Johanna Tukiainen Vol. 135

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 135

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 779 total)
  • Author
    Jollaksen Island
    Participant

Partalapsi ja diplomieläinhomeopaatti!!

Haluisin noi ennakoivaan, mut ei ehdottanut

#73734 Ilmoita asiaton viesti
    Fuckface
    Participant

Jep. Käsi anna kopsailla. Puhun siitä boobjobista/rinta-operaatiosta jonka kerroit Tuksun läpikäyneen. Sinä sanoit että Johannalle on teetetty sponsorin toimesta uudet tissit vuonna 2013. Pyysin  todisteita asiasta, sinulla on käsi kipeänä jetkä osaa copy-pastettaa. Niin..

Ja jos tulee typoja niin syytän siitä sitä etten näe mitään mitä kirjoitan, pelkästään punaista aaltoviivaa.

#73735 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Kun munsta on ruvennu tuntumaan, että parvi Närhi&Lokki duossa se psykopaatimpi johdattelija ja pomo on kuitenkin Vanha Raakku.

Lokki olis niinku Julle II.

Tuksu on jotenkin nöyrän oloinen raakun kuvauksissa ym. En ihmettelis, vaikka toi ääni vainoaisi unissakin tunkkia. Olisko löytänyt voittajansa? Yrittänyt feikata ruutille absolutismia?

Jäänyt tietty kiinni ja nyt pidettävä suuta soukemmalla, koska Ruuti syöttää tekstiä kertaa montapaljonenemmän kuin Tuksu enää parhaimmillaankaan viimeaikoina. Ja tekstissä voisi olla totuuksia, kerrankin

Ruuti voi olla ehkä jopa oikeasti marjan kanssa läheisiä, jolloin Ruuti voisi saada äidin voimistumaan ja yhdessä vaikka laittamaan lokille rajoja.

#73738 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Tuksu on raakkuun verrattuna tod hidas, arka ja jähmeä.En oikein usko, että tuksusta on enää edes humalassa suuriin spektaakkeleihin, aggressioihin. Menee jalattomaksi, sössöttää jotain ja sitten sammuu. Pubiämmä.

Koiriaan kyllä rääkkää loppuelämänsä.

Jos mun pitäis tapella jommankumman kanssa, niin kyllä se ois tuksu. Promilleilla tai ilman. Tuksun kanssa tappelu olisi karsea sekamelska eläimelliskirkuvaa huutoa kirosanoilla höystettynä. Sekä kymmenen paskasta kynttä kynsimässä. Mutta tasapaino ja fysiikka yhtäkuin yli 80v. Tönäsy ja maassa.

Mut raakku, siltä vois saada turpaan oikein tosissaan.

Ja huom, ikinä en o oikeesti tapellu, mut sitäkin enemmän mielikuvaharjotellut.

Kill Bill 1&2 is my one and only Bible

#73739 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Eiköhän se raakkukin kaadu,jos tönäsee,   kun kenottaa vinossa puoliniiauksessa.  Voi mennä lonkka särki ikäihmisellä,  Tuksulla taas on fylliä riittävästi.

#73741 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Fuckface.   Remontin alla, lattiat auki monesta paikkaa. Ei muista aina missä pettää lattia alta eli muutaman kerran tupsahtanut lattiasta läpi.   Kuvat on vakuutusyhtiölle, joka kolosta.   En kirjoittanut että sponsoroitu tissit, vaan onkohan maksnut itse?.  Seiskassa oleva juttu  19 ,7.2013  niin eikö voi  päätellä, ettei puhuta silikoneista  jotka laitettu jo 2008 ehkä jo aiemmin.  Johannan uhkeat silikonirinnat 19.7.2013

Metropolin jutussa silikonipommipummi et pums Johanna  Tukiainen harkitsee  uutta rintaleikkausta. On neljäs operaatio. 30.03.2016        Tähän voisi jo miettiä kuka maksaa. Vällykkä on-off riippuen rahatilanteesta. Mikään lehti ei kustanna ämmälle silikoneja.  Tulojen perusteella ei itsellä varaa.  Näillä huispauksilla ei tienaa kuin koirien ruuat.

