Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 2,254 total)
  • Author
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Lakeijan tehtävä on palvella isäntäänsä /  emäntäänsä. Mahtaa olla juhlat jos ollikin tuli uskoo ken haluaa.Vellikö vemppasi?

#56380 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Jouko Pxxx Pirjo Lxxxxxx, Raamatussa on monia kohtia, joissa homous sanotaan synniksi. Lue vaikka Room. 1:26-27. 9 min

#56381 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Piho ei anna niin vaan periksi vaan ilmoittaa tarkan kohdan Raamatusta jossa homous tuomitaan. Isosikiö kun yritti jo sumuttaa kaikkia yleistyksellään: ei sillä niin väliä, tärkeintä on että Mölli on pelastettu. Halleluja!

#56382 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Ruth Närhi  2 min ·

Onnea rakas ystäväni Olli Loukola kun tulit uskoon tänään. Olen myös paljon pstasi rukoillut että oli huippu ja ilouutinen minulle Tämä minkä ystäväni Johanna Mia Tukiainen just kirjoitti facebookkiin. Halleluja! Ef 6 luku???Laivapastori Ruth Närhi
    Ruth Närhi Nyt Ollikin rakastaa Raamattua❤️ Hetki sitten

Henrietta Sxxxx Tuo olikin ennenaikainen uutinen Ollin uskoon tulosta. Mielestäni koko touhu on Johannan puolelta pelkkää rienausta ja toivoa suurista rahoista tulevana evankelistana. Suuressa maailmassahan evankelistat ovat monimiljonäärejä. Ihminen on joko uskossa tai sitten ei. Johannan usko näyttää olevan vain ihmisten peloittelua helvetin tulella ja toisten uskon kyseenalaistaminen ja itsensä esiintuomista joka paikassa. Raamatussa sanotaan myös, nainen vaietkoon seurakunnassa. Suhtaudun epäilevästi ihmiseen, jollainen joka käänteessä on valmis ottamaan kunnian itselleen. Muutaman lippusen jako ja jatkuva rienaus ei tee ihmisestä uskovaista, varsinkaan, kun huutelee alati seksin puutteestaan fasessa. Käsittääkseni Johanna asustaa ex-sulhonsa asunnossa Loviisassa silloin, kun ei ole täysihoidossa Leivonmäellä. Miten mahtaa olla, eletäänkö Loviisassa synnissä, käytetäänkö ex-sulhoa apuna suuremmassa puutteessa?  2 min

#56383 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Valtosella on takanaan elämänkoulu ja Nissisellä elämän kova koulu. Valtaosa hallelujaa-hihhuleista on saman opinahjon kasvatteja.

Eikös yo-Tukiainen ole omasta mielestään ollenkaan ylikoulutettu moiseen jengiin?

#56384 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Tämä on aivan mahtavaa draamaa! Nyt sekopäistä suurimpiin kuuluva Piho on myös mukana jengissä!!!!!! :-):-):-) Sekoilkaa vaan lisää, minä jaksan nauraa!!!

#56385 Ilmoita asiaton viesti
    dir.canttori
    Participant

Tuhnulla mustiin pukeutunut ”nuorukainen”, joka oli hänelle rakas

Jeesuksella sentään melkein alaston valkeaan liinaan pukeutunut nuorukainen, joka oli Hänelle rakas, joka nojautui Häneen, ja joka paineli metikköön tosipaikan tullen.

Kuka?

Jeesuksen boyfriend?

#56386 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Komppaan, jos ei lopun- niin kuitenkin ihan hillittömiä aikoja edetään nyt. Paxu tyttö hinaa hinaajan ja ateistin keskellä yötä  lokkeilemaan hihhulitaloon, emäntä keittää yökahvit. Hinaaja pamahtaa uskoon muiden kuin omasta mielestään ja kirkossa innokkaasti käyvä ateisti on varmaan seuraava. Aivan mahtavaa! Lokkiseurue luuhaa nurkissa ainakin alkuviikon, vieraat alkavat haista (tai yksi haisi jo tullessaan) jo viikonloppuna, kuka tuollaista sakkia kestää. Tarvitaankohan virkavaltaa seurueen tai lähinnä revankelistan ulkoistamiseen uskistalosta. Henk.koht. odotan että tähtisaarnaajalle menee pienessä esilääkityksessä auto-strip mode päälle.

#56387 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Pakene Olli!
    Leila Nyman

Leila Nxxxx  niin ja ei homoksi tai lesboksi synnytä vaan sen saa aikaan vihollisen juni nimeltään irstaus .9

#56388 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Olkoon tämä anteeksipyyntö Suurelle Naurajalle viime viikonlopusta 😀

#56389 Ilmoita asiaton viesti
    ykkösnäätä
    Participant

Äsken postaamani juttu olikin jo täällä, joten poistan sen turhana.

#56390 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Selvän Näkijä, anteeksipyyntöä ei tarvita. Pieni ilotulitus puolin ja toisin piristää toisinaan. Nauretaan nyt Tuksulle ja sen jengille!

#56391 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Jari Vxxxxxxxx Paavit ja muut kirkon kristityt,muutenvaan paneskelevat Jumalan nimeen kuoropoikia perseeseen. Herätkää, niin jo Jehovatkin snovat, koskakohan niiden 100000 rikki ketkä pääsee taivaaseen. 3 min

Jari Vxxxxxxxx Pistäkää siunauksenne persläpeenne!! 2 min

#56392 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Ruth Närhi jakoi linkin — henkilön Johanna Mia Tukiainen kanssa. 18 min ·

http://www.uskonsana.com/oikaisu/

Johanna Mia Tukiainen Eli nyt myönnät vihdoinkin kuuluvasi itse menestysteologiaan? 8 min

Ruth Närhi En todellakaan kuulu!!!!! 7 min

Ruth Närhi Eikä Patrick Tiainen Privatprofil myös ei kuulu!!! 7 min

Ruth Närhi Lue Tämä! Älä Puhu valheita minusta! 6 min

Ruth Närhi Julistan raitista raamatun opetusta! 6 min

Ruth Närhi En ole koskaan julistanut Menestysteoloigiaa! Mistä olet sen saanut?? 5 min

Ruth Närhi Olen julistanut 18 vuotta ilmaiseksi Evankeliumia Ruotsin ja Suomenlaivoilla!!! Se on kutsumus työ! 4 min

Johanna Mia Tukiainen Patrick Tiainen EI ole oikeaoppinen. 9 min

Ruth Närhi En ole rahasta mitään tehnyt! 10 min

Ruth Närhi Vaan rakkaudesta Jeesukseen ja ihmisiin!!! 10 min

Ruth Närhi Tiedät miten olen sinulle ja Ollille auttanut ja sinun vanhempia. Kun Markku sairastui ja sen jälkeen! Pysytään totuudessa. 8 min

Ruth Närhi Lue Patrickin kirjotus! 8 min

Kaisa Lxxxxxxx Miksi poistit tekstini Olli Loukolasta? Vihaatko homoja? Olli on Jumalan lapsi, hän on ottanut vihdoin Jeesuksen sydämeensä! Hetki sitten

Ruth Närhi Se meni pois Hetki sitten

Ruth Närhi Olli on mun ystävä jonka psta olen rukoillut Hetki sitten

Ruth Närhi En Halua mitään riitaa mun sivuilla Hetki sitten

#56393 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Maailmassa on  tapettu ihmisiä Jeesus kristityn nimeen yli 180 000 000.

Millainen maailma olisi ilman uutta testamenttia?

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.