Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 136
- This topic has 1,022 replies, 114 voices, and was last updated 6 years, 10 months ago by
PKS1.
-
AuthorPosts
-
N.Ä. RästysParticipant
Viimeks oikeudenkäynti mentiin hullunpapereilla, nyt kokeillaan sit toista linjaa.
Feikkiä joka tapauksessa kaikki tyynni.
Tuskin on enempää pelko persiissä ollut, kuin nyt. Ehkä jopa Tunkeron aivoissa joku herne vielä vähemmän marinoitunut ja ymmärtää, ettei tuollainen taparikollinenkaan voi ikuisesti ehdotonta tuomiota kuittailla ykp:lla.
Tunkerolle yksikin päivä linnassa oikeasti olisi pelottavuuden huippu.
Mutta Tuksu hei: karma!
Hilkka SirviöParticipantJohanna Mia Tukiainen
9 t ·
YouTube
·Aikuiskasteeni juhannuksena 2016 Joutsassa, Leivonmäen järvessä; tämän jälkeen sain henkien erottamisen armolahjan, mitä tulee ulkonäkööni, niin katsokaa alla oleva juuri vähän aikaa sitten kuvattu englanninkielinen haastatteluni Tukholmasta; niin ulkonäön muuttumiseni on todella hieno positiiviseen suuntaan: noin 10kg on lähtenyt painoa ja alkoholin jättämisen jälkeen turvotus on poistunut! This video of my baptising was in June-2016 in a lake in Finland, and after this I have lost around 20 pounds of more, after I started to be sober. You can see the difference, when you check out the videos from Stockholm, that Ruth Närhi was videotaping of me just few weeks ago! The change is just amazing! Ulkonäkö remonttini todellakin toimii, uskon ja raittiuden kautta!!!!
Johanna Tukiainen – Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu
Johanna Tukiainen ottaa uskossaan seuraavan askeleen ja menee aikuiskasteelle Leivonmäellä 25.6.2016. Seppo Nissinen kastaa.youtube.com
13 Marja Tukiainen ja 13 muuta
Kommentit
Johanna Mia Tukiainen Olen tosi turvoksissa tuolla videolla; ei voi johtua vain alkoholista koska Hawaijilla ollessani joulukuussa 2014 join ihan norm.siellä alkoa, mutta olin tosi kauniissa fyysisessä kunnossa. Tuo johtuu ihan selvästi kilpirauhasen vajaatoiminnastani myös. Nyt oon syönyt thyroxin säännöllisesti, ja ainak. Tukholmassa ja tällä hetkellä oon ihan eri kondiksessa kuin tuossa. No pääasia ja upeaa on se, että sain tuon aikuiskasteen!
❤
Anne HUlkonäkö ei oikeastaan ole tärkeää.? Mutta tuo kaste oli tärkeä juttu! Naisten ei tarvitse selitellä ulkonäköään, ei ole mitään semmoista sääntöä, että olisi pakko olla esimerkiksi tietyn painoinen tai tietyn näköinen.
☺ Vaikka nykyään ollaankin niin ulkonäkökeskeisiä, että väkisinkin naisilla on hirveät ulkonäköpaineet.
Johanna Mia Tukiainen No on se itselleen kivaa, että tuntee itsensä nätiksi, sekä terveydelle myös hyväksi olla suht. normaalipainossa, mutta tosiaankin tämän videon jälkeen ulkonäköni on palannut siihen, miltä näytin about 3-kymppisenä, olen hoikistunut tuosta videosta paljon ja turvotus on lähtenyt, varsinkin kasvoista. Tikkulaiha en ole koskaan ollut, enkä itseasiassa edes haluaisikaan olla.
Anne H Joo samaa mieltä, on hyvä tuntea itsensä nätiksi. Kyllä itsensä ehostamisesta voi saada tosi paljon energiaa. Ihan henkisenkin hyvinvoinnin takia on kyllä hyvä huolehtia vähän ulkonäöstäkin.
Hilkka SirviöParticipantJohanna Mia Tukiainen
6. marraskuuta kello 20:03 ·
Instagram
·Instagram ja FB ovat täynnä kuvia samanlaisista kiharoista jotka mulla ovat nyt!
