Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 2,254 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

Suhdestatus on Etsii epätoivoisesti sponssia, elättäjää ja siittäjää, lokkeillen ex-sponssin, ex-elättäjän ja siitoskyvyttömän vellihousun nurkissa.

#56114 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked
    #56115 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Onhan nämä tunkion jutut ny menny siihen malliin etten löydä enää juuri sanoja tänne kirjuutella. Mutta taustalla uteliaana yhä pyörin ja huuli pyöreenä odotan mikä on tarinan Piste.Nämä uskisten jutut menee minulta niin yli hilseen ,mutta niin näyttää näillä asianomistajillakin menevän. Kaikkien hihhulien pitää kokeilla uskis elämää välillä kun eivät enää muuta keksi.

#56116 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Kaikkea potaskaa -postaukseen kommentteja:

Isosikiö:  Sitä vielä, että kyllä nuo eri ihmisten kuvaukset helvetistä, tai tuonelasta, missä nyt ikinä kävivätkään, ovat totta. Monella kokemus alkaa pitkästä pudotuksesta alas, tai ikään kuin avaruustunnelista jonka näin. Mulle näytettiin myös salaviestejä, joita on piilotettu lasten piirrettyihin, ne ovat todella karmivia! Eli Jeesuksen kuvaus ”mato ei kuollut, eikä tuli sammunut” on totta. hyi… 

T**** R*******: Isosikiö kyllä monella ihmisellä on näitä kuvailemisa asioita. Jumala voi näyttää uskovaiselle tai ei uskovaisellekkin tuhon partaalla tunnontuskissa olevalle näitä. Kertoohan Raamattukin että niitä on silloinkin näytetty miksi ei sitten nykyään.

Isosikiö: Uskon, että yksi syy miksi nämä kaikki näytettiin mulle, on se, että koska olen julkisuuden henkilö, voin varoittaa muita ihmisiä eteenpäin! Eräs ihminen Miamissa soitti kummallisen puhelinsoiton mulle hotellihuoneeseeni, jossa hän sanoi että joku hänen ”luottoennustajansa” oli sanonut, että perässäni on niin hirveät pahat henget, ettei niitä saa pois mitenkään, ei edes pastoria tapaamalla tai kirkossa käymällä. Mutta SAIPAHAN NE POIS!!!!! Isäni opetuksen mukaan huusin Jeesuksen veren voimaa nopeasti turvakseni. Henget eivät välttämättä heti katoa, mutta ne eivät myöskään voi tehdä mitään.

32 mins

#56117 Ilmoita asiaton viesti

Kyllä demoni/demonit tai mitä lieneekään vielä seuraavat Tunkkia. Sieltä Siguijorin saarelta sai mukaansa. Eikähän tuo hänellä ole ainoa kytkös voodoohon. Tuttua huttua Tunkille. Ne ovat voimakkaita kirouksia, jotka jäävät alitajuntaan hänelle joka niihin kerran sekaantunut.

#56121 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Seonnut se on. Lopullisesti. Aamen ja hallelujaa.

#56122 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

On siinä meillä evankelista ja pelastaja, ei kyllä ole edes uskontotunneilla kuunneltu mitään. Tulkitsee näin maallikonkin silmissä raamattua ihan päin persettä ymmärtämättä että siinä puhutaan vertauskuvin ja vielä ajan hengessä. Ei kun tämä lukee kun piru raamattua omaksi edukseen. Oman muistini mukaan tuo mato ja tuli hommakin kertoo jostain kaatopaikasta jossa paloi ikuinen tuli koska sinne vietiin jatkuvasti jätteitä ja madothan siellä eivät kuolleet koska siellä oli aina syömistä jne… Jeesus kai yritti selittää sitä synnittömän sielun kuolemattomuutta ja eikö Jeesus kuollut ihmisten lunastamiseksi vapaaksi synneistä ja tehnyt sillä vihtahousun teot tyhjiksi.

Vielä hullumpaa on sen käsitys taivaasta ja helvetistä. Ihan kun niihin mentäisiin elävinä ihmisinä nauttimaan tai kärsimään. Tuksu tietenkin ihanissa vaatteissa, laihtuneena ja muovitukkakin muuttunut omiksi liehuviksi pitkiksi kutreiksi, tekotissitkin on luomua ilman mikrosiruja. Ritaxia sitten kavalat tuonelan ihanasti laulavat lauluenkelit riiputtavat kanjonin laidalla koivista pää alapäin liekkien yläpuolella, helvetin kauan vielä niin, että ensin kärventyy se ruskea polkkatukka ja sitte loput, siinä minä sitte raukka huudan tuskaani kun tyylitön halpahallista ostettu kostyymini palaa poroksi. Siitäs sain sitte paska näätä ja Tuksu ja Julia ihanat drinkkilasit sievissä käsissään (joissa on niin ihanat pinkit geelikynnet) jatkavat leikkiään; Kumman kaa olisit? Jeesuksen vai Jumalan?

Miten se ei edes tajua, että noi uskikset puhuu sieluista joille haluavat sen ikuisen elämän siellä jossain tai ainakin raamattu kertoo sieluista ei geelikynsistä, silloin kun puhutaan tuonpuoleisesta. Ugh, tulihan avauduttua ! Mutta on se Tuksu oikaasti kyllä helvetin hyvä mainosmies sille vihtahännälle ja kestävä sellanen, ei päivää ettei julistaisi siitä.

