Johanna Tukiainen Vol. 132

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 132

Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,486 total)
  • Author
    sotanorsu
    Participant

Fiidbäkki…  Tulee mieleen mainitsemastasi teflonista  psykopaatti-narsisti.   Ja Tuksun elämää seuranneena, näätineenä   pysyn mielleyhtymässäni.    HÄN on ”ihminen”  josta haluan puhua just sitä paskaa, jota mieleen tulee…ja muutahan ei mieleen moisesta tule !   Uhrejaan säälin.    Mut meen ottaa muutaman selfien, niin tää pahan puhuminen on annettu anteeksi..

#68957 Ilmoita asiaton viesti
    sotanorsu
    Participant

Ai jai…Unohdin… En osaa käsitellä selfieitäni..joten täytyy tyytyä belfieen 🙁 Mut miten siitä saa muokattua 20 v nuoremman 🙁  ) On tää vaikeeta kun ei ole tuota kokemusta glamourmallina olemisesta.

Mutta vakavasti puhuen ..kuka käyttää päivänsä pukeutuen strösseleihin  ..otattaen kuvia katon rajasta .  Ei kukaan tulis edes minuu kuvaamaan 🙁  Kun en ole julkisuuden Henkilö.    JA KUKA  täyttäisi päivänsä..tai tässä tapauksessa yönsä moisella?    Nyt ehkä minä..kun oottelen kissan synnytystä…en sittenkään 😉  Ketä kiinnostaisi miun kuvani, muokattuna tai ilman!   Mut miehän en ole Ristuksen Verellä Voideltu.   Anteeksi..taas otan sel…belfien!

#68958 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Taloudellinen Jeshu.

Herjaava IP-osoite:

En käytä enää Great Lengths hiustenpidennystä jatkossa, sillä se on ihan liian kallis, sekä käsittääkseni intialaiset naiset ovat tukkansa myyneet ja uhranneet sen ties kenelle hindujumalille! Näin Herra tekee hitaasti mutta varmasti työtään Häneen luottavassa uskovassa! ?

Halleluja! Herra on kaukaa viisaasti hoitanut Tunkin persaukiseksi että voisi sitten hitaasti jättää Great Lengthsit ottamatta ja uskotella itselleen että syy on uskonnollinen.

Tänään pitää kuunnella kansan radio. Tämän yhden honkkelin vuoksi on vuosia mennyt kansan syvien rivien kylähullut sivu suun.

#68959 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Pitkät hiukset ovat Tunkin mukaan naisen kruunu. Tähän asti Tunkki on käyttänyt jonkun toisen päästä revittyä kruunua. Nyt on Velli tiukentanut kukkaronnyörejä ja on tyytyminen muovikruunuun.

Kovalla vauhdilla etenee sivut. Lukiessa alkoi tehdä mieli rypälemehua, jota en ole juonut sitten lapsuuden ja jäi vaivaamaan, miten Antti Tuisku liittyy tähän vyyhtiin (jäi jotain lukematta?). Olli on heikko, kuten Vellikin. Voisi jättää avautumisen, kun kerran eukossa kuitenkin haluaa roikkua. Nolo tapaus hänkin.

Haluan asioita poistavan Barbiesingerin, ASAP! (En tarkoita Tunkkia)

#68960 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    2 t · AddThis Sharing ·

