Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,343 total)
  • Author
    PKS1
    Participant

Lyhyt johdatus Prozacille.

PV=Pohjoisen vahvistus=Sutiska

OT=Off Topic=Asian vierestä.

#61978 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Dother joo.  Sukuvika vai tunkki paljasti lainanneensa mamman tunnuksia.

#61979 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

PKS1

Kiitos infosta!!

#61981 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Se tässä tuli jääkirkkohäiden palatessa mieleen, että toteutuukohan kaikki tukiaislaiset hääperinteet? Ruutanan kanssa tapeltiin jo hääyönä, ja pinkkikirjan mukaan pappa vaati ja vahti avioliiton täytäntöönpanoa viereisessä huoneessa ja tuore aviopari fatherin pyynnöstä siis täytäntöönpaneskeli makuuhuoneen puolella. Lähinnä siis jälkimmäisen toteutumista mietin, tappelu enemmän kuin todennäköinen, mutta mitenkä se täytäntöönpano, koska ylkä impo?

#61982 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä tarkoittaa OT

=Off topic

Pieni vahingonilo nousee kun se kuitenki ostelee noita vaatteita 12 (20) kg kevyemmälle ruholle, koska luulee vielä laihtuvansa. Taitaa taas jäädä kaikki ihqut pinkit röyhelömekot koirien kusialustoiks.

#61983 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Pidän tätä kuvaa tässä vain hetken, etten pelästytä ketään enempää. Tämä on paholaisen palvojan jakama kuva. Suurin osa maailmantähdistä ja koko Hollywoodista kuuluu tällä hetkellä Illuminaattiin jonka ”jumala” on paholainen. He näkevät ihmiset näin; he näkvät suoraan hengen. Nämä henget yrittävät käydä kimppuuni, mutta eivät pysty siihen, sillä minulla on VAPAUTUS JEESUKSEN KRISTUKSEN VEREN NIMESSÄ!!!!!! Eilen 20:14

Emilia Kxxxxx Scientologia on yksi illuminaattien ”pesäke”. Eräs suomalainen pakeni sieltä ja tietää asioita mutta ei voi paljastaa tai hänen henkensä on vaarassa. 22 t

Johanna Mia Tukiainen Emilia Kxxxx: olet oikeassa!!!! Skientologia liittyy ufoihin. USA:n Illuminaatti piiri palvoo ufoja, ja heidän piiriään, Eurooppa palvoo Lusiferia. Kyseessä on lähes sama asia: paholainen. Sielunvihollinen. 21 t

Jaakko Sxxx Hxxxxxx Antikristuksen (vastakristuksen) Valhe maailmalle, kun ne joilla on Kristus Jeesus sydämessään ja se poppoo temmataan ”tuuliin japilviin” siis Karitsan häihin,, niin valheprofeetan tuella (katolic) saa valheen läpi, että ufot on kaapanneet vääräuskoiset pois ja ”hänellä” (se) on yhteys ja sopimus ufojen kanssa asiasta.. Kun tällä asialla ja väärän profeetan avustuksella vastakristus nousee maailmanvaltaan, niin, hylkää vääränprofeetan kuin rukkasen, , , sillä perkeleellä ei ole kavereita” jos näkisit te perkeleen kasvot, niinkuin Jeesus näki, niin kukaan ei olisi missään tekemisissä, mutta kasvojaan ei näytä,, sellaista vaaraa ei meistä kenestäkään ole,, ja perkele ei tee mitään, mikä ei olisi sille edullista,, demonia kyllä näkyy,,,Kristuksen Jeesuksen golgatan Herran lunastusveren kätköissä olet suojassa, ikuisesti! Käännetään katseet Kristukseen, vastakristukselle riittää, vaikka sitä haukuttaisiin,, sillä sekin on pois Kristuksen kirkastamisesta meissä, jota ainoastaan Pyhä Henki on sitoutunut tekemään,, edes enkeli Mikael ei väitellyt saatanan kanssa, vaan sanoi tuomitkoon Jumala sinut meidän välilä” eikä lähtenyt Jeesuskaan levittämään perkeleestä sanomaa,, toki varoitamme perkeleen juonta, mutta elkäämme eläkö siinä päivästä toiseen, Siunaten ja rakastaen Saku ”malarialainen”? 6 t

