Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,326 total)
  • Author
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Eiköhän ne tunnukset sitten pysy paremmassa tallessa.

#62493 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

Tuli vaan mieleen tässä ihan suoraan ex tempore, että voiskohan sillä tulevalla oikeudenkäynnillä olla jotain tekemistä rottapostien kanssa? En tiedä minkä ”arvoisiksi” oikeus katsoo rotat ja linnut, mutta luulisi ettei niitäkään sais vapaasti kiduttaa ihan kokonaan kuolleiks. Syytekohtia on kuitenkin tavalliseen tapaan taatusti enemmän kuin yksi, joten ihan hyvin voisi olla käsiteltävänä. Ja jos ei käsiteltävänä niin se varmaan otetaan huomioon ”tulosta” päättäessä. Koska ne syytteet oikeen tulee julki, tietääkö joku?

#62495 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tutkinta pyyntö poliisille,niin äiti Marja joutuu kuulusteluihin.

Toi olisi oikea veto! Siinä selviäisi ottaako niskoilleen herjaukset? Äkkiseltään en uskoisi, toisaalta noilta Tukiaisilta voi odottaa mitä hyvänsä. Elenana tekisin tutkintapyynnön.

#62496 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Tuksu

Pride lipussa on 6 väriä, mikä on paholaisen merkki! Jumalan sateenkaaressa on 7 väriä joka on Jumalan luku.

Lisäksi tiedämme, mitä mieltä hän on luvusta 666.

Silti hän väittää, ettei seuraa numerologiaa.

#62497 Ilmoita asiaton viesti

Ei GD uskaltais muuta, kuin ottaa syyt niskoilleen, sillä muuten olisi Tuksun kosto olisi kamala, iankaikkinen, suoraan helvetistä.

#62498 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Brianna Bxxx Tässä ketjussa on paljon hyvää: ensinnäkin se, että Jouko Piho oikaisit Johannan valheen. Johanna on tähän mennessä haukkunut Nissisen pariskunnan, sinut, Patrik Tiaisen, Ruth ja Timo Närhen harhaoppisuudesta. Nissisen rouvan hän haukkui ulkomuodon vuoksi ja että Nissiset laittavat Johannasta 300kg:n kuvia eli laittavat todenmukaisia kuvia, ei phoshopattuja niinkuin hän itse tekee. Seppo Nissisestä hän sanoi, että on kuullut tämän olevan narsisti. Sinusta Jouko hän sanoi, että on kuullut sinun olevan kiinnostunut seksikkäistä naisista. ( no kukpa mies ei olisi). Eli näin kierosti hän levittää näitä valheitaan…olen kuullut. Sinun kirjoituksesi Jouko ovat järkeviä ja perusteltuja! Johannan kohkaaminen helvetistä ja illuminaatista on harhaista sekoilua. Hän poimii netistä ”sopivaa” amerikkalaista propagandaa ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä. Ja sitten hän väittää toimivansa Pyhän Hengen vallassa ja että hänellä lisi ”henkien erottelemisen lahja”. Ketjussa on tullut esiin hyvin Johannan tapa toimia: hän on aina uhri, muut ovat syyllisiä. Hän on haukkunut ja tuominnut läheisiään, tuttaviaan, kateuden kohteitaan. Näinkö toimii oikeasti uskossa oleva ihminen? Ei mulla muuta, toivon hyvää jatkoa ja jaksamista. Saat Jouko varmaan rauhan siinä vaiheessa Johannasta, kun hän löytää uuden hyökkäyskohteen ja hän kyllä löytää. Narsisti tarvitse hovinsa ja onhan Johanna nostanut itsensä Suomen johtavaksi evankelistaksi, joten kyllä hänestä vielä kuullaan hyvässä tai pahassa, pelkään jälkimmäistä… 22 min

Sara Pxxxxxxx Vieläkö uskot, että Johannalla on henkien erottelemisen armolahja?4 min

#62499 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 2 uutta kuvaa.
    10 t

Tässä paholaisenluvun merkkejä kun taas joku ei suostunut uskomaan minua. Taco Bell: kelloja on kolme peräkkäin josta muodostuvat luvut, Disneyssä sama juttu. Walt Disney oli 33 asteen vapaamuurari ja siten myös paholaisen palvoja. Disneyn elokuvat ovat täynnä piilotettuja salaviestejä, ja paholaisen käsimerkkejä, joten älkää näyttäkö kyseisiä leffoja lapsillenne. Elämme nyt lopunaikoja, niin nämä merkit illuminaatti vihdoin tuo avoimesti esille.

