Johanna Tukiainen Vol. 136

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 136

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,023 total)
  • Author
    Ruska Reetta
    Participant

Niin, ryypiskely pienellä paikkakunnalla näkyy ja kuuluu paremmin.Loviisassa kyllä tiedetään onko Ruusun raitistuminen totta ja ketkä ihmeessä sitä ovat juomaan yrittäneet saada,vai itsekö muita siihen yritti kammeta sekopäisyydellään.

#74986 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Kovaan ääneen Tunkki arvostelee muiden koteja, mutta haluaisiko hän itse avata upeasti sisustetun residenssinsä ovet yleisölle? Saattaisin tulla paikalle naureskelemaan (kauhistelemaan).

#74987 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Jätkäsaari on tunkille vielä ilmeisesti aika tuntematonta seutua.. Ei ole matami tainnu kertaakaan kesäisin eksyä esim hernesaaren rantaan tai tuohon helsingin uusimpaan, hotelli Clarioniin.. siellä on kuulemma niitä tunkin ”harrastamia” lounge tiloja yms.. Sit kun se ton paikan hoksaa ja siellä kerran käy niin porttikieltoa pukkaa 😀

#74988 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Pari viikkoa vielä oikeudenkäyntiin ja sen jälkeen uskovaisteeskentely saa loppua ja korkit aueta. Eikä tarvi pitää sordiinoa päällä, vaan kunnon kännirähinä alkakoon!

#74989 Ilmoita asiaton viesti
    miniminin
    Participant

N.Ä. Rästys
    Osallistuja

Eipä siitä kovinkaan kauaa ole, kun Tunkeron mielestä Helsinki oli kaiken pahan alku ja juuri ja Loviisa about Suomen idyllisin ja kaunein & ihanan rauhallinen pikkukaupunki, jossa järjestettiin suuria puutarhajuhlia ’omalla’ upealla tontilla seurapiirin ihaillessa posket valuen kauniita suihkulähdepatsaita.

Vaan eivätpä tainneet Loviisassa oikein ymmärtää kansainvälisen universitettasoisen kaunottaren päälle, ei tehnyt vaikutusta limusiiniajelut, eivätkä kiinalaiset prinsessamekot, päinvastoin porttikieltoja antoivat ja kylähulluna pitivät ja nauroivat. Outoa porukkaa

Voihan ne Loviisan kaltaisessa pikkukaupungissa olla kummissaan kun glamourartistin show pyörii siellä menemään.

Siellä paikallisten ihmisten kodeissa varmaan huudellaan koko perhe ikkunaan katsomaan että ”Tulkaa kaikki katsomaan kun Jollaksen prinsessa menee kadulla” kun tuon näköinen ilmestys pyyhältää pitkin Loviisan katuja:

#74990 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tämä on aina vaan niin hullun hauska kuva, eikä vähiten sen takia, että Tuksulla näyttää olevan kruunu päässä. Kaupan kassalla on varmaan ollut tiukkaa koittaa kohdentaa katsettaan johonkin muualle kuin Tuksun nänneihin.

ASAP sakot sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.

#74991 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tuo kuva kertoo kaiken tarpeellisen.  Jos ihminen viitsii mennä ulos tuossa asussa se jo riittää todisteeksi ettei oo kaikki muumit laaksossa,  mutta kaikkea muuta sieltä sitten löytyykin.

Nyt vasta tajusin,  että puku on kaiken lisäksi nurinpäin!

#74992 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Matami ei osaa ostaa edes sopivan kokoisia kalsareita. Joo, olin joskus sitä mieltä, että snadi systeri on saanut isommalla lusikalla, mielipiteeni on sittemmin muuttunut. Och jag ska tackar och pockar till alla mårdar, hauskaa on pitänyt, vaikka sisäsiittoisen pikkukylän kumivauriolle ei ehkä saisi nauraa, tosin itsepä aloitti. Ps. ruottia en osaa, mutta ei oikein osaa päähenkilökään, jotenka ei hävetä, jos meni päin persettä.

#74993 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

No joo isoissa cityissä Tunkki kaikkinensa katukuvassa menee siinä, missä kaikki muutkin hörhöt, mutta pikkucityissä huomataan hilpeyttä herättävänä. Ja ”kaikki ”jaappanilaiset” turistit haluaa kuvattavan itsensä oudon olion kanssa.