En viitsi katsoa videota. www,julkkistv,com.  Alunperin otti silikonit, kun ihaili kovin amerikkalaista kultturia. Johanna Tukiainen suunnittelee  uutta rintaleikkausta 30.03.2016 myös video

Johtopäätös noiden leikkausten lukumäärän johdosta 3, niin korjailtu kerran jo aiemminkin. Voi olla, että on videolla. Yöksi en löllerön shönkäämishtä että ulkomuotoa viitsi katsella että kuunnella.

Käväisin ruuhikrääkyn kuulumisia katsomassa, tosiaan, hiljaista on. On Jumalan ruusukin hävinnyt päivityksistä. Jazebeelillä ei ainakaan aiemmin ollut mitään uutta eikä vanhaakaan.

Kyllä tämä palsta on erikoinen, tekstinkäsittely pitäisi ottaa päältä pois.  Juosten kustua tekstiä tulee ja heittää lauseet ihan miten sattuu.  Kahdesti muokannut. kolmas kerta toden sanoo, huomenna katson silikonipummipommin videon, Hoh, et hoijaa..

#73742 Ilmoita asiaton viesti
    EtuRaivotar
    Participant

Huomasin että trrräkkktäättivideolla Tuksun ÄRRÄ oli alkanut soimaan Pyhän PaattiPastoRRin aRRmosta.

Eli jotain perää siinäkin kumpi oli majakka ja kumpi perävaunu?

Prinsessasta on jo elävänä aika jättänyt.

#73743 Ilmoita asiaton viesti
    wanha
    Participant

Väsynyt olen, antibiootit unettaa, mutta pieni OT syöpähoidoista. Kun en oikein Tuksustakaan mitään tiedä. Sain kyllä itse ollessani rintasyöpäpotilas ja mukana tutkimuksessa – sekä suonensisäistä että kotona tabletteina otettavaa sytostaattia. Tai ne tabut muuttuivat vatsassa sytostaatiksi. Minut oli arvottu ryhmään, joka saa tabletteina Xelodaa sekä tiputuksena muita sytoja. Ne, jotka eivät saaneet tabletteina saivat vahvemman sekoituksen. Eli jos täällä (ymmärsin näin) oli epäilys, ettei näitä voi antaa kotona, niin kyllä voi.Xelodaa sain vain purkin kerrallaan, enkä tiedä hintaa. Mutta kalliitahan ne lääkkeet ovat. Kiitos, Suomi, että ainakin vielä köyhätkin hoidetaan! Syövän suhteen siis. On muitakin sairauksia, juu en kerro niistä vaikka kuinka toivoisitte :). Kaikkia vaan ei hoideta niin hyvin kuin syöpää.

Nyt katselemaan Nitrofur-painajaisia, Walking Dead -fanina saan pelottavan yönäytöksen takuulla!

#73744 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksun tisseistä…

HelinäKeiju:

Johanna Tukiainen suunnittelee  uutta rintaleikkausta 30.03.2016 myös video

Video https://www.youtube.com/watch?v=oD65CgdsbsE ”Prinsessa Johanna, osa 1” on youtube-päivämäärän mukaan julkaistu vuonna 2016. Se on kuitenkin kuvattu jo vuonna 2013 ja alunperin julkaistu metropoli.net/kaupunkilehti 08.02.2013 (jossa video ei näköjään enää ole katsottavissa). Johanna kertoo videolla olevansa vielä nuori eli 34-vuotias.

Jutun juonihan oli, että Tuksun piti saada uudet silikonit ym. ilmeisesti haastatteluja ja kuvauksia vastaan + oli määrä mainostaa niiden laittajaa.  Tuksun olisi myös pitänyt laihduttaa ennen leikkausta, jotta terveysriskit olisivat pienemmät.

”Prinsessa Johannaa” ehdittiin metropoli.netissä julkaista kolme videota ja sitten meni sukset ristiin. Eikä laihduttaminenkaan luonnistanut. Eikä tissejä tullut. Tämä siis vuonna 2013 ennen pinkin kirjan julkaisua.

