Johanna Tukiainen Vol. 133

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 133

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,772 total)
  • Author
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#69659 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Koirankynsikeskusteluun vielä sellainen huomio, ettei Maxin kynnet näytä noin hirvittäviltä. Mistähän tämä johtuu? Onko vellinkuvatus leikannut sen kynnet, kun sen omistaakin, vai mitä on tapahtunut?

#69660 Ilmoita asiaton viesti

Eikö Max käynyt vasta trimmattavana? Käsittelyyn on kaiketi kuulunut myös kynsien leikkaus.

#69661 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#69662 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkiko kohdallaan
    Participant

Se, miten ihminen kohtelee lemmikkejään, kertoo hänestä paljon.

#69663 Ilmoita asiaton viesti
    Koirafani
    Participant

Trimmari aina  leikkaa kynnet. Koirankynnet myös kuluvat yksilöllisesti. Kaikilla koirilla kynnet kuluvat, jos niitä liikuttaa ulkona hiekkateillä ja asfaltilla. Mulla on kaksi koiraa: toiselta ei tarvitse leikata kuin kannuskynnet silloin tällöin, toiselta pitää leikata kaikki kynnet usein. Tuksu ei tiettävästi juurikaan ulkoiluta koriaan, joten ainoa selitys on, että trimmari on toiselta leikannut samalla kuin turkinkin. Kynsien leikkaus on helppo ja nopea toimenpide. Tunkkikin osaisi jos vain viitsisi. Mieluummin kuitenkin rääkkää koiriaan pukemalla hömpötyksiin.

#69664 Ilmoita asiaton viesti
    Ruska Reetta
    Participant

Hitler piti koirista.Sussarinsa nimeltään Blondi,Aatu myös tappoi.

#69665 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Kamalaa kattoa kun pikkuinen kärsii 🙁 Eikai tunkio niin sekopää voi olla että kuvittelee että koirillakin pitkät kynnet on glamourit ja pitää niitä siks pitkänä?

Jos toi tolvana tulee vastaan jossain niin aivan varmasti meen sanomaan noista kynsistä ja nostan hirveen äläkän jos se yhtään yrittää vältellä asiaa!

#69666 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant

”Hitler piti koirista.Sussarinsa nimeltään Blondi,Aatu myös tappoi.”

Ottamatta nyt kantaa aatteeseen niin kansallissosialistit tekivät useita lakiesityksiä eläinsuojelun eteen, jopa herr Hitler oli suuri eläinsuojelun ystävä. Ja itseasiassa monet nykyisistä saksan eläinsuojeluun ja ympäristön suojeluun liittyvistä lakiteksteistä on peräisin natsi-Saksasta.

#69667 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Hyväksyn selityksen trimmaajan leikkaamista kynsistä. Vaikuttaa jopa erittäin todennäköiseltä.

Tuoksun koirat kun eivät ole ulkona liikkuneet, niin eihän niiden kynnet kulukaan.  Sitten taas ylipitkillä kynsissä koira ei halua liikkua ja tuksu luulee, ettei koira tarvitse liikuntaa. Paskaa halpisruokaa vain.

#69676 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    7 t ·

Tänään torstaina kuunnelkaa klo.20.45 Lähiradio taajuus 100,3 haastatteluni!!!! 🙂 Yeshuan siunausta tähän päivään! Nimi on Jeesuksen nimi hepreaksi.

#69677 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    17 t ·
    YouTube
    ·

Mielenkiintoinen haastattelu Lindasta, hän myöntää hyvin haastattelussa yksinäisyytensä jne. joka tuli menestyksen yms. myötä. Tämähän on vanha video, nykyisin hän on naimisissa ruotsal. lakimiehen kanssa ja sai pari lasta vanhemmalla iällä. Muista kuinka hän arvosteli Suomen mediaa siitä, että häntä ei arvostettu tarpeeksi Suomessa, ja hän sai enemmän arvostusta Ruotsissa. Olen tavannut hänet pari kertaa eri tilaisuuksissa. Luimme Julian kanssa myös hänen omaelämäkertakirjansa.

Framgången gjorde Linda Lampenius ensam och sjuk – Malou Efter tio (TV4)
    Malou Efter tio i TV4 från 2014-12-01: Linda Lampenius framgångar under 90-talet tog henne över hela jorden.…

youtube.com

Tykkää

Kommentoi

Kommentit

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Korjaan; kun katsoin nyt koko haastattelun, niin tässähän Linda on siis jo naimisissa ja lahden lapsen äiti. Mutta hyvä, että tässä puhutaan siitä, että yksinäisyys on esim. tappavampaa kuin ylipaino jne. Haastattelijoilla on myös hyvä asenne haastatteluun; he eivät ole pilkallisia, asenteellisia jne.
    ”}” data-testid=”ufi_comment_like_link”>Tykkää · Vastaa · 16 t

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Alltså jag talar jätte bra svenska, och flytande engelska 🙂 Och jag var tillsammans med en svensk man från Stockholm för ett år. Man får de vad händer i framtiden.

