Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 2,254 total)
  • Author
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Ettei totuus unohtuisi

#56138 Ilmoita asiaton viesti
    väkevä
    Participant

Pers Einari saattaa hyvin piankin olla kuvioissa taas nuoleskelemassa,hyvässä vauhdissa jo on.Facebookissa on proffa kuvana nimittäin hän ja Johki.Harmi vain,kun Einarin homous on syntiä Johki ei hyvällä tätä katso.Toivoin,että Einari olisi hoidossa…

#56139 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Uskonnon pitäisi olla ihana, iloinen ja voimaannuttava asia, Tuksulla se on pelkkää Saatanasta ja Helvetistä hekumointia. Jos kerran Jumala on niin kaikkivoipa ja kaiken luonut, miksi hän olisi luonut niin hirveän paikan ku helvetti ja on vieläpä valmis lähettämään sinne ihan viattomiakin ihmisiä ikuisiksi ajoiksi, mutta päästämään pahat ihmiset taivaaseen? SE jos mikä on saatananpalvontaa. Sit vielä levitellään täysin epäraamatullisia ”faktoja” miten ne helvetin  kidutukset tapahtuu, mässäillään oikein sillä väkivallalla.

Sitä tosin en epäile hetkeäkään, etteikö  Tuksu delirium/pilleripäissään olisi käynyt taivaassa ja helvetissä ja varmaan kuun pinnallakin kävelemässä.

Vanhassa testamentissa ei puhuta helvetistä vaan tuonelasta ja sinne joutuvat ihan kaikki ihmiset. Uudessakin testamentissa helvetistä mainitaan vain vähän.Tuo helvetti-käsitys on muutenkin vaihdellu ajan saatossa paljon, välillä siihen ei uskottu ollenkaan ja välillä uskottiin, että kaikki menee sinne ainakin joksikin aikaa puhdistautumaan synneistään koska täysin synnitöntä ei olekaan.

Eli kyllä se vaan on niin tulkinnanvarainen teos se Raamattu, että siitä voidaan omia unia ja alkkisnäkyjä sekaan sotkemalla väännellä ihan mitä tahansa ja mistä hitosta kukaan voi tietää mikä se oikea totuus sitten lopulta on? En nyt ainakaan Tuksun delirium-profetioita ala ihan ekana totuutena pitämään.

Tässä hyvä tietopaketti siitä, miten helvetti-käsitys on ajan saatossa vaihdellut: http://www.hs.fi/ilta/02042015/a1305943584286#kommentit

#56140 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

”Eli kyllä se vaan on niin tulkinnanvarainen teos se Raamattu”

Kuka vittu osaa tätä uutta softaa käyttää?

Ei ole olemassa mitään tulkinnan varaa. Kun ihminen kuolee, se kuolee. Piste.

Jos kuitenkin on olemassa joku Manalan lautturi, ja lauttamaksu on jotkut pennoset ruumiin silmillä, siellä on kyllä Julle vastassa keräämässä roposet meikkipussukkaan.

AAMEN!

#56141 Ilmoita asiaton viesti

Tämä on mielestäni aivan loistavaa:

””O****V*****: Muista menneisyytesi, sen karistaminen ihmisten mielistä ei käy hetkessä. Se on sitä oman elämänsä vastuunkantoa, meistä jokainen vastaa itse siitä mitä tekee.

Isosikiö: O*** V***** sä lähdet lätkii täältä nyt””

Tekisi melkein mennä jonnekin näiden uskispellejen tilaisuuteen missä tunkki todistaa jessen menkkaveritahroja ja hiukan huudella jotain yllä olevan tyylistä. Olisi jännittävää nähdä reaktio. On koomista miten vähällä raaputtamisella kaiken tekopyhän jeesustelun alta paljastuu sama vanha kaikille tuttu ilkeämielinen ja itsekeskeinen kusipää.

#56142 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Rukoilkaamme, että Johanna ei ole joskus menestysteologisina Livets Ord -aikoinaan tai esim. siellä Filippiinien kiroavien gurujen Sigujoir-saarella tai joskus matkaillessaan ja huvitellessaan ex-juutalaisten ja Dubain biljonäärien kanssa koskaan syyllistynyt Pyhän hengen pilkkaan edes vahingoissa. Kuten Jeesuksen sanoista tiedämme, pelkkä pieni ajatuskin riittää, yksi murto-osasekuntikin jolloin on ajatellut jollain tavalla mikä voidaan tulkita Pyhän hengen pilkaksi. Nimittäin, mikäli näin on tapahtunut, mikään mitä Johanna nyt tekee ei millään auta enää yhtään vaan hän on auttamatta tuomittu Helvettiin iankaikkiseen kidutukseen! Sillä Pyhän hengen pilkkaa ei mitenkään voi enää koskaan saada anteeksi.

