Johanna Tukiainen Vol. 130

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 130

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 2,343 total)
  • Author
    Buck the Weasel
    Participant

Jota myös rynnäkkökivääriksi nimitetään täällä Suomessa.

RK 62 76, tunnetaan myös Valmet M76

Tarpeeksi kutosia tuossa virallisessa nimessäkin.

#62949 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Onko Lalli nyt viimein saanut tarpeekseen ja heittänyt mätä-mimmin pihalle?! Itse vapaaehtoisesti se ei lähde, se on aivan selvä se. Olli on soitettu apuun, kun muita ei enää ole. Ryömii nyt vaan takaisin alberille ja koiraa elättää itsensä. Tosin Vellikin on sellainen vätys, että yhteen palataan jo keskiviikkoon mennessä.

#62950 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Kukas matamin mökille kuljettaa?   Ei toi muija mihinkään lähde, persaukinen pelle, tokkopa edes bussilippuun rahaa.

#62951 Ilmoita asiaton viesti
    iänkakkisuus
    Participant

Heheh, kuka/ketkä voisi tulla mieleen? 😀

http://www.hs.fi/kotimaa/a1471744807042?ref=hs-etusivub-uusimmat-#1

#62952 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Haavojen tikkaamisessa on jonkinlainen aikaikkuna. Jos se sulkeutuu, ei voi enää tikata. Sentinpituinen haava, joka ei ole syvä, sanoi Tuksu. No ei varmaan tarvitse tikata.

#62953 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Vaikuttaa siltä että jokainen mies on narsisti jollain tavalla.

Se vaan tuntuu narsisitista itsestään siltä. Ja taitaa tuossa olla psykopaatinkin vikaa. Lennä vapaana, Veijo!! (Ja todennäköisesti lentää taas päin Tunkkia). Voisiko joku pelastaa tuon vätyksen? Anyone?

#62954 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Löytyykö ketään herttaista Animenharrastajaa ?

#62955 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Ettei totuus unohtuisi, Tunkki heinäkuun viimeisinä päivinä:

Johanna Mia Tukiainen
    8 min ·

Hui kauheaa; koin äsken voimakkaan pahan hengen suoran hyökkäyksen erään ihmisen kautta jota olen pitänyt ystävänäni! Hänen silmistään paistoi puhdas viha, hän oli hyvin lähellä käydä fyysisesti kimppuuni mutta onneksi asunnossa oli muitakin ihmisiä! Kyseinen henkilö on yhden kerran lyönyt minua kovaa ja jouduin kutsumaan poliisit! Hän huusi minulle, että olen ”hullu” ja että ”mulla ei ole mitään lahjoja” eikä hän voi edes olla samassa huoneessa kanssani koska uskon Jeesukseen!!!!!! Olen voidellut öljyllä huoneidemme ovet ja ulko-oven ja tämän jälkeen myös eräs nuori kundi paljastui kokonaan, mikä hän oikeasti oli! Jota kohtaan olen aina ollut ihana ja tuntenut noin vuoden. HENGET PALJASTUVAT!

Johanna Mia Tukiainen Paholaisen hyökkäykset ovat kovia, mutta onneksi meidän Jeesus Kristus on voittaja ja kun Jumala on puolellamme, kukaan ei voi olla meitä vastaan! Se ihminen, joka oli lähellä käydä käsiksi minuun eilen, vietiin pari tuntia sitten poliisien kanssa putkaan. Hän murtautui erään ystäväni kotiin ja uhkasi tappaa minut, sekä kaksi ystävääni! Hän näytti tämän pahuuden puolensa nyt, sen jälkeen kun tulin vahvasti uskoon!!! Myös kaksi muuta ihmistä paljastuivat röyhkeällä tavalla!

8 min

Kuinka onkaan, että kaikki Tunkin ympärillä ovat pahoja, vaikka Tunkki itse on niin pirun sydämellinen ja herttainen.