Kun videot uudemman kerran julkaistiin keväällä 2016, näki Tuksu ne ilmeisesti ensimmäistä kertaa ja kommentoi facebookissa 27.05.2016:  ”Nämä ovat ihan hyviä jaksoja alussa, ennenkuin Mia ja kumppanit saivat henkilökohtaisen raivon mua ja Juliaa kohtaan ja päättivät sitten rahankiilto silmissään julkaista ”kirjan” joka oli täyttä soopaa.
    Hei…..!!! Hetkonen nämä videot on kuvattu kun olin 34v, eli lähes 4v sitten ja nyt vasta Metropoli on laittanut nämä YouTubeen!!! Mites nyt näin…..??? Siksi että he ovat syytteessä vai………Ensin julkaistaan rikollisia materiaaleja, ja sen jälkeen nyt muutama vuosi sitten tulevat vasta nämä muut! TÄH?
         Jaahas….jooo………ensin rahastetaan solvauskirjalla ja nyt vielä vedetään rahaa vanhoista videoistani! Voin sanoa, että moraalittomin ammatti ei ole prostitoitu vaan se on toimittajan duuni!”

*

Tarkkoja päivämääriä Tuksun silikonien asentamisesta en muista muita kuin 22.10.2006. Mutta mahtoivatko olla ensimmäiset?

Joulukuussa 2010 Tuksu kertoi:  ”Minullehan on leikattu silikonirinnat kolme kertaa ja molemmassa rinnassa on 6,5 dl. Olen kaikki leikkaukset käynyt ottamassa Tallinassa ja olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen.”

Heinäkuussä 2011 Tuksu hötkyili, että hänen toinen silikoninsa on kapseloitunut lähes kokonaan, mutta lääkärissä käynti todisti muuta Tuksun kertoman mukaan:  ”Ja ja-ja tota mä olin just mammografiassa ja ultraröntgenissä ja mä olin kaks tuntii niissä kokeissa ja lääkäri kiitti mua, että että harvinaisen kauniit rinnat, eikä ole mitään vikaa.”

Samaisena vuonna 2011 lokakuussa Tuksu havaitsi, että hänen rintansa ovat alkaneet valua alaspäin ja siitä pitäen hän on aika ajoin inttänyt haluavansa uudet silikonit; tällä kertaa pyöreät. Vanhat ovat pisaranmalliset.

Konsultaatiossa on käyty useammankin kerran ja maksajaa haettu. Tuo tapaus metropoli-maksaa lienee kaikkein likemmältä liippaissut.

Uusi uskoontulo ja siveellinen elämäntyyli on vaikuttanut sen verran, että tänä vuonna syyskuussa Tuksu kertoili: ”Olen harkinnut kauan aikaa pienempien silikoni implanttien ottamista, jotta asujen käyttäminen on helpompaa, eikä kaikista asuista heti avara dekoltee tule esille, kun rinnat ovat pienemmät. ”

Tällä hetkellä otollisin maksaja lienee edelleen Veijo…

#73745 Ilmoita asiaton viesti
    Sääli
    Participant

Kiitos, rääkyjä’, oikeista faktoista ja loogisesta ulosannista. 🙂

#73746 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Apropoo verotiedot

Onks lallin vätökkään verotietoja missään nähtävillä?

#73747 Ilmoita asiaton viesti
    EtuRaivotar
    Participant

Kiitokset rääkyjä’, myöskin ymmärrettävästä ulosannista kuten jo mainittiin.

#73748 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kuin varas yöllä.

Moderaattori näkyy poistelevan ihan yleiseen tietoon perustuvia postauksia jälkeä jättämättä. Raamatullista.

#73749 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Verotiedot.

Katsoin muutaman lehden verokoneelta mutta ei taida Velli olla puolen miljoonan rikkaimman joukossa.

#73750 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    31. lokakuuta kello 20:31 · Tukholma, Tukholman lääni, Ruotsi ·

Leivoin omenakakun vanhempieni omenapuiden omenoista! ❤️ I made apple pie of the apples in my parents garden. Delicious with vaniljsås ? Syksyistä ja hyvää!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

On siellä paljon muutakin shaissea. Lähinnä jeesustelua ja rääkkypastorin videoita uudelleen sekä tietenkin jumalaton määrä erilaisia hääkuvia. Rääkky luvannut laittaa viideot tubeen.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 779 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 135’ is closed to new replies.