Olen ollut enemmän tai vähemmän pilkan kohteena Suomessa jo vuosikausia, tähän maahan pätee hyvin sanonta; ”Se jolla onni on, se onnen kätkeköön.” Olimme lian avoimia Julian kanssa elämästämme ja elämyksistämme. Se aiheutti jo 15-vuotta sitten kateutta ihmisissä. Nyt vastaan on tullut hyvin surullinen piirre, josta minua varoitettiin jo aiemmin, että myös uskovien keskuudessa on paljon sekä mustasukkaisuutta, että kateutta ja kateushan on Raamatun mukaan myös synti! Ohessa on erittäin hyvä artikkeli lakihenkisyydestä; se on tosiaan vaarallista, ja voi viedä ihmisiä pois Jeesuksen luota, pikemminkin kuin tuoda heidätt Hänen luokseen. Me olemme kaikki vajavaisia ihmisiä, ihan jokainen! Mutta uskovalla ihmisellä varsinkaan, ei missään nimessä, ole varaa eikä saa sanoa toisesta uskovasta, että hänessä olisi esim. joku paha henki jne. sellainen on vaarallista sillä me kaikki joudumme Jumalan viimeiselle tuomiolle vastaamaan kaikesta. Uudestisyntyneessä, Pyhällä Hengellä täytetyssä kristityssä kuten minä, Johanna Tukiainen, olen, on täysin mahdotonta, että minussa olisi mitään pahaa henkeä. Pyhä Henki ajaa väkevästi pahan pois, ja sellaisen väittäminen on suurta kunnianloukkausta, että jossain vanhurskaassa ihmisessä olisi pahuus. Menneisyyteni on sovitettu Jeesuksen ristinkuoleman kautta, enkä mielellään lähde syyttävällä sormella lähestymään esim. ketään alkoholistia, narkomaania tai ketään; Jeesus rakasta heitä kaikkia, eikä me ihmiset voida ihan oikeasti tietää, ketkä todellakin pelastuvat taivaaseen ja ketkä eivät!!!! Kaikki erilaiset armolahjat myös katoavat, mutta RAKKAUS on se joka pysyy. Me emme voi tässä lopunajassa alkaa osoittelemaan ketään syyttävällä sormella, vaan ainoastaan armahtaa, rakastaa, rukoilla, ja he, jotka ovat vihamiehiä, tai esim. Jumalan pilkkaajia, niin heidänkään puolesta ei voi tehdä muuta kuin rukoilla heidän puolestaan. En minäkään vapautunut alkoholin kahleista sillä, että minua rienattiin, haukuttiin, ja syytettiin vaikka miksi. Vapauduin siitä Jeeusuksen verenvoiman kautta, ja voimallisten rukousten kautta! Jumalan pelko on viisauden alku, ja meidän totisesti tulee kunnioittaa ja pelätä Häntä, mutta jos olemme pelastuneita kristityjä, niin ei meidän tarvitse säkkiin pukeutua ja alkaa määräilemään toisiamme, miten jonkun toisen pitäisi elää. Päivä kerrallaan, Herra kyllä pitää huolen omistaan. Minä saarnaan sekä tästä armon sanomasta, mutta samalla tuon sivuillani esille myös varoitukset, ja paholaisen monet kieroilut, koska se on rakkautta!!!! Ei ole rakkautta jos uskova valehtelee. Ja valehtelminen on mm. sitä, jos väitetään että esim. pelkästään hyvillä teoilla ihminen pelastuu taivaaseen, tai käymällä kirkossa jne. Raamatussa sanotaan hyvin selkeästi, mikä on pelastuksen tie.Siunausta kaikille, rukoilen myös jatkuvasti mm.pikkusisareni Jasminen puolesta ja hyvin monien muidenkin, on ihan oikeasti aito huoli ihmisistä ja paha mieli, miten monet eivät sitä ymmärrä. Keitän tässä vielä kaakaota, kun helposti paleltaa, ja toivon ihmisille siunausta ja lähimmäisenrakkautta. Huomenna, tai siis tänään, harjoittelen erään uuden tytön kanssa esiintymistämme, ja minun pitäisi saada nukuttua, mutta tunnit menevät hyvin nopeasti ja minulla on hirveä tarve saada kokoajan lisää hengenravintoa ja sanaa! Ja vaikka lopunajat ovatkin ja Jeesus tulee pian, niin SILTI, se ei estä ihmistä löytämään rakkautta vaikka viime hetkellä, tai menemästä esim. naimisiin jne. Me emme tiedä mitään ajankohtia, ei edes Jeesus itse tiedä takaisin tulemisensa ajankohtaa, ainoastaan Iankaikkinen Jumala, jonka kanssa puhuin pari viikkoa sitten yöllä kun kattoon ilmestyi järjettömän suuri, upea sateenkaari jossa oli 7 eri väriä ja se valaisii koko huoneen ja siitä lähti kirkkaita valkoisia säteitä minua kohti. Ymmärsin hengessäni että kyseessä oli Iankaikkinen Jumala ja vain ylistin Häntä ja Hänen uskomatonta suuruuttaan ja Hänen kunniaansa. En jaksa kirjoittaa tähän asiasta nyt enempää. Jatkan hengellisten traktaattien jakamista useilla eri kielillä, ja luokseni saa tulla juttelemaan, ja muutenkin ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu. Vapauteen Kristus vapautti meidät, älkäämme siis sortuko enää uudelleen orjuuden ikeeseen. AMEN! Johanna Tukiainen