#74994 Ilmoita asiaton viesti

Jumalan tahto tapahtui vihdoinkin; kun raitistuin 17-vuoden jälkeen! 21-vuotiaana join ensimmäisen kerran alkoholia, mutta varsinainen ongelma siitä kehittyi ekan eroni jälkeen…

”Häämatkallaan Tuksu kertoi Sevenin klipissä olevansa alkoholisti, mutta alkoi sitten kertoa alkoholismin eri tasoista. Hänen alkoholisminsa ei ollut kuulemma ongelma, eikä siis vakavaa sorttia, vain ns. glamour-alkoholismia. Samalla Tuksu piteli kädessään sitä ikivanhaa siskokalenteria, jota hän yritti esitellä. Julle-sisko oli päivää tai pari aikaisemmin kertonut TV:ssä (oliko Kolmosen jokin Maria-ohjelma?) olevansa alkoholisti, eikä Tuksu halunnut jäädä huonommaksi. Jokin tuossa Tuksun kertomuksessa ei stemmaa.

Aikaisemmin hän kertoi olleensa kapakoissa ja yökerhoissa jo alle 18-vuotiaana. Liekö ollut väärennetyt paperit? Tuskin hän joi noissa paikoissa pelkkää virvoitusjuomaa? Myöhemmin hän pääsi juottotytöksi. Hän syytti myöhemmin entistä työnantajaansa, että työ teki hänestä alkoholistin, koska hänen piti juoda asiakkaiden kanssa. Olisi pysynyt Hakaniemen torilla myymässä kukkia, niin hän olisi säästynyt alkoholismista. 🙂 Eiköhän Tuksua vetänyt ko. stripparipaikkaan luvatut tipit/palkka ja jännittävä herraseura. Ehkä ne isomahaiset nallekarhut?

Johanna Mia Tukiainen ”Japanilaiset turistit halusivat kaikki kuvauttaa itsensä mun kanssa kyseisellä Hawaijin matkalla;”

Eiköhän japanilaisia turisteja kiinnostanut ”paikallinen kylähullu”? Tosin luulen Tuksun sotkevan japanilaiset/korealaiset ja kiinalaiset? Kuvia on varmaan esitelty kotona esim. Japanissa ja kerrottu, että näimme tällaisen lumpun Honolulussa. Kumma kyllä turistit haluavat aina kuvata Tuksua, tai häntä ja hänen piskejään. ”En haluaisi kehua…” tarkoittaa, että kehunpa kuitenkin, koska kukaan muu ei näe kauneuttani. Jos Honolulussa oli vaikkapa 10.000 japanilaista turistia, niin nuo kaikki halusivat kuvata feikkiblondia. Vai oliko hän silloin punatukkainen ”Ariel, merenneito”? En muista enää. Kukaan muu meistä ei ole asunut koskaan loistohotellissa. Vain rakas revankelistamme on asunut esim. Sheraton hotellissa. Tuksuhan asui myös Espanjan-matkallaan ”loistohotellissa”, eli parin tähden murjussa yhdessä Lappeenrannan oman pojun kanssa.:) Sitten kuvattiin, kuinka Tuksu ”lahjoitti” rahaa jollekin kodittomalle, joka varmaan eli useita kuukausia tuolla ”lahjoituksella”.

Koska Tuksu mahtaa esitellä kotiaan esim. jossakin sisustuslehdessä? Glorian Antiikki tms? ”Huomatkaa ihana ja kaunis vaaleanpunainen jatkojohto, joka sointuu ihanasti prinsessatyyliseen edustuskotiin ja sen ruusuiseen emäntään…”

#74995 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Japanilaiset turistit.

Japanilaiset turistit kuvaavat kokoajan ja jokapaikassa. Jos näköpiiriin sattuu jokin selvästi poikkeuksellinen näky niin vielä varmemmin kuvataan.

#74996 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

En kehu itseäni, mutta olen kuin enkeli, kuin nukke, minä Jumalan kaunein ruusu – kuvassa olen luksushotellin lempisviitissäni juutalaiseni kanssa, kädessäni Vuittonin uusi laukku, joka kuuluu illuminaattiin mutta en vielä tiedä sitä. Tärkeintä on heprealainen Yeshua kuten tästäkin päivityksestä täysin näkee!!!

#74997 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Turistilauma.

Tämä on se japanilainen turistilauma Hawaijilla jonka Tunkki oli murskata alleen.

Liite: Jos tyylitaju olisi sitä luokkaa kun mainostetaan, niin tuo olisi ollut asiallinen asu uppokasteeseen. ”Pastorikin” olisi ehkä harkinnut mitä on tekemässä.

#74998 Ilmoita asiaton viesti
    Kisu
    Participant

Niin, ja Tuksu sotkee (sotki jo silloin matkalla) havaijilaiset japanilaisiin, se luulee alkuperäisasukkaita siis japanilaisiksi kun ovat piirteiltään samantyyppisiä. Tosi noloa mielestäni… 😀

#74999 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Tää biisi kuvaa Tuksua paremmin kuin hyvin;

Varsinkin nää säkeistöt taitavat olla ne Tuksua kuvaavimmat. : D

Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin.
    Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin.
    Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.
    Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin.
    Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin.
    Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.

Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy.
    Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy.
    Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion.
    Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on.

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,023 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 136’ is closed to new replies.