#69678 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    20 t ·

Ihanaa, nyt kaupungin vilskeen jälkeen luonnonrauhaan takaisin Loviisaan, jossa on kaunis puutarha, takkatuli on romanttinen syysillassa ja kynttilät muutenkin palamaan jokapaikkaan! 🙂 Pieni kylä, mutta idyllinen. Stockmannilla tapasin erään vuosikausia takaisen ystäväni, meikkaajan ja kosmetiikkamyyjän joka oli niin liikuttunut mun puheistani uskoontulostani ja raitistumisesta jne. että hänellä kostuivat silmät ja hän itse pyysi minulta hengellisiä traktaatteja, joita annoinkin useamman. Hän tunsi myös Julian aikoinaan ja puhuimme kauan syvällisiä asioita ja joka kerta hän sanoi, että hänelle tulee ihan kylmät väreet kun hän puhuu kanssani, niin voimakasta sanomaa tulee suustani, siis Pyhä Henki antaa minulle sanat, en aina edes tiedä mitä sanoa, mutta silti Hän suojelee minua. Ihmisiä todella koskettaa tämä! Eräässä palvelukodissa minua vastaan tuli pariskunta jonka lähiomainen oli sairaana, ja he kuulivat kun soitin pianolla virsiä ja ylistin Jumalaa. He tulivat henkilökohtaisesti kiittämään, kuinka he olivat vaikuttuneita ja rouva alkoi itkemään liikutuksesta, ei siis surusta, vaan hänellä oli ilonkyyneliä kun kerroin evankeliumista. AMEN!

TykkääNäytä lisää reaktioita
    Kommentoi

58 Marja Tukiainen ja 57 muuta

Kommentit

Timo Hirvonen

Timo H Hyvä Johanna
    Ole vaan luonnnonlapsi
    Tuli mieleeni että olet…Näytä lisää
    ”}” data-testid=”ufi_comment_like_link”>Tykkää · Vastaa · 2 · 20 t

Jaloskoski Mia-Monica

Jaloskoski Mia-Monica Nauti olostasi!

Timo Hirvonen

Timo H Hyvä Mia-Monica
    Kaunista on minä pidän
    Siitä että kannustamme ja…Näytä lisää

Timo Hirvonen

Timo H Johanna
    Kiitos Herralle olet
    Dynamo joka tuottaa…Näytä lisää

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Ja KAIKKI kunnia Iänkaikkiselle Jumalalle, sekä Yeshualle joka on Jeesuksen oikea, hepreankielinen nimi!
    ”}” data-testid=”ufi_comment_like_link”>Tykkää · Vastaa · 2 · 19 t

Juha Vihreäluoto

Juha VAi oot ruukis amelial
    ”}” data-testid=”ufi_comment_like_link”>Tykkää · Vastaa · 19 t

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Loviisa
    ”}” data-testid=”ufi_reply_like_link”>Tykkää · Vastaa · 19 t

Juha Vihreäluoto

Juha V Ai.
    Tu käymään mun luona

#69679 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen jakoi muiston.
    20 t ·

Tässä viime vuosi takaperin, esittelin kaikkea mitä Miamista olin ostanut. Kuvissa on joitakin sellaisia kohtia, jotka ymmärsin vihdoinkin vasta tänä syksynä, että ne eivät ole Jumalasta. Älkää kuitenkaan käsittäkö minua väärin; uskova saa pukeutua kauniisti, mutta varsinkin kun on tiedossa, mitkä merkit ja ns. salaviestit ovat pahasta, niin niitä ei pidä kayttää. Minulla on edelleen tuo hame, nuo kaikki korkokengät sekä Miami huppari 🙂 Muut heitin jätesäkeissä pois.

1 vuosi sitten
    Katso muistojasi

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 4 uutta kuvaa.
    28. syyskuuta 2015 ·

Who’s that girl who came home??? Johanna style 4-ever….?❤️❤️❤️❤️

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

#69680 Ilmoita asiaton viesti
    Sääli
    Participant

Vieläkään se ei ole tajunnut, ettei sanota ”iÄnkaikkinen”, vaan iAnkaikkinen!

– Muuten: voi että ällöttää koko ämmä taas. ????

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,772 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 133’ is closed to new replies.