Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 2,326 total)
  • Author
    Puhemies
    Participant

Ei ole enää viihdettä nämä Johannan touhut, lienevätkö koskaan olleetkaan. Mutta nyt rupeaa kyllä tosissaan pistämään vihaksi tämä tapaus. Sitä paitsi hänhän elää jo helvetissä – mitäpä sitä enää todistelemaan ja profetoimaan.

#62425 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Rauhoittavat tanniinit alkaa vaikuttamaan,kohta tulee maaninen haukkuman vaihe,ja sitten taas iskee masennus ja mikäminä vaihe,on se sairaan elämä rankkaa.

#62426 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Nyt tuo monsteri on äitinsä lisäksi rakasta Veijoaan hommaamassa oikeudelliseen kuseen.

#62427 Ilmoita asiaton viesti
    miniminin
    Participant

Johanna Mia Tukiainen jakoi käyttäjän Jews News julkaisun.
    21 min

Nyt alkaa tapahtumaan ja on jo tapahtumassa niin uskomattomia asioita ympäri maailmaa, että kohta ateistienkin jalat tulevat vapisemaan ja kovaa!

Uskooko Tuksu että tuo teleskooppikuva esittää ”jumalan kättä”?

Avaruudessa on miljardeja galakseja ja niissä jokaisessa miljardeja tähtiä. Kun sopivasti suuntaa teleskoopin niin taatusti niistä tähdistä mitä näkyy siinä joukkona saa hyvällä mielikuvituksella näkymään vaikka kukkahatun, miehen ja naisen sukupuolielimen, hattaran, vihtahousun, jumalan ja niin edelleen.

Vaikea kuvitella miksi jumala ottaisi tuollaisen tähtijoukon muodon tai siis tuollaisen käden hahmoa muistuttavan tähtikaasun muodon. Jos jumala olisi kaikkivaltias niin sehän voisi ottaa vaikka neliön, kuution, soikion tai vaikka näkymättömän muodon. Jos taas jumala haluaisi viestittää jotain maapallon ihmisapina lajille niin eikä silloin kannattaisi ilmestyä naamoineen vaikka kuuhun tai aurinkoon?

Voihan ne lopunajat olla jo lähellä ja vapinakin jo raajoissa, mutta se vapina ja  tapaaminen vanhan vihtahousun kanssa taitaa olla edessä pian lähinnä eräällä nimeltä mainitsemattomalla ”tähdellä”.

#62428 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    52 min

Rakkaani kokkasi italialaista pastaa, nyt ruokalepo ja sitten hyvä leffa Ben & Jerry´s suklaajäätelön kanssa, nams! Kuulin jostain että mm. Nestle yritys olisi myös mukana tässä Illuminaatti touhussa; mutta tilanne on nyt se, että paholainen on ottanut koko maailman haltuunsa, emmekä kertakaikkiaan voi välttää syömästä kaikkea minkä takana on jotakin pahaa. Eriasia on esim. Halal liha, jota pitää jokaisessa ravintolassa nyt kysyä, ettei sitä vaan ole siellä, ja jos on, niin ehdoton kieltäytyminen; liha on uhrattu Allahille ja eläin kidutettu kuoliaaksi. Taco Bellin symboleihin; kolmeen kelloon on piilotettu 666 merkki, samoin tosi monen muun yrityksen merkkeihin. On tää karmivaa, ei voi muuta sanoa!

#62429 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Ja miksi possu jakaa tulevan illuminaatin,jews Newsin,uutisia? Eikö se illuminaatti ollut kielletty Tukiaisten uskossa? Harhainen nainen..? Illuminaatti on alunperin juutalaisten usko maailman johtajuudesta. Ovat jo siinä aika pitkällä,sillä 95% maailman pankeista on juutalaisomistuksessa. Tarkoitus on omistaa lähestulkoon kaikki,mitä vaan nyt voi omistaa,ja kansalaisista tehdään velan orja.

#62430 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Uskooko Tuksu että tuo teleskooppikuva esittää ”jumalan kättä”?

No eipä tuo oo jaksanut lukea kuin otsikon. Tai sitt ei ole ymmärtänyt mitä jutussa ameriikan kielellä sanotaan. Eli kyse on ilmiöstä, jossa ihminen hahmottaa jonkin epämääräisen tunnistettavaksi  ja vaikka mieleen tulee jotain yliluonnollista, niin kyse on kuitenkin ihan luonnolllisesta tapahtumasta: tähtiä syntyy ja kuolee. Johannalle kaikki on ennusmerkkejä maailmanlopusta ja illuminaattien salaliitosta. Hän tosiaan elää jo helvetissä. Tai ainakin helvetillisessä pelossa ja paniikissa.

