Johanna Tukiainen Vol. 133

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 133

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,772 total)
  • Author
    sotanorsu
    Participant

Harvoin tulee moinen tilaisuus vastaan!

#69208 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Joku näätä vois ottaa koirulin itselleen ja tuoda sitten todistusaineistoksi oikeudenkäyntiin.. epäilen nimitttän että jos tunkio ei saa koiraa myytyä niin se katoaa muuten oudoissa olosuhteissa..

#69209 Ilmoita asiaton viesti
    Fiidbäkki
    Participant

Jaahas,kyllä minä tuosta Angelista 800 maksan heti ,sais anoppi siitä itselleen kaverin ja koira pois tuon kotkan kynsistä. Enempää en missään nimessä antas tuolle mulkulle- koiraa ei olla opetettu sisäsiistiksi ja ongelmia takulla takataskussa rutkasti, mutta joo kyllä käypä hinta on max 800, siinäkin puolet liikaa mutta maksaisin ,heti jos sillä möis. Anopille kaveriks.

#69210 Ilmoita asiaton viesti
    lamu-urinaali
    Participant

Kiitos kaikille mukanaeläjille! 🙂

Mulla tuli mieleen, että tarviiskohan tuo emäntä äkkiä rahaa, jotta vois lunastaa Barbieshit:tä tilatun hääkoltun, kun oottaa noutajaa. Ja jos Tunksis ajateli tekevänsä pikakaupat koirasta niin ois ollu maksaa ja jäänyt rahaa muuhunkin. (Tossun tilipäivä taitaa olla vasta perjantaina).

#69211 Ilmoita asiaton viesti
    lamu-urinaali
    Participant

Ja vielä, ilmeisesti ”häämekko” ei ole kelvannut kuitenkaaan (Barbieshit). Joten uutta essitään.

#69212 Ilmoita asiaton viesti
    Fiidbäkki
    Participant

Rahapussi matkustelee ympär lomailemassa ja hei pitäähän uusia kuvia saada koltusta joka makaa postissa. Koiran myyntihinta koostuu varmaan juuri tuosta koltusta ja jospa likat on pyyntänyt föörskottii, ehkä ne on juuri niin spot one Tuksun tausta heilujiksi et ne on yht persaukisii 😀

Myönnän ,katson hottiksii,miksi sen luoja yksin tietää…piuhoitus on siinä suhteessa pahasti pielessä meikäläisellä mutta suotakoon se minulle- akateemisuus on rankkaa 24/7   😀 ja kyllä kaikki Tuksun hakkaamis jutut Jonin ja Juhan taholta viinapäissään on saanut ihan uuden perspektiivin- eihän tuo Juha raasu pysy ees sohvalla ku se on vetänyt muutaman paukun- haluaisin todella nähdä sen tappelun 😀 kun taas Tuksusta on kännipäissään monta videoo missä se tulee ku höyryjuna päälle Hmm…. pojista tulikin mieleen et homoheilujat kaikki on ymmärtänyt vihdoin vetäytyy pois tuon negatiivisesta läheisyydestä, Tiirikainen yrittää takas mutta se nyt ei osaa laulaa – hahaha ei kyllä muutkaan, ei se osaa tanssia- heh ei kyllä muutkaan ,muilla semntäs oli viihteellistä lisää kun ne heilu messissä,Eino ressukka ku ei osanut ku tietokoneella leikkii niin ja on syypä Tuksun ja Ollin maineen lopulliseen menetykseen- A new World on nähtävissä tubessa ikuisesti,tosin ilman autotunea 😀 mutta niin karua kuunneltavaa , siis oikeesti joka ilta ihan jokaisessa suomen karaoke baarissa kaikki,alleviivaan KAIKKI laulaa paremmin.

Johanna …its over. Maailmanlopun edelä maallinen kuitenkin osoittautuu aika tärkeeksi!

#69213 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Huomenta

”Elliläinen”minäkin, voih, niitä aikoja. Kauhu siskosten itsensä häpäisemis ja muita herjaavia ja  solvaavia kirjoituksia lukiessa jäin koukkuun. 🙁

#69214 Ilmoita asiaton viesti
    Pelsepuupi
    Participant

MielestäNI on erittäin glamourrr, cool ja chic rukoilla koiranmyynti-ilmoitusta lukevien kanssaihmisten puolesta. Tirsk.

Itse toivon, että Angel pääsee lopullisesti Viikkiin turvaan ja siitä kohti uutta kotia. Toivottavasti kukaan ei anna tuolle ainakaan rahaa siitä.