☺ Jotkut voivat verrata mua, öööhhhh……aikaa kaukaa haettuna Anita Hirvoseen, mutta on olemassa vertauskohteita jotka ovat huomattavasti mua lähempänä……
? Näyttävät kiharat ovat muotia taas uudelleen
Hilkka SirviöParticipantJohanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
6. marraskuuta kello 23:09 ·Saunomista maaseudulla, Artjärvellä, Orijärvellä yhdessä Lora Surkova kanssa väsyneinä keikan jälkeen
❤ landella on välillä rentouttavaa vaihteeksi. En ehtinyt letittämään hiuksiani saunaa varten, oli niin viileää että piti rynnätä lauteille
☺ relaxing in sauna, tired with Lora. Illanviettoon tuli mukaan Aki Vallo joka tunsi aikoinaan myös Julian ja hän on joskus toiminut DJ:nä meillä myös. Kopplar av i bastu, välsignad söndag!
?
PKS1BlockedMenestysteologiaa.
Principeca:
Ruuti sai esittää mahtavaa rukouksen voimalla parantajaa ja sillä sulan hattuun, ihme-Maken lisäksi.
Nissinen kelpasi kastamaan ja båtpastorin mahtavat rukousvoimat raitistivat. Tunkille toiset uskovaiset ovat kuin julkisia kaupanvahvistajia joiden kanssa ollaan sen aikaa väleissä että omat harhat saavat vahvistuksen. Paras esimerkki oli se Hannulan Leivonmäen todistus että akalla on henkien erottelemisen armolahja. Ihan tuosta vaan Pertsa näki asian jota ei kukaan muu ollut huomannut vuosikymmenten aikana. En ole koskaan ennen kuullutkaan moisesta separaattorista. Miksi kansakoulussa opeteltiin virsikirjaa ulkolukuna eikä syvennytty näihin todella tärkeisiin kysymyksiin ?
PKS1BlockedEi jää viime tippaan.
Joulukuusi on valaistu hyvissä ajoin ja Aki Fallos tunsi Julian jota seikkaa ei ihan kuka tahansa voi seeveehensä liittääkkään.
OlympiastaduibSuoraanMyösParticipantEi hyvää päivää. Suuri evankelista patisteli kaikkia muita viettämään pyhäinpäivää hautakierroksen merkeissä, mutta ei itse muistanut, koska se paljon mainostettu pyhäinpäivä on. Tämä on juuri niin taattua Tuksua.
Jokainen sekoaa joskus päivissä, mutta en ymmärrä, miten Tuksu on vuosien varrella noinkin ”säntillisesti” (Tuksun mittapuulla siis) hoitanut noinkin ison osan keikkojaan, kun jatkuvasti ovat päivät pahasti sekaisin? No toki vaihtuvaa hovia on ollut yleensä aina ympärillä huolehtimassa asioista.
Se riippuvuussuhde on varmasti Tuksulle hänen tunnemaailmassaan lähinnä sitä minkä hän itse voi mieltää kiintymykseksi ja rakkaudeksi. Yhdyn Principecan näkemykseen, että Tuksu juuri sillä sairaalla ja narsistisella tavallaan rakastaa koiriaan kuten rakasti Juliaakin. Tuksu ei varmasti kykene ymmärtämään, miksi suurin osa ihmisistä ei pidä tätä hänen tunnetaan kiintymyksenä tai rakkautena, koska ei se vain kykene.
Luulen, että Tuksu yksinkertaisesti näkee maailman niin, että kaikki haluavat samoja asioita kuin hän. Julia halusi glamouria, koska kaikkihan haluavat samoja asioita kuin Tuksu. Koirat haluavat pinkkejä tylliunelmia, koska kaikkihan pitävät niistä, koska Tuksukin pitää. Tuksulle Julian tunkeminen ”glamourin” maailmaan oli hänen mielestään rakkautta. Tuksun mielestä on myös rakkautta tunkea koiria tyllihameisiin.
