Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 2,326 total)
  • Author
    Principeca
    Participant

Tai sitten on niin, että tantta ei jaksanut nostaa persettään viedäkseen koirat kävelylle ja krapulainen + vittuuntunut Veijo päästi ne pihalle kuselle. Tahallaan laski ulos, etteivät laske sisälle. Max nyt sitten päätti ottaa hatkat. Kai se takaisin tulee, jos ei auton alle jää. Ihmettelen vaan, että eukko senkun somettaa ja soittaa poliisille!!! Läskitiinu ei viitsi edes mennä etsimään koiraansa, niin eläinrakas se on.

#62839 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Tuksun tämän päiväisen pahoittelupäivityksen kommenteissa:

Olli Loukola

murheellinen koira mikä lie tarra

Hetki sitten

Muoks: Ja Tuksulta välitön pikapeukutus…

#62840 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Mietinpa tuossa etta pitaisiko kerata kolehti ja laittaa iso lokki Trumpin kulmille huoraamaan. Silla tupeemulkulla lienee ainakin US$650 miljoonan velat niskassa. Tuxu takaisi sen etta siita mulkusta ei tule pressaa. Jos tulisi niin muutan saatana Etelanavalle pingviinien seuraksi.

Tuxu ja Trump. Yksia VTN sotahulluja molemmat.

#62841 Ilmoita asiaton viesti
    reevankelista
    Participant

taas saanu molli ”ylennyksen” kavereihin

#62842 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Möllikin on niin helppo. Rientääkö Mölli kissa rikkinäisessä kuljetuslkopassa Loviisaan ryyppäämään vai hinaako rouva puonsa Helsinkiin (tuskin, kun kyyditsijä on Emilien hoidossa). Jokohan kohta Henkkakin on remmissä mukana?

#62843 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Miksi hitossa se Tuhnukki pesii siellä Loviisassa jos elo siellä on noin vaikeaa???????? On kämppä muualla ja ei ole siteitä sen kummemmin sinne Loviisaan..Ai joo unohdin että raha lompsa on siellä Loviisassa.  Kyllä on taas alkuviikosta mannavelli MINUN MIEHENI ja RAKKAANI  ja KIHLATTUNI kun pitää saada viinaa ostettua ja rihkamaakin pitäisi tilata jne.. Uskomaton akka tuo Tuhnukki.  Mannavelli taas uskomaton ukko kun antaa löhnykän toimia päälle päsmärinä huushollissaan.. Yhdeksänkymmentäyhdeksän prosenttia miehistä olisi tuupannut akan pihalle ja ryysyt muovikassissa perään.. Piskit sitten vielä hännän huipuksi ja oviin uudet lukot. Kyllä meillä on hulluja ihan omiksi tarpeiksi ja olisi antaa tukiaisia muihinkin maihin.

#62844 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

onko se max siis yhä kateissa?

#62845 Ilmoita asiaton viesti
    Sha häfishit
    Participant

Onkohan Tuksulle ilmaantunut sivupersoonia jotka keskenään riitelee mitä postataan ja mitä ei? Vai onko räyhänhenki livahtanut sisään jostain kehon aukosta Tuksun katsellessa painajaisia? Riitelee jo ihan issekseen. Kaikkia se leipä elättääkin.

#62846 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Profetoimisrauhaa. 

Pitää mennä levolle jos Johkia ujostuttaa meuhkata somessa kun katsellaan. Jos rakko herättää aamuyöstä, saatan vilkaista Suomalaisen urheilun alennustilan huipennuksen. Jollei herätä niin sitten ollaan henkilökohtaisesti kusessa.

#62847 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Sami Dxxx Mitä hyödyt siitä? munkin tekis mieli tappaa itteni mut raukkamainen teko. jos mun kaveri kuolee ni tapan itseni koska hän tietää sen itsekin rakastan sitä niin paljon et teen sen vaik ei olla yhdessä. raukkamainen teko jos sen teet – nuija 1 t

Johanna Mia Tukiainen sepä vasta kannustavaa oli!!!! Outoa on mielestäni se, että ei-uskovaiset ovat myös itsemurhaa vastaan. Vaikka nimenomaan Raamatun 10.käskyssä sanotaan ”älä tapa.” Voisitteko uskovat valaista minulle: missä kohdassa Raamatussa sanotaan, että itsemurhan tekijät joutuvat helvettiin? Esim, jos tekijä on ollut psykoottisessa tilassa? 35 min

#62848 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

En ole näätä, mutta ihmettelen näätien suunnatonta intoa, että nyt kaikki on viimeisessä tapissa ja j.t on syytä lähettää hoitoon. Eikö kellään porukasta riitä ryhtiä tehdä ilmoitusta sekobolsti-eukon psykoosi/psykopaatti touhuista ja kutsua se ambulanssi ihan itse. Siis jonkun näädän toimesta, vai haluavatko kaikki nähdä, että Psykopaatti tekee itse jotain, mitä kukaan muu ei halua nähdä.

Nainen on sekaisin ja tajuaa tilanteensa ihan just kuten se on. Vaarallinen.

#62849 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Vähän väliä Tunkki viittaa psykoosiin/psykoottiseen tilaan.

#62851 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Nyt olen sitten oikein virallisesti evankelista, mutta en tule sillä nimikkeellä syksyn kokouksiin, vaan omalla nimelläni Johanna Tukiainen.

Siis kuka noita evankelistoja virallistaa? Onko se oikea virka? Ihan kiinnostaisi tietää tämä virallinen puoli.

#62852 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant
    #62853 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Voisiko muuten olla mahdollista etta Tunksi on jostain syysta epatoivottu henkilo Albertstrassella naapureiden toimesta? Nyt jos vellilla on munaa heittaa se akka kadulle niin minne sitten. Murattilaan sita lokkia ei ilmeisesti haluta. Tajuaakohan se hepsankeikka itse etta miten syvassa kusessa se nilikki itse asiassa uiskentelee…

Edit. Onhan se sossu tietty olemassa mutta se on sitten tyollisten verorahoista pois. PRKLn pummi.

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 2,326 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.