, siis hänen haavat käsissään

K****** Ö****: Kylläpä annat pakolaiselle suuren vallan. Kun on Jumalan lapsi niin se pikkuperkele pelkää, mutta kun uskova on uskonut saatanan valheen joka on saatanan ainoa ase niin silloin sillä on ainoastaan valta tähän uskovaan. Uskova kuka näkee perkeleitä jokapuolella ja pelkää kaiken olevan eksytystä, on jo eksytetty. Jumalaa ei voi laittaa laatikkoon, ikinä !

Esikoissikiö: Kyllä paholaista pitääkin pelätä, sillä hänellä on valta syöstä ihmisen sielu iänkaikkiseen tulimereen helvettiin ja sitten siellä ihmiset tulevat huutamaan, että ”Miksi ei kukaan meitä varoittanut????” Jos olet uskossa, niin kyllähän sä nyt tiedät myös, että ”Tuska” festarit ja Pride eivät ole Jumalasta!  etkö tiedä kuinka monta esim. pastoria ja myös omasta mielestään uskossa olevia ihmisiä on menossa helvettiin??

K****** Ö****: Raamattu näyttää vain tien Jumalan luo eli Jeesuksen, raamattu ei ole Jumala/Jeesus. Kaikki harhaopista, eksytyksestä ja muuten vain vihaisesta Jumalasta puhujat eivät vaikuta kovinkaan uudestisyntyneiltä

Esikoissikiö: Jeesus EI halua, että uskovat riitelevät keskenään. Mutta tämä nyt vain on näin, että vääristä profeetoista kyllä ehdottomasti pitää varoittaa!!!! Nyt lopetan tä

män keskustelun tältä erää ja hyvää yötä, Jeesus myötä!

KÖ: Enhän mä riitele, yritän vain evankelistana saada sun ymmärryksen skulaan, kato ku Jumala ei väkivalloin pakota ketään tuntemaan Häntä

Esikoissikiö: K****** Ö***** kuva hänen FB seinällään, jossa Jeesus kolkuttaa ovea ja kysyy ”pääsenkö paskalle” on jotain niin törkeää, että kommenttini todellakin loppuivat tähän!!!!!

KÖ: Esikoissikiö keksit päästäsi asioita. Ihmiset jotka eivät tunne rakkautta, eivätkä rakasta ovat kiinnostuneempia TOISTEN vaelluksesta ja mustamaalaamisesta.Uskovaisilla on kauhea oikeassa olemisen tarve ja toisten harhaoppisiksi tuomitsemisen tarve ! Mitäpä kenellekään kuuluu toisten asiat, jokainen seuraa Jeesusta ja on itse tälle tilivelvollinen… Jeesus itsekin sanoi et ’mitä se sulle kuuluu, seuraa sinä minua.’ Joh 21:22

Esikoissikiö: älä valehtele, se Jeesusta pilkkaava kuva on FB seinälläsi kuvagalleriassasi! Nyt tietty poistat sen!

KÖ: Jeesus on todella Pyhä mut uskon Hänellä olevan huumorintajua sen verran paljon ettei hätkähdä mistään mikä ei rienaa Hänta ja vaikka rienaisikin niin Jeesus itse sanoi antavansa senkin anteeksi. Mut ulkokultaiset traktaatin jakelijat näkee kaiken pilkkana ja eksytyksenä. Sanoin et keksit päästäsi koska se vitsi ei mennyt niin kuin sanoit. Voin julkaista kuvan tähän yhteyteen koska minussa se herätti huvituksen tunteen koska onhan se hauska. Äläkä jeesustele yhtään ! Jos tuntisit Jeesukaen et olisi noin uskonnollinen fariseus. ensinnäkin olin todella monia vuosia aktioissa mukana joka paikassa ennen kuin opin tuntemaan Isän. Siellä kaikilla oli ihan väärät tulkinnat raamatusta ja varsinkin Jumalasta, Jumala ei halua et tungetaan traktaattia ärsyyntyneille ihmisille vaan että jokainen kuulee evankeliumin omalla kielellään. Suomessa kun ollaan niin iso osa puhuu Suomea mut kaikilla on oma kieli jolla ymmärtää asian parhaiten.

