Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 2,253 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

No kun Jumala käski että pitää mennä, ei saa jäädä kotiin makaamaan kuten Revankelista itse halusi. Onhan silloin Nössistenkin toteltava. Ja varmaan Jumala käskee myös lokkeilemaan oikein urakalla. Nuo jättipullerot kun eivät ihan vähällä ruoalla tule toimeen.

#56267 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Miestähän se sieltä etsii. Kaikki kokelaat on moneen kertaan toivotettu tervetulleiksi Leivonmäelle tänään. Sinne vasn jonon jatkoksi kaikki peräkammarinpojat. Ja Velli siunaa tämän kaiken.

#56268 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Toki possu muisti ottaa kranaattimehupullon mukaan? Ja Kolan.Jos joku tuoksuu alkoholille,niin lakeijan vika.

#56269 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kastraattikonkalaavi.

Kyllä se nyt on uskottava että Borealis polymers joutuu pärjäämään ilman Lallia. Ei työssäkäyvä mies kuskaa yötä myöten evankelistoja ja hinttejä pitkin maata.

#56270 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Evankeliumitaloutta.

Viiden tähden näätä:

”Ja eikö yhtään uskovaisia kummastuta reilut puolisen vuotta sitten Tunkin pahoinpitelemän ex-sulhon kuljettaminen muassaan todistamaan, lepäilemään ym? Vieläpä asuukin tämän kanssa ja vaatii rahoittamaan, kuten kaikki tietävät. Varmaan Jeesuksen siunaamaa tämäkin hyväksikäyttö?”

Tunkin ”elinkeino” on samanlainen kun verotusoikeudettoman seurakunnan. Kerätään vastikkeetonta rahaa ilman suurempia tunnontuskia. Tunkki ei ole vielä ehkä laiskuuttaan käynyt kiristämässä helvetillä ja taivaspaikalla terminaalivaiheessa olevilta ihmisiltä testamenttia. Uskovaiset ovat kyllä useinkin. Siitä löytyy muutakin näyttöä kun huhupuheita.

#56271 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Haluaisin tietää mitä mieltä evankelistamme Johanna ja hänen seurakuntansa ovat esiaviollisesta seksistä.

#56272 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Mitä minuun tulee, mua on aivan turha pelotella helvetillä. En ole sinne menossa, olen tulossa sieltä 🙂

#56273 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Simp Anssi, kaikki on sallittua kunhan pyytää anteeksi Jeesuksen veren nimissä! Myös revankelistan sekakäyttö on ok, onhan toki vaikea päästä irti Luciferin pauloista hetkessä.

#56274 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Johanna se vaan on hehkeä 😛 Kadehtikaamme häntä, me hamraat Siwan kassat ja rumat näädät!

Talon emäntä on kuin nukkuneen rukous. Ihmekös tuo, kun härskit vieraat saapuivat keskellä yötä.

http://aijaa.com/6KkgXt

#56275 Ilmoita asiaton viesti
    kakkarantu taksin takapenkillä
    Blocked

On ne uskomattoman törkeitä.

#56276 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Män Ää. Din.  sanoo 8.7.2016, 21:27

Johanna Mia Tukiainen Olen kokenut niin paljon lannistamista rakkauden saralla viimeiset 7-8 vuotta, että alkaa tosissaan toivo mennä ja sitä kautta alkaa nousta viha Jumalaa kohtaan; hän tietää mitä olen etsinyt ja odottanut kauan aikaa eikä siltikään Hän anna sitä mitä olen rukoillut, pitääkö rukoilla siihen asti että maailmanloppu tulee ja sitten onkin liian myöhäistä???? Jumala näki jo paratiisissa, ettei Adam ollut täysin onnellinen vaikka kaikki oli täydellistä ja hänelle luotiin Eva ystäväksi. Miksi mun pitäisi vaeltaa yksin????? Ei se auta että sanotaan, että ”onhan sulla Jumala”, ihminen TARVITSEE TOISEN IHMISEN RAKKAUTTA!!!!! Mä en ainakaan ole mikään sinkku tyyppi.

OMG!!!!

#56277 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Minusta on ihan selvää että tuo kolmen kopla menee tuone syötettäväksi ja juotettavaksi.. Sehän on kuin hotelliin menisi ja ILMAISEKSI..  Varmaan lykätään bensa rahaa vielä kouraan ja ehkä julistamis palkkionkin vielä.. Kyllä lokki tietää mistä seuraavan suupalan löytää.. Sitten että vie mukanaan kaikenkarvaisia muita siipeilijöitä,hyi hemmetti.. Milloinkahan nuo ”uskonsisaret” huomaa tuon hyväksi käytön ja millähän konstilla ne pääsee siitä eroon,vai pääsevätkö..

#56278 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Velli maksaa kymmenykset, ja bensat,viinat,ruuat……etc

#56279 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Eihän sen Tunkille riitä, että herätetään emäntä keskellä yötä.

Tänään saa rouvaparka hoitaa kotikokouksen serveeraukset Joutsan peräkammarin pojille, joita Tunkin kutsumina tunkee ikkunoista ja nurkista kahvittelemaan revankelistan seuraksi.

#56280 Ilmoita asiaton viesti
    Sandaalihiihtäjä 👣
    Participant

Oletteko huomanneet, että jos jurtta tekee ns. Työtä tunnin tai pari, tai päivä, sen pitää levätä aina vähintään viikko. Työksi luetaan saarnaaminen, eskorttaus, yksityiskeikat, muuta ei kai ole enää. Ja yleensä se menee jonnekin tutulle täyshoitoon. Me muut tehdään 5 pv töitä tai enemmän, ja levätään päivä pari, yleensä viikonloppu omassa kotona, omalla kustannuksella.

Mutta paxu jurtta ottaa koko rehvohkan mukaan, kaikki joille kelpaa ilmainen sapuska ja majoitus (= täyshoito). Tuossa uskis kuvassa vielä koira lisänä. Kuseksii ja paskoo toisten nurkkiin. Sohva natisee liitoksistaan kun jurtta ja gootti rohjahtavat siihen tukevan aamupalan tai lounaan jälkeen. Koska jurtta majoittaa keskusta residenssiinsä uskonsisaria tai -veljiä? Siis vastavuoroisesti.

Saamme varmasti kuulla pian, miten jurtta on tavannut jonkun rikkaan uskis nallekarhun, joka lupaa antaa siementä. Kun ne muut juntit heittää lastin lakanoille, ohi maalin.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 2,253 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.