#62956 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Tunkki:

Lähden rakkaiden vanhempieni mökille Varkauteen ensi viikolla, kun he olivat useita päiviä täällä Loviisassa kylässä

Aivan, mikään ei ole ilmaista. Saapi mamma och pappa nyt kestitä dotheria oikein olan takaa.

#62957 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Se vaan tuntuu narsisitista itsestään siltä. Ja taitaa tuossa olla psykopaatinkin vikaa. Lennä vapaana, Veijo!! (Ja todennäköisesti lentää taas päin Tunkkia). Voisiko joku pelastaa tuon vätyksen? Anyone?

Hmm, miksi Velli pitäisi pelastaa? ”Mies” selvästi nauttii kun nuori lempi leiskuu, veri lentää ja läski tummuu. Koirien rääkkäämisen mahdollistanut, ja edelleen sen lopettamiseen kykynemätön, surkea paskaläjä ansaitsee kaiken kurapaskan jonka psykopaatti-rakkansa hänen kynäniskaansa kaataa. Toivottavasti saa vielä kokea vähän köökki-plastikkakirurgiaa hedelmäveitsestä.

Ei tietenkään myöskään vankalla narsismilla kuorrutettu psykopaatti Vihasaarnaaja ansaitse mitään pelastusta. Päin vastoin. Karmalla on vielä perittävää, joten onneksi kaikki naurettavat itsari-uhat ovat suutareita. Maanpäällinen helvetti ei saa loppua vielä. Toivottavasti kärsimys kestää kauan. Vankilassa piipahtaminen olisi kyllä tähän väliin hyvä juttu.

Welcome to the Karma Café! There are no menus. You will get Served What you Deserve

#62958 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Velli pitää pelastaa Tunkin harmiksi, jotta tältä lähtee taas yksi rahoittaja ja mahdollistaja. Vellille pitää löytää oma Lissukka, joka puhuu rakastavasi miehestään, jonka eräs Tunkki leimasi kolminkäsinkuristajaksi, pettäjäksi, hakkaajaksi ja vaikka miksi, vielä väittäen, ettei tämä ole päässyt hänestä yli. Tunkki voi palata paskaiseen alberttiin ja räkälöihin mölyämään Möllin kanssa, jos nyt kukaan muslimi enää tuota baariinsa tilaa.

#62959 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Jossu fb:

”No tämä Veijo Lalli on ihan täysi tampio!!!! Sorry nyt vaan, jos loukkaan uskovien tunteita, mutta hän lähti äsken kirkkoon, jossa käy joka sunnuntai vaikka hän on ateisti! Pelle koko äijä!!!! Ja sormeeni pitää laittaa tikit.”

Kysymys kuuluu, miksi uskovaiseksi julistautunut Tunkki ei ole sunnuntaina kirkossa vaan hengaa saatanapalvojaksi väittämänsä ihmisen kanssa?

Ja tikit pitää, muistaakseni, laittaa kuuden tunnin sisällä tapaturmasta.

#62960 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Mitäpä sitä voi paskaa suoltavalta taparikolliselta muuta odottaakaan.

#62961 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    5 min ·

”Olipas varsin älykäs kommentti tältä pystyyn nostetulta kastemadolta Veijolta: Mun sormi kannattaa tikata koska soitan pianoa ja jos sormeni joudutaan amputoimaan, niin en voi soittaa enää!!!!! Siis wtf?????”

——————-

hih, Pullukan on ollut pakko lukea näätien juttuja. ”Pystyyn nostettu kastemato Veijo”.

#62962 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

TUNNETKO HENKILÖN JOHANNA?

Jos tunnet henkilön Johanna, lähetä hänelle viesti.

Johanna Mia Tukiainen
    3 min ·

Jeesus Kristus minua varjelkoot voimakkailta paholaisen hyökkäyksiltä ja ihmisiltä joiden kautta paha henki toimii! Olemme kaikki syntisiä ihmisiä ja uskossa oleva voi suuttua samalla tavalla kuin muutkin!!!! Tapaan jatkuvasti sairaita miehiä!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 2,343 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 130’ is closed to new replies.