Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,486 total)
  • Author
    Principeca
    Participant

Tunkki kutsuu?? Kuvittelee olevansa jo itse Jumala.

#67113 Ilmoita asiaton viesti
    Ahteripunkki
    Participant

Tuo on jotenkin vangitseva kuva. Niin huono niin monin eri tavoin ja siitä löytää kummallisia epäsuhtia aina lisää, mitä pidempään sitä tarkastelee. Se on ikäänkuin rakennettu paloista. Frankenstein. Tunkenstein?

#67114 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tallille ja rasvalle on keksitty uusi nimitys.  Kasvoissa säteilee taivaallinen kirkkaus.  Saippua lienee sitten pyhäinhäväistystä.

#67115 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Johanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
    28 min · 

Matkalla vanhainkotiin, onnellisena, rauhallisena ja Jeesuksen omana. Olen soittanut pianoa 7-vuotiaasta asti, suorittanut Itä-Helsingin musiikkiopiston 3/3 loppututkinnon, ja tulen sekä todistamaan että soittamaan pianoa uudessa, löytämässäni ihanassa seurakunnassa. Please: Choose Jesus!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

#67116 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Johanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa.
    32 min ·

Matkalla vanhainkotiin, onnellisena, rauhallisena ja Jeesuksen omana. Olen soittanut pianoa 7-vuotiaasta asti, suorittanut Itä-Helsingin musiikkiopiston 3/3 loppututkinnon, ja tulen sekä todistamaan että soittamaan pianoa uudessa, löytämässäni ihanassa seurakunnassa. Please: Choose Jesus!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

2222

Kommentit

Näytä vielä 2 kommenttia

Bror Brollan Andersson

Bror Brollan Andersson Så vackerNäytä käännös
    1 · 29 min

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Vaihdoin vielä yhden kerran tämän kuvani tänne, kun tässä rajauksessa näkyy paremmin ”enkelinkiharani” ja naama ei heti suoraan ole kuvassa, ihanaa, että te rakkaat FB kaverini tykkäätte kuvastani, oli tullut 120 tykkäystä, vai mitä siellä nyt olikaan … Ainahan siitä tulee hyvä mieli. Tietokoneella katsottuna kasvokuvani sijoittuu loistavaan kohtaan; istun yhdellä tuoleista pitkässä pyödässä Jeesuksen häissä taivaassa! Teen tällä hetkellä ihan päätyökseni sitä, että kutsun sinne ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Jokaikiselle vastaantulevalle jaan traktaatteja; rakkaat ihmiset ÄLKÄÄ menkö helvettiin mistään hinnasta!
    1 · 24 min
    1 · 19 min

Jyrki Kaalamo

Jyrki Kaalamo kaunis nainen
    1 · 17 min

Ruth Närhi

Ruth Närhi Kasvosi säteilee taivaallista kirkautta. Jättefin bild?❤️?
    1 · 16 min · Muokattu

#67117 Ilmoita asiaton viesti

On se narsisti, on totta vieköön. Sellaista hoitolaitosta ei ole keksittykään, hoitokeinoista puhumattakaan, joka tuon narsistin parantaisi. Minä minä minä minä minuNI ja minun kuvaNI, minun tykkäykseNI, minun fbNi ja minun enkelinkiharaNI. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!!!

On tuo kyllä turhista turhin ihminen. Keksiikö kukaan yhtään ainutta asiaa, missä tosta narsistihaisulista olisi hyötyä yhteiskunnalle tai ihmiskunnalle?

#67118 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Eiköhän siellä ole ihan Pallomaha itse taas äipän tunnnuksilla kommentoimassa kauneuttaan.

Aina porukka menee halpaan

#67119 Ilmoita asiaton viesti
    Fuckface
    Participant

Voiko joku kertoa missä vanhustentalossa tuo hirviö nyt tuomiota rikoksistaan suorittaa? Minä en ainakaan halua läheisiäni paikkaan, johon tuollaisia otetaan?

Ei kai noita venkuloita yksityispuolelle oteta? Tosi huolestuttavaa että Tuksu päästetään lähelle vanhoja ihmisiä jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään. Ja tämä ei ole mikään vitsi. Millaiset ihmiset ”hoitavat” meidän vanhuksiammme? Läheisille ei kaiketi edes ilmoiteta että joku sarja-pahoinpitelijä tulee viihdyttämään teidän mummia? Onko tuo edes laillista?

#67120 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant
    #67121 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

MolliOllinkin tunnarit on ”lainattu” Pallomahan käyttöön.Harmi ettei se tiedä tuon enempää kenenkään tunnuksia 😉

#67122 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Tämä mekko on ihana päälläni, kun painoni putoaa absolutismin myötä, sekä toivon myös, että thryroxin alkaa auttamaan kilpirauhasen vajaatoimintaani, joka kerää nesteitä kehoon. Mekkoni olkaimia pitää kiristää, muuten se sopii minulle hienosti! 🙂 Kyllä nainen saa nauttia kauniista vaatteista, kunhan niistä ei tule liian tärkeitä. Jumala on nro 1. 2 min

#67123 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Tuksu edellisen vollin siivouskuvissa:

uskovat; puhdistakaa kotinne!

Ihan ilman uskoakin puhdistan kotini säännöllisesti. Uskon useimpien muidenkin tekevän niin vähintään viikoittain, joskus useamminkin ja toisinaan perusteellisesti.

#67124 Ilmoita asiaton viesti

Tuo Paattiharakka on kyllä pelottava hahmo. Tuomiopäivän enkeli. Truly. Sopivat tosiaan Pukiaisen kanssa toisilleen kuin nyrkki Pukiaisen silmään.

#67125 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

Siperian ”Verenpunaisen joen” arvoitus selvisi – tehdas myönsi päästöt
    Venäläinen metallijätti Norilsk Nickel vakuuttaa, että Daldykanjoen päästöistä ei aiheudu vaaraa ihmisille eikä eläimille.
    Daldykanjoki.

Maailman suurin nikkelintuottaja Norilsk Nickel tunnusti maanantaina, että tehtaan aiheuttama vuoto Siperiassa virtaavaan Daldykanjokeen aiheutti vesistön värjääntymisen verenpunaiseksi.

Onnettomuus sattui viikko sitten lähellä Siperian pohjoisinta kaupunkia, Norilskia. Tuolloin Norilsk Nickel vielä ilmoitti, että tehtaalla ei ole mitään tekemistä ympäristövahingon kanssa.

Nyt yhtiö kertoo, että tehtaan patorakennelmat eivät pystyneet estämään rankkasateiden aiheuttamien vesimassojen pääsyä jokeen.

Yhtiön mukaan päästöt eivät kuitenkaan aiheuta minkäänlaista vaaraa ihmisille tai joen eläimistölle.

http://yle.fi/uutiset/siperian_verenpunaisen_joen_arvoitus_selvisi__tehdas_myonsi_paastot/9162337

#67126 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Ihme, ettei Tunkero oo vielä linkittänyt sitä uutista ’maailmanlopusta’, missä linnut putoilivat taivaalta Bostonissa. Eiköhän sekin joku illuminaattijuttu ole.

Ai niin, ei oo ehtiny, kun on pitänyt postailla omia järkkyjä pärstäkuvia ja kehua niitä & tykkäillä niistä muiden tunnareilla. Ei sitä ny minäminältään ehdi uutisia seurata.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,486 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.