#68961 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    4 t ·

kaisessa asiassa mikä tuntuu vähänkin oudolle, tai vaikka siinä kuinka puhuttaisiin Raamatun jakeita jne. niin kehoitan ottamaan netistä selvää kyseiset sivustot:http://www.kotipetripaavola.com, siellä on hyvin selkeästi ja puhdasoppisesti Raamatun pohjalta varoitukset eri asioista ja eksytyksistä, kuten katolisuudesta, ekumeniasta, ja kaikkien uskontojen yhdistämisestä, paholaisen ”Megachurch” kirkoista USA;ssa, joista on kohta Suomeenkin tulossa puhujia jne. Kuten Raamatussa sanotaan; ”Älkää eksykö!” Täytyy pukua koko Jumalan sota-asu päällemme!

Petri Paavolan kotisivut Raamatun opetusta video kirjoituksia
    Jumalan rakkaus ristillä Jumalan rakkaus parantaa rikkinäisen Raamattu: Jeesus on Herra Jeesus on historiallinen henkilö Raamatullinen uskoontulo…

KOTIPETRIPAAVOLA.COM|HENKILÖLTÄ PETRIFB

11

Kommentit

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Häiritsevää kun täällä on nytkin ONLINE Facebookisa hirveästi ihmisiä, muta he ovat ihan hiljaa, ihankuin joku stalkkerilauma vain seuraamassa mua. Huoh………..!!!!!
    3 t

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Onko koko maailmasta loppuneet UUDESTISYNTYNEET KRISTITYT MIEHET, jotka ovat sinkkuja….????
    3 t

Mikko Maa

Mikko Maa Ei ole
    45 min

#68962 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    7 t · Kauppalehti ·

Näin Raamatun Ilmestyskirjan varoitukset tapahtuvat ja vielä yllättävän nopeasti. Itseäni ihmetyttää,miten harva suomalainen todellakin ymmärtää koko Raamattua, sillä siellähän nimenomaan kerrotaan tästä aiheesta vaikka kuinka paljon!!!! Ensin älypuhelin tulee maksuvälineeksi, siitä siirrytään sitten mikrosiruun. Kukaan ei uskonut minua, kun jo joskus paljon aiemmin tästä puhuin, mutta Raamatun sanomaa ei voi kukaan muuttaa eikä estää. Se pedonmerkki 666 on juuri se mikrosiru, joka tullaan asentamaan ihmisen oikeaan käteen tai otsaan, ja jonka jo kymmenet tuhannet ihmiset ovat ottaneet ympäri maailmaa. En puhu tästä aiheesta enempää kuin että ÄLKÄÄ OTTAKO SITÄ!!!! RAAMATTU KIELTÄÄ EHDOTTOMASTI SEN OTTAMISEN!