#56143 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö: Olin treffeillä erään muslimimiehen kanssa eräässä kaupungissa Suomessa. Hänellä oli iso akvaario täynnä hienoa, erivärisiä kaloja. Akvaarion pohjassa oli kuminen käärme suu auki. Mulla meni noin tunti kun rukoilin mielessäni (en ollut tiennyt etukäteen että mies oli muslimi) ja näin hyvin selkeästi, että tämä kumikäärme alkoi nousemaan akvaariossa ylöspäin ja se söi kaikki kalat kitaansa akvaariosta! Mulla oli mukana yksi pikkukoirani ja näin näyn, että koirani makasi kuolleena käsivarsillani. Että tällaisia näkyjä sitten, kannattaa ottaa vakavasti………!!!!

L**** P*****: Mikähän tuon merkitys oli

Isosikiö: Suuri käärme nousi pohjalta ja alkoi hitaasti nielemään jokaisen kalan akvaariosta kitaansa. Kai nyt uskovat ainakin tietävät, mikä merkitys tällä näylläni oli!

LP: Jokainen uskoo tavallaan. Minä en ymmärtänyt

R*** K****: että sellaiset psykoosit tällä kertaa..

Isosikiö: saatana haluaa laittaa ne ”psykoosin” piikkiin! ÄLÄ NIELE SYÖTTIÄ! Sen jälkeen on liian myöhäistä

RK: ymmärrän mutta internet lietsoo minua tähä, onko internet itse Beelzebub?

Isosikiö: RK netin, suurimman osan musiikista yms. ovat tällä hetkelä ottaneet haltuunsa saatana. Mieti tarkkaan, haluatko kärsiä ikuisessa tulimeressä, mahdollisesti myös matojen syötävänä ja täysin tietoisena ikuisuuden? OLIKO TUO MUSA SEN ARVOISTA???

RK: En oikein tiedä, normaalisti kuuntelen esim. Mayhemia, Turmion Kätilöitä, Burzumia ja Kikkaa. 🙁 

Mutta helvetti itsessään paikkana kiihottaa, mietityttää silti mitenkä madot liittyvät helvettiin? Kuitenkin erittäin hyödyllisiä olentoja näin maapallon hyvinvoinnin kannalta

Isosikiö: RK jos joutuisit helvettiin kuolemasi jälkeen, niin voin sanoa, että siihen loppuisi sun ”kiihottuminen.

RK: mutta entäs ne madot?

Isosikiö: Kiihottaako madot sua? Helvetissä on monta eri kidutuksen tasoa, enkä jaksa nyt puhua siitä aiheesta.

RK: Kiihottaa, kuten myös Gambina ja homoilu.

#56144 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö: Näkeekö joku jotain outoa tässä kuvassa? Mä näen!

http://www.pressroomvip.com/g/theres-something-disturbing-going-on-with-this-photo-of-the-royal-family-do-you-see-it-2/

S**** H*********: Joo ei kannata avata. Virus tämä hallusinaatio.

Isosikiö: ei ole virus, eikä hallusinaatio

SH: Kyllä tuolta saa viruksen. Ei ole tämä lähde se luotettavin. Lähdekritiikkiä näihin julkaisuihin!

Isosikiö: viruksen saa ihan vaan saatanan kaikista mahdollisista valheista!

S**** O****: Oon vissiin niin puusilmä mutten kyl näe mitään outoa

Isosikiö: paholaisen merkit, jotka on myös Prinssi Williamsin nimen kirjaimissa, niistä muodostuu 666. Mutta se ei vielä tarkoita että hän on tuleva antikristus, mulla on sellainen vahva olo, että se tulee tuolta Lähi-Idästä……..ja Obama kannattaa kovasti.

SO:

Mä olen vissiin niin tyhmä mut miten tuosta perhepotretista saa mitenkään paholaisen merkkejä ?ja prinssin nimestä muodostuu 666 ?!!

