Johanna Tukiainen Vol. 127

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 127

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,254 total)
  • Author
    Kaunis/upea
    Participant

#56630 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Ei minua ole koroitettu; nimenomaan Jumala sanoi näin: ”Rakas pieni lintuni, siipirikkoni, teen sinusta uuden ja tulet evankelioimaan!”

Näin lentokoneessa näyn: Sylvesteri kissa jahtasi minua takaa ja olin Tipi lintu. Kissa sai minut häkkiin ja demonit alkoivat haukkumaan :”häkkilintu”

Onko tässä Jumalan uudessa julistuksessa nyt kysymys siitä Tipi linnusta, jota Syltty jahtasi lentokoneessa ? ja halusi Tipin häkkilinnuksi?.   Tämmöistä profetiaa Johanna latasi kun tuli pöpilästä Miamista.

#56631 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mua jäi kovasti vaivaamaan, että mikä järki tossa mörököllin uskoon tulon julistamisessa oli? Koittiko tuksu vetää kotiinpäin julkaisemalla, että mölli pamahti uskoon ansaitakseen natsat, että on kova tekijä kun saa heti jonkun käännytettyä vai mikä vitun idea se oli? Kun selkeesti mölli oli toista mieltä.

Toisaalta, mikään mitä tuksu tekee ei sisällä järjen hiventäkään, että ehkä mä hankin itselleni turhaan päänsäryn miettimällä tota?

Vai onko niin, että mölli tunnustaa uskovansa, mutta ei halua näiden hihhuleiden kanssa olla missään tekemisissä, mutta tuksu koittaa tähänkin ajaa omaa päähän pinttymäänsä siitä mikä on oikein.   Mua kanssa ärsyttää esimerkiksi juuri joogan demonisoiminen, onpa lääkäreitäkin jotka eivät suosittelee joogaa potilailleen vaikka se olisi järkeenkäyvämpi vaihtoehto kuin leikkaus tai lääkkeet. Tuksu nyt tosin on periaatteesta kaikkea liikuntaa vastaan.

#56632 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Nyt olis hyvä jos joku Vellin lähipiirissä sais taottua Vellille järkeä päähän ja muistuttais myös siitä, että väärästä valasta voi saada joko sakkoa(ei välttämättä mikään pikkusumma) tai vankeutta, riippuen planeettojen asemasta, vuorokauden ajasta ja tuomarin mielialasta.

Mutta että kuitenkin sais Vellin tajuamaan, ettei sen kannata hankkia vankilareissua Tuksun takia. Lisäksi se lähipiiriläinen vois esitellä Vellille jonkun vähän paremman ja luonteeltaan mukavamman naisen(siis joka ihan omasta halustaan tahtoo Vellin tavata), kuin mitä Tunkki on, että näkis Velliki, että millaisia naiset oikeasti on ja että hän näkis, minkälainen feikki ja lokki Tunkki oikein on ja kuinka kalliiksi se seurustelu Tunkin kanssa on tullut.

Kai sitä tuheroa halvemmallakin saa, kuten joku taannoin huomautti.

Ja Johanna Mia Mari Tukiainen, se sun hiljaisuutesi ei saa meitä vaikenemaan, eikä unohtamaan tuota uutista sinun oikeuteen joutumisestasi. Äläkä ainakaan ala saarnata mitään raamatusta, kun et sieltäkään mitään osaa oikein sanoa. Sen suhteen ole vain hiljaa.

Mutta jos nyt haluat tehdä fiksun vedon, niin puhu kerrankin totta, jos uskallat. Vai onko siellä niin pahoja/synkkiä totuuksia, ettet uskalla niitä sanoa. Niin se aina menee, sen minkä taakseen jättää, edestään löytää. Myös tämä sopinee sinulle; Ylpeys käy lankeemuksen edellä, tosin sä olet jo monet kerrat langennu turvalles, mutta ylpeys ei silti oo kaikonnut.

#56633 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Onkos Pertsa jo Jumala? Sehän oli Pertsa joka nuo sanat lausui.

#56634 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Pyryharakka on Jumalan voideltu ja Pertsa on Jumala. Voi noita surkimuksia jotka korottavat ja ylentävät itseänsä. Pahin synneistä.

#56635 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Eikös tämä ”pertsa” ole Jumalan tulkki, hänen kauttaan yläkerrasta tulee uskottavaa infoa. Johanna haluaa olla häkkilintu Tipi , pieni siipirikko, Jumalan voideltu. Sylvesterit pysyköön loitolla, ainakin niistä uskonlahkojen sinkkuilloista, mistä Tunkki haaveilee.

#56636 Ilmoita asiaton viesti
    10 pisteen vauva
    Participant
    #56637 Ilmoita asiaton viesti

Pertsa on rähjäinen vanha deno. Väistämättähän sen pitää olla jumalan kovin sanansaattaja.

#56638 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Minua sylettää Tunkin jatkuva negatiivisuus uskonpaasauksissaan. Pelkkää pelottelua, pauhuutta, maailmanloppua ja muiden tuomitsemista. Itseään kyllä kehuu ja itsenä ylentää. Taitaa olla eukolla pelko perseen alla. Minusta Tunkin touhu ei juurikaan eroa islamilaisesta fundamentalismista, jota niin kauhistelee ja tuomitsee. Jos nyt joutuisin tilanteeseen, että tarvitsisi lohtua uskonnosta, en haluaisi kuunnella tuollaista. Minä uskon vahvasti hyvään ja rakkauteen (Tunkki on poikkeus), mikä käsittääkseni on useimpien uskontojen ydinsanoma.

#56639 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Siis näähän on kaikki jotain ex vankilakundeja, vanhoja juoppoja ja muita.

Juurikin siis Tunkeron tyylisiä hihhuleita. Miten muuten vois ollakaan, kun Tunkerosta kyse. Jos joku jengi/lahko pitää valita, ni tämä.

#56640 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Nämä kaikki paasaukset on pelkoa tulevista käräjistä.Siksi ei ykp ole alkanut.Törkeästä eläin rääkkäyksestä ja kun kyseessä on vielä lemmikki,pieni koira,saattaa napsahtaa ehdoton tuomio.Ei siinä auta uudelleen kastot eikä syntymiset. Voin kuvitella käräjäsalissa possun paasaamisen kuinka Jumala on valinnut hänet mankeloimaan ja levittämään khmm sanaa.

Millaisia idiootteja possun uskon veljet on? Vellikin joutaisi syytetyksi samoille käräjille, saatanan pelle.

#56641 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sinäpä sen sanoit, minä vaan nyökkäsin.

N.Ä.Rästys: ”Siis näähän on kaikki jotain ex vankilakundeja, vanhoja juoppoja ja muita.”

Varmaan niillä on siihenkin valmiiksi opetettu selitys, mutta minäkin ihmettelen, että yhtään ihan tavallista, hyödyllistä työtä tekevää, ei ole siunattu evankelioimisen tai kielilläpuhumisen lahjoilla. Tässä tulee pakostakin mieleen että muiden kun työnvieroksujien ja muutenkin sosiaalisesti rajoittuneiden on turha kilvoitella uskon tiellä.

#56642 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Jumala on valinnut hänet mankeloimaan

Mankeloimaan? Profetioiko Kaapo Hokkanen St.Johkille juuri ehdottoman vankeustuomion?! Hirvittävän vaikeaa on kyllä kuvitella Johanna muutoin mankeloimassa.

#56643 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Profetioin possun vankeloimaan,näin näyn viime yönä.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,254 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 127’ is closed to new replies.