#56019 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Voi tuota meidän Johannaa, on se niin kertakaikkisen rasittavan tyhmä. On hupaisaa tuo helvetin tuskilla pelottelu, mutta madoilla ja nilviäisillä tuskan lisääminen on nurinkurista, miksi ihmeessä jokin luonnolle niin tärkeä asia olisi saatanasta, silloinhan elämän takaisi saatana?  Kyllä niitä öttimönkiäisiä tarvitaan siihen, että paksu tyttökin siinä istuu ja jessestä mökeltää.  Että jotta jos öttimönkiäiset on saatanasta niin passaa sitten lopettaa syöminen ja elää puhtaalla pyhällä hengellä, katsotaan kauanko mökellys jatkuu 😛

#56020 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Angel’ sanoo 6.7.2016, 07:02

Esikoissikiö:  ……..                                                                                                                       Ettei vaan Helsinki nimi jotenki liittyisi ”Hell Sinks” nimeen ja Los Angeles ”Lost Angels” nimeen…..

Me kaikki muut tiedämme, että Los Angeles tarkoittaa enkelten kaupunkia. Espanjaako tuo? No ihan sama.

#56021 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Henget ovat kuunnelleet Sikamikaa ,kiitos siitä,Halleluja.Possusta on tullut hullu.

#56022 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Livekaste

#56023 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Onkos tämä mamma? Jos on, niin evankelista saa raivarin.

http://aijaa.com/lqvdNP

Hairextensions are not only for extra LONG HAIR. We mostly use extensions for more‪#‎volume‬ in short ‪#‎haircuts‬ ???❤️ Welcome to Ribella for more info athttp://www.ribella.se ?

What do you guys think about this short ‪#‎summerhair‬?? ?

‪#‎RibellabyJasmine‬ ‪#‎Ribellahair‬

#56024 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Helvetin pesuallas.

Angeli’:

” Mulle näytettiin myös nopeasti teksti ”Hell sinks.” Pahuus nousee valtaan koko Eurooppaan ja ennen kolmannen antikristuksen tuloa kristityt uskovat vedetään ylöstempauksessa turvaan.”

Miten hepreaa puhuvien jumala näyttää Tunkille englanninkielisiä tekstejä mutta pakisee Patric Tiaisen kautta käsittämättömällä siansaksalla? Jos tultaisiin selvällä suomella näyttämään kokoillan elokuvana nämä jutut, niin lupaan olla vittuilematta ainakin puoli päivää.

#56025 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Lävestä kopsasin osuvan kirjoituksen,  joka tietysti viittaa tukevaiseen, nimitys sopii hyvin uudestisyntyneelle paskanpuhujalle, sillä ihan syvältä revasta ne  sen jutut alkaa olemaan, ihan kypsä pöpilään.

17 tuntia, 56 minuuttia sitten | Wild Tiger Lady

Revankelista! Huutonaurua 😀 Huo*aus,narkkaus,paritus,dokaus,varkaus etc.. kaikki katoaa käymällä jorpakossa! =D Wau miten helppoa saada Vapaudu Helvetistä-kortti, suorastaan nerokasta! ☺

#56026 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Esikoissikiö: 2013 ”Tuska festarit.” Ihmiset todellakin juovat verta näissä paholaispalvonta tapahtumissa, sekä siellä tapahtuu paljon muutakin!!! KATSOKAA NYT TÄTÄKIN KUVAA, ÄLKÄÄ OLKO SOKEITA!!!!!!! Helvetissä on IÄNKAIKKINEN KIDUSTUS JA HÄTÄ!!!!!! Ja ymmärrättekö että sieltä EI pääse enää pois???? Koskaan!!!!

B**** Ö*******: Oletteko koskaan kuulleet puhuttavan teatterista?

