Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,343 total)
  • Author
    Strippis
    Participant

Milloin väärinymmärryksen erikoisasiantuntija ja Vihasaarnaaja julistaa Paaville: Pannaan! Paavihan on ykkösluokan pakana ja Perkeleen asiamies. Siveä kiimauskovainen luki Loviisan ulkohuussiin unohtuneesta 1972-vuoden Vartiotornista, että Paavi olisi julistanut jollekin, että pannaan. Paavi on kyllä vanha ja kurttuinen ukko, mutta kelpaisi kyllä eläinten eksyttäjälle kun kotona ei tapahtu mitään vaikka kuinka huutaa, että nyt pannaan! Tai tapahtuu kyllä. Eunukki-Velli juoksee (ilmeisesti etusormi ojossa) ex-akkansa eli Lesbo-leipurin luo noudattamaan Psyko-barbin käskyä.

Obama ei kelpaa Tunkille, koska on muslimi ja neekeri. Tai kelpaisi, mutta Obama ei tiettävästi tarjoile kepappia eikä edes pitsaa, joka maistuu kestolaihduttajalle paremmin kuin itse seksi.

Onkohan onnekkaasti nipin napin paloittelumurhasta selvinnyt Manalan Morsian jo vuotanut kuiviin vai pelastiko YEAHua? Onko Miss Teinimuori lähettänyt rahaa laastariin ja sisäisesti desifioivaan pirtuun?

Silpomisrikoksen selvittäminen vie Keskusrikospoliisilta paljon aikaa. Onkin todennäköisempää, että Palmen murha selviää ennen tätä viharikosta.

Johanna Mia Tukiainen tämä ei ole känniläisten tekemisiä; Veijo löi sormeeni puukolla. Selvitän tän itse. 1 t

Tekijä eli siis Velli the Eunuch ei siis ollut edes kännissä. Tämä on raskauttava asianhaara. Ei onneksi Tunkkia raskauttavaa. Maho Demoni ei tule raskaaksi vaikka asialle laitettaisiin Brasilian lentopallojoukkue.

Albertin kadulle paluuta suunnittelema Neiti Marple ei kylläkään ”selvitätä tätä itse”, koska ei saa edes päätään selväksi. Ja vaikeaa se varmaan olisikin, kun on päähän potkittu enemmän kuin jalkapalloa MM-turnauksessa.

Lopuksi vielä moitteet julmalle, varmasti syylliselle, Puukko-Vellille. Seuraan kerran älä puukota sormeen vaan naamaan.

#62933 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Seinähulluksi rappioalkoholistiksi on taantunut glamourtanssijamme. Samoin on taantunut suomalainen urheilu.

#62934 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Olisipas Velli puhkonut ne etovan ällöttävät homerhuulet eikä sormea.

#62935 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

ei kopioi

#62936 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mitenkäs nyt käy ”kalliin” hääpuvun joka pantiin tilaukseen?

Mies hakkaa,  käy käsiksi ja puukottaa ja silti tunkki tyytyy kutsumaan vain pelleksi ja tampioksi.

Ovatko kaikki kotiväkivaltaa kokeneet naiset vain hysteerisia emakkoja kun pelkäävät henkensä puolesta , kun tunkki se vaan ottaa leuhkasti pataansa?

Luulen ja melkein väitän että” irti viilletty” päntiönään vuotava sormi joka piti suureellisesti tikata about varmaan sata kertaa aiheutui vellin ottaessa veitsen pois tuksulta joka tuttuun tyylinsä mokasi ja koitti vetää ranteet auki kahvalla pitäen terästä kiinni.

#62937 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    7 min ·

joka on tavallaan Veijon exä, ja voi todistaa että asiat joita olen puhunut, ovat totta. Vaikuttaa siltä että jokainen mies on narsisti jollain tavalla. Ja Loviisassa on ihan oikeasti pimeetä porukkaa; sen voin sanoa! Henkka Dyring paljastui näädäksi, samoin kymmenet muut. Henkasta tehty rikosilmoitus törkeästä kunnianloukkauksesta. Lähden rakkaiden vanhempieni mökille Varkauteen ensi viikolla, kun he olivat useita päiviä täällä Loviisassa kylässä; Veijo veti teatteria niin pitkälle kuin pystyi. Siis ihan naurettavaa teatteria kuinka rakastava ja hyvä mies hän on, vaikka totuus on jotain täysin muuta! Tiedän hirveästi naisia, jotka elävät kulissisuhteissa vuosikausia, joten tässä ei kannata taas lähteä ainakaan minua haukkumaan ja arvostelemaan. Olisi vaan niin ihanaa, että vierellä olisi oikeasti turvallinen ja rakastava MIES, eikä mitään pystyyn nostettua kastematoa!!!!

22

Kommentit

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Lalli taitaa olla aika Velli……..ei älykkyys päätä rasita ainakaan!!!!

3 min

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Äitini mukaan olen ”itsekäs” jos en osaa arvostaa kaunista omakotitaloa, suurta puutarhaa, sekä ruokaa ja Veijon lahjoja kuten koiria, turkkeja jne. jne. Mutta kaikella on hintansa! There is no free lunch!

#62938 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Jostain syystä alku jää pois tuosta edellisestä, joten se on tässä.

