Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,467 total)
  • Author
    Ahteripunkki
    Participant

Kiitos Koirafanille. Hevosetkaan eivät ole vahvin lajini. Onneksi Tuksun astutus ei ole tuottanut tulosta. Praise the Lord sentään siitä.

#68276 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Iisalmen parhaat kalakukot sai Suoma Satamolta.Ikävä että on leipoja kuollut jo.

Karjalanpiirakat ei kuulu savon perinteisiin vaan Karjalan ja tietysti nekin leivotaan itse.

#68277 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Mietin tässä kampaajien työnsarkaa. Kukahan on mahtanut joutua punomaan tuon pesemättömän muovitakun palmikolle. Pesty sitä ei ole, senhän näkee. Takkuinen pesemätön muovihius ja jälki juuri sellainen.

#68279 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Kertoihan se sen kampaamon nimen. Ei ollut Ripellys ?

#68282 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Strippis,  hulluilla on halvat huvit ja mielipuolilla ilmaiset.  Keksin oman kun törmäsin netissä melkein legendaariseen renkutukseen joka meni jotenkin näin : tapasin mä naisen , tosi juutalaisen,  ei ollut missi ja pieni oli tissi,  möhömaha ja eri pari tissi,  selluliittipylly se kävellessä hylly.

Lepakonnahat on mulle lapsuudesta tuttuja.  Legendaarista hot stuffia on vieläkin velipoikien c-kasetti kätköissä.  Eli joka kerta nähdessäni tuksun paksun perseen alkaa päässä soida tuo renkutus.

#68286 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kunhan kysyn?

Buck the Weasel:

Minulla on kolme erilaista, valkoista morsiuspukua myynnissä, kaksi niistä on käyttämättömiä ja yksi on mun ja Arto Länsmanin häistä! 

Tunteeko kukaan tyyppiä joka ostaa morsiuspukuja varastoon? Yleensähän siinä ollaan sellaisessa euforiassa että toisen osapuolen sukuhautaan tämä päättyy. Minä ainakin harkitsisin vakavasti morsiamen varmoja lupauksia, kun pukuja on varattu useammaksi kerraksi.

#68291 Ilmoita asiaton viesti
    Fiidbäkki
    Participant

Tuksu on tuossa mekkojen haalimesessa kyllä omaa lajiaan,saati näiden mekkojen ostotarkoituksen laaja kirjo. Toisille se hääpuku on niin kova juttu , ei todellakaan pubi asuna! Noh kunhan nyt ostelee noita satasen mekkoi,on mitä myydä rahapulassa eteenpäin.

Huomatkaa että Tuksu on rekisteröinyt että häntä verrataan suoraan ja täysillä Jezebeliin mutta ei mainitse sitä nimeltään,ihmettelee miten muka hänessä voisi olla paha henki kun pyhä henki hänessä virtaa? Daa palikka ,Jesebel on valehtelija- kuten Tuksu ite,ei kait se myönnä että sen savuverho ohenee koko ajan.

Yhteiskunta palvelu on selvästi räätelöity täysin kykenemättömän ihmisen mukaan,ihmisen jota lakikaan ei saa tekemään töitä edes vankeusajan uhalla- kunhan nyt on jossain piilossa vanhus raukkoi kiusaamassa ,sokeita ja kuuroi onneks suurin osa tai ainakin alentuneet aistit ja ku tuo noita kysyy jotain niin vastaushan on aina kuulemattomalla juu ja kyllä heh heh

#68292 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Niin mutta morsiuspuvusta on moneksi. Se käy kun itse nimittää itsensä jonkun räkälän Lucia-neidoksi tai kuvauttaa itseään morsiamena vain koska on julkkis vaikkei kuvia ikinä näy missään. Koska on Nobody.

#68293 Ilmoita asiaton viesti
    koomatar
    Participant

Tää softa on niin pyllystä! Oon yrittänyt kopioida tänne Tunkin face-juttuja, mut ei onnistu..

#68294 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Oi W A U miten älyttömän upee nauhashow! Miten osallistuva ja esiintymishaluinen tanssityttökin mukana (’emmä haluu’) ja mikä täydellinen asukokonaisuus; lippis, punkerolle liian pinkee t-paita ja ihan vaan liian pieni irtotutu!

Tää olis jo varmaan Suomen Talentissa ollu ehdottomasti top kolmosessa!

Minkä artistin muu maailma on menettänytkään!

AH! Upeeta!

#68296 Ilmoita asiaton viesti
    mää se oon juu
    Participant

siellä se taas facessa hakee tanssityttöi keikalleen ja huomenna aloittaa haastattelut kaikki kustannetaan tarvittaessa ha haa 😀 eikö tolla ääliöllä pitänyt jo tytöt olla valmiina

#68297 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

?

#68299 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

miten  kukaan haluais laittaa päällensä puvun joka on ollut Pallomahman päällä?

Ja isokinhan se oli

#68300 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Kaupataan pukuja, jotka ovat rempan keskellä pitkin seiniä ja ilman pussia.

#68302 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Jaa-ha, enää ei saa edes facekommentteja kopsattua tähän paskasoftaan.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,467 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.