#62431 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

PKS1:
    Mainitsit sumean logiikan. Toimii kylla teollisuusprojekteissa. Mutta Tunkkiin liittyen voidaan puhua sumeudesta ja silla ei ole mitaan tekemista logiikan kanssa.

#62432 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Veijo Lalli eiköhän heitetä kyseisen hyypiön kukat kokonaan pois! 2 t

Marita Bxx-Ixxxx Jouko toi ne kyllä vaimonsa kanssa tuliaisiksi…. 2 min

#62433 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Piho on kirjoittanut puska-vastineen fb-seinälleen. En pysty nyt kopioimaan, mutta eiköhän uskonsota jatku, kun morsio nousee ruokalevolta syömään ?

#62434 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Hirveetä.

Män Ää. Din.: ” On tää karmivaa, ei voi muuta sanoa!”

Kokeilin ja sanoin useamman kerran ”muuta”. Ei ottanut kovillekkaan. Mitenkäs se kosher liha? Teknisesti sama kun halal mutta eri tekosyillä.

Sumea jos kirkaskin logiikka tuli työelämässä valitettavan tutuksi, mutta nykyisin se on kirjaimellisesti iholla, kun verenpainemittarit toimivat sumealla logiikalla.

#62435 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Jouko Piho
    1 t ·

Vein kukkapuskan Johanna Tukiaiselle tuliaisena yhdessä vaimoni kanssa

Johanna Tukiainen laittoi 17.8.2016 kuvan kukkapuskasta sivulleen ja kirjoitti seuraavasti:

”Jouko, pihalla olevan, Pihon tuoma ”upea neilikkapuska” minulle lahjaksi, taisi Joukolla olla vähän muutkin puskat mielessään …..!!! Voi apua! No more comments!”

Johannan kirjoitus antaa ymmärtää, että minä olisin vienyt yksin kukkapuskan hänelle ja sen jälkeen hän vihjailee, että minulla olisi ollut muutkin puskat mielessä.

Todellisuudessa kävi kuitenkin niin, että minä kävin Johannan luona 24.7.2016 yhdessä vaimoni kanssa. Vaimoni kysyi minulta, mitä veisimme Johannalle tuliaisiksi. Meillä on nimittäin tapana, että kun menemme ensimmäistä kertaa kylään, viemme sinne tuliaisina jotakin, kuten vaikka kahvia, pullaa tai kukkia.

Päätimme viedä tällä kertaa tuliaisiksi kukkapuskan, jossa oli kauniita krysanteemin kukkia.

Kyseessä ei siis ollut minun vonkailuni ja kosioretkeni, vaan vaimoni kanssa tekemä ystävällisyyden osoitus, minkä Johanna on kääntänyt päälaelleen.

On loukkaavaa myös vaimoani kohtaan, että Johanna ei mainitse hänen olleen mukana ollenkaan, varsinkin kun juuri vaimoni ehdotti tuliaisten viemistä. Minulle se kun ei tullut mieleenkään. Vaimoni on tarkempi tällaisten hyvien ja kohteliaitten tapojen noudattamisessa.

Pahinta on kuitenkin Johannan vihjailu, että minun mielessäni olisi ollut jotakin muutakin. Se on hyvin surullista luettavaa, varsinkin kun jotkut ihmiset ottavat tällaisen mustamaalaavan epäilyn todesta kuten eräs mies, joka kirjoitti: ” Pihon teologiaan kuuluu se, että pusikolla saa pusikkoa.” Tai eräs nainen, joka kirjoitti Johannan sivulla: ”Piho on kyllä niin pihalla kuin olla voi. Vieläkö se sinua vonkaa?”

En ole koskaan vongannut Johannaa, ja hän tietää sen aivan hyvin. Olen ollut yli 23 vuotta naimisissa. Minä en ryhdy minkäänlaisiin avioliiton ulkopuolisiin seikkailuihin.

Olen murheellinen Johannan jatkuvan valehtelemisen takia sekä myös niiden takia, jotka uskovat hänen panettelevia sanojaan. Valehtelijat eivät pääse perille Jumalan valtakuntaan. Rukoilen Johannan puolesta, että Jumala pysäyttäisi hänet ennen kuin on liian myöhäistä.

