Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,467 total)
  • Author
    Principeca
    Participant

Tuksu fb:

Iisebel: Nyt on KIIRE saada kaksi luotettavaa ja esiintymistaitoista tanssityttöä mukaani keikoilleni, sekä juontajiksi!!! Ensimmäinen keikkani alkaa jo ensi perjantaina Olarissa! Hakemukset inboxiini tai emailiin. Tyttöjen pitäisi olla PK-seudulta, matkat Helsingistä edestakaisin hoidetaan, tarvittaessa hotellimajoitukset, illalliset, esiintymisasut ja palkat. NYT ottakaa yhteyttä minuun; työ on samalla myös harrastus, se on myös hauskaa!!!! Aloitan haastattelut heti huomenna Helsingin keskustassa!

#68305 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Eli Tunkin s-postiosoite pois, niin onnistui edes noin.

#68306 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Valehteleva naisenpieksijä?

Viiden tähden näätä:

Ei ole virkaheittopappi Tunkkia lipova rasvainen setä. Papista kaukana. Ikinä ollut pappi. Hellari taitaa olla nykyjään. Tunnen ja tiedän tapauksen. Vanha juoppo ja ainakin aikaisemmin väkivaltainen. Akkaansa hakkasi ainakin muinoin. 

Tämän Eeron Fb seinältä napattua:

A-talkissa eilen 15.9.2016 klo 21.00 oli pappi Heikki Leppä jonka kanssa väännettiin jatkuvasti kättä kun olin vielä luterilainen pappi. Kotimaa24 blokkaajana käytiin pilvin pimein keskusteluja hänen ja hänen kaltaistensa kanssa. Pidin tiukasti kiinni Raamatun Sanasta ja siitä, että Raamattu kieltää homo ja lesbosuhteet. Kirjoitin silloin blogin ”Raamattu kieltää homo ja lesbosuhteet”. Oli siihen aikaan kaikkein kommentoiduin blogi. 

Ainakin yhtä suuret luulot blogistaan kuin eräällä tanssijattarella.

#68307 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Helinä jos olisin Pyryharakka niin huutaisin minäminäminä sen ekana huomasin sen pallukan. Mutta kun en ole niin olen hiljaa ?

#68308 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Kokeilu…

Johanna Mia Tukiainen Olen tavallinen ihminen, jolle Jumala puhuu. Kaikki Ilmestyskirjan tapahtumat tulevat menemään kirjaimellisesti kuten on kirjoitettu. Raamattu on Pyhä Kirja, Jeesus on oikeasti Jumalan poika joka istuu tällä hetkellä Jumalan oikealla puolella taivaassa, Monet, jotka ovat paljastaneet totuuksia, heille on käynyt huonosti, tosin Jenkeissä heidät on siis surmattu ja kuolemat on lavastettu itsemurhiksi. Mutta kuten kirjoitin, Jumala on minulle puhunut ja Hän sanoi, että olen Hänen turvassaan ja Hän kannattaa minua käsivarsillaan.

#68309 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Kokeilu…

Johanna Mia Tukiainen
    9 t ·

Uusi armon paiva. Olen hieman vasynyt, mutta onnellinen. Harjoittelin koko aamun taman paivan hengellista konserttiani, jossa seka soitan pianoa, etta vanilla laulan hengellisia lauluja ja luen Raamattua. Tanssin myos nauhatanssia yhden kappaleen Jumalan ylistykseksi

#68310 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Olin siis ottanut täältä viestin talteen klikkaamalla punaista aikamäärettä. Sattui olemaan tuo yllä oleva sivu vielä auki. Kopioin siitä ja tuohon lämähti.

Enkä siis itse edes ole naamakirjassa…

Ja kun siis painaa tuosta ”9 t” niin pääsee naamakirjatonkin lukemaan aloituksen ja siihen tulleet kommentit.

Johanna Mia Tukiainen Huh kun olen väsynyt; tanssin nauhatanssilla kaksi kristillistä biisiä, joista toinen oli tosi vaikuttava Alexandra Burken ”Hallelujah” yksi Julian lempikappaleista, sekä evankelioin noin tunnin, luin Raamattua tunnin, soitin pianoa varmaan pari tuntia……..huh, mulla oli tämän uusi pinkki asu päälläni ja korkokengät, nyt todellakin tarvitisin jalkahieronnan!!!! Sattuu ihan mielettömästi jalkoihin.
    3 · 2 t

#68311 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Voi ei, näitä tyttöhakuja.   Jopas on rahakkaan oloinen tarjous.))

#68312 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Katuva syntinen:

Turhake:

Muista myös kaikkia niitä, joille olet velkaa. Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin elä sen mukaisesti aamen

Kauan sitten, toisella paikkakunnalla, tunsin miehen joka oli uudestisyntynyt linnassa. Se poika kiersi pyytämässä anteeksi niiltä joita vastaan oli rikkonut ja palautti entiselle työnantajalleen varastamansa työkalut ja mm. hitsauskaasupullot kärryineen. Korostettakoon että linnareissu ei liittynyt mitenkään näihin juttuihin, vaan oli sairaan mustasukkaisen miehen pillastumisen seurausta. Eräällä profeetallakin saattaisi olla jonkinlainen kiertue tehtävänä, mutta se tietysti edellyttää että myöntää rikkoneensa lähimmäisiään vastaan.

#68313 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Tuo letti, joka sille on väsätty päähän viikoksi, ei vaan todellakaan näytä kampaajan aikaan saannokselta.

#68314 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Angel.   Suun omituisuuden huomaa ilman suurentamista. Palstalla oli kuva tästä, en muutoin tätä pallukkaa olisi merkille pannut. Pyryharakka.  Aivan väärä mielikuva nyt, ja sananmuoto. Voihan sitä olla vaikka mikä lintu – tuonelan joutsen on jo.

#68315 Ilmoita asiaton viesti

Tietystä nuoleskelijasta. Ikuna kuuna kullan valkeana en ole kuullut tästä kyseisestä henkilöstä, että olisi ollut joskus kirkollisen viran omaava henkilö.  Mitä hänet olen tiennyt, nähnyt lähipiirissä asuneena, silloin hänet tiedettiin tavallisen fyysisen työn omaavana, mutta väkivaltaisena rapajuoppona tavallisena hyypiönä,  joka ei mitenkään uskon asioita esille tuonut. Nykyjään hän tosiaan saattaa olla ja varmaan onkin hellari, mutta niin on moni muukin elämänkoululainen.

Kaikki merkit viittaavat vahvaan Tuksumaisuuteen, eli mainetta koetetaan nostaa vaikka sitten Tunkin kautta. Sama fyysinen habitus näyttää olevan säilynyt vuosista huolimatta, eli lyhyt paksu tattarainen kuin ennenkin. Siis tällä sällillä.

#68316 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Voi vittu. Voiko YKP:n tosiaan suorittaa puhumalla paskaa Jeesuksesta, tanssimalla nauhatansseja ja lukemalla Raamattua? Jos näin on, niin ei mikään ihme ettei Tuksu tajua suorittavansa RANGAISTUSTA!!!

#68317 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

PK-seutu eli matkat dösällä. Ei tarvita hotellimajoitusta, koska PK-seutu. Illalliset eli 4 egen minikana-ateria Hesellä. Esiintymisasut Tuksun matonkuteita. Palkat 0 euroa, koska työ on samalla harrastus, eikä huvituksista palkkaa makseta.

#68318 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Johan se Tuksun levinnyt fylli kastematohuulista on eilispäivän uutinen. Ellei sitten pallukoita ole siinnyt lisää.

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,467 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.