Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,486 total)
  • Author
    Pastori
    Participant

Miten se äidille matkoilta hankittu luonnollisen näköinen käyttöesine?  Saiko äiti sen aikoinaan,  vai jäikö tyttärelle kummallisena tavarana ?

#67095 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Tuksun lapsuudenkuvakollaasi:

Marja Tukiainen Kaipaan noita aikoja! 1 min

Johanna Mia Tukiainen Rakas äitini; meillä on ihana perhe ja taivaan täydellinen koti odottaa meitä! 🙂 Taustakuvassanikin on jo Jeesuksen hääateria katettu kuten näet, Marja Tukiainen. Meidän nimemme ovat Elämän Kirjaan kirjoitettu! Hetki sitten

#67098 Ilmoita asiaton viesti

Marja Tukiainen Kiitos Jumalalli hänen lährttämistään ystävistä! 5 min

Ruth Närhi Eiks ole Marja valtavaa?? 1 min

Onkos Marjakin nauttinut pirunkusta, tekstistä päätellen? ”Jumalalli” 😀

Ja valtavaa on, pastori Närhi, kyl on valtavaa. Ihan valtavaa paskaa tuutin täydeltä.

#67099 Ilmoita asiaton viesti

Ruth Närhi Amen ja että Johanna raitistui 2.9 1 min

Ruth Närhi Kun rukoilin hänen pstaan puhelimessa vaikka itse sairas kurkku kipee… Hetki sitten

Minä! Minä! Minä rukoilin! Minun ansiostaNI Johanna raitistui! Minä! Minä!! Minä!!! Minäminäminä!!! Minun ansiotaNI! Huomaatteko kaikki?

Ja tosiaankin, voi että vatuttaa tuo Närhen jatkuva ”pstaan”. Kraaaaaaaaaaah.

#67100 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Helsingin keskustassa on helppo ja kätevä asua, ja tästä pääsee nopeasti evankelioimaan heti jokapaikkaan! 🙂 koti on tärkeä, pyhä paikka, ja sieltä on saastat heitetty pois nyt ja vielä jatkamaan! Hetki sitten
    Ruth Närhi Amen❤️?❤️ Hetki sitten

#67101 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Taitaa olla mamman tunnukset taas lainassa. Ei kai kukaan, edes mammamuratti, laita noin kauheasti kehuvia kommentteja (vaikka kuvien kohde olisi oikeastikin kaunis eikä nelikymppinen persenaamainen pulsu jonka pärstää on höylätty tökeröllä kuvankäsittelyllä sileämmäksi)? Vähän ylistystä vielä ymmärtäisi mutta vähän liian ylitsevuotavaa palvovaksi äidiksikin. Sokeaksi, myös.

#67102 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
    1 min

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

Laura Kärnä olet tosi kaunis! 1 min

Marja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful! Hetki sitten

#67103 Ilmoita asiaton viesti

Ja tämä vielä.

Ahteripunkki:

”Kuvankäsittelijä olisi voinut samalla siirtää Esikoisen toisen silmän osoittamaan oikeaan suuntaan.”

Samaa mieltä, NIIIIIN samaa mieltä tästä. On tolla eukolla tosi kierot silmät. 70-luvulla ei ilmeisesti tuollaista karsastusta kakaroilta korjattu, nykyään onneksi korjataan.

#67105 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Mammalla on menossa euforinen nousuhumala silkasta helpotuksesta,  kun rapakon tois puolee höynät toimii ison vauvan tukihenkilöinä.

#67106 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Jommallakummalla, äidillä tai tyttärellä, on ilmeisesti sokka irti. Mamma tai mammana kommentti ylimuokattuun profiilikuvaan:

Marja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful!
    1 · 2 min

#67107 Ilmoita asiaton viesti

Marja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful! Hetki sitten

Juu, kyllä on pirunkusta vedetty, kuka mamman tunnareilla sitten kirjoitteleekin. Nyt alkaa olla jo niin paljon pirunkusen merkkejä tekstissä että saapa nähdä, onnistuuko ”työn”teko huomenna 😀

#67108 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Beauttiful, todella11Jumalalli, kiitos11!!1

#67109 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Onko kuvassa persvako eksynyt väärään paikkaan  ? Vaikka kuinka kaksin käsin push uppasin peilin edessä uskoani ja armastani leuan alle, niin en saa rintavakoani tuolle korkeudelle.

Haastan kaikki mukaan kokeilemaan tätä hiutuneiden rintsikoiden hinnalla.  iKuka saa soliskuoppaan rauhasensa?

#67110 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Vaihdoin vielä yhden kerran tämän kuvani tänne, kun tässä rajauksessa näkyy paremmin ”enkelinkiharani” ja naama ei heti suoraan ole kuvassa, ihanaa, että te rakkaat FB kaverini tykkäätte kuvastani, oli tullut 120 tykkäystä, vai mitä siellä nyt olikaan ? Ainahan siitä tulee hyvä mieli. Tietokoneella katsottuna kasvokuvani sijoittuu loistavaan kohtaan; istun yhdellä tuoleista pitkässä pyödässä Jeesuksen häissä taivaassa! Teen tällä hetkellä ihan päätyökseni sitä, että kutsun sinne ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Jokaikiselle vastaantulevalle jaan traktaatteja; rakkaat ihmiset ÄLKÄÄ menkö helvettiin mistään hinnasta! Hetki sitten

Ruth Närhi Kasvosi säteilee taivaallista kirkautta. Jättefin bild ? Hetki sitten

#67111 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Tähän pätkä jeesusteippiä, koska toisto.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,486 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.