Näin maksaminen muuttuu – maksukortti katoaa, käteinen jää historiaan | Kauppalehti
    Älypuhelimesta tulee pääasiallinen maksuväline.

KAUPPALEHTI.FI|HENKILÖLTÄ KAUPPALEHTI

88

Kommentit

Mikko Maa

Mikko Maa En oo kyllä vielä löytänyt yhtään kohtaa raamatusta missä puhutaan, että älypuhelin tulee maksuvälineeksi …..
    50 min

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Ja tuo miehen näyttämä käsimerkkikin on vielä paholaisen käsimerkki!
    19 min

Mikko Maa

Mikko Maa Aijaa?? Mistä kohtaa?
    19 min

#68963 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    7 t ·

Suomen monet eläin ”suojelu” viranomaiset eivät nyt näytä todellakaan olevan ihan kärryllä monestakaan asiasta!

Tutkija: Koira rakastaa omistajaansa kuin vauva äitiään
    Professori Hannes Lohi vahvistaa biologisilla ja fysiologisilla tutkimustuloksilla sen, minkä me koiranomistajat sydämissämme jo tiedämme: rakkaus on syvää ja molemminpuolista.

ILTAMAKASIINI.FI|HENKILÖLTÄ CRISTA.LASSFOLK-FEODOROFF@MEDIA.FI

#68964 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

25.9.2016, 06:05VASTAUS | ILMOITA ASIATON VIESTI

Principeca
    Osallistuja

Pitkät hiukset ovat Tunkin mukaan naisen kruunu. Tähän asti Tunkki on käyttänyt jonkun toisen päästä revittyä kruunua. Nyt on Velli tiukentanut kukkaronnyörejä ja on tyytyminen muovikruunuun.

Ja Tunkkihan täysin suoraan raastoi  myös Velli-luomakunnan kruunun hahtuvat irti.

#68965 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    4 t ·

Laitoin seinälleni ”kristillisen” musiikkivideon, jossa Jeesus kantoi ristiään, Hänen kärsimystään näytettiin jne. Minulle on annettu henkien erottamisen armolahja oikeasti. Tuli hyvin outo olo kun katsoin kyseistä videota. Sitten säikähdin kun näin, että musiikkivideon aikana Jeesuksen, siis näyttelijän, oikea silmä oli muurattu umpeen. Selvitin asian nopeasti; kyseessä on ”Passion of the Christ” hyvin harhaanjohtava elokuva, jonka tuottajana on katolinen Mel Gibson. NYT; jo…

Näytä lisää

Petri Paavolan kotisivut Raamatun opetusta video kirjoituksia
    Jumalan rakkaus ristillä Jumalan rakkaus parantaa rikkinäisen Raamattu: Jeesus on Herra Jeesus on historiallinen henkilö Raamatullinen uskoontulo…

KOTIPETRIPAAVOLA.COM|HENKILÖLTÄ PETRIFB

11

Kommentit

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Häiritsevää kun täällä on nytkin ONLINE Facebookisa hirveästi ihmisiä, muta he ovat ihan hiljaa, ihankuin joku stalkkerilauma vain seuraamassa mua. Huoh………..!!!!!
    4 t

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Onko koko maailmasta loppuneet UUDESTISYNTYNEET KRISTITYT MIEHET, jotka ovat sinkkuja….????
    4 t

Mikko Maa

Mikko Maa Ei ole

#68966 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    5 t ·

Laitoin seinälleni ”kristillisen” musiikkivideon, jossa Jeesus kantoi ristiään, Hänen kärsimystään näytettiin jne. Minulle on annettu henkien erottamisen armolahja oikeasti. Tuli hyvin outo olo kun katsoin kyseistä videota. Sitten säikähdin kun näin, että musiikkivideon aikana Jeesuksen, siis näyttelijän, oikea silmä oli muurattu umpeen. Selvitin asian nopeasti; kyseessä on ”Passion of the Christ” hyvin harhaanjohtava elokuva, jonka tuottajana on katolinen Mel Gibson. NYT; jo

