Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 2,326 total)
  • Author
    Näädän pesä
    Participant

1. Ihminen on psyykkisesti sairas 2. Ihminen on vaaraksi itselleen tai muille 3. Muut hoitokeinot eivät riitä

Eiköhän tuo riitä.

Jassu on muuten ollut somessa hyvin hiljaa mökkireissusta. Ettei vaan vahingossakaan muistuttaisi paholaisisosiskoaan missä pidetään hauska, ilman psykoosissa olevaa sukulaista.

Onhan sinne loviisasta tosin vajaa 300km. Mutta äkkiäkös velli sinne morziamen vie. Tai jos ei, niin pahimmassa tapauksessa Johanna väärinkäsittää pösön ja lähtee itse ajelemaan sinne:(

#62734 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Eikös matami ole n.158cm enintään.

#62735 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

Tuo jonkun vierailijan kuva ranskalaisesta huippunäyttelijästä tosiaan muistuttaa Tuskun äitiä. Lienee sukua.

Jonkun näädän pitäisi todella hälyttää ambulanssi paikalle kuskaamaan psykoosipotilas pois. Mikäli psykoosi on todellinen, hän todella joutuu useaksi kuukaudeksi hoitoon, mikäli taas psykoosi on vain teatteria (todennäköistä), on hän taas keskuudessamme tuottamassa hurmaavia hymyhetkiä.

Kokemusta löytyy.

#62736 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

http://aijaa.com/mAtlVN

Onko tämä kuva otettu Lehtoniemen kaunottaresta Miss G.D:stä siellä Ribellyksen kinkereillä?

Meinasi jo tulla ryppy kulmakarvojen väliin, kun lueskelin Tunkin roikkuvien pakaroiden pussaajien kateuskortin lätkyttelyä fb:ssa. Eli kiitos tästä.

#62737 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

No nyt on ollut piru merrassa! Mua kyllä vanhanaikaisena ja perinteitä kunnioittavana henkilönä (uskovainen en ole, kunnioitan ihmisten henk.koht. vakaumuksia) hirveästi häiritsee kun tuksu huutaa jeesuksen verta ym ja samaan lauseeseen Vellin ei-seisokit. Onko ei- seisokki ja impotenttius siis syntiä??

Sitten tämä, kun kviini kehuskeli matkustelleensa eri maiden läpi ihan yksin (Wau!), jotkut kommentoi, että lapsetkin matkustelee nykyään yksin, tosin lentoemojen hoivissa. No eihän tuksukaan ilman hoivaa pärjää millään matkalla. Lopuksi on aina virkavalta viimeistään vastassa ja pääsee valtion hoiviin. Tai ainakin ohjataan ja ”huolehditaan” nätisti ulos terminaalista.

Pinkkikirjaa mulle ei koskaan tullut  jonon kautta, sain sen muita kanavia pitkin yllättäen mutta sitä ei voi laittaa kiertoon. Sori teille muille jonottajille:(. Olen lukenut sitä nyt alle puolivälin…kaikki asiat ovat jo tuttuja, mutta ne ovat tulleeet sirpaleina ja pieninä osina silloin tällöin. Nyt kun lukee tuota kirjaa kun kaikki paska on koko ajan siinä sivu sivun perään, on pakko pitää taukoja. On raskasta tykitystä ja voin pahoin välillä. Joitakin asioita tulee jopa uutena minullekin, vuosikausia näätineelle siwankassalle, tai ovat päässeet unohtumaan, aineistoa on kyllä riittänyt vuosien varrella. Huh!

Jatketaan:).

P.s. PKS1 : Ei kaikki vihaa turisteja, mä nautin kun omassa kotikaupungissa on turisteja ja näkee kuinka hienosti viihtyvät:).

#62738 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Glamourelämän sykli

Glamourkehä on kyllä hämmästyttävän paikkaansapitävä.  Uhkailu ja solvaus ja säälinkeruu vaiheen välissä on usein myös entisen upean elämän muistelu: postaillaan kuvia/videoita matkoilta, Juliasta, muistellaan Udia ja Playboy kartanon juhlia,  ollaan asuttu ympärimaailmaa. Kun ei tule kehuja ja ihasteluja, siirrytään nopeasti säälinkeruu -vaiheeseen (on niin ikävä Juliaa) ja itsarikortti esiin.

Ai niin, joissain väleissä on myös lyhyt ”olen niin innoissani” -vaihe (nousuhumala ?). On jokin uusi projekti tai muuta upeaa tulossa (elämänkertakirja mainittu !).

Kehän pyörimisnopeus on viime vuosina kiihtynyt. Mielialanmuutokset ovat nopeita – ne tapahtuvat jopa kesken lauseen. Tai ainakin samassa fb -kommentissa.