Johanna Mia Tukiainen
    11 min ·

Ihanaaaa; mun rakas ystävä Olli Loukola tuli hätiin! Kun hätä on suuri, niin ystävätkin ovat lähellä, siis todelliset sellaiset! Mulle tapahtui aiemmin myös samalla tavalla kun yksi toinen mies pahoinpiteli mua ja veti sen jälkeen vain kylmästi röökiä, niin Julia tuli pelastamaan mut ja vei mut sairaalaan tikattavaksi. Kyllä tässä alkaa usko miehiin mennä, ei voi muuta sanoa!!!!!!! Ollista siis sen verran, että meillä ei ole romanttista suhdetta, hän on ystäväni.

#62939 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Kuvaa kehiin nyt! Tahtoo nähdä sormen!!! Tai ns haavan…

#62940 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant

Ihanaaaa; mun rakas ystävä Olli Loukola tuli hätiin! Kun hätä on suuri, niin ystävätkin ovat lähellä, siis todelliset sellaiset! Mulle tapahtui aiemmin myös samalla tavalla kun yksi toinen mies pahoinpiteli mua ja veti sen jälkeen vain kylmästi röökiä, niin Julia tuli pelastamaan mut ja vei mut sairaalaan tikattavaksi. Kyllä tässä alkaa usko miehiin mennä, ei voi muuta sanoa!!!!!!! Ollista siis sen verran, että meillä ei ole romanttista suhdetta, hän on ystäväni. Samoin Emelie Andersson joka on tavallaan Veijon exä, ja voi todistaa että asiat joita olen puhunut, ovat totta. Vaikuttaa siltä että jokainen mies on narsisti jollain tavalla. Ja Loviisassa on ihan oikeasti pimeetä porukkaa; sen voin sanoa! Henkka Dyring paljastui näädäksi, samoin kymmenet muut. Henkasta tehty rikosilmoitus törkeästä kunnianloukkauksesta. Lähden rakkaiden vanhempieni mökille Varkauteen ensi viikolla, kun he olivat useita päiviä täällä Loviisassa kylässä; Veijo veti teatteria niin pitkälle kuin pystyi. Siis ihan naurettavaa teatteria kuinka rakastava ja hyvä mies hän on, vaikka totuus on jotain täysin muuta! Tiedän hirveästi naisia, jotka elävät kulissisuhteissa vuosikausia, joten tässä ei kannata taas lähteä ainakaan minua haukkumaan ja arvostelemaan. Olisi vaan niin ihanaa, että vierellä olisi oikeasti turvallinen ja rakastava MIES, eikä mitään pystyyn nostettua kastematoa!!!!

#62941 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant

Tuossa se koko päivitys. Eli Olli on paukahtanut paikalle. Hyvä Olli! Hyvin sä vedät!

#62943 Ilmoita asiaton viesti
    kissankello
    Participant

Nyt alkaa olla jo tuplasti kisaväsymystä ilmassa meikäläisellä, on tullut seurattua penkkiurheilijana Olympialaisia ja Loviisan kihlaparin Elokuun kuutamohulluutta, joten nyt suon pienen tauon itselleni, maanantaista lähtien  alan toipumaan näistä kahdesta ”harrastuksestani”. Olympialaiset loppuvat mutta Loviisan kuviot jatkuvat ilmeisesti samankaltaisina kuin tähänkin asti, kyllä sillä pariskunnalla virtaa riittää, ihmeen kauan on jaksettu vääntää, yleensä mikään juttu ei jatku loputtomiin, mutta tästä pariskunnasta en mene takuuseen, kohta taas tilaillaan pinkkiä näyttävää 10 metristä morsiushuntua, jolla mennään taas vähän matkaa eteenpäin kohti uusia pettymyksiä.

#62944 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Isosikiö ei tiedä edes että on kohteliasta visiitillä viedä tuliaisiksi kukkia kun hän tulkitsi Pihon tuliaiskukat p-llun vonkaamiseksi. On varmaan ensimmäinen nainen joka noin vääriä johtopäätöksiä vetää. Ja samalla paljasti oman  viturallaan olevan ajatusmaailmansa jossa kaikki miehet – olivat he sitten varattuja, vanhoja, uskiksia tai  homoja – haluavat vain Isoimman torttua. Tökerö akka.

#62945 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

”Kumpaakaan meistä ei pidätetty eilen, sillä pääsin lähtemään pakoon erään ystäväni luokse. ”

Poliisia taas pakoon.

Juuh, kaikki on just päinvastoin mitä akka meuhkaa. Toden totta, nyt eletään niitä lopunpäiviä, kun Vellillä on edessä hedelmäveitsiylöstempaus.

Max sitten kai löytynyt… ”Stressioireita”. Mitähän hullukänniraivobentsosotanorsu sillekin teki että lähti tilanteesta käpälämäkeen. Huoks.

#62946 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

Teoria:

Olli säntäsi paikalle haudan kaivuuseen ja taisi se Lalli järvenjäältä siirtya maan poveen eikä kirkkoon.

#62947 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Olen kadotettu.

Raahasin mukanani aikoinaan 11kk Valmetin kalasnikovin kopiota jonka sarjanumero oli xxx666. Olenko syyttömänä tuomittu? Hieman kyllä lohduttaa että on sen jälkeen tullut tehtyä toinen toistaan hauskempia syntejä yhden helvetin tarpeiksi.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 2,343 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.