Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 2,326 total)
  • Author
    Män. Ää Din
    Participant

Brianna Bxxx Tässä ketjussa on paljon hyvää: ensinnäkin se, että Jouko Piho oikaisit Johannan valheen. Johanna on tähän mennessä haukkunut Nissisen pariskunnan, sinut, Patrik Tiaisen, Ruth ja Timo Närhen harhaoppisuudesta. Nissisen rouvan hän haukkui ulkomuodon vuoksi ja että Nissiset laittavat Johannasta 300kg:n kuvia eli laittavat todenmukaisia kuvia, ei phoshopattuja niinkuin hän itse tekee. Seppo Nissisestä hän sanoi, että on kuullut tämän olevan narsisti. Sinusta Jouko hän sanoi, että on kuullut sinun olevan kiinnostunut seksikkäistä naisista. ( no kukpa mies ei olisi). Eli näin kierosti hän levittää näitä valheitaan…olen kuullut. Sinun kirjoituksesi Jouko ovat järkeviä ja perusteltuja! Johannan kohkaaminen helvetistä ja illuminaatista on harhaista sekoilua. Hän poimii netistä ”sopivaa” amerikkalaista propagandaa ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä. Ja sitten hän väittää toimivansa Pyhän Hengen vallassa ja että hänellä lisi ”henkien erottelemisen lahja”. Ketjussa on tullut esiin hyvin Johannan tapa toimia: hän on aina uhri, muut ovat syyllisiä. Hän on haukkunut ja tuominnut läheisiään, tuttaviaan, kateuden kohteitaan. Näinkö toimii oikeasti uskossa oleva ihminen? Ei mulla muuta, toivon hyvää jatkoa ja jaksamista. Saat Jouko varmaan rauhan siinä vaiheessa Johannasta, kun hän löytää uuden hyökkäyskohteen ja hän kyllä löytää. Narsisti tarvitse hovinsa ja onhan Johanna nostanut itsensä Suomen johtavaksi evankelistaksi, joten kyllä hänestä vielä kuullaan hyvässä tai pahassa, pelkään jälkimmäistä… 22 min

Jouko Piho Tuo, että olen ollut kiinnostunut kauniista ja seksikkäistäkin naisista, oli totta aikoinaan eli useita vuosikymmeniä sitten, varsinkin silloin kun olin vasten omaa tahtoani tapahtuneen avioeron jälkeen yksin 10 vuotta ja minä etsin rakkauden kaipuussani itselleni uutta kumppania.

Nyt Johanna ja skandaalilehdistö revittelee näitä vanhoja kuvauksiani kauniin naisen kaipuusta ikään kuin ne olisivat todellisia tänäänkin tyyliin ”isorintaisista naisista pitävä profeetta Jouko Piho…jne.”

Näin yhdistetään asioita toisiinsa, jotka eivät kuulu yhteen. Olen ollut 23 vuotta naimisissa isorintaisen naisen kanssa enkä kaipaa millään tavoin muita naisia tai heidän tissejään. 3 t

Seija Wxxx-Vxxxxxxxxx En ymmärrä miksi uskovaisetkin ihmiset jaksavat ajasta aikaan riepotella päihderiippuvaista ja hänen ongelmiensa aiheuttavaa kaaosta täällä FBlla. En tunne lähemmin, enkä ota sen enempää kantaa. Menkööt jokainen uudestisyntynyt omaan itseensä jotta rakentuisimme Herrassa. 2 t

Jouko Piho Tässä on kyse siitä, että tämä päihderiippuvainen on riepotellut minua sen verran pahasti valheillaan, että on joskus paikallaan, että totuuttakin tuodaan esille. En halua antaa valheelle täyttä monopolia.

Mutta en jatka tätä pitkään. Kun koen, että asia on loppuunkäsitelty, poistan tämän koko ketjun. 2 t

Jouko Piho Tämä oli ilmeisesti tässä.

Kiitos kaikille ymmärtämyksestä ja tuen ilmaisuista!

Poistan ketjun tunnin sisällä. 1 t

#62526 Ilmoita asiaton viesti
    Vanha
    Participant

Tuolla aiemmin joku kyseli niistä pyhän Johannan ulosotoista. Eiköhän nekin muuttune ylösotoiksi, koska rouva velallinen niin kiihkeästi sitä ylöstempautumista odottaa. Onkohan rouva jo muuten ylöstempautunut pystyasentoon vuoteestaan tänään ja saanut päänsä n. 150 cm:n pyhään korkeuteen?

#62527 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Walt wanha porsas.

http://aijaa.com/ygtEWT

Disneyn i:n päällä on kansantaiteessa tunnettu häpy.

#62528 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Ehdotus.

Kaunis/upea: ”Kertokaas raakkaat seuraajat, minne kannattaa mennä Varkaudessa? What’s THE place to be? ?” (Jasmina/e T)

Jos sinne raakkaan mamman ja papan seuraksi menisit. Jos yhteinen loma on mielessä. Johan sitä tulikin raadettua.

#62529 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Olen taas sivutolkulla jäljessä kun en ehdi lukea aina kaikkea, mutta tähän väliin OT.