Johanna Mia Tukiainen En satu olemaan mikään bimboblondi ja olen ottanut kauan näistä asioista selvää; mutta Pyhä Henki on se, joka kaiken näyttää ja avartaa kunnolla, myös Raamatun pystyy lukemaan eritavalla! Ja rukoilkaa joka päivä, aamu ja ilta Jeshuaa, niin kehoitin tänäänkin evankelioidessani eräässä yksityistilaisuudessa. Rukous on hyvin tärkeää, samoin Raamatun lukeminen. 10 t

Johanna Mia Tukiainen Jos jotain kiinnostaa; niin keskustelen näistä asioista mielellään privaatisti, mutta nyt menen kultani viereen untenmaille! Hyvä, rakastava Kaikkivaltias Jumala tulee lopulta voittamaan, siksi pitää pysyä vahvana Hänessä! Meistä kukaan ei ole täydellinen, ei yksikään uskovainen myöskään ja siksi Jeesus kuoli myös ristillä puolestamme, ettei kukaan kerskaisi! 10 t

Juho Axxxx Mitä nuo walt disneyn punaisella merkityt tarkoittavat? 6 t

Vivian Lxxxxx-Mxxxx 666 3 t

Sanna Oxxxxxx Kyllähän tuon 666 saa vaikka mistä jos hakemalla hakee ????voi päivää et joku on sekaisin???sairasta sanon minä ! 2 t

Henry Oxxxxxx Huhhuh joo olen lukenut näistä tosi eriloisia asioita! 6 t

Christa Sxxxxxx Harvinaisen sumeaa logiikkaa. Kannattaisiko oikeasti hakeutua päälääkäriin, ihan vain varmuuden vuoksi? 5 t

Sanna Oxxxxxx Samaa mieltä????luulen että melko menetetty tapaus kyl??? 2 t

Markku Kxxxxxxx Nyt Johanna faktaa pöytään kuvia sanoja pelkät mietteet ei riitä enää 3 t

#62500 Ilmoita asiaton viesti
    Näädän pesä
    Participant

Luin eilen koko sen Elenan FB keskustelun. Tuksu sattui itse mainitsemaan, että sitä syytetään Jullen murhasta. Jotain se muistaa siltikin, vaikka aiheesta ei ole aikoihin missään puhuttu. Hyvä että itse muistuttaa.

#62501 Ilmoita asiaton viesti
    p.
    Participant

Eikös rottapostin rotat olleet eläinkaupasta ostettuja, käärmeen ruoaksi tarkoitettuja pakasteita?

#62502 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant
    #62503 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Juu kylla. Elainkaupan pakasterottia olivat. On se akka aikamoinen SIKA naisekseen.

#62505 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Tuksu, Tuksu, et sä olekaan mikään bimboblondi, sä olet (erittäin) harhainen sekakäyttäjä.

#62506 Ilmoita asiaton viesti

On se W.D muuten tosiaan aika ovela piru mieheksi, piilottanut 6 kpl kutosia nimeensä. Tuleeko näistä luku 666 vai 666666 vai 666 666?

http://aijaa.com/ygtEWT

#62507 Ilmoita asiaton viesti
    JoopDeHoop
    Participant

Taitaa olla lopunajan   merkit ilmassa kun parkkitalossa oli 666 vapaata paikkaa ja viereisen auton rekkari oli -666 !!!!!!!

#62508 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Hauskaa, olin joskus törmännyt netissä Pihoon ja päätellyt että hän on ihan kahjo. Nyt kun häntä vertaa Isosikiöön näissä keskusteluissa, hän vaikuttaa ihan ok tyypiltä 🙂

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,326 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.