Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 127
- This topic has 2,253 replies, 139 voices, and was last updated 5 years, 11 months ago by
Principeca.
-
AuthorPosts
-
Kaapo HokkanenParticipant
Lakeijan tehtävä on palvella isäntäänsä / emäntäänsä. Mahtaa olla juhlat jos ollikin tuli uskoo ken haluaa.Vellikö vemppasi?
Män. Ää DinParticipantJouko Pxxx Pirjo Lxxxxxx, Raamatussa on monia kohtia, joissa homous sanotaan synniksi. Lue vaikka Room. 1:26-27. 9 min
Angeli'ParticipantPiho ei anna niin vaan periksi vaan ilmoittaa tarkan kohdan Raamatusta jossa homous tuomitaan. Isosikiö kun yritti jo sumuttaa kaikkia yleistyksellään: ei sillä niin väliä, tärkeintä on että Mölli on pelastettu. Halleluja!
Män. Ää DinParticipantOnnea rakas ystäväni Olli Loukola kun tulit uskoon tänään. Olen myös paljon pstasi rukoillut että oli huippu ja ilouutinen minulle Tämä minkä ystäväni Johanna Mia Tukiainen just kirjoitti facebookkiin. Halleluja! Ef 6 luku???Laivapastori Ruth Närhi
Ruth Närhi Nyt Ollikin rakastaa Raamattua❤️ Hetki sittenHenrietta Sxxxx Tuo olikin ennenaikainen uutinen Ollin uskoon tulosta. Mielestäni koko touhu on Johannan puolelta pelkkää rienausta ja toivoa suurista rahoista tulevana evankelistana. Suuressa maailmassahan evankelistat ovat monimiljonäärejä. Ihminen on joko uskossa tai sitten ei. Johannan usko näyttää olevan vain ihmisten peloittelua helvetin tulella ja toisten uskon kyseenalaistaminen ja itsensä esiintuomista joka paikassa. Raamatussa sanotaan myös, nainen vaietkoon seurakunnassa. Suhtaudun epäilevästi ihmiseen, jollainen joka käänteessä on valmis ottamaan kunnian itselleen. Muutaman lippusen jako ja jatkuva rienaus ei tee ihmisestä uskovaista, varsinkaan, kun huutelee alati seksin puutteestaan fasessa. Käsittääkseni Johanna asustaa ex-sulhonsa asunnossa Loviisassa silloin, kun ei ole täysihoidossa Leivonmäellä. Miten mahtaa olla, eletäänkö Loviisassa synnissä, käytetäänkö ex-sulhoa apuna suuremmassa puutteessa? 2 min
;;;;ParticipantValtosella on takanaan elämänkoulu ja Nissisellä elämän kova koulu. Valtaosa hallelujaa-hihhuleista on saman opinahjon kasvatteja.
Eikös yo-Tukiainen ole omasta mielestään ollenkaan ylikoulutettu moiseen jengiin?
suuri naurajaBlockedTämä on aivan mahtavaa draamaa! Nyt sekopäistä suurimpiin kuuluva Piho on myös mukana jengissä!!!!!! :-):-):-) Sekoilkaa vaan lisää, minä jaksan nauraa!!!
dir.canttoriParticipantTuhnulla mustiin pukeutunut ”nuorukainen”, joka oli hänelle rakas
Jeesuksella sentään melkein alaston valkeaan liinaan pukeutunut nuorukainen, joka oli Hänelle rakas, joka nojautui Häneen, ja joka paineli metikköön tosipaikan tullen.
Kuka?
Jeesuksen boyfriend?
Älykkö mopsiParticipantKomppaan, jos ei lopun- niin kuitenkin ihan hillittömiä aikoja edetään nyt. Paxu tyttö hinaa hinaajan ja ateistin keskellä yötä lokkeilemaan hihhulitaloon, emäntä keittää yökahvit. Hinaaja pamahtaa uskoon muiden kuin omasta mielestään ja kirkossa innokkaasti käyvä ateisti on varmaan seuraava. Aivan mahtavaa! Lokkiseurue luuhaa nurkissa ainakin alkuviikon, vieraat alkavat haista (tai yksi haisi jo tullessaan) jo viikonloppuna, kuka tuollaista sakkia kestää. Tarvitaankohan virkavaltaa seurueen tai lähinnä revankelistan ulkoistamiseen uskistalosta. Henk.koht. odotan että tähtisaarnaajalle menee pienessä esilääkityksessä auto-strip mode päälle.
;;;;ParticipantLeila Nxxxx niin ja ei homoksi tai lesboksi synnytä vaan sen saa aikaan vihollisen juni nimeltään irstaus .9
;;;;ParticipantOlkoon tämä anteeksipyyntö Suurelle Naurajalle viime viikonlopusta 😀
ykkösnäätäParticipantÄsken postaamani juttu olikin jo täällä, joten poistan sen turhana.
suuri naurajaBlockedSelvän Näkijä, anteeksipyyntöä ei tarvita. Pieni ilotulitus puolin ja toisin piristää toisinaan. Nauretaan nyt Tuksulle ja sen jengille!
Män. Ää DinParticipantMän. Ää DinParticipantRuth Närhi jakoi linkin — henkilön Johanna Mia Tukiainen kanssa. 18 min ·
http://www.uskonsana.com/oikaisu/
Johanna Mia Tukiainen Eli nyt myönnät vihdoinkin kuuluvasi itse menestysteologiaan? 8 min
Ruth Närhi En todellakaan kuulu!!!!! 7 min
Ruth Närhi Eikä Patrick Tiainen Privatprofil myös ei kuulu!!! 7 min
Ruth Närhi Lue Tämä! Älä Puhu valheita minusta! 6 min
Ruth Närhi Julistan raitista raamatun opetusta! 6 min
Ruth Närhi En ole koskaan julistanut Menestysteoloigiaa! Mistä olet sen saanut?? 5 min
Ruth Närhi Olen julistanut 18 vuotta ilmaiseksi Evankeliumia Ruotsin ja Suomenlaivoilla!!! Se on kutsumus työ! 4 min
Johanna Mia Tukiainen Patrick Tiainen EI ole oikeaoppinen. 9 min
Ruth Närhi En ole rahasta mitään tehnyt! 10 minRuth Närhi Vaan rakkaudesta Jeesukseen ja ihmisiin!!! 10 min
Ruth Närhi Tiedät miten olen sinulle ja Ollille auttanut ja sinun vanhempia. Kun Markku sairastui ja sen jälkeen! Pysytään totuudessa. 8 min
Ruth Närhi Lue Patrickin kirjotus! 8 min
Kaisa Lxxxxxxx Miksi poistit tekstini Olli Loukolasta? Vihaatko homoja? Olli on Jumalan lapsi, hän on ottanut vihdoin Jeesuksen sydämeensä! Hetki sitten
Ruth Närhi Se meni pois Hetki sitten
Ruth Närhi Olli on mun ystävä jonka psta olen rukoillut Hetki sitten
Ruth Närhi En Halua mitään riitaa mun sivuilla Hetki sitten
Kaapo HokkanenParticipantMaailmassa on tapettu ihmisiä Jeesus kristityn nimeen yli 180 000 000.
Millainen maailma olisi ilman uutta testamenttia?
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.