Johanna Tukiainen Vol. 129

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 129

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,996 total)
  • Author
    mhk1
    Participant

Mä olen taipuvainen uskomaan ihan kaikki hulluudet mitä tuksusta nykyään juorutaan (Suomi24). Mikään ei enää hetkauta, on se niin villiä touhua.

Mä en vain ole enää kärryillä että missä ne siellä Loviisassa nyt siis majailevat? Emali siis sateenkaarella? Jossain viestissä kerrottiin että olisivat majoittuneet Vellin vanhempien luo? Ja nyt tuksun vanhemmat tulee hakemaan siirtämään tavaroita jonnekin? En pysy mitenkään kärryillä vaikka luen kyllä tunnollisesti kaikki viestit.

Pinkkikirjaa ei vieläkään tullut, tylsää että se tyssäsi just mun kohdalle:(. Olen kyllä kommenttia laittanut sinne pinkkikirjajonoon.

#60233 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    27 min

Hallelujah!!!!!! TAAS yksi sielu uskoon!!!!!! Tämän illan keskustelujen aikana tuli yksi mies uskoon!!!! Kiitos elävä Jumala, Herra Sebaot ja Jeshua!!!!! Hän otti noin tunti sitten Jeesuksen vastaan Herranaan!!!!! Jumala tekee uskomatonta työtä!!!!!! Kiitos tästä rakkaat, ja huomenna jatkamme!!!!!! AMEN,; KAIKKI KIITOS JEESUKSELLE ELI JESHUALLE!!!!!!

Johanna Mia Tukiainen KIITOS RAKAS JESUS KRISTUS, JESHUA!!!!!! AMEN! 26 min

#60234 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Jeshua??? HAHAHAHAHAAHAHAAA :-):-):-)

#60235 Ilmoita asiaton viesti

Ihanan evankelistan mielestä pikkupojan vesiliukumäkikuolema ei olekaan ehkä niin paha juttu. Pääsevätkö lapset muuten automaattisesti taivaaseen, jos ovat vaikka rääkänneet eläimiä, eivätkä ole ottaneet Jeesusta vastaan? Kaikennäköisiä juttuja tässä alkaa miettiä, kun revan juttuja lukee.

Johanna Mia Tukiainen Sen ikäinen poika pääsee taivaaseen!!!!! Parempi taivaassa vaikka tuolla kamalalla tavalla, kuin helvetissä eläen rikkaasti ja yltäkylläisesti, paljon rakkauksia, tavaraa ja ulkonäköä, ja kuoleman jälkeen iankaikkisuus helvetissä!

53 mins

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen 10 vuotias poika pääsee taivaaseen Jeesuksen huomaan. Paljon pahempi kohtalo on aikuisilla, tekopyhillä ihmisillä, joiden kohtalo on iankaikkinen tuli ja ”mato joka ei koskaa kuole”, todella iljettävää ja hirvittävää!!!!!

#60236 Ilmoita asiaton viesti
    Frederik
    Participant

Itse olen tavannut näistä Johannan ”hovilaisista” Henkan ja Ollin, muutamaan otteeseen. Henkka oli jollain tavalla oikeasti sympaattinen, olen aina ihmetellyt mitä se näkee Johannan kaltaisessa saastassa.  Ollikin omalla tavallaan, kertoi aloittavansa jonain päivänä opinnot parturi -kampaajana. Mutta kaikesta näki ettei niin tule tapahtumaan. Johannan seurassa olin pelkästään mielenkiinnosta ne 3-4 krt, ja ne sen puheet oli ehkä järkyttävintä shaibaa mitä olen koskaan kuullut.

#60237 Ilmoita asiaton viesti

”Olen nukkunut lähes koko kesän, joten se siitäkin ”haureudesta.”

Eli kesä on mennyt taju kankaalla alkon ja pamien takia? Kaunis Suomen kesä on mennyt häneltä ohi huomaamatta, kun hän on maannut vällyn alla 24/7. Kuka on laittanut ruoan, käynyt kaupassa ja ulkoiluttanut koiria? Onko Tuksu tehnyt kesällä mitään kunniallista työtä saadakseen omaa rahaa käyttöönsä? Yksi ”kunniallinen ja säädyllinen” kesä, mutta ei Sihteeriopistoa ja Magic Life -nimistä Serlan talouspaperirullan ja liukuvoiteiden esittelypaikkaa Kalliossa ole unohdettu. Hinta on vain laskenut näiden kaikkien vuosien aikana. Oliko pilun hinta 10 vuotta sitten, vielä 10.000 euroa, mutta nyt taitaa pyöriä 50 euron tietämissä? Kuinka esitelmät kouluissa viime vuonna? Ei tainnut olla kysyntää?

#60238 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Riitta Txxxxx Olis kyllä makee liukumäki, mutta miten onnettomuus pääsi sattumaan… oliko valjais vika, lastaukses… vai koko rakenteessa…vai ylhäältä tippunut kattorakenteen kannatin… 1 t

Johanna Mia Tukiainen typerä kommentti!!!!!!! 10v. lapsi pääsee ONNEKSI suoraan taivaaseen!!!!! 1 t

Jari Hxxxx Miten niin typerä kommentti? Aika montaa varmaan kiinnostaa miten moinen onnettomuus pääsi sattumaan ihan vaikka vaan siksi, ettei se sattuisi uudelleen. 52 min

Johanna Mia Tukiainen no olen pahoillani, olen lukenut nyt vaan niin paljon kaikkea ihan älytöntä, että ettei näitä enää järki edes selitä! Paitsi Raamattu! 11 min

Johanna Mia Tukiainen USA:ssa ”maailmapyörästä” tippui kolme ihmistä alas ja saivat surmansa. Taaskin käsittämätön tapaus. Tuo järkyttävä liukumäki pystytään selittämään ihan niin, että liian korkea ja liian kova vauhti jne. Mutta tää menee erikoiseksi, että monessa eri huvipuistossa ihmisiä kuoli!!!!! Siis what……??? Suuremmat murhat ja tapahtumat on nyt jo selitetty: Illuminatti murhasi heidät kaikki kuten Robin Williams, Michael Jackson, Prinsesa Diana, ja sitten erikseen kaikki oudoimmat tapaukset kuten: Marilyn Monroe, Presidentti Abraham Lincoln, Kennedy, New Yorkin 9/11 tapahtumat, lukuisia näyttelijöitä kuten Walker, Brittany Murphy, Aaliyah, Michael Jackson, ja näitä riittää…..!!!! Todella monet lavastettuja itsemurhia!!!!! Kusipäät, jotka näiden takana olivat, mm. lastenmurhaaja, illuminaatti, Bush, tulee vielä maksamaan kovan hinnan Jumalan viimeisellä tuomiolla!!!!! Ja rikollisia riittää……!!!! Nää olivat vasta alkua!!!!! Stanley Kubrick elokuvaohejaa murhattiin, koska hän paljasti liikaa ”Eyes Wide Shut” leffassa Illuminaateista, vaikka leffa on jokatapauksessa katkaistu lähes puolet pois!!!!! Samoin ”Grey State” koko perhe murhattiin, halusin nähdä juuri tämän leffan, missä voisi katsoa? Fema camps etc. Hetki sitten

#60239 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Tästä kuvasta tulee mieleen suoraan uni, jonka näin sairaalassa 8-vuotta sitten, ollessani teholla Meilahdessa. Näin tällaisen unen: Istuin Julian kanssa lämpimässä porealtaassa ihan mielettömän tuoksuisten kukkien ympäröimänä! Meidän ympärillä käveli hitaasti neljä tallaista leijonaa, kuten kuvassa. Meidän edessämme oli suuri portti, jonka edessä oli kaksi paikallaan olevaan leijonaa ja he vartioivat kyseistä porttia! Me nauroimme Julian kanssa, kukat lauloivat jotain ihmeellistä säveltä, ja jossain vaiheessa heräsin sairaalasängyssä. Olin silloin 30v ja Julia oli 25v. Sisareni kävi katsomassa minua päivittäin sairaalasssa (Jasmine ei tullut sinne koskaan.) Tajusin myöhemmin, että olin nähnyt unen paratiisista, jossa olimme Julian kanssa!!!!! 2 min

#60240 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Jari Kxxxx Ollessani viidennellä luokalla vajaat 30 vuotta sitten, koko luokan oli PAKKO mennä Särkänniemeen. Siellä tietenkin ”sosiaalinen paine” ajoi menemään kaverien kanssa eri laitteisiin. Toisten kyytiläisten huutaessa muista syistä minä mietin huolestuneena hiljaa, että onkohan tämäkin härveli luotettava ja miten käy jos se pettää. Ala-asteella tehtiin muitakin asioita pakosta ja väkisin. Onneksi en ole enää koululainen. 9 min

Johanna Mia Tukiainen Pientä lasta ei missään nimessä pitäisi pakottaa noihin laitteisiin, muuta kuin vapaaehtoisesti tottakai!!!! 2 min

Riitta Txxxxx Minä meinasin tippua särkkiksen lentävästä matosta kaverin kanssa ala-asteella, kun se puomi ei mennytkään kiinni. Hetki sitten

Riitta Txxxxx Ei minusta eyes wide shut, nyt mitenkään hämärä leffa ollut, mutta en tiennyt että stanley kubrick kuoleen sen jälkeen. Brandon lee kuoli, crow leffa kuvauksissa, ja oli rokkari leffa, mutta sen isäs toli joku paha vie leffa muistaakseni…. Hetki sitten

#60241 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    5 min

Nyt menee taas liian pitkälle Iltasanomat! Viimeksi musta oli uutinen kyseisessä lehdessä, kun hiuksiini ilmestyi Jeesuksen kasvojen kuva David Herzogin kokouksessa Olympiastadionilla Helsingissä! Mutta siis, jostain ruuasta löytyy mato (YÖKS) ja sille järjestetään hautajaiset, tämä on ihan oikeasti kaiken huippu!!!! Tavallaan ihan hauska, mutta HYIIII:::::!!!!!!! Ei madoille järkätä mitään hautajaisia, nehän ovat siellä haudassa jo valmiiksi!!!! Iljettävää!

Mies järjesti hautajaiset vihanneksesta löytämälleen kuolleelle madolle – Kaupalta uskomaton reaktio Julkaistu: 9.8. 21:16

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001236878.html

#60242 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Eljas Nxxxxxx Ainakaan et ole kännissä, hyvä 2 min

Johanna Mia Tukiainen kuulepas nyt: me ihmiset olemme KAIKKI vajavaisia!!!! Meidän Herramme, Isä Sebaot, Israelin kuningas, on meidän Jumalamme! Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen Jeshuan kautta pelastumme taivaaseen!!!! Jos otamme Hänen armonsa vastaan! Hetki sitten

#60243 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Jösses sentään, sollentuunan kära tukiaiset, pelastakaa edes se hoitoa vailla oleva Suurin tytär. Ojdå,  mitä tästä seuraa…

Johanna Mia Tukiainen 10 vuotias poika pääsee taivaaseen Jeesuksen huomaan. Paljon pahempi kohtalo on aikuisilla, tekopyhillä ihmisillä, joiden kohtalo on iankaikkinen tuli ja ”mato joka ei koskaa kuole”, todella iljettävää ja hirvittävää!!!!!

#60244 Ilmoita asiaton viesti

” Stanley Kubrick elokuvaohejaa murhattiin, koska hän paljasti liikaa ”Eyes Wide Shut” leffassa Illuminaateista, vaikka leffa on jokatapauksessa katkaistu lähes puolet pois!!!!! ”

(Tuksu)

Elokuva perustui jo 20-luvulla kirjoitettuun kirjaan. Sen kirjoittajaa ei ole tietääkseni murhattu, vaan hän kuoli ns. luonnollisen kuoleman. Kerropa nyt Tuksu totuus vaikkapa presidentti Kennedyn ja hänen senaattoriveljensä kuolemista. Kun sinulla on todellista tietoa revankelistana pilluminaatista. Kerro samalla Marilyn Monroen kuolemasta. Julle, arkkienkelisisaresi, auttaa varmaan sinua oikean tiedon saannissa. Eiköhän Jullen ystäväpiiriin kuulu taivaassa John F. Kennedy, Robert Kennedy ja Marilyn Monroe. Voit tienata satoja miljoonia kirjoittamalla kaiken illuminaatista ja sen salaperäsistä jutuista. Miten muuten omaelämäkertasi edistyy? Entä englanninkielinen blogi? Sinun piti alkaa kirjoittaa sitä jo tammikuussa.

#60245 Ilmoita asiaton viesti
    Thunder thighs
    Participant

Rekisteröidyin ihan vain jakaakseni tämän:

The Livets Ord, eli lahko johon Tuksun perhe kuuluu, on alkanut droneillaan pudottelemaan Raamattuja Irakiin Isisin valtaamille alueille tuodakseen alueen ihmisille lohtua ja kristillistä rakkautta. Eikö ne idiootit tajua että heti kun Isis-jätkät näkee jonkun siellä raamattu kädessä, ampuu välittömästi? Eikö ne idiootit tajua sitäkään että tämä vain vahvistaa irakilaisten käsitystä että ovat jonkinlaisessa pyhässä sodassa? Miten takapajuisia nämä lahkolaiset vaan voi olla? Linkki juttuun: http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/swedish-church-to-use-drones-to-drop-bibles-on-isis-territory-in-iraq-a7181181.html

#60246 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Jep. Mutta Tunkki onkin sodassa itseänsä vastaan.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,996 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 129’ is closed to new replies.