Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 132
- This topic has 1,466 replies, 127 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by
källi.
-
AuthorPosts
-
PrincipecaParticipant
Tunkki kutsuu?? Kuvittelee olevansa jo itse Jumala.
AhteripunkkiParticipantTuo on jotenkin vangitseva kuva. Niin huono niin monin eri tavoin ja siitä löytää kummallisia epäsuhtia aina lisää, mitä pidempään sitä tarkastelee. Se on ikäänkuin rakennettu paloista. Frankenstein. Tunkenstein?
PastoriBlockedTallille ja rasvalle on keksitty uusi nimitys. Kasvoissa säteilee taivaallinen kirkkaus. Saippua lienee sitten pyhäinhäväistystä.
PrincipecaParticipantJohanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
28 min ·Matkalla vanhainkotiin, onnellisena, rauhallisena ja Jeesuksen omana. Olen soittanut pianoa 7-vuotiaasta asti, suorittanut Itä-Helsingin musiikkiopiston 3/3 loppututkinnon, ja tulen sekä todistamaan että soittamaan pianoa uudessa, löytämässäni ihanassa seurakunnassa. Please: Choose Jesus!
NärvänenParticipantJohanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
32 min ·Matkalla vanhainkotiin, onnellisena, rauhallisena ja Jeesuksen omana. Olen soittanut pianoa 7-vuotiaasta asti, suorittanut Itä-Helsingin musiikkiopiston 3/3 loppututkinnon, ja tulen sekä todistamaan että soittamaan pianoa uudessa, löytämässäni ihanassa seurakunnassa. Please: Choose Jesus!
Kommentit
Bror Brollan Andersson Så vackerNäytä käännös
1 · 29 minJohanna Mia Tukiainen Vaihdoin vielä yhden kerran tämän kuvani tänne, kun tässä rajauksessa näkyy paremmin ”enkelinkiharani” ja naama ei heti suoraan ole kuvassa, ihanaa, että te rakkaat FB kaverini tykkäätte kuvastani, oli tullut 120 tykkäystä, vai mitä siellä nyt olikaan … Ainahan siitä tulee hyvä mieli. Tietokoneella katsottuna kasvokuvani sijoittuu loistavaan kohtaan; istun yhdellä tuoleista pitkässä pyödässä Jeesuksen häissä taivaassa! Teen tällä hetkellä ihan päätyökseni sitä, että kutsun sinne ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Jokaikiselle vastaantulevalle jaan traktaatteja; rakkaat ihmiset ÄLKÄÄ menkö helvettiin mistään hinnasta!
1 · 24 min
1 · 19 minJyrki Kaalamo kaunis nainen
1 · 17 minRuth Närhi Kasvosi säteilee taivaallista kirkautta. Jättefin bild
?
❤️
?
1 · 16 min · MuokattuAlbertinkadun PrinsessaParticipantOn se narsisti, on totta vieköön. Sellaista hoitolaitosta ei ole keksittykään, hoitokeinoista puhumattakaan, joka tuon narsistin parantaisi. Minä minä minä minä minuNI ja minun kuvaNI, minun tykkäykseNI, minun fbNi ja minun enkelinkiharaNI. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!!!
On tuo kyllä turhista turhin ihminen. Keksiikö kukaan yhtään ainutta asiaa, missä tosta narsistihaisulista olisi hyötyä yhteiskunnalle tai ihmiskunnalle?
NärvänenParticipantEiköhän siellä ole ihan Pallomaha itse taas äipän tunnnuksilla kommentoimassa kauneuttaan.
Aina porukka menee halpaan
FuckfaceParticipantVoiko joku kertoa missä vanhustentalossa tuo hirviö nyt tuomiota rikoksistaan suorittaa? Minä en ainakaan halua läheisiäni paikkaan, johon tuollaisia otetaan?