Vaihdetaan pommi Aliexpressin lahjakorttiin asap!!

#69215 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Keskustelua facebookin koirat-ryhmässä:

Hanne  Niin siis jos olisi tuo tismalleen sama ilmoitus jonkun ihan randomin tekemänä, tuskin kukaan siihen näin tarttuisi. Mutta koska kyseessä Tukiainen, on aikuisten ihmisten pakko päästä pilkkaamaan ja naureskelemaan.

Jonna  Mä oon kyl vähä eri mieltä. Ainaki siihen asti mitä ite luin, ei misää ollu pilkkaamista. No tää alotus ehkä on jo siihen suuntaan.

Sara Ei tässä ole kyse siitä että koiraa myy julkkis, vaan siitä että henkilö itse laiminlyö koirien hoidon, hamstraa niitä ja kyllästyttyään hankkiutuu niistä eroon. Koirat myös on ainakin osa tulleet hyvin epämääräisistä paikoista ja yksi on ollut lopetusuhan alla, kun maahantuonnissa oli vähän oiottu.

Henk koht toivoisin ettei sellainen ihminen hankkisi enää koiria, jos on kierrättänyt miltei 10 lemmikkiä alle viiden vuoden aikana (hänellä oli minipossukin). Jokainen ymmärtää että joskus tulee eteen tilanne jossa voi joutua lemmikistä luopumaan, mutta hamstrata heti uusia tilalle?

Mun kautta on kulkenut monta koiraa, koska ne on olleet mulla kotihoidossa: opettelemassa kotielämää ennen uuteen kotiin siirtymistä. Nytkin mulla on saman katon alla 5 kissaa ja 4 koiraa, mutta näitä hoitaa minä ja siskoni sekä siskon poikaystävä halutessaan.

Jonna  Mistä se saa noita… Ei kukaan suomalainen ainakaan voi myydä?

Sara  Ihan perinteinen kuvio: joku kaveri koiran ostaa ja sitten jos myöhemmin muistaa niin siirtyy koira uuden omistajan nimiin. Sama noissa koirakaupoissa pätee kuin muussa: jos mä myisin esim auton, niin auton ostaja voi myydä sen kelle huvittaa eteenpäin.

Tykkää · Vastaa · 2 min

#69216 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Itse toivon, että Angel pääsee lopullisesti Viikkiin turvaan ja siitä kohti uutta kotia. Toivottavasti kukaan ei anna tuolle ainakaan rahaa siitä.

Amen.

#69225 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kauppa se on joka kannattaa.

Pastori:

Tuksu koitti lyödä rahoiksi,  ennenkuin vouti ehtii lunastaa oikeuden päätöksellä koirat  ? Niin on hemmoteltut ja mamin rakastamat elukat,  että taas halutaan päästä eroon niistä. Taitaa tullissa poltella uusi rytky.

Upsalan ekonomien tyttären olisi pitänyt ostattaa sulhasella sellaista kamaa jota joku muukin voisi ajatella ostavansa. Myyntivoittohan olisi 100%, kun hankintaan ei ole mennyt senttiäkään. Ainoa ongelma on, että ainoat myytävät ovat juuriltaan hämärät koirat. Ei niitä kannata kyllä ostaa ennen oikeuden päätöstä.

#69226 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Kuka uskoo etä vrolaisesta koirasta piti maksaa 2500? Pikemminkin joku 500?

#69227 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Onko softa Oy Tippaustoimiston laatima?

Nyt tullaan taas vaihteeksi vollin loppuun kommentin jälkeen. Tähän voisi Otavamedia järjestää leikkimielisen veikkauksen miten tämä mahtaa käyttäytyä huomenna.

#69228 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Melkoinen hinta paperittomasta taustoiltaan hämärästä koirasta joka ei ole pentukaan enää. Hullu se on jo maksaa mutta tässä tapauksessa vielä hullumpi kuka pyytää.

Vai että keikka Olarin pitseriassa. Saattaa tosiaan pitserian omistajalla olla harhaiset ajatukset shoen sisällöstä. Voi olla hauska tilanne kun koko revankelisointiseurue vannehameineen ja traktaattikuormineen saapuu paikalle veisaamaan ämeising greissiä. Muka uudet tanssitytöt, myös. Ei se paattiruutana, myös ehtisi sieltä Espanjaisesta hätiin, toihan olisi sen bravuuri karaoke numero?

#69229 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tämäkö se on se glamourinen shoe estradi?

http://aijaa.com/v8y7ut

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,772 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 133’ is closed to new replies.