Johanna Tukiainen Vol. 136

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 136

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 1,023 total)
  • Author
    Pelsepuupi
    Participant

Itse kyllä vertaisin tunkkia pikemminkin puoli vuotta sitten avattuun, auringonvalossa säilytettyyn makrilli/sardiini/sillipurkkiin.

Jos viimeisen 5 vuoden aikana koukkuun on tarttunut vain 1 ruutana ja 1 mato (pystyyn nostettu), niin olisko aika katsoa peiliin?

#75190 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Taitaa Tunkki olla hajunsa puolesta lähimpänä hapansilakkaa, tuota ruotsalaisten jumalaista kalaherkkuva…

Muoks. Täältä on poistunut useita viestejä. Kymmenkunta. Miksi?

#75193 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Eipä niitä voi poistaa kuin mode.Näyttