Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 132
- This topic has 1,466 replies, 127 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by
källi.
-
AuthorPosts
-
PastoriBlocked
Miten se äidille matkoilta hankittu luonnollisen näköinen käyttöesine? Saiko äiti sen aikoinaan, vai jäikö tyttärelle kummallisena tavarana ?
Män. Ää DinParticipantTuksun lapsuudenkuvakollaasi:
Marja Tukiainen Kaipaan noita aikoja! 1 min
Johanna Mia Tukiainen Rakas äitini; meillä on ihana perhe ja taivaan täydellinen koti odottaa meitä! 🙂 Taustakuvassanikin on jo Jeesuksen hääateria katettu kuten näet, Marja Tukiainen. Meidän nimemme ovat Elämän Kirjaan kirjoitettu! Hetki sitten
Albertinkadun PrinsessaParticipantAlbertinkadun PrinsessaParticipantRuth Närhi Amen ja että Johanna raitistui 2.9 1 min
Ruth Närhi Kun rukoilin hänen pstaan puhelimessa vaikka itse sairas kurkku kipee… Hetki sitten
—
Minä! Minä! Minä rukoilin! Minun ansiostaNI Johanna raitistui! Minä! Minä!! Minä!!! Minäminäminä!!! Minun ansiotaNI! Huomaatteko kaikki?
Ja tosiaankin, voi että vatuttaa tuo Närhen jatkuva ”pstaan”. Kraaaaaaaaaaah.
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen Helsingin keskustassa on helppo ja kätevä asua, ja tästä pääsee nopeasti evankelioimaan heti jokapaikkaan! 🙂 koti on tärkeä, pyhä paikka, ja sieltä on saastat heitetty pois nyt ja vielä jatkamaan! Hetki sitten
Ruth Närhi Amen❤️?❤️ Hetki sitten
Älykkö mopsiParticipantTaitaa olla mamman tunnukset taas lainassa. Ei kai kukaan, edes mammamuratti, laita noin kauheasti kehuvia kommentteja (vaikka kuvien kohde olisi oikeastikin kaunis eikä nelikymppinen persenaamainen pulsu jonka pärstää on höylätty tökeröllä kuvankäsittelyllä sileämmäksi)? Vähän ylistystä vielä ymmärtäisi mutta vähän liian ylitsevuotavaa palvovaksi äidiksikin. Sokeaksi, myös.
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
1 minLaura Kärnä olet tosi kaunis! 1 min
Marja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful! Hetki sitten
Albertinkadun PrinsessaParticipantJa tämä vielä.
Ahteripunkki:
”Kuvankäsittelijä olisi voinut samalla siirtää Esikoisen toisen silmän osoittamaan oikeaan suuntaan.”
Samaa mieltä, NIIIIIN samaa mieltä tästä. On tolla eukolla tosi kierot silmät. 70-luvulla ei ilmeisesti tuollaista karsastusta kakaroilta korjattu, nykyään onneksi korjataan.
PastoriBlockedMammalla on menossa euforinen nousuhumala silkasta helpotuksesta, kun rapakon tois puolee höynät toimii ison vauvan tukihenkilöinä.
PrincipecaParticipantJommallakummalla, äidillä tai tyttärellä, on ilmeisesti sokka irti. Mamma tai mammana kommentti ylimuokattuun profiilikuvaan:
Marja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful!
1 · 2 minAlbertinkadun PrinsessaParticipantMarja Tukiainen Jätte bra profil bild! Kaunis profiilikuva1 Beauttiful! Hetki sitten
—
Juu, kyllä on pirunkusta vedetty, kuka mamman tunnareilla sitten kirjoitteleekin. Nyt alkaa olla jo niin paljon pirunkusen merkkejä tekstissä että saapa nähdä, onnistuuko ”työn”teko huomenna 😀
PrincipecaParticipantBeauttiful, todella11Jumalalli, kiitos11!!1
PastoriBlockedOnko kuvassa persvako eksynyt väärään paikkaan ? Vaikka kuinka kaksin käsin push uppasin peilin edessä uskoani ja armastani leuan alle, niin en saa rintavakoani tuolle korkeudelle.
Haastan kaikki mukaan kokeilemaan tätä hiutuneiden rintsikoiden hinnalla. iKuka saa soliskuoppaan rauhasensa?
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen Vaihdoin vielä yhden kerran tämän kuvani tänne, kun tässä rajauksessa näkyy paremmin ”enkelinkiharani” ja naama ei heti suoraan ole kuvassa, ihanaa, että te rakkaat FB kaverini tykkäätte kuvastani, oli tullut 120 tykkäystä, vai mitä siellä nyt olikaan ? Ainahan siitä tulee hyvä mieli. Tietokoneella katsottuna kasvokuvani sijoittuu loistavaan kohtaan; istun yhdellä tuoleista pitkässä pyödässä Jeesuksen häissä taivaassa! Teen tällä hetkellä ihan päätyökseni sitä, että kutsun sinne ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Jokaikiselle vastaantulevalle jaan traktaatteja; rakkaat ihmiset ÄLKÄÄ menkö helvettiin mistään hinnasta! Hetki sitten
Ruth Närhi Kasvosi säteilee taivaallista kirkautta. Jättefin bild ? Hetki sittenPrincipecaParticipantTähän pätkä jeesusteippiä, koska toisto.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.