Jos kyse olisi vain minusta, en olisi kirjoittanut tästä kukkapuskastakaan mitään, kuten olen muutoin pidättäytynyt viime aikoina kommentoimasta Johanna Tukiaiseen liittyviä asioita mitenkään. Minä tiedän, mitä olen tehnyt ja mitä en ole tehnyt.

Julkaisenkin tämän oikaisun lähinnä niiden ihmisten takia, jotka jostain syystä uskovat Johannan väitteitä ja jopa vihjailuja, etteivät he tietämättään tekisi lisää syntiä syyttämällä minua julkisesti sellaisesta, mitä en ole tehnyt enkä edes ajatellut.

Jumala tulee tuomitsemaan kaikki, uskovatkin, jokaisesta turhasta ja väärästä sanasta, jonka he lausuvat tai kirjoittavat.

Kun tämä tiedonanto on ollut näkyvissä tarpeelliseksi katsomani ajan, poistan tämän, koska tarkoitukseni ei ole käydä pitkittyvää keskustelua asiasta. Kyseessä on siis oikaisu ja oikean tiedon välittäminen lähinnä niitä ajatellen, jotka luulevat väärää tietoa saaneina tosissaan ja tuohtuneina, että minä olen kauhea äijä ja täysi kahjo. Nyt heillä on mahdollisuus muuttaa käsitystään minusta, jos vain haluavat uskoa totuutta enemmän kuin valhetta.

#62436 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Jaakko Oxxxx Uxxxxxxxxx Ihan oikeasti, pysy erossa Tukiaisesta tästä lähtien. 1 t

Jouko Piho Pysyn erossa hänestä, se on selvä. Kirjoitinkin vain niiden takia, jotka uskovat häntä. 1 t

Mirka Kxxxxxxxxx Riski on suuri joutua 7-päivää lehden kuviin. Tukiaisen luottoaviisi. Joutuihan se Ilkka Kanervakin jättämään ministeripestinsä… 1 t

Tanja Lxxxxxxx Olin kans katsovinani ja kommentoinkin Johannan sivuille että ei nuo taida olla neilikoita. Siinä kun ihmeteltiin miksi veit neilikoita ”hautajais kukkia” 1 t

Jouko Piho Joo, ei ne olleet neilikoita.  1 t

James Hxxxxxxxxx Älä Jouko välitä. 1 t

Jouko Piho En välitä. Minua surettaa ne, jotka uskovat Johannan valheita ja ovat vilpittömästi sitä mieltä, että Johannan versio tapahtumista on oikea ja sen myötä sitä mieltä, että minä olen kauhea ihminen. 56 min

Leena Mxxxxx On ikävää kun käydään tallaista puoliksi julkista riitelyä. Tämä ei palvele ketään. Lopettakaa kumpikin! 58 min

Jouko Piho Lopetan ja olen jo lopettanut, mutta näin kuitenkin oikeaksi tuoda julkisuuteen tämän oikaisun. 57 min

Eeva Lxxxxxxxx Mielestäni Jouko ei riitele, tuo pelkästään oman ja vaimonsa näkökannan tähän Johanna Tukiaisen halventavaan päivitykseen. 21 min

Liisa Lxxxxxxxxxx kukaan normaalijärjellä varustettu ihminen ei usko tuksun valheita. jos niitä oikomaan lähdet se on loputon suo. paras vaan ignoorata tuksu kokonaan.  55 min

Jouko Piho Valitettavasti näyttää olevan moniakin ihmisiä, jotka uskovat Johannan valheita. Kun en tunne heitä, en voi sanoa mitään heidän normaalijärkisyydestään tai sen puutteesta. Olen vain surullinen. 53 min

Liisa Lxxxxxxxxxx tuksun seinällä komppaavat perskärpäset kyllä, mutta ei muut. 52 min

Tapio Mxxxxxxx Muista Jouko kuitenkin se että kaikki mitä tänne kirjoitamme jää aina jäljelle vaikka kuinka omasta mielestämme ne ”poistamme” ja myös se että kirjoituksesi voidaan vallan helposti kopioida vaikka minne. Olen täysin samaa mieltä kuin muutkin täällä, että unohda nyt aivan kokonaan ja aivan oikeasti kyseinen henkilö, Älä lähde tuohon loputtomaan selitysten suohon. Yleisesti ottaen niillä kun on tapana vain pahentaa asioita ja kääntää ne päälaelleen. 57 min

Jouko Piho Näin olen ajatellutkin. Tämä kirjoitus oli poikkeus, joka vahvistaa säännön. 55 min

Mari Lxxxxxxxxxxxx Tosi surullinen on teidän molempien kannalta tämä asia… Kumpikaan ei osaa lopettaa… 🙁 54 min