Ei kai noita venkuloita yksityispuolelle oteta? Tosi huolestuttavaa että Tuksu päästetään lähelle vanhoja ihmisiä jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään. Ja tämä ei ole mikään vitsi. Millaiset ihmiset ”hoitavat” meidän vanhuksiammme? Läheisille ei kaiketi edes ilmoiteta että joku sarja-pahoinpitelijä tulee viihdyttämään teidän mummia? Onko tuo edes laillista?
NärvänenParticipantJohanna Mia Tukiainen lisäsi 2 uutta kuvaa albumiin Different pics of my life.
Hetki sitten ·Huhtikuu-2016 Helsinki
3 jakoa
KommentitHxxxxx Kaunis.
1 · 2. huhtikuuta kello 15:51Ruth Närhi Beautiful photos
❤️Näytä käännös
1 · 7. syyskuuta kello 12:01Esa Myllylä Tuksu haluan sinut
11. syyskuuta kello 8:13NärvänenParticipantMolliOllinkin tunnarit on ”lainattu” Pallomahan käyttöön.Harmi ettei se tiedä tuon enempää kenenkään tunnuksia 😉
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen Tämä mekko on ihana päälläni, kun painoni putoaa absolutismin myötä, sekä toivon myös, että thryroxin alkaa auttamaan kilpirauhasen vajaatoimintaani, joka kerää nesteitä kehoon. Mekkoni olkaimia pitää kiristää, muuten se sopii minulle hienosti! 🙂 Kyllä nainen saa nauttia kauniista vaatteista, kunhan niistä ei tule liian tärkeitä. Jumala on nro 1. 2 min
Simp AnssiParticipantTuksu edellisen vollin siivouskuvissa:
uskovat; puhdistakaa kotinne!
Ihan ilman uskoakin puhdistan kotini säännöllisesti. Uskon useimpien muidenkin tekevän niin vähintään viikoittain, joskus useamminkin ja toisinaan perusteellisesti.
Albertinkadun PrinsessaParticipantTuo Paattiharakka on kyllä pelottava hahmo. Tuomiopäivän enkeli. Truly. Sopivat tosiaan Pukiaisen kanssa toisilleen kuin nyrkki Pukiaisen silmään.
NiintuotaParticipantSiperian ”Verenpunaisen joen” arvoitus selvisi – tehdas myönsi päästöt
Venäläinen metallijätti Norilsk Nickel vakuuttaa, että Daldykanjoen päästöistä ei aiheudu vaaraa ihmisille eikä eläimille.
Maailman suurin nikkelintuottaja Norilsk Nickel tunnusti maanantaina, että tehtaan aiheuttama vuoto Siperiassa virtaavaan Daldykanjokeen aiheutti vesistön värjääntymisen verenpunaiseksi.
Onnettomuus sattui viikko sitten lähellä Siperian pohjoisinta kaupunkia, Norilskia. Tuolloin Norilsk Nickel vielä ilmoitti, että tehtaalla ei ole mitään tekemistä ympäristövahingon kanssa.
Nyt yhtiö kertoo, että tehtaan patorakennelmat eivät pystyneet estämään rankkasateiden aiheuttamien vesimassojen pääsyä jokeen.
Yhtiön mukaan päästöt eivät kuitenkaan aiheuta minkäänlaista vaaraa ihmisille tai joen eläimistölle.
http://yle.fi/uutiset/siperian_verenpunaisen_joen_arvoitus_selvisi__tehdas_myonsi_paastot/9162337
N.Ä. RästysParticipantIhme, ettei Tunkero oo vielä linkittänyt sitä uutista ’maailmanlopusta’, missä linnut putoilivat taivaalta Bostonissa. Eiköhän sekin joku illuminaattijuttu ole.
Ai niin, ei oo ehtiny, kun on pitänyt postailla omia järkkyjä pärstäkuvia ja kehua niitä & tykkäillä niistä muiden tunnareilla. Ei sitä ny minäminältään ehdi uutisia seurata.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.