Johanna Tukiainen Vol. 131

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 131

Viewing 10 posts - 1,741 through 1,750 (of 1,750 total)
  • Author
    Fuckface
    Participant

Miten tuota ei hävetä tuo sotku? Miksi se julkaisee kuvia tuollaisesta läävästä?

P.s Kun kirjoitan tätä vietiä, näkyy minulla vain punaista aallokkoa?

#67052 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
    1 t ·

” Kun sain aikuiskasteen Leivonmaella juhannuksena 2016, sen jalkeen elamani alkoi ratkaisevasti muuttumaan. Siihen meni aikaa jonkin verran, ja uskovat olivat heti kimpussani neuvomassa ja kritisoimassa, mita pitaa tehda ja mita ei! En raitistunut heti kasteen jalkeen, mutta nyt olen raitis!…”

Uskovat olivat heti kimpussa neuvomassa ja kritisoimassa, mitä pitää tehdä ja mitä ei. Niin, eli juuri sitä samaa, mitä Tunkki itse tekee muille. Mutta sehän ei eukolle käy. Hän saa huutaa, räyhätä, vaatia ja käskeä, mutta häneltä ei kukaan saa vaatia mitään. Niin se on aina ollut, eikä mikään ole muuttunut.

#67053 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Tunkero on ihan oikeesti niin ääliö, ettei se ymmärrä edes noloudesta mitään. Ei pätkän vertaa.

Sen todistaa jo pelkästään se (ja miljoona muuta asiaa), että se kehtaa postata noita kuvia, missä ihan viikko sit tapaamansa tyypit s i i v o o sen kotia. Siis liki nelikymppisen akan kotia! Hei haloo! Ja akka ite vaan ottaa siivoojista kuvia, jotka sit kehtaa laittaa nettiin.

Siis NIIN noloa!

Ei hemmetti, miljoonannen riman alitus noloudessa.

Yäk.

#67055 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Hävettäs kyllä sen äitinäkin.

Mut tokkopa tajuaa sekään.

#67056 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuo kaste ihmetyttää…

Tuksu on lapsena kastettu = liitetty ev.lut.seurakuntaan, johon ilmeisesti edelleen kuuluu.

Juhannuksena Tuksu sai Nissis-uppokasteen, jossa käsittääkseni liittyi Armo Uutinen Ry:hyn.

Toimiiko Nissis-uppokaste kaikissa muissakin uskonnollisissa yhteisöissä; myös niissä, joiden uskonkäsitykset jossakin määrin (esim. vaikka nyt sitten siinä universalismissa vai mikä se oli) eroavat toisistaan ja aiheuttavat aikamoistakin kränää joukkueiden kesken. Onko siis ihan se ja sama, kuka uppokasteen suorittaa; vaikka talonmies tai postinkantaja (joilla molemmilla on paljon muutakin tohelointia kontollaan).

Vai onko Nissis-uppokaste niin voimakas, että se torjuu kaikki muut ”lahkot ym.” ja niiden toimet.

Onko Aamenta-Päälle-Ruutin rukoukset niin voimakkaat, että ne pääsevät Nissis-uppokasteen luoman suojaplexin läpi ja Tuksun raittiutta voidaan kuin voidaankin pitää pysyvänä…

#67057 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Lyllerö on kastanut itsensä jo jokusen kerran etanoliin = tenuun. Hallelujaa noin viis kertaa ja kymmenen aamenta päälle. Ja tiemaksut maksetaan taivaan kullasta tehdyille teille, joissa kukat laulavat. Voi v****

#67061 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Jenkkimasiinat toimii suomalaisellakin virralla. Katsokaapa piruuttanne itse kukin oman lapparinne laturin spexeja. Inputti on kaikilla uusilla malleilla luokkaa 100 – 240 volttia. Se on yx hailee mihin topseliin sen laturin pukkaa, aina tulee ulos sen vajaat parikymmenta volttia.

Edit. Joku mainitsi etta Tuxulla olisi adapteri. Varmaan pitaa ollakin koska pistorasian malli on erilainen monissa maissa. Ei se tosin jannitetta muuta mihinkaan. Se on pelkka mekaaninen sovitin.

#67063 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kastehelmi.

rääkyjä’ kiinnitti huomion samaan asiaan mikä minuakin vaivaa. Vaikka Nissiset ovat julistettu Tunkinkiroukseen ja eksyttäjien eturiviin, niin kaste on silti bueno. Vai onko voima vesistössä? Olen uinut lasna ollessani niin viljalti Rutajärvessä että menen taivaaseen että heilahtaa. Mutta kun en taho. Runsaista kasteistani huolimatta voitte laittaa esirukouspyyntönne sinne mihin olette ne tähänkin asti osoittaneet.

#67064 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Ja adaptereita myy nurkkakaupatkin 😉

#67070 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Adapterit.

Pistotulpat ovat erilaisia Euroopassa ja Usassa. Minulla ainakin tuli tällaisen keskihintaisen HP:n mukana kaksi verkkojohtoa. Toinen EUR/JPN töpselillä ja toinen USA mallia.

Näiden välille on sitten saatavissa toinen toistaan arveluttavampia adaptereita. Päätän kansanvalistusosuuden tähän.

Viewing 10 posts - 1,741 through 1,750 (of 1,750 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 131’ is closed to new replies.