Johanna Tukiainen Vol. 133

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 133

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,772 total)
  • Author
    miettinen667
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Lukiossa ollessani teimme tutkielmaa siitä, mikä on elämän tarkoitus. Muistan kuin olin noin 16-vuotias ja vastasin eräälle ihmiselle ollessani kirjastossa näin: ”Elämän tarkoitus on pelastua taivaaseen jonne me alunperinkin olemme kuuluneet ja viedä sinne mukanamme niin monta ihmistä, kuin vain mahdollista.”

Ja taas valehtelee. Lukioikäisenä oli kuulemma kiinnostunut ihan muusta kun uskonasioista.

Pinokkiolla kasvoi nenä pituutta valehtelun seurauksena.
    Matamilla näyttää nenä paisuvan perunaksi – valehtelun seurausta sekin?

#69470 Ilmoita asiaton viesti

Todistus koiran papereista ja terveystarkastuksista tulevat tekstiviestillä jonka Tuksu itse kirjoittaa; ”Minä Johanna Tukiainen todistan, että koirani on Kennelin johtokunnan jäsen, ja koira on täysin terve. Lisäksi se on opetettu hyvin, se on leimaantunut humalaisiin ihmisiin hyvin ja se on sisäsiisti.” Mikä mahtaa olla koiran hinta? Liekö Tuksulla rahapula, vai yrittääkö hän päästä eroon huonokuntoisesta koirasta? Vain Tuksu voi kohdella koiria noin. Koira ostetaan ja sitten hehkutellaan kuvien kanssa kuinka hän rakastaa sitä ja sitä koiraa (myyty tai kuollut). Pian hän kyllästyy koiraan. Liekö koiran silmässä jotain vikaa ja siten sekin on Saatanasta?

Otin tänään mielestäni hauskan kuvan kauppakeskus Sellon alueella. Roska-astiaan oli teipattu kuva Tuksun Olarin-keikasta. Otin kuvan ja sitten repäisin mainoksen irti ja tungin sen roska-astiaan. Sinne se kuuluukin. Huvittavinta oli se, että mainos oli teipattu roskikseen. Tuli mieleeni, että sinne tuo ämmä kuuluukin. Mainoksessa oli se kuvakäsitelty kuva missä Tuksu pitää sylissään yhtä edellisistä koiristaan. En onnistu siirtämään kuvaa (jpg) tänne. 🙁

#69471 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    2 t ·

Voi kuinka kauniin kortin eräs uskossa oleva tyttö löysi minulle siivotessamme asuntoani; se on sisareni Julian kirjoittama 30-vuotis kortti ja teksti siinä menee näin: ”GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!” TILL KÄRA JOHANNA! Rakas Johanna, Olet kaunis, valovoimainen ja ihana ihminen ja olen varma että asiat järjestyvät parhaalla mahdollisella tavalla. Nautitaan nyt ja aina upeista syntymäpäivistäsi ja laitetaan shampanja jäihin! 🙂 Olet mulle tosi rakas ja muista että olen aina rinnallasi! Wish all your Dreams come true, Love Julia

Sitten kortin toisella puolella vielä lukee: ”Haluan toivottaa sinulle kaikkein parasta vuodelle 2008-2009. Paljon iloa, onnea ja rakkautta, sekä tottakai unohtumattomia elämyksiä! sydän. MÄ RAKASTAN SUA! Julia

#69472 Ilmoita asiaton viesti
    VSV
    Participant

Koska Tuksu valehtelee ihan kaikesta, kuten nyt vaikka Angelin (Angeli I, Angeli II, Angeli III?) iästä, yritin etsiä instagramista ensimmäisiä kuvia valkeasta koirasta. Löytyi kuva Tuksusta ja valkeasta koirasta Länsisatamasta 23.12.2015. Joka lienee päivä jolloin koira on Virosta suomeen tuotu.

Vaan, sitten törmäsin tällaiseen videoon, teki niin pahaa, että jätin tutkimisen tuonnemmaksi. Kyseessä ei Angel vaan Lola. Ja olisiko Lolan ensimmäinen päivä uudessa kotimaassaan.

Edit. Linkki ei onnistunut, uusi yritys:

#69473 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Oijoi mitä kaikkea vielä löytyykään ku oikein siivotaan.