T*** V******: Tälläinen meno TUSKAFESTAREILLA jo 2013 oltiin silloinkin niinkuin tänä vuonnakin evankelioimassa näitä nuoria. Jos joku vielä väittää että siellä ei juoda verta eikä palvota saatanaa, niin hän on sokea. JEESUS pelasta saatananpalvoja nuoria! Tämä kuva kertoo kaiken mitä siellä palvotaan. ÄLÄ KAUHISTELE vaan rukoile näiden nuorten puolesta ja meidänkin jotka olemme heille kertomassa JEESUKSEN valmistamasta pelastuksesta. JEESUS ON HERRA !

http://aijaa.com/uRbEBN

A*** N*******: toi kuva on king diamondin lavasta 2013

J**** P********:  ei noi oikeita saatanan palvojia ole

TV: Ei kukaan tee tollaisia alttareita leikillä saatanalle.

JP: se on rekvisiittaa.

Esikoissikiö: EIKÄ OLE!!!

JP: ei se mitä näet ole syntiä tai kuulet vaan se mitä teet..tolla perusteella jos TV on nähnyt ja kuullut tuskassa black metallia on itse syyllistynyt siihen..

J*** T********: Kyllä se juurikin niin on että satanismia ja saatananpalvontaa opetetaan/levitetään nuorisolle heavymusiikin avulla (lähinnä black metal), vaikka tietenkään läheskään kaikki hevi ei ole satanistista. Mikä voisi olla luontevampi taktiikka vihulaisella kuin musan kautta johdattaa sielut pois Kristuksen evankeliumista.

JP: Itse kuuntelen heviä vieläkin ja ei ole jeesus puhunut mitään sitä vastaan jo 24v ollut uskossa..

Esikoissikiö: Olin stripparina yli 10 vuotta eikä ”Jumala puhunut mitään sitä vastaan.” Vasta NYT JEESUKSEN KRISTUKSEN ARMOSTA sain kokea, että se oli syntiä!!!! Enkä ymmärtänyt sitä itse! Pyhä Henki avaa meille sellaiset synnit, joita itse edes emme tiedosta!

JP: strippaaminen on täysin eriasia kuin musiikin kuuntelu..ja se mitä ihminen tekee voi olla syntiä mutta mitä se kuulee ei ole syntiä..

Esikoissikiö: Lusifer, kaunein ja arvokkain enkeli taivaassa oli nimeonmaan musiikin enkeli! Hän ylpistyi ja halusi Jumalan tilalle! Hänet heitettiin pois taivaasta osan enkeleistä kanssa, ja hän tällä hetkellä maailmassa varsinkin villitsee ja hallitsee juuri musiikin kautta ihmisiä!

JP: esim hengellinen tanssimusiikikin on lainattu maailmasta..niikuin kaikki gospel..eli kaikki musiikki on saatanasta alunperin.. ja lisäksi..miksi Esikoissikiö sun sivulla on esim musikin tykkäyksessä ressu renford joka on täysi homo..? puhummatkaan Sting muusikosta..tai police yhtyeestä ?

V**** T******: JP: ”strippaaminen on täysin eriasia kuin musiikin kuuntelu..ja se mitä ihminen tekee voi olla syntiä mutta mitä se kuulee ei ole syntiä..” Sulla ei taida olla oikein käsitystä synnistä. Syntiä on kaikki mikä erottaa Jumalasta. Esimerkiksi musiikki, jonka sanoissa ihannoidaan syntiä on tietyllä tapaa myrkyllistä sillä kaikki mikä menee silmänportista ja korvista sisään ei voi olla vaikuttamatta meihin. On hyvä valita, mitä itselleen syöttää. Oletko JP täyttynyt Pyhällä Hengellä? Puhutko kielillä?

