Johanna Tukiainen Vol. 131

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 131

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,750 total)
  • Author
    Kaunis/upea
    Participant

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/428317-johanna-tukiainen-tervehdyin-ihmisilla-kasitys-etta-olen-viisisataakiloinen

Johanna Tukiaisella menee tällä hetkellä hyvin. Hän on kertomansa mukaan tervehtynyt ja elämässä on muutenkin hyvä vaihe menossa.

– Olen tervehtynyt. Voin hyvin. Ihmisillä on käsitys, että olen rappiolla ja ryömin kaduilla viisisataakiloisena. Olen hyvässä kondiksessa, pää skarppina. Elän siten, että eteenpäin sanoi mummo lumessa. En kiitä pelkästään Jumalaa, vaan suomalaisia ihmisiä. Olen saanut paljon panettulua, mutta tukea myös rukoilevilta ystäviltäni, Johanna Tukiainen kertoo.

VIIHDE JA JULKKIKSET

#65032 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Tervehtynyt??

#65033 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Haluaisin olla toimittajana tietyissä lehdissä, tietolähteeni olisivat julkinen salaisuus,

:D.

#65034 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Tuksulla on 3400 facekaveria, niistä kymmenkunta jaksaa tykätä sen juttuja ja muutama viitsii kommentoida. Ihmeesti kaikki kommentit on positiivisia, no tietenkin, kaikki negatiivisesti kommentoivat kun ovat näätiä ja laitetaan estoon. Onhan sille muutama ehtinyt negatiivisiakin kommentteja laittaa ennen ulostempaustaan.

Entäpä ne suitsuttajat, PV, Katja, Kata ja etenkin setämies Taito. Luulevatko ne oikeasti olevansa avuksi tuksulle? Eiväthän ne ole. Ruman, lihavan, kuselta haisevan juopon harhoja pidetään yllä ja se luulee olevansa kaunis ja ihanan näköinen, eikä ymmärrä sitäkään vähää olevansa kuvottavan ruma läski. Ei tuksulla siis ole hätäpäivää eikä juomista tarvitse vähentää, kun kaverit kehuvat sen ulkonäköä. Etenkin nuo naispuoliset perseennuolijat voisivat hiukan ajatella, mitä tekevät, vai lienevätkö kaikki näätiä?

#65035 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Tipi the Illuminati:

Toisaalta ihan kaikki tietää ettei se ole aiemmin ollut asianomistajana missään mikä liittyy naapureihin.

Kivasti kääntyy Tunkin jutut, kuten tiedetään. Tähän tyyliin:

Olen asianomistaja = olen syytettynä

Olen syytön = olen syyllinen. Ihan kaikesta en ole tosin jäänyt kiinni.

Olen uhri = guilty as hell

En kuulu vankilaan = kuulun mestauskomppanian eteen

Olen tervehtynyt. Voin hyvin. Ihmisillä on käsitys, että olen rappiolla ja ryömin kaduilla viisisataakiloisena. Olen hyvässä kondiksessa, pää skarppina. Elän siten, että eteenpäin sanoi mummo lumessa. En kiitä pelkästään Jumalaa, vaan suomalaisia ihmisiä. Olen saanut paljon panettulua, mutta tukea myös rukoilevilta ystäviltäni, Johanna Tukiainen kertoo.

Oikoluettuna:

Olen kävelevä ruumis. Ihan karmea olo. Ihmiset tietää, että olen spurgu ja konttaan läskieni kanssa edestakaisin kokoajan jokapaikassa. Olen romu, pääkin on pehmennyt. Elän siten, että alaspäin mennään ja pohja jo tuolla näkyykin. En vihaa ainostaan Jumalaa vaan myös suomalaisia ihmisiä. Ja ulkomaalaisia, koska en syrji ketään. Kaikki vittuilee mulle, myös ne satanisit jotka yritän pakottamaan rukoilemaan puolestani.

#65036 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Näätiä ovat, minäkin muiden joukossa… Jos et komppaa Isointa, hän lemppaa sinut välittömästi.

#65037 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

ainotse:

Ei tuksulla siis ole hätäpäivää eikä juomista tarvitse vähentää, kun kaverit kehuvat sen ulkonäköä. Etenkin nuo naispuoliset perseennuolijat voisivat hiukan ajatella, mitä tekevät, vai lienevätkö kaikki näätiä?

Ei ole väliä ovatko näätiä vai ei. Hyvällä asialla ovat. Kaikki jotka potkivat Psykovauvaa hissikuiluun tekevät arvokasta työtä.

#65038 Ilmoita asiaton viesti

Tervehtynyt! Voi pyhä jysäys ja halleluja! Mistä Tuksu on tervehtynyt, kun eihän hän mielestään ole varsinaisesti ollutkaan sairas vaan kaikkeen on ollut syynä näätien vaino? Alkoholismikin on ollut vain glamourista tasoa korkeintaan liikakäyttöä, johon ”suurin osa suomalaisista syyllistyy”.