#69474 Ilmoita asiaton viesti
    Kaunis/upea
    Participant

Nissisen fasesta

On mukavaa elää vaatimattomasti, ei tarvitse turhia hienostella onko kuvissa hienot vaatteet yllä. Silloin ei elämä ahdista, ja eivät nukkavierut haavoittuneet ihmiset kierrä meitä kaukaa. Ja kun pidämme päämme samalla tasolla jopa alempana lähimmäistemme kanssa, niin kyllä hyvää aina tapahtuu. 🙂 

#69475 Ilmoita asiaton viesti
    Pelsepuupi
    Participant

Tunkki.

Sä viet ihmisiä mukanas vaan helvettiin. Samppakaljat vaan jäihin, kippis kulaus hih ja jej, mä en halua elää tällaista elämää.

#69476 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit,

#69477 Ilmoita asiaton viesti

”Myyn henkilökohtaisista syistä. Yksi on se, että muutan todennäköisesti ulkomaille, ja minun on vaikeaa pitää huolta kolmesta koirasta.”

(Tuksu)

Eihän Paris Hilton-tasoisella naisella (Tuksu) pitäisi olla mitään vaikeuksia ottaa koiriaan mukaan. Omat koiranhoitajat seuraavat mukana muun hovin kanssa. Hovilaulaja oktaavi-Olli lähtee varmasti mukaan jne.  Muuta nyt h-vetissä sinne ulkomaille. Olethan puhunut siitä vuodesta 2008 lähtien säännöllisesti. Mikä on estänyt lähtemästä? Sinun piti mennä kesällä naimisiin, mutta metsästät uutta miestä vanhojen tai kuvakäsiteltyjen kuvien avulla. Mitä ajattelit tehdä työksesi ulkomailla? Olethan peräti ylioppilas. Strippaat vai saarnaat? Saatko sieltä tabuja? Kun käytit Vellin rahat loppuun, niin sitten voitkin etsiä uutta uhria. Jumala varmaan arvostaa tuota asiaa. Kun Jumala puhuu sinulle suoraan, niin onko hän maininnut asiasta? Mitä kieltä Jumala on sinulle puhunut? Varmaan Miamisen englantia. Tuo ämmä ei pääse kuin Sollentunaan saakka – jos sinnekään.

#69478 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Oijospa mamma tietäs vaan että Paksukainen ”muuttaa ulkomaille”. Suoraan Sollentuunasen vierashuoneeseen.

#69479 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Tukiaanista ajanlaskua Pyryharakallakin: perjantaina lähtivät Gerard Depardieun kanssa Epsanjaan ja huomenna ovat jo viikon olleet perillä. Seitsemän päivää ja kahdeksan yötä ?

#69480 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Buck tw

Ei, Olarin Kuu ei ole  näyttämö vaan Olarin Tähti.Kun ihmiset malttas lukea sen mitä toiset on saaneet selville. Sivu pari taaksepäin…

Sorry, mulla meni taivaankappaleet sekaisin kun asuttuani lähes viikon (tuksuaanisella ajanlaskulla n. puoli vuotta?) ulkomailla ja kahlattuani sitten läpi ed. vollin  loppuja ja tätä uutta. No enemmän viihdekeskukselta näyttää tuo oikea estradi.

Mietin vaan että kuinkahan raivoraittiin revankelistan suu alkaa napsamaan haltioituneen yleisön nauttiessa shoen painikkeeksi pirunkusta tuoppitolkulla. Ymmärtääkseni tuollaiset tilanteet ovat aika pahoja parantuneille alkoholisteille. Mahtaako paattirääkyjän loitsut vielä tehota vai aukeaako korkki backstagella. 

#69481 Ilmoita asiaton viesti
    Ruska Reetta
    Participant

Nissisen teksti vaatimattomasti elämisestä ihan hyvä.Tulipa mieleeni joskus kuulemani:” Se joka itsensä alentaa,ylennetään ja joka itsensä ylentää,alennetaan.”

#69482 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Voi:elämä……veikkaan että se ryyppää jo.Loppui kuin seinään raittiuden hehkutus.

#69483 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,772 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 133’ is closed to new replies.