S**** O******: JP ressu ei ole homo

?ja vaikka olisikin, en näe siinä mitään pahaa. Minä haluan uskoa sellaiseen jumalaan joka rakastaa kaikkia ihmisiä sellaisenaan kuin ovat ! Olen Esikoissikiön päivityksiä jonkin aikaa lukenut ja kauhistelen sitä pelottelun ja negatiivisyyden määrä?Uskomalla hyvään ja tekemällä asioita elämässä hyvän nimissä, riittää ! ”Tee kuten haluaisit sinulle tehtävän” on aika hyvä elämänohje mielestäni.
    Itse kuuntelen musiikkia laidasta laitaan ja juu myös heavyä enkä siinäkään näe mitään pahaa. Rakastan myös latinomusiikkia ja kauniita iskelmäballaadeja ja varmasti niistäkin joku kaivamalla löytää jotakin negatiivista sanomaa. Joku mainitsi mm kiss-yhtyeen..olen kaksi kertaa livenä nähnyt eikä siinä kyllä ole todellakaan mitään saatanan palvontaan viittaavaa..teatraalinen bändi jotka nyt vaan osaavat soittaa ja laulaa?Ja voih kyllä musiikkia maailmaan mahtuu ja hyvä niin ! Ei se tarvitse aina gospel olla..jossa ei siinäkään mitään vikaa ole..
    Ja entäpä esim Mikko kuustonen joka lähti gospelilla ja siitä ei tietoakaan ja monia miniä muita. .Juha tapiollakin taitaa olla taustana gospel ja hänen musiikki aivan muuta ja kuitenkin niin tavattoman kaunista..
    No voisin jatkaa vaik maailman tappiin mutta nyt kutsuu maalliset hommat ?
    Aurinkoa ja iloa kaikille ja pitäkäähän toisistanne huolta

V**** T********: S****O****** hyvän tekeminen ei riitä mihinkään. Äiti Teresakaan ei pääse hyvillä teoillaan taivaaseen. Ei ole yhtäkään hyvää sanoo Raamattu. Yksin Jeesus oli hyvä ja vain Jeesus riittää, vain Jeesuksen kautta on pelastus. Me ollaan kaikki iänkaikkisuusolentoja, riippuu meidän suhteesta Jeesukseen, missä me iänkaikkisuutemme vietetään. Joko Hänen kanssaan tai Hänestä erossa.

JP:  Joo..tulin uskoon jo 24v sitten ja puhun kielillä ja evakelioin ja käyn wcessäkin..ja tämä kirjoitukses:Esimerkiksi musiikki, jonka sanoissa ihannoidaan syntiä on tietyllä tapaa myrkyllistä sillä kaikki mikä menee silmänportista ja korvista sisään ei voi olla vaikuttamatta meihin. On hyvä valita, mitä itselleen syöttä…….On täyttä harhaoppia koska raamattu ei opeta näin..

R**** A*******: Ja se on just tärkeetä et mennään muiden mielipiteistä riippumatta, koska Jumala on kutsunut siihen. Jeesuskin meni vähäosaisten ja niiden pariin johon Isä johdatti. Sama timo ja aktioporukka on ollut rakastamassa ja viemässä hyvää sanomaa Jeesuksesta tuskafestareilla. Oli sit toi rekvisiittaa tai ei.

JP: Ei edes maailman ihmiset ole niin pahasti minua henkisesti raadellut kuin uskovaiset seurakunnassa..siksi en käy kokouksissa kuin Jumalan kohtaamisen takia ..luotan jengiläsiinkin enenemän kuin uskovaisiin..ja se on totta..on niin paljon huonoja kokemuksia uskovaisista.jotkut heistä sikinnyt itse saatanasta !

R**** A********: Mut noikin liittyy yksilöihin ja ihmisiä uskovatkin on. Samanlailla virheitä ja virheellisiä asioita tulee sanottua. Mutta tärkeintä on osata päästää menneistä irti ja mennä Jumalan kans tulevia asioita kohti.

JP: ja se yksilö on M**** K******* korson Helluntaiseurakunnan evankelista..valehteli niin raskaasti päälle että huh huh..odotan mitä Jumala tekee..  Henkinen väkivalta ja väärän todistuksen antaminen on seurakuntien yleisin synti ja valehtelu..jos ei niistä uskovaiset parannusta tee nin taivaaseen ei ole asiaa !

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.