Isosikiö: ei tuossa kuvassa, vaan muissa videoissa. Lähes kaikki kuninkaalliset kuuluvat Illuminaattiin. Siinä on 13 maailman rikkainta sukua, joita mm. Hollywoodin tähden palvovat, myivät sielunsa saatanalle, apua kun ette tajua!!!! AIKAA ON TOSI VÄHÄN!!!!!!! Se yksi ter…..järjestö on tehnyt liiton NWO:n kanssa, he haluavat murhata suurimman osan maailman kansasta

SH: Mutta kuka oli edellinen antikristus? Onko tietoa? Mielenkiinnosta kysyn

Isosikiö: Adolf Hitler. sitä ennen Napoleon. Stalin kituu myös eräässä paikassa alimmassa helvetissä tällä hetkellä

SH: Miksi Hitler vaikka Stalin murhautti paljon enemmän porukkaa? Entä Afrikan heimosodat joissa naisilta leikataan rinnat ja syötetään koirille. Puhutaan paljon suuremmista määristä ruumiita kuin Hitler aikoinaan. Hitler kuitenkin vei lääketiedettä huimasti eteenpäin, ilman hänen hiljaista hyväksyntää brutaaleille ihmiskokeille ei meillä olisi hoitokeinoja moniin hengenvaarallisiin sairauksiin. Hän piti myös huolen Saksan kansasta ja infrastruktuurista. Paljon pahaa mutta paljon myös hyvää.

Isosikiö: jepajeeeee; Hitlerin lääketieteellinen keksintö oli mm. tehdä juutalaisista saippuaa!!!!! Nyt hiljaa tai suutun!!!!!

SH: Hitlerin vallan aikana kehitettiin lääkkeitä muunmuassa syöpää vastaan

Isosikiö: nielet propagandaa

#56145 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Haha, tahti jolla kaikki mihin tuksu koskee muuttuu paskaksi on suoraan tyrmäävä.

Aiheuttaa melkoista päänvaivaa uskovaisille miettiä kuinka toteuttaa lähimmäisen rakkautta.

#56146 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö: VOI LUOJA, AUTA MEITÄ!!!!

Scientist Claims Human Microchip Implants Will Become “Not Optional”

Isosikiö: Tämän systeemin yksi luojista, amerikkalainen lääkäri sanoi vain näin: ”ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO SITÄ! (MIKROSIRUA)” .  Lukekaa tästä Raamatun kohdista pedonmerkista 666, joka laitetaan ihmisen oikeaan käteen tai otsaan. JOAKINEN JOKA SEN OTTAA, JOUTUU AUTOMAATTISESTI HELVETTIIN KUOLTUAAN!!!!! Merkistä on suurimmat varoitukset Ilmestyskirjassa, mutta myös mm. Danielin kirjassa ja Hesekielin kirjassa.

#56147 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Kaikkea potaskaa -postauksen kommentteja:

TR: kommentti tuohon linkkiisi. Kyllä Raamatussakin on virheitä ja ristiriitaisuuttakin jossain kohtia.

Mutta onneksi mikään asia ei ole yhden eikä kahden jakeen varassa. Kyllä Raamatusta selviää että ihmisellä ei ole oikeutta tuomita toista kadotukseen, edes puheissaan. Kritisoida ja sanoa saa mutta Jumalan hengessä

C****** H*****:  Onneksi en kuulu mitään ryhmiin netissä. Mitä aatelette minusta?

J**** S********:  Ei helvettiä ole olemassa, Raamatussa sanotaan että kuolleet eivät tiedä mitään mutta elävät tietävät kuolevansa. Jumala päättää ketkä Hän nostaa kuolleista, pahimmat ihmiset jäävät maan poveen ilman tietoisuutta.

Isosikiö: Toivoisin että olisit oikeassa! Mutta valitettavasti Raamattu sanoo meille ihan toista! Lue Raamattua päivittäin ja pyydä, että Pyhä Henki aukaisee sulle sen sanoman! On olemassa ikuinen tulimeri, ikuinen kidutustenpaikka, jonne joutuvat kaikki ne, joiden nimeä ei ole Elämän Kirjaan kirjoitettu!

#56148 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Movetronin biisin kommenteissa:

Isosikiö: tämä on tavallista maallista musiikkia joka kertoo miehen ja naisen välisestä rakkaudesta, joka on hyvin tärkeää tässä elämässä!

