Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,486 total)
  • Author
    Minas
    Participant

!! 1!

#67336 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Principeca:

Tuksuhan ei itse ole käynyt kuin elämän kovaa koulua, eikö? Kateuskortti on kulunut ja nuiva lyödä pöytään, mutta reaktioista päätellen ei voi vain miettiä, miksi sitten?

Koko kirjoitus Principecalta on niin pitkä, että en sitä kokonaan lainaa tähän, mutta se on aivan 100% täyttä asiaa. Hyvää ja kypsää tekstiä.

Mutta pakko sitä on ihan pikkuisen kommentoida. Mielestäni Tunkio EI ole käynyt ”elämän kovaa koulua”. Tai mitään muutakaan koulua. On toki tehnyt ITSE omasta elämästään ihan helvettiä, mutta muuten ei ole koskaan ottanut vastuuta elämästään eikä tehnyt oikeastaan mitään muuta kuin sekoillut, horoillut ja lokkeillut. Ja unelmoinut.

Okei, sen verran annan myöten, että toki lähtökohdat elämään kasvaen perverssissä pedofiili-perheessä eivät ole olleet parhaat mahdolliset, mutta silti. Psykopaatti hän on ollut taatusti syntymästä lähtien ja on ULKOISTANUT kaiken vastuun ennen ja nyt.

#67337 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Tästä on Tuksun vaikea panna paremmaksi:

Mun asunto on vähän poikkeuksellinen perus kämpistä. Talo jossa asun on nimittäin ollut joskus kauan aikaa sitten puutarha. (PPP blogi)

Tosin Tuksuhan kantaa villiintynyttä puutarhaansa mukanaan.

#67338 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Näätäpalstan karu luonnonlaki. Joka provoaa, provoaa, joka provosoituu, provosoituu. Kaikki saunan taa, asp.

#67339 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Eikäkun aloitamme alusta!!1!! J.Turmio tuu takaisin ja me kaikki muutamme/korjaamme käytöstapojammeNI. Voidaan tehdä sitä mihin Tunkki ei ikinä pysty eli olla ihmisiks.

#67340 Ilmoita asiaton viesti
    Kuolema666
    Participant

KYS

#67341 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Maapalvelun neiti:

Albertsin läävän siivous voi johtua jopa terveysviranomaisten määräyksestä ja raitistuneen näyttelemisen taustalla voi olla tämä sama koira-case. Kaiken touhuamisen takana voisi siis olla uhka koirienpitokiellosta.

Epäilen. JumaLallin Voideltu ei pelkää terveysviranomaisia tai koirienpitokieltoa. Psykopaatti ei pelkää. Hän tietää, että uusia koiria saa. On aina saanut. Lakiakaan hän ei oikeastaan pelkää vaikkakin seuraamukset ovat ikäviä ja häiritseviä, mutta eivät muuta. Ja hän EI sitä paitsi ole rikollinen ja vaikka olisikin niin pulahdus (ja kulaus) ja hän on taas synnitön eli syytön.

Raitistuminen taas…noh, en usko siihenkään. Raitistumisella tarkoitan täydellistä päihteettömyyttä. HUOM! The Eläinrääkkääjä on kertonut olevansa vapaa alkooohooolista ei muusta.

Ja jos alkaa janottaan niin soitto Ruuti-tädille eli Manalan Lautturille, joka sinkoaa AAMETA niin Saatanasti, että johan jumalauta lirahtaa pirunkuset viemäriin nopeammin kuin normi virtsanäytteet Tampereen rautatieasemalle.

#67342 Ilmoita asiaton viesti

Tuosta pyöräkypärä kuvasta vaan tuli mieleen, että eikö Tuksu luota varjelukseen, kun pitää kypärää käyttää?

#67344 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

On se Isosikiö aika venkula. Julistaa raittiuttaan koska nappeja ei lasketa. Eikä sidukkaa. Uudet uskisystävät eivät vielä tiedä tukiaanisen röyhkeitä tapoja asioista joita ei lasketa. Narskua kun eivät koske säännöt, ne ovat meitä normikansalaisia varten. Sitä odotellessa että Isosikiö joutuu poimimaan kaikki heittämänsä kivet…

#67348 Ilmoita asiaton viesti
    EtuRaivotar
    Participant

Ei tuo kypärä sen oma ole. Tukiaisella on ollut aina tapana koreilla lainahöyhenissä. Silmät kiiluen näkee tilaisuuden esiintyä jonain ”julkisuudessa” (nyttemmin blogin kuoleman jälkeen omalla fb-seinällään) minä haluaa ihmisten hänet näkevän. Tismalleen sama juttu kuin aikanaan jalokiviliikkeessä kuvasi ”uusia sormuksiaan”, hinnat tietty piti mainita. Nyt on vain lähtenyt uskonveljen tai -sisaren kypärä suaraan päästä jotta saisi kuvauttaa itsensä sen kanssa, siinä näet lukee ’JESUS SAVES’.

#67349 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Näätien dissailusta ja ei-dissailusta vielä… täällähän kuka vaan voi olla mikä vaan. Jopa Turmio voi olla viistoistakesäinen teinilikka jostain Nilsiästä. Tää on nettipalsta. En kauheesti oo yrittänytkään itse miettiä näätien taustoja, kun ei sillä ole oikeesti mitään merkitystä. Jotain voi päätellä jostain nimimerkeistä, jos viitsii ja sekin voi mennä ihan vituralleen. Ei voi edes päätellä, onko kyse naisesta, miehestä, vai eläimestä. Ihan yks lysti. Ja jotain voi tietysti päätellä näätien omista kertomuksista, mutta nekin voi olla ihan fuulaa. Tai jopa tahallista harhaanjohtamista.

Senpä takia just noi brassailut tai dissailut on ihan turhia, kun ei voida tietää, onko mitään totuuspohjaa millään.

Ainoastaan Tunkeron paskainen elämä on totta.

#67350 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Täältä toden totta on häipynyt monta hyvää kirjoittelijaa.

Oli sitten kyse asiasta tai o.t.

Alkaa kovasti vaikuttaa Tuksulalta tämäkin palsta.

Milloin alatte vaatia ”osallistumismaksua”?

Minä olen jo muutamia vuosia tätä palstaa seuraillut, mutta kirjautunut vasta muutamia kuukausia sitten.

Ensimmäinen postaukseni koski tunkion koiria…

Joku palstakukko jo heti väänsi asian vierestä ja mm nimimerkkini muuttui lampaan esinahkamatoksi. (nimimerkkini on suora lainaus tunkion lampaantaljasta, jota lampaan nahkamatoksi kutsui).

On täällä niin outoja tunkion ”seuraajia”, että mieluummin kirjoittelen s24:: ketjuun.

Lisäksi täällä suuri osa kärsii muistamattomuudesta koskien tunkion tekemisiä/sanomisia.

Minä muistan, vaan en viitsi kommentoida, koska paskaa tulee tuulettimeen välittömästi.

Hauskat syksyt itse kullekin.

#67351 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Nahkamatolle sen verran että olis kauheen hyvä kun vanhat korjailis noita ”mutuja”.

Kuten esim Jullen mata Miamiseen Viben vieraaksi.Se tutkittiin ja todettiin että kuvat on autenttisia, samoin ihmiset. Matkan tiimoilta tehtiin aika laillakin tutkimustyötä.

Silti ”viisaammat” tulee tänne mutuna sanomaan että paskapuhetta. Ei ollu koskaan Miamissa.

Itse kaipaisin noita ”oikeita tietoja”

#67352 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#67353 Ilmoita asiaton viesti
    Sääli
    Participant

”Onpa tosi kivaa, kun porukka täällä savustaa kommentoijia yksi toisensa jälkeen pois.”

Minusta Turmio kyllä savusti itse itsensä pois. Käyttäytyi tökerösti kuin Tuksu konsanaan (pullisteluineen ja kateuskuvitelmineen), sitten kun joku / muutama (ihan nätisti) huomauttaa tästä turhanpäiväisestä itsensä ja ”saavutusten” korostamisesta, niin vetää kauheet kilarit: ”pitäkää tunkkinne, minä lopetan koko palstalla!”

Siis mitä..?! :O Hyvin Tunkkimaista kyllä tuokin: kilahtaa ja suuttua siitä, kun itte toimii törpösti ja joku sitten nätihkösti yrittää ojentaa! 😀 ”Minussa ja minun käytöksessähän ei mitään vikaa ole, vaan kaikki muut on tyhmiä luusereita!”

Sai mennäkin, ei ole ikävä ”Tunkki kakkosta”. 😉

– Ehkä hän olikin jo turhautunut omaan palstalla roikkumiseensa ja sai tuosta nyt sit syyn lähteä, Drama Queenmäisesti ovet paukkuen? 😉

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,486 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.