#62739 Ilmoita asiaton viesti
    saarnaaja
    Participant

Mä oon itse 168cm ja seissyt Tuksun vieressä, mulla oli ballerinat ja sillä korkkarit. Oli mua selkeesti lyhyempi silti. Itse asiassa hämmästyin siitä kuinka pikkuinen ja hento hän on. Sormet, pää, ranteet, jalat ja kaikki oli tosi pienet. Eikä näyttänyt niin lihavaltakaan kuin kuvissa.

Hän ei silloin ollut noin lihava kuin nyt, siitä on aikaa, se oli vähän ennen tota Veijoa. Hänhän sai silloin painoa pudotettua jonkin verran, mutta alkoi rajusti lihota heti kun Veijo tuli häntä rahoittamaan.

Näytti siis yllättävänki hyvältä silloin, katsoin että ei se niin ruma oikeestaan olekaan livenä. Mutta nyt on kyllä tosi hurjan näköinen. Vointi on todella romahtanut lyhyessä ajassa.

Sitä ihmettelenkin kun tiedän kuinka pieni hän on, että kuinka isolta hän voi näyttää kuvissa ihmisten vieressä, pääkin on ison näköinen kun niin turvoksissa, että kyllä sitä alkoholia on mentävä aika huimat määrät, että niin pieni ja hento nainen voi olla niin ison näköinen muiden vieressä pelkän turvotuksen takia.

Mikä siinä on, ettei se voi haluta lopettaa sitä juomista? Kunnon hoitoon vaan, ihan varmasti perhe maksaisi jos hän kertoisi kunnolla sitoutuvansa ja haluavansa pitkäksi aikaa hoitoon lukkojen taakse. Mut ei, ku juominen on vaan liian kivaa.

#62740 Ilmoita asiaton viesti
    Kaunis/upea
    Participant

Hxxxx Johanna Tukiainen on oikeassa. Jos miehellä ei edes seiso niin on täysin ymmärrettävää että nainen menettää hermonsa. Kyseessä on törkeä petos ja Jumalaa vastaan tehty hedelmällisyysrikos.

#62741 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Fox

”Eikös matami ole n.158cm enintään.”

Hän on 153 cm lyhyt, enintään.

#62742 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Mikä siinä on, ettei se voi haluta lopettaa sitä juomista? 

Ja kohdata selvinpäin kaikki tekemisensä? Tuo ei pysty siihen ikinä.

#62743 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Hold your horses.

Kade: ”Ja toinen asia oli tämä väärä todistus.Onkohan lääkärit jo kyselleet paksun psyykkeestä velliltä?”

Kyse on vieläkin vakavammasta. Lalli kiistää kuulleensa puhelimestaan kun Tunkki huutaa Kristuksen veren voimaa 100-500 kertaa. Hirveämpään tekoon on vaikea kuvitella kenenkään pystyvän.

#62744 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

Tukiaisen pituus on 153-155cm. Fakta, hällä väliä asialla, mutta taas puhuu passaa.

#62745 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

pinkki kakikello 20.8.2016, 15:38 sanoo

”Fox" Eikös matami ole n.158cm enintään.”

Hän on 153 cm lyhyt, enintään.

Noh, ei se mitään. 163cm on vain paholaisen pituus.

Toisaalta. 153cm..  1+5=6 ja kutosia on kolme, eli 666! Tämäkin on siis paholaisen pituus, eli niitä pituuksia voi olla enemmänkin.  Tuksun oikea pituus sekä valehtelemansa pituus ovat siis paholaisen. Mitä tämä kertoo Tuksusta? Ehkä hän on valehtelemalla koittanut piilottaa paholaisen pituuttaan, siinä tosin onnistumatta. Syy tuntematon, mutta voimme arvailla. Ehkä hän näin koitti sulautua Jeesus-piireihin. Olla lammas susien vaatteisssa, kuten hän kerran oivasti asian ilmaisi 😛 Tärkein syy on varmasti kuitenkin pinnallinen. Hän haluaa vaikuttaa pidemmältä BMI (Tuksun kielellä varmaan BMW) mielessään: 153cm ja 53 kiloa, BMI 0n 22.4, kun taas pituudella 163 BMI 19.9.

LÄhde taas:  http://fi.niilopedia.org/index.php/Ansioluettelo

#62746 Ilmoita asiaton viesti
    miniminin
    Participant

Hiljaista tänään. Liekkö vielä artisti nukkumassa vai onko jo tapahtunut ”ylöstempaus” psykiatriseen hoitoon?

#62747 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Eipä se ole alkoholistilla niin helppo sanoa että en juo.

Tai helppo sanoa kyl, muttei toteuttaa.

Paksukainen on jo niin paljon alkoholin orja että jos se lopettaa nyt juomisen kuin seinään, se kuolee tai joutuu vakavaiin vaikeuksiin ”tärinöiden” kanssa.

Tuossa tilassa ihminen tarvitsee jo melko pitkän vieroituksen lääkkeiden avulla.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 2,326 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.