Suvi Pitkänen on todellakin hmm…kasvoistaan nykyään outo…näin kauniisti sanottuna. Hän työskentelee tällä The Look- ”klinikalla” (?) ja luultavasti luontaisetuna ovat nuo lukemattomat toimenpiteet kasvoihin.

Olen ollut tekemisissä hänen kanssaan muutaman kerran ja hän on oikeasti herttainen, kiva ja jopa fiksulta vaikuttaa. Harmi että nykyään kauneusihanne on tuo kasvojen turmeleminen.

Silti Tuksuun verrattuna, hoikka, sydämellinen, työtätekevä kaunotar. (Huom. Tuksuun verrattuna: Kaunotar!).

Sori OT

#62530 Ilmoita asiaton viesti
    Vanha
    Participant

Nyt on vähän harmi, kun en Facebookia enää käytä, nimittäin kommentoisin tuonne pyhän Tuksun sivulle tuota, missä hän paasaa, että Pyhä Henki avartaa ja valaisee kaiken, että kas kummaa, kun se Pyhä Henki ei ole kuitenkaan avartanut arvon Johannaa ollenkaan, koska Johanna ei arvosta ketään, ei suvaitse ketään, vihaa niin, että hampaat kirskuu etc.

Johanna on jo ammoisista ajoista asti arvostanut pahaa henkeä, ja omaa pahan hengen erottelemisen lahjan, erottelee näet itsensä muista, hyvistä ja tavallisista, kivoista ihmisistä, himoitsee ja kadehtii muiden rahoja, sekä puhuu pahan hengen kielellä, koska manaa ja pelottelee jatkuvasti muita, sekä haukkuu, ivaa ja hänen omaa sanontaansa käyttäen, painaa alas muita ihmisiä.

En tiedä, enkä ymmärrä noista hengistä kovinkaan paljon, pahanhajuisista hengityksistä en pidä, mutta sen tajuan, että vanha, uskovainen kansa sanoisi, että Johannassa on riivaaja, niin pirun! törkeä hän on noissa postauksissaan ja niin häikäilemätön. Suosittelisin kyllä jättämään Pyhän Johannan naamakirjakirjoitukset tyystin kommentoimatta joksikin aikaa vaikka hän kuinka valehtelisi muista, nimittäin noista kommenteista rouva saa vain lisää häkää pönttöön. Olisi kiinnostava nähdä kuinka hän reagoisi, jos kommentit loppuisivat. Niin, ja tuosta Johannan Marja-Gerardin facetilin käyttämisestä: facen ylläpitäjille voi ilmoittaa epäilyistä tilien väärinkäytöstä. Jos mulla olisi vielä facetili, tekisin sen itse, ihan piruuttani, hah, ja myös siksi, että äiti Gerard havahtuisi, jos tulisi uhkaus tilin sulkemisesta, jos väärinkäyttö ei lopu. Jospa joku täältä tekisi ilmoituksen, siinä ei se, jonka tiliä ilmoitus koskee saa tietää, kuka on väärinkäytön ilmoittanut.

#62531 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Pasi Jxxxxx Vxxxxxxxx Illuminaatti on muutaman askeleen meitä tavallisia tallaajia edellä, joten äläkää rakkaat ystävät vaivatko päätänne sillä, että ymmärtäisitte näitä piiloviestejä. Johanna on täysin oikeessa, sillä kaikki Disneyn tuotanto on täysin saatanallista ja miltei kaikki tämän yhtiön tuotanto on täynnä okkultismia, noituutta, saatananpalvontaa ja uudenmaailmanjärjestyksen/antikristuksen tulon vahvistamista. Ps, ei tartte olla foliohattu, jotta ymmärtää nämä asiat, mutta jos tuntuu iltä, että ei mene nää asiat omaan kalloon, niin suosittelen jokaista silloin omalta osaltaan vaikenemaan kysyseisestä asioista, eikä kumota näitä sillä, että ihminen tuomitaan hulluksi.Mulla ei muuta,ja oon tutkinut itekkin näitä samoja asioita vuodesta 2006 eteenpäin. 4 t