E***** N********** E************: Mulle tulee mieleen yks pyhäkoululaulu 😀 Jeesuksen rakkaus on niin ihmeinen, niin suuri ettei voi ylittää, niin syvä etteivoi alittaa, niin laaja ettei voi ohittaa Rakkaus ihmeinen. Se on kai se tärkein. Ja joo.. eihän toi sinänsä huono mutta ”jättäkää pois kaikki turha” sanoo raamattu

#56149 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

IHANAA IHANAA Mun rakkaat vanhemmat Gérard Depardieu ja Patheri tulevat mukaan A-U:n kokoukseen 13.8…..:

H**** L****: Johanna kyllä löytää paikan,missä pääsee loisimaan,kun ei glamour pelitä,ehkä oon sitten eksyttäjä tai mikä vaan en tohon muijaan luota puolen pennin vertaa näin se vaan o

Gérard Depardieu: Ei sinun HL Isosikiöön  tarvitse luottaa, luota vain Jumalaan! Siunausta

S**** N*******: HL törkeätä sinulta. Isosikiö on Jeesuksen oma ja todistaa hänestä. Sietäisi pyytää anteeksi nyt?

HL: Voiko Isosikiö pyytää anteeksi ja nöyrtyä hän on myös tehnyt väärin lähimmäisiään kohtaan,onko niin että pahat teot noin vaan pyyhitään pois. niinkö se menee? ei mene

Gérard Depardieu: Mitä  Isosikiö on tehnyt sinulle HL? Vai luetko joutavia juoruja esim. Seiskasta jotka ”luovat henkilöstä joko hyvän tai melkein aina pahan, he saavat siitä tulonsa!

HL: Jeeesus on koko aika joka paikassa,näkee kaiken ei voi feikata eeiii vaan voi

S**** N*******: Menneitä ei Jumalakaan muista rakkaan lapsensa elämästä kun Jeesuksen veri on sydämen puhdistanut synneistä. ISOSIKIÖ on taivastiellä ja pelastunut. Siunaamme ja rukoille ja tuemme Jumalan lapsina toisiamme 🙂 Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni kun teillä on keskinäinen rakkaus

#56150 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

jatkuu:

keskinäinen rakkaus . ISOSIKIÖ on meille rakas sisar Kristuksessa

ISOSIKIÖ:

Kiitos ja AMEN!!!! Ns. näädät jotka ovat vihaajiani ja stalkkaajiani, ovat hyvin tyytyväisiä ajatuksestä että ”äitini olisi hyljännyt minut” ja muka ”keskittyisi vain PIKKUSIKIÖÖn” jne. ja nyt he ovat raivona kun huomasivat, että äitini Gérard Depardieu yhäkkiä puolustaa mua täällä, kuten hän myös antoi UPEAN haastattelun Seiskaan!!!!!

L**** M**** A T*****: Mekin tulossa 13.8

M***** D*****: Halleluja!

ISOSIKIÖ: MD pää kiinni!!!!

MD: Miksi? Enkö saa riemuita Jeesuksessa?

ISOSIKIÖ:  et ironisessa mielessä

MD: ootko humalassa vai miksi herjaat maan matoa?

ISOSIKIÖ: J**** v********* ole varovainen sanoissasi. Viimeisellä tuomiolla Jumala tulee tuomitsemaan jokaisen turhan sanankin minkä ihminen sanoi eläessään, ellei sitä olla pyydetty anteeksi!

#56151 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Huomenta Isabella -postaukseen kommentteja:

ISOSIKIÖ: Mopsini kutittelee, pussailee ja rakastaa mua enemmän kuin yksikään mies! Olen todella PETTYNYT siihen, että saan läheisyyden ainoastaan koiralta tällä hetkellä!!! Siis olen nätti, hyväsydäminen ja fiksu nainen; onko todellakin näin että vain koirat ovat niin fiksuja tässä maassa että TAJUAVAT SEN????? HERMOT MENEET!!!!!!!! Otan muslimimiehen seuraavaksi!!!!!!

T**** R*******: ISOSIKIÖ sanotaan että koira on ihmisen paras ystävä!Ymmärrän kyllä sinun tilanteesi. Mutta kun muutkin asiat ovat loksahtaneet kohdalleen, niin kyllä sinulle mies ja avio asiatkin loksahtaa joku päivä. En epäile yhtään. Öitä ja siunausta

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.