Jouko Piho Osaan lopettaa. Tein aloituksen Johanan eksyttämien ihmisten takia, joilla on oikeus kuulla totuus valheen sijasta.  51 min

Mari Lxxxxxxxxxxxxx … niin ja illalla tulee vastine.. ja tämä jatkuu ja jatkuu… aivan turhaa. Minä ainakin luotan ihmisten arvostelukykyyn tällaisissa asioissa. 41 min

Jouko Piho Toisten jatkoille minä en voi mitään. Minä toin oikaisun esille, jotta ne jotka haluavat, voivat muuttaa valheellisille tiedoille perustuvan käsityksensä minusta eivätkä jatka panettelevien viestiensä kirjoittamista. 40 min

Talvio Kxxxxx Mari Lappeteläinen, Voisitko ystävällisesti Johannan ystävänä neuvoa häntä jättämään tekemättä sen vastineen. Myytkö vielä Johannan keikkoja ? 2 min

Talvio Kxxxxxx Uskoithan sinäkin Jouko Johannaa ensin ja monet tulevat jälkeesi uskomaan ja pettyvät. 53 min

Jouko Piho Joo, tein virheen, koska Johanna vaikutti tehneen parannuksen ja uudistuneen uskossa. Lisäksi luotin Seppo Nissiseen, joka kastoi Johannan ja antoi hänen todistaa Leivonmäen kokouksessa. 47 min

Kai Nxxxx Sinua monet varotti Johannasta ja niin varoitti Nissisiäkin ja ette varoituksia uskoneet. :/ Opetus tuli teille kaikille kantapään kautta ja Tuksu kostaa vuorotellen niin Nissisille kuin sinullekin. Pistä se nainen estoon ja yritä unohtaa koko episodi. Tai ota järeämmät aseet käyttöön ja pistä asia poliisin hoitoon. Mitä teetkin niin tsemppiä taistoon!! 48 min

Jouko Piho On jo estossa. Ja unohdan kohta koko jutun. Tämäkin aloitus ja keskustelu on täällä vain jonkin aikaa ja sitten poistan tämän ja ajattelen täysin muita asioita.

Vaikka voisin tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, en tee sitä, koska se on vastoin periaatteitani ja sitä käsitystä, mikä minulla on Raamatusta. 44 min

Talvio Kxxxxxx Eikö raamatussa käsketä tuomitsemaan oikein 42 min

Kimmo Sxxxxxxxx Heti alustalähtien oon aistinu ettei Johanna oo lähteny kokosydämisesti uskontielle,sen vaan näkee monista asioista. Hedelmät sen näyttää. 32 min

Jouko Piho Kyllä, on se nyt tullut hyvin selväksi, jopa minulle, joka haluaisin uskoa ihmisistä hyvää. 32 min

Kimmo Sxxxxxxxx Ikävää kun tekee tommosta että laittaa tommosia valheita liikkeelle,ei tuo ainakaan uskovaisen hommaa oo,päinvastoin. Se on paholaisen työtä valheen levittämiset uskovien harmiks. Siunausta Jouko! 19 min

Anja Sxxxxxxx Miksi nyt piti mennä kyläilemään, kun juuri oli tuo episodi josta kummatkin kirjoitteli netissä. Mikä ihmeen kyläreisu näin pian piti järjestää? -Kyläkäynti jonka tuliaisia piti oikein pohtia -kukkia vai pullaa…?! Mielestäni tämä nainen pitää jättää nyt Jumalan eteen käsiteltäväksi ja pysyä erossa niin kauan kun muuta ilmoitetaan. 30 min

Pia Vxxxxxxxxxx Eiks tuosta kukkajutusta ole liki kuukausi, siis vanha asia tuli esille Tukiaisen toimesta? 31 min

Jouko Piho Tämä mainitsemani kyläily oli ennen sitä episodia eli jo 24.7. Silloin kaikki meni vielä hyvin. Mutta sen jälkeen eli kolme päivää myöhemmin tapasin Johannan uudestaan 20.7., jolloin oli tarkoitus keskustella tulevasta kokouskiertueesta, mutta Johannan sekava ja lähentelevä käytös teki selväksi, että yhteistyö hänen kanssaan ei ole mahdollista.