kaisessa asiassa mikä tuntuu vähänkin oudolle, tai vaikka siinä kuinka puhuttaisiin Raamatun jakeita jne. niin kehoitan ottamaan netistä selvää kyseiset sivustot:http://www.kotipetripaavola.com, siellä on hyvin selkeästi ja puhdasoppisesti Raamatun pohjalta varoitukset eri asioista ja eksytyksistä, kuten katolisuudesta, ekumeniasta, ja kaikkien uskontojen yhdistämisestä, paholaisen ”Megachurch” kirkoista USA;ssa, joista on kohta Suomeenkin tulossa puhujia jne. Kuten Raamatussa sanotaan; ”Älkää eksykö!” Täytyy pukua koko Jumalan sota-asu päällemme!

Johanna Mia Tukiainen

4 t

Johanna Mia Tukiainen

4 t

Mikko Maa

Mikko Maa Ei ole
    1 t

#68967 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

5 t ·

Laitoin seinälleni ”kristillisen” musiikkivideon, jossa Jeesus kantoi ristiään, Hänen kärsimystään näytettiin jne. Minulle on annettu henkien erottamisen armolahja oikeasti. Tuli hyvin outo olo kun katsoin kyseistä videota. Sitten säikähdin kun näin, että musiikkivideon aikana Jeesuksen, siis näyttelijän, oikea silmä oli muurattu umpeen. Selvitin asian nopeasti; kyseessä on ”Passion of the Christ” hyvin harhaanjohtava elokuva, jonka tuottajana on katolinen Mel Gibson. NYT; jo

kaisessa asiassa mikä tuntuu vähänkin oudolle, tai vaikka siinä kuinka puhuttaisiin Raamatun jakeita jne. niin kehoitan ottamaan netistä selvää kyseiset sivustot, siellä on hyvin selkeästi ja puhdasoppisesti Raamatun pohjalta varoitukset eri asioista ja eksytyksistä, kuten katolisuudesta, ekumeniasta, ja kaikkien uskontojen yhdistämisestä, paholaisen ”Megachurch” kirkoista USA;ssa, joista on kohta Suomeenkin tulossa puhujia jne. Kuten Raamatussa sanotaan; ”Älkää eksykö!” Täytyy pukua koko Jumalan sota-asu päällemme!

Johanna Mia Tukiainen

4 t

Johanna Mia Tukiainen

4 t

Mikko Maa

Mikko Maa Ei ole
    1 t

#68968 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Poistan joitakin videoita seinältäni, kun katsottuani ne, huomaankin, etteivät ne ole Raamatun mukaisia eikä kristillisiä, vaikka ensin näytetäänkin Raamatun kohtia jne. niinhän paholainen tekeekin, koska sielunvihollinen tuntee koko Raamatun läpikotaisin.

#68969 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    13 min · YouTube ·

Ihana biisi yksi Linda P. kuunteli tätä kappaletta luonani, kun mulla oli raskasta, minua hakattiin, lyötiin hampaatkin rikki ja vaikka mitä. Haluasi saada uudellen yhteyden tähän Lindaan. FB kverinani on eräs nainen, joka tuntee hänt hyvin jos voisi asiassa auttaa.

HYPE – Var är du nu
    Var är du nu Svenska Teaternin HYPE-musikaalista vuodelta 1994. Solistina Amina Hietikko. Från Svenska Teaterns musikal HYPE, 1994. Lyriikat: Det är nånting …

YOUTUBE.COM

#68970 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

+ pari muuta videota ja julistusta mut en näe aiheelliseksi kopioida.Noita julistuksia voi lukea sielta facestakin. Yritän mieluummin ottaa tänne sellaiset joissa on jotain revangelistan omaa höpinää.

Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,486 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 132’ is closed to new replies.