#65039 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Kaikki se saasta, jota revankelista on peräsuolestaan suoltanut, on onneksi taltioitu  internetin ihmemaahan, tyhmyydessään kun julkaisee kaiken facessaan.

#65040 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksu ja naapurit…

Naapurikiista lienee ns. rottapostin ja laittomien uhkauksien jälkipyykkiä. Siis tapauksen, jossa Tuksu oli vastaajana ja sai tuomion. Asianomistajina oli mm. Jollaksen naapurit. (Oikeudenkäynti oli 24.02.2015.)

Tuksu pelkäsi etukäteen ko. oikeudenkäyntiä ja vakuutteli olevansa itse uhri:

Tuksu 18.12.2014:  ”Syyttäjällä ei ole minkäänlaisia perusteita vaatia minulle ehdotonta vankeutta. Vankilaan en kuulu, toisin kuin monet muut vapaalla jalalla olevat ihmiset. He, jotka syyttävät minua laittomista uhkauksista, ovat itse kiusanneet minua ja perhettäni jo vuosikausia. Minä olen tässä se uhri. Olen saanut kiusaajiltani tappouhkauksia. Lisäksi kiusaajat kuvasivat minua ja Juliaa salaa. Kiusaajieni vuoksi jouduimme elämään jatkuvan paineen alla. Teemme juristini kanssa heistä vastarikosilmoitukset

Asiaa on ilmeisesti tutkittu, koska Tuksu tiesi sen tulevan käsittelyyn…

Tuksu 15.04.2016:  ”Minulla on toinen käsittely tulossa entisiä Jollaksen-naapureitani vastaan. He kiusasivat minua vuosia”

Virallisesti Tuksu ei ole asunut Jollaksessa kai sen jälkeen, kun muutti Albertille Mikan kanssa avoliittoon kesällä 2000, mutta kodikseen hän on Jollasta nimittänyt ja mm. esitellyt sen kotinaan useammankin kerran massiivisessa mediassa.

Asialle on ilmeisesti ehdoteltu sovittelua…

Tuksu 27.08.2016:  ”Minä olen ollut aina käräjöintiä vastaan,
    ja vakava riita-asia koskien entisiä naapureitamme Jollaksessa eteni syyttäjälle ja minulle tuli kirjeet kotiin, että olenko valmis sovitteluun heidän kanssaan (olin siis asianomistajana jutussa) ja olin valmis sovitteluun mutta he eivät.”

On ymmärrettävää, että Tuksu on suostuvainen sovitteluun; kai nyt hänkin osaa sen verran ajatella, että ymmärtää olevansa altavastaaja (asianomistajuudestaan huolimatta) tässäkin hommassa ja saattaa joutua syytetyksi valheellisista väittämistä. Naapurien haluttomuuden sovitteluun ymmärrän myös; eivät varmaan halua antaa sitä vaikutelmaa, että Tuksu olisi asiassa oikeassa. Tsemppiä naapurit!

(Mustennukset ihan omiani)

#65041 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Miettikääpä muuten niitä jollashovin naapureita, jotka ovat syyttään kärsineet näistä tukiaissaastoista. Ei käy kateeksi, varsinkaan, kun se ei tunnu loppuvan ennen kuin paksulla on pari metriä multaa naaman päällä.

#65042 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Joo ja iskä ymmärsi ja pisti häirikön pihalle, mutta mamma se vie kännistä tytärtään

todistamaan tilaisuuteen, missä on toipuvia alkoholisteja. Halleluja.

#65043 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Totuuden Johannointia taas…kun lehdessä sanoo, että on terve(htynyt), voi hyvin jne. on siis olo ja vointi todellisuudessa aivan persiistä, varmaan fyysisesti todellakin, mutta henkisesti varsinkin. Ei vaan uskalla lääkäriin, kun siellä saatettais sanoa, että lopeta se sekakäyttö (ei pysty), laihduta (ei kykene), huolehdi hygieniasta (ei osaa), tai käy todella köpelösti eli joutusi jonkun päin naamaa sanomana kohtaamaan totuuden.

Hui kauhia.

#65044 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Eniten ihmetyttää äidin asenne.

”Naapurit yrittivät soittaa Sollentuunasesta apua häiriökäytökseen ja saivat osakseen lähinnä haistattelua.”

”Marja äidin virnuilu loppui hetkeksi oikeussalissa.”

WTF? Millainen on äidin asenne lapsensa julkisiin riitajuttuihin? Minä häpeisin mut Marjaäitee ei ilmeisesti osaa.Vaatiipa vielä Velliä majoittamaan tyttärensä?

#65045 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Mutsin asenne käsittämätöntä, vaikka pelkäisi tytärtään, miksi edesauttaa tyttärensä hulluutta? Joo, tämä Loviisan asumisjärjestely, sysää kaiken reppanan kontolle.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,750 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 131’ is closed to new replies.