Tämä kyläily yhdessä vaimoni kanssa ei ole siis tapahtunut lähiaikoina vaan 4½ viikkoa sitten. 29 min

Jouko Piho Pia Vxxxxxxxxxx Kyllä, juuri noin.29 min

Aleksi Jxxxxxxxx Ilmeisesti et ole lainkaan selvillä, missä järjestyksessä kaikki on tapahtunut, joten tuollainen tuomitseva kommentti, joka perustuu vääriin olettamuuksiisi, kannattaisi jättää kirjoittamatta 29 min

#62437 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Olette niin tuotteliaita että kun pari päivää jää väliin, pitää lukea sivutolkulla teidän (hyviä!) kirjoituksia.

Ihan järkyttävä ajatus tuo pinkki ballerinamekko! Tuksulla on niin kehonkuva hämärtynyt/häiriintynyt ettei se tajua että jos pukee kivan vaatteen päälle, se ei tee hänestä itsestään sen ko. kuvan mallin näköistä.

Ja ne häät…? Ovat nyt siis lykätty ensi keväälle?? No, onpahan pitkä talvi meillä edessä tiedossa mielenkiintoisia aikoja .

Sori kun kommentoin ”vanhoja” juttuja, en vain todellakaan ehdi aina tsekata ja pysyä mukana:).

#62438 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Aleksi Jxxxxxxxx Jouko, suurin osa ihmisistä varmaan tajuaa, että Tuksun jutut ovat keksittyjä. On ymmärrettävää, että puolustaudut, se on oikeutesi, sillä on niitäkin, joihin menee täydestä Tuksun sepustukset, sen huomasin jo silloin, kun kerroit todellisen syyn, jonka vuoksi teidän yhteinen projektinne ei toteutunut. Et ole ainut, joka on joutunut hänen valheellisten syytöstensä kohteeksi. Nyt hampaissa on Seppo jNissinen ja hänen puolisonsa. Tuksu väittää Arja Nissisen lähettäneen hänelle törkyviestejä, joissa huorittelee Tuksua ym. Vähänkään järkeä omaava ei usko Tuksun juttuja. Syy siihen on, että Nissinen ei päästänyt Tuksua puhumaan viime lauantaina Leivonmäellä, koska oli selkeästi kännissä. Asian vahvisti myös hänen äitinsä. Samoin hänen vakuuttelunsa, että on saanut näkemisen lahjan ja kehoituksen evankelioimiseen ovat höpö höpö-juttuja. Mikäli hänen uskonsa olisi aitoa, ei kirjoittelisi hävyttömyyksiään toisten fb-seinälle, kuten on nyt parina viime yönä tehnyt. Luulisi, että nainen, jonka pitäisi avioitua jonkin ajan kuluttua, käyttää kaiken aikansa ihmisten solvaamiseen. Taitaa nuo avioliitto jututkin olla yhtä ”tosia”, kuin kaikki muukin hänen kertomansa. 27 min

Jouko Piho Näin varmaan on, että suurin osa tajuaa, mutta säälittää ne ihmiset, jotka eivät tajua. 28 min

Mirjami Rxxxxxxx Nii oli kai Nissiselle ,menny ravintolakeikan jälkeen ja ei ollut oikein kunnossa. Niin Arja ei suostunu et todistaa,niin tästä tuohtui kovasti ja suuttui Arjalle 25 min

Eero Sxxxxx Minua kiinnostaa mitä jouko olet mieltä näistä raamatun lauseista?

Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
    16. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, ’että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla’.
    17. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

3. ja sanoi: ”Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.

J tukiaistahan voisi sanoa sairaudessaan lapsen kaltaiseksi?  6 min

Jouko Piho Nyt ollaan tuossa seurakunnan eli julkisuuden vaiheessa.

Lapsenkaltaisuus tarkoittaa muuta kuin Johannan tilaa. Hänän on kuitenkin aikuinen. Hetki sitten

Jussi Lxxxxxxxxxx Ei siinä kuule mitkään rukoukset auta, kun on Tuksun kanssa tekemisissä. Katso vaan, niin jossain vaiheessa Tuksu saa päähänsä, että olet itse Lucifer. Silloin se helvetti pääsee irti. 3 min

Jouko Piho No, voihan se olla noinkin, mutta rukoilen silti Johannan puolesta. Jumala rakastaa häntäkin. Hetki sitten
    Jussi Lxxxxxxxxxx Pakkohoitoon se Tuksu pitäisi saada. Tiedän luotettavasta lähteestä, kuinka hänellä on muovipussi, jonka sijainnin hän tietää aina tasan tarkkaan. Sieltä käy sitten vähän väliä popsimassa suuhunsa piiiiiiip ja samalla käyttää kyytipoikana piiiiiiiiip. Hetki sitten
    Jne.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 2,326 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.