Emilia Kxxxx Tuo on yksi skenaario mitä on väläytelty että tempauksen jälkeen valehdeltaisiin ihmisille että ufot olisivat vieneet. Hyvin paljon mahdollista ja oikeastaan loogista. Katsotaan vain niin ufo-jutut tulee olemaan otsikoissa enemmän että se alkaisi tuntumaan luonnollisemmalta asialta hyväksyä niiden olemassa olo. Itse en usko ufoihin, mutta JOS sellaisia on, niin ne ovat demoneita, eivät siis mitään oikeita avaruusolioita. 1 t

Johanna Mia Tukiainen Olen 12 vuotiaana nähnyt itse ihan Ufon, näin sen 2 muun kaverini kanssa. Viime syksynä hotellihuoneeni täyttäneet pahathenget viittasivat myös humanoideihin; olen samaa mieltä, he ovat langenneita enkeleitä. Heitä on olemassa monta eri lajia kuten esim. ”Harmaat” jotka ovat pienikokoisia ja suuret mustat silmät. Yhden kaverini Ollin mielestä he olivat ”söpöjä” kuvista katsottuna; voin sanoa että EI todellakaan: kaikkea muuta kuin ”söpöjä.” He VIHAAVAT ihmisiä! 1 t

Johanna Mia Tukiainen En poistanutkaan tätä: tämä oli alun perin ”Satu Koivisto” nimisen naisen jakama kuva ja kävi taas ilmi, että kyseinen nainen on ns. näätä ja hän pilkkaa minua ja uskoani. Ja taas niitä kissoja on jokapaikassa, ja kissojen silmiä, nähtävästi edustavat jotain pahuutta, vaikka itse liitän ainoastaan Horuksen vasemman silmän paholaisen merkkiin. 1 t

Edit: Hienosti kirjoitettu, VSV, ja tervetuloa takaisin!

#61984 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Heidi Sxxxxxx Tuolla oli paljon kivoja ja todella halpoja mekkoja mitä katoin.Onko nuo minkä laatusia? 24 min

Johanna Mia Tukiainen Ihan samaa laatua kuin Jenkeissä! USA ostaa juuri Kiinasta ja Japanista vaatteita ja myy sitten niitä ihan älyttömän kalliilla! Suosittelen paljon tätä paikkaa! Sieltä löytyy ihan kaikkea! 🙂 21 min

Heidi Sxxxxxx Niin kyllä näytti olevan vaikka ja mitä 🙂 Pitää varmaan ruveta tilailemaan.Ja,jos rikki menee ku pesee niin ei harmita kun niin halpoja. 16 min

Johanna Mia Tukiainen No eivät ne ihan oikeasti ole myöskään huonoa laatua! Ihan samanlaisia kuin mitä Jenkeissä myydään kalliilla! 5 min

#61987 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant
    #61988 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant
    #61989 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1 t

This will be my veil, but it will be in pink. Tässä tuleva huntuni; häissä pitää olla näyttävää tottakai! Kun kerran rakkaan kanssa alttarille astutaan!!!

http://www.aliexpress.com/item/Beautiful-Flower-Appliques-Thurch-Tailing-Tulle-Bridal-Veil-With-Comb-Kim-Kardashian-Super-4-Meter-Long/1884193864.html

#61990 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

VSV

Kiitos oli hyvä ja valaiseva kirjoitus! ♥ ☺

#61991 Ilmoita asiaton viesti
    Hajuste.!
    Participant

Hei nuoremmille ,olette unohtaneet mitä Johanna on.

153 cm pitkä ja 89kg kuvasta ehkä ku raukka ei Uskalla VAAKAAN.

Mina painan vuan 149 kg / 184 cm. voih Tuksua pelottaa rehellisyys..

#61992 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

VSV

Kiitos oli hyvä ja valaiseva kirjoitus! ♥ ☺

Komppaan. Ihan samaa mietin, kun sana ”näätä” asettui uskisten suuhun, kuin kirosana.

#61993 Ilmoita asiaton viesti
    Hajuste.!
    Participant

Johanna vei Juulian hautaan . eihä isosisko ole syylinen Jeesus pelastaa En ikinä oletehnyt mitään väärin Minä Juulia Maria Tukiainen.  ps;olen jeesuksen edellä

#61995 Ilmoita asiaton viesti
    Hajuste.!
    Participant

Olen vanha nörtti jolla Muisti toimii satumaisen hyvin ai tää on muuten kivaa ku ei kukaan kepitä asioissa, niin muistaako muut?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,343 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.