Johanna Mia Tukiainen Pasi Jxxxxx Vxxxxxxxx: NÄIN ON!!!! Mutta Suomessakin riittää harvinaisen paljon tyhmää kansaa, jotka ummistavat silmänsä kaikelta, tai eivat vaan ota selvää noin ylipäätään mistään. Disney on hyvin lähellä tekemisissä Illuminaattien kanssa, ja Rotchieldsin maailman rikkain suku, joka palvoo Lusiferia on murhauttanut lukuisia ihmisiä kuten Kennedyn ja Abraham Lincolnin, jotka olivat ainoita presidenttejä jotka olivat ”uutta maailmanjärjestystä” vastaan. Myös Marilyn Monroe murhattiin, samoin Kennedyn rakastaja ja sihteeri Mari Meyer. Nykypäivänä lukuisia Hollywoodin näyttelijöitä on surmanneet illuminaatit ja murhat lavastetaan itsemurhiksi, kuten Robin Williams, ja lukuisat muut. Ei ole olemassa muita 666 merkkejä kuin SAMA MERKKI joka on saatanan merkki, ja se nimenomaan on paholaisen luku joka pyrkii viemään niin monta sielua helvettiin kuin mahdollista!!!! Puhun näistä asioista vaikka minut leimattaisiin kuinka ”hulluksi” tahansa; sillä tulette näkemään itse ominsilmin, että olin oikeassa! Tulossa ovat: Yksi maailmanvaluutta, Yksi suuri uskonto, Yksi johtaja (antikristus jota koko maailma tulee palvomaan, ennen kuin hänet lopulta heitetään tuliseen mereen iänkaikkisesti, samoin hänen seuraajansa, joten he EIVÄT nouse sieltä taivaaseen kuten Jouko Piho valheellisesti opettaa!!!!!) ja lopulta Iänkkaikkinen Jumala, Herra Sebaot tulee voittamaan ja Jeshua (Jeesus Kristus) joka kuoli ristillä puolestamme ja oli juutalaisten kieltämä Messias jo ajat sitten ja lopulta myös juutalaisetkin tulevat sen myöntämään! 3 min

#62532 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Avarakatseinen aarporaaja.

Sehän se viimevuosien ongelma kuuluu olevan, kun kukaan ei ole halukas avartamaan Johannaa.

#62533 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Markku Kxxxxxxx Nyt Johanna faktaa pöytään kuvia sanoja pelkät mietteet ei riitä enää 8 t

Johanna Mia Tukiainen Markku Kxxxxxxx: google Adam Weishaupt joka perusti Illuminaattien salaseuran 1700 luvun lopulla. He ovat myös jesuiittoja ja ns. vapaamuurareiden johtajistoa ja eliittejä. Kaikki palvovat samaa: Lusiferia. Eli paholaista. 4 min

#62534 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Kaikissa tavaroissa tälläkin hetkellä jotka ovat myynnissä, on numerosarjaan piilotettu koodi 666. Tämä on alkanut etenemään nyt nopealla vauhdilla: sekä Isiksellä (saatanan palvojilla) että Illuminaateilla (heillä on samat päämäärät) on sama tavoite: päästä viimeistään vuoteen 2028 mennessä mikrosiruineen kaikkineen ”Uuteen Maailmanjärjestykseen.” Koko netti on täynnä tietoa tästä; olkaa hyvä ihmiset ja ottakaa asioista selvää!!!! Samoin myös kristillinen kirjallisuus kertoo tästä. Myös useat elokuvat kuten ”Eyes Wide Shut” jonka valmistumisen jälkeen sen tuottajayperheineen murhattiin, (leffassa pääosassa Illuminaattien yhden sivuryhmän, myös erittäin vaarallisen skientologien kannattaja Tom Cruise) ja sitten on ”Grey State” jonka tuottaja David niinikään murhattiin leffan jälkeen, tosin leffaa ei myöskään tuoto markkinoille. Eyes Wide Shut leffan tuotti Stanley Kubrick, jos oikeassa olen. Hetki sitten

#62535 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant

Enpä yhtään ihmettelisi jos tuo barbie suljettaisiin osastolle piakkoin. Melko psykoottista menoa.

#62536 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Antibact rakastettu.

Sellaista johtajaa ei ole ollut, eikä tule, jota kaikki palvovat. Ei niin kauan kun on kaksikaan ihmistä jäljellä. Vähän niin kuin Väinö Linna kirjoitti propagandan ”miestensä rajattomasti ihailemasta upseerista” että sellaista miestä ei ole kehdossa keinunut jota Suomalainen ihalee rajattomasti.

#62537 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Disneyllä on oma salainen klubinsa joka on tarkoitettu vain miljonääreille ja biljonääreille, jotka ”yllättäen” ovat vapaamuurareita kaikki, ja klubin numero on ”yllättäen” 33. Olen hyvin surullinen siitä; että jopa uskovaiset osaavat olla niin ilkeitä ja kateellisia toisiaan kohtaan; tässä en viittaa Jouko Pihoon sillä hän EI ole uudestisyntynyt kristitty koska uskoo saatanan ja tulimeressä olevien ihmisten pelastuvan taivaaseen. Lopunaikoina (joita juuri nyt elämme) ihminen mielellään kuuntelee vain sellaisia asioita, joita HALUAA kuulla. Ihminen mielellään kuuntelee vain armoa, menestystä jne. mutta meidän pitää pysyä totuudessa; ja totuus löytyy Pyhän Hengen kautta Raamatusta. Ja koska Jumala on minut kutsunut evankelioimaan, niin sitä Piho eikä kukaan muukaan voi estää. Hetki sitten

#62538 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

666

Bongattu aijaasta, demonin luku näyttää olevan Holy Jolenenkin nimessä 😀

http://aijaa.com/bunH8E

#tuksu#demoninen#vuosi#666#nimessään#2016#vuonna

#62539 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Juurihan tuo eilen kehu ettei puhu Pihosta enään sanaakaan! Paha dementia/delikka vaivaa 😀

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 2,326 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.