Tuksu on niin syvällä narsismissaan, että hän ei kykene erottamaan, että koira on oikeasti eläin, joka ei nauti tyllihameista, eikä koiralla ole ihmisten (lue Tuksun) tarpeita vaan koiralla on koiran tarpeet. Ihan kuten Juliallakaan ei ollut Tuksun tarpeita vaan Julian tarpeet. Tuksu näkee kaikkien ja kaiken heijastavan aina vain häntä.
Ruska ReettaParticipantVoi olla ettei tällä merkitystä asian haaroihin,enkä kunnolla muista mutta yksi outo juttu Tunkin seinällä oli.Joku siitä tänne laittoi ja kertoikin että se oli näkynyt vain hetken ja heti poistettu.Taisi tapahtua pian sen jälkeen kun Vellin rillukat väänneltiin.Jotenkin näin:”SaatTE sen sitten lahjaksi,eihän sitä myydä kannata kun on yli 200 muuta myynnissä.” Marjatta-Mummo hallelujaa.-Ainakin pyhimyksen esittämisen motiivi voi olla niin yksinkertainen kuin raha.
SopuliskoParticipantMahtaa tuo tukkahiuslaite haista ihanalle saunasession jälkeen, kun kuvista päätellen sitä ei pesty, mutta löylyä otettu naama punaisena.
Siitä naamasta tuli mieleen eräs apinalaji…
Män. Ää DinParticipantMän. Ää DinParticipantEvg Nxxxx Bxxx
5. marraskuuta kello 14:42Thanks God and thanks Johanna Mia Tukiainen
https://www.facebook.com/ruth.narhi/videos/vb.616722845/10155436959077846/?type=3&theater
-10:57
Julkaissut Ruth Närhi
4 453 näyttökertaaRuth Närhi
on siunattu henkilön Johanna Mia Tukiainen ja 5 muun kanssa paikassa Tukholma.
25. lokakuuta kello 22:50 ·I intervjued Johanna Mia Tukiainen on my mission Stockholm for Jesus today. She was my guest. Minä haastattelin Johanna Mia Tukiaista tänään. Hän oli minun vieras minun Tukholma Jeesukselle missiossa❤️Boatpastor and Evangelist Ruth Närhi
Evg Nxxxxx Bxxx God bless you my sister Ruth Närhi . blessings be with dser Johanna Mia Tukiainen 5. marraskuuta kello 14:53
Ruth Närhi Amen bless you my friend Evg Nasir Beer ? ? 5. marraskuuta kello 15:12
Evg Nxxxx Bxxx Amen amen . thank you so much my Lovely dear sister Ruth Närhi . thanks for you blessing me 5. marraskuuta kello 15:16
Elli Vxx Sxxxxxxx Amazing hair! 5. marraskuuta kello 20:08
Evg Nxxxx Bxxx God bless you dear Ruth Närhi. My dear Johanna Mia Tukiainen 6. marraskuuta kello 8:11
Johanna Mia Tukiainen Aivan mahtavaa, että näillä videoilla joissa on TODELLA tärkeä sanoma, on näin paljon katsojia pelkästään jo Facebookissa! 🙂 Nämä pitäisi ehdottomasti saada YouTubeen myös! Kiitos Herralle että Hän suuressa armossaan johdattaa jokapäivä ja suojelee, sekä varjelee! Eilen 4:12
Ruth Närhi ? ❤ ? Eilen 6:35
Evg Nxxxx Bxxx Amen Eilen 6:57
Män. Ää DinParticipantA photo posted by Bella_The_Pug (@pug_pom_fin_) on
Män. Ää DinParticipantJohanna Tukiainen Official site coming soon! JohannaBabyDoll is not working anymore. #johannatukiainen #tukiainen #tuksu #curls #curlyhairdontcare #longcurls #johannababydoll #sweetcurls #entrepreneursofinstagram #entrepeneur #christians #christianwoman #bornagain #bornagainchristian #finnishwoman #kiharat #pitkätkiharat #babyface #girlycurls ❤ book shows and calenders at: Johanna@dollsdancers.fi
A photo posted by Bella_The_Pug (@pug_pom_fin_) on
Män. Ää DinParticipantAhteripunkkiParticipantIhan kuin karvalakki tuo sen peruukki. Aivan kauhean näköinen.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 136’ is closed to new replies.