#56123 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö: Miksi ihmeessä ihmiset tekevät ohareita, valehtelevat, pettävät toisiaan, panettelevat ovat ilkeitä, etsivät omaa etuaan……..???? Olen niin kyllästynyt taas kaikkiin, onneksi on huonot ilmat niin voi hyvällä omallatunnolla vain nukkua! Miehet hakevat yhden yön seuraa, omaa nautintoaan itsekkäästi, valehtelevat rakkaudesta yms. Taivaassa ehtii olla ikuisuuden, kyllä mä haluaisin kokea rakkauden vielä tässäkin elämässä, edes yhden kerran näinä lopunaikoina. Ja miehet: LOPETTAKAA NIIDEN ALAPÄÄ KUVIENNE LÄHETTÄMINEN MULLE, SE ON OKSETTAVAA!!!!!!

J**** P********: Hyi..onko uskovaiset miehet noin alas mennyt ?

M**** H******: Voi miehiä, ei rakkaus ole seksiä.

JP:  eikä myöskää seksiä ilman rakkautta..

MH: juu seksi kuuluu rakkauteen, mutta nykymenossa tuntuu että pelkkä seksi on esillä eikä esim. avioliittoa kunnioiteta eli ihmiset ei halua sitoutua.

M**** P******: Aina löytyy ihmisiä jotka tujottaa omaan napaan. Aina löytyy narsistisia. Uskon että elämä vielä nakkaa rakkauden meille kellä sitä ei vielä ole

O****V*****: Muista menneisyytesi, sen karistaminen ihmisten mielistä ei käy hetkessä. Se on sitä oman elämänsä vastuunkantoa, meistä jokainen vastaa itse siitä mitä tekee.

Isosikiö: O*** V***** sä lähdet lätkii täältä nyt

#56124 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö: Isabella mopsini rakastaa poseerata; mamiinsa tullut ? Vauva olisi tilauksessa, missäköhän haikara viipyy……? Enhän mä yksin vaavia saa. Lapset tykkää eläimistä; täällä olisi kolme suloista ”olentoa” jo valmiina! Pugs are the best!

E*** M**** H*******: mitäs sitten teet jos lapsi on pahasti allerginen koirille/eläimille? tän takia en vielä lapsia tee, omat koirat niin rakkaita.

Isosikiö: No kyllä lapsi tulee edellä. Minä ja Julia olimme lapsuudessa allergisia mutta vanhemmat veivät meidät siedätyshoitoon. Mm.marsu on ihana mutta kovasti allergisoiva. Koirasta oon kuullut ettei niin paha. Mulla oli 10v ”Vikke” niminen marsu jonka kanssa nukuin pväunet kesäisin pihakeinussamme ? Sitten kun mulle tuli eka ero miehestäni, ajattelin ostaa ”Pentti” nimisen marsun, mutta päädyin koiraan viimeisillä rahoillani.

#56125 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Puhuukos revangelista itsestään? Kun puhuu ohareitten tekemisistä, panettelusta, ilkeänä olemisesta, oman edun etsimisestä…..

#56128 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kaikki se kestää…

näätäkikka:

”Puhuukos revangelista itsestään? Kun puhuu ohareitten tekemisistä, panettelusta, ilkeänä olemisesta, oman edun etsimisestä…..”

Angeli’:

”O****V*****: Muista menneisyytesi, sen karistaminen ihmisten mielistä ei käy hetkessä. Se on sitä oman elämänsä vastuunkantoa, meistä jokainen vastaa itse siitä mitä tekee.

Isosikiö: O*** V***** sä lähdet lätkii täältä nyt”

Tämä on hyvälle evankelistalle ominaista. Hän kestää kritiikin ja jaksaa uupumatta kertoa evankeliumin ilosanomaa syntisille, jollainen hän toki myöntää itsekkin olevansa.

#56133 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Ritaxille kiitos tuutunauruista.

#56134 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Aika viriili Vikkemarsu,  kun eli 10 vuotiaaksi .  Pentti taasen kai odottaa muumioituneena edelleen siellä eläinkaupassa noutajaa.

#56135 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

On todella, todella raskasta lukea näitä jeesus-juttuja. ”Mulla on uus raamattu ja hajuvesi, haluan miehen ja elättäjän, joku Venetsuelasta kutsui minua kauniiksi” muutamiin väleihin silti edes vähän auttaa.

Psykologisesta näkökulmasta tämä on jo nääditty mutta näädinpä vielä kertaalleen.

Tuon kasteen jälkeen kaikki on siis Tunkin tililtä nollattu, ja nyt voi myöntää strippaukset ja puhua avoimesti vanhoista virheistä. Onhan se tietenkin hyvä, jos se Tunkin syntitaakkaa hänen omasta mielestään keventää, mutta itse en siihen usko.

Yleisö on vaan vaihtunut joten vanhat setit voi esittää uutena (ennen ”kavereille”, nyt ”jeesuskavereille”) ja lisätä hieman tuksuaanista lisää (vesi oli reisiin asti ja roudasin Velliä ja matkalaukkuja tulvassa, ja oli täysin sattumaa että katsoi sen Nooa-elokuvan lentokoneessa matkalla Maijamiseen).

Velli kelpaa vielä maksajaksi, ja äitiltä ruinataan viikkorahaa. Ehkä Velli ei suostu maksamaan juominkeja kuin Loviisassa? Mistä näistä tietää. Sairasta mieltä on vielä suht helppo tulkita, mutta kahta erilailla sairasta samassa sopassa onkin jo vaikeampi juttu.

Näätyleillä on nyt rankat ajat, toivoisin jotain vanhan ajan sekoilua. Tulisi edes Perse-Einari asentamaan vakoilupistokkeita läävään tai jotain muuta klassista.

#56136 Ilmoita asiaton viesti
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.