Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 2,326 through 2,340 (of 2,343 total)
  • Author
    N.Ä. Rästys
    Participant

Ja sit tietysti maksamallakaan ei pääse niihin, mihin on jo porttikielto ehditty hankkia ?

#64971 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Te olette niin tuotteliaita (ja kiitos siitä!), etten koskaan ehdi kommentoida mitään kun joku on teistä on jo nasevasti ja hauskasti kommentoinut:D.

Mutta aika vähälle jätitte tuon härpäkesängyn:). Ajatelkaa sellaista röyhelöhelvettiä tuksun sänkyyn. Kviini itse ei osaa peseytyä, ei siivota, ei pestä pyykkiä…Milllainen bakteeripesä kusineen, paskoineen, yrjöineen ym tuo sänky hänellä olisi?!

Muistelisin että joku näätä osasi jo aikaisemmin kertoa että YKP olisi ti ja to, siksi kai nyt sitten keskustan residenssi on kutsunut?

Luulin (ja toivoin) jo että olisi lopulta heivattu ulos Albertilta mutta ei kai sitten?

On tosi outo tuo asumiskuvio, edelleen mietin missä ne Vellin vanhemmat ovat?

Pinkkikirjassahan Arto kertoi, että aika usein pelotti mennä tuksun kanssa nukkumaan kun ei tiennyt kuinka pahasti turpaan tulee yöllä, onko aamulla edes elossa…Ja perinne jatkuu. Velli nukkuu lukkojen takana.

#64972 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

Ei herran pieksut.. 200€/keikka ja n. 6 keikkaa vuodessa =1200€ vuositulot. Siwan kassoillakin on tota isompi kk-palkka. Mitenköhän paljon tostakin summasta menee ”rooliasuihin”? Ainiin vellihän ne maksaa.

#64973 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Katja Axxxx Niin kaunis olet ja tuo puku sopii sinulle täydellisesti.Todellakin keikoille laitat tuon puvun.On kyllä täydellinen ja pukee sinua.❤En ymmärrä mediaa kun julkaistaan Johannasta kuvia jotka eivät ole todellisia.Kyllä meistä saadaan huonoja kuvia mutta onneksi Johanna itse julkaisee kuvia jotka ovat täydellisiä.Hän on kaunis!❤Siunausta Johanna! 9 min

#64974 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Kossu Tukiainen: Muistakaa, että suuri osa paljastavista kuvistani on ajalta ENNEN aikuiskastettani, ja Pyhän Hengen kosketusta, jonka tunsin voimakkaasi, että sain. AMEN

Vai että tunsi voimakkaasti että sai. Saikohan ihan kaksinkäsin sitten. Ettei vaan olisi ollut lähipitserian karvarannekäsi. Pitsaa vastaan.

Suuri osa paljastavista kuvista on ePHKKK (ennenpyhänhengenkaksinkäsinkosketusta) mutta useita on jo nyt paljaasta mursusta ja kun aikaa ja pari eri vajaata vuotta kuluu niin suuri osa paljastavia kuvia on jPHKKK, myäs.

Viime syksynä pukeuduin vielä avoimesti, mutta Pyhä Henki avaa mulle syntejä joista en ole ollut edes tietoinen

Jokohan selkiytyisi Tunkille sekin, että siskon parittaminen rahasta on vähän niinkus paha asia. Vai eikö sitä lasketa.

#64975 Ilmoita asiaton viesti

Vai Johannalla on nyt Angelika-teema? Kuvassa Tuksu nostelee rintojaan kristillisesti. Tuksu-parka kuvittelee olevansa Angelika. Esityksessä pitää olla tietenkin sankari. Onko se huomattavan obeesi oktaavi-Olli? Hänestä ei saa sankaria tekemälläkään.

Tuksun lähettämästä rottapostista oli kuvia tuolla Suolen puolella. Tuksu taitaa esittää tässä kortissa itseään? Riippuvat rinnan ja huomattavan suuri vatsa.

http://4.bp.blogspot.com/-uJl-7rhEOxo/UgDtVEbQkiI/AAAAAAAAA0Y/htq1xSlp7Eg/s1600/IMG_6080.JPG

#64976 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Onkohan tuo ”Katja” umpihullu vai Tunkki ite? (sama asia…)

#64977 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    Eilen 17:54 ·

This looks so much like my style, OMG!!!!! AIVAN IHANA LUOMUS; UPEA!!!!! Barbie unelma, tämä on jotenkin pakko saada!

Aliexpress.com : Buy 2016 Pink Cloud Photo Wedding Dresses Long Tulle Long Cheap Sexy Vestido De Noiva Summer Puffy Ruffle Robe De Mariage Said Mhama…

Johanna Mia Tukiainen Yksi ystäväni katsoo juuri kyseisen mekon ja mallin kuvia. En ollut huomannut, mutta kyseisen naisen kuvat on totaalisesti photoshopattu; kännykän näytöltä katsottuna käsivarret ovat pelkkää luuta. Uuma on vedetty photoshopilla epärealistiseksi. Mutta; ei mulle ole väliä koska edelleen olen samaa mieltä että tämä mekko on aivan UPEA!!!!! ? I want to wear this dress no matter what…..! ? 6 min

#64978 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Tunkki pliis. Kuvassa on hoikka ihminen, malli. Tuo uuma on ihan realistinen. Läskinarskupossuna sitä on varmasti vaikea ymmärtää. Ja koska kateus.

Mutta tuokin taas osoittaa että Tunkki käy täällä nuuskimassa. Olihan kirjoituksia Emakon läskeistä käsivarsista ja siitä miten mahtaa ihra tursuta molemmista päistä kun korsetinsitojaNI Olli? yrittää rusentaa akkaa korsetilla kuosiin.

parempi nyt tän näädän mennä pesään kerälle, ettei mulle anneta tapahtumasta painajaisia.

#64979 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Millos tunkio saikaan fudut seiskalta? Joko tulojen romahdus näkyy kun loppusyksystä julkaistaan verotiedot?

#64980 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

.

#64981 Ilmoita asiaton viesti
    Tukkajatkekriisi
    Participant

Sopulisisko: ei olennaista ole ne tuhannet mekot ja vanteet, vaan mitä niiden mekkojen ja vanteiden alta paljastuu: paljas römpsä ja karvaiset jalat ?

oksennustarra tähän

#64982 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Sovitteleva Tunkki.

Jossakin oli äskettäin Paksun vielä paksumpia puheita että naapurit eivät suostuneet sovitteluun siinä rottajutussa. Sovittelu edellyttää että Tunkki myöntää tehneensä väärin ja sitähän ei tapahdu. Naapurit tuntevat tapauksen ja kieltäytyivät turhasta sirkuksesta. Lisäksi tuomiolla pitäisi olla tarkoituksena hairahtuneen ojentaminen ja sekin on nähty, että akka ei edes tajua tulleensa tuomituksi rikoksista.

#64983 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

Paksuinta niissä puheissa oli se että tunkki olis ollut asianomistajana jutussa.

Minä olen ollut aina käräjöintiä vastaan, ja vakava riita-asia koskien entisiä naapureitamme Jollaksessa eteni syyttäjälle ja minulle tuli kirjeet kotiin, että olenko valmis sovitteluun heidän kanssaan (olin siis asianomistajana jutussa) ja olin valmis sovitteluun mutta he eivät.

#64984 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

No olihan se. Sen vähän aikaa kun omisti ostamansa rotat, ennenkuin lykkäsi ne postiin.

Viewing 15 posts - 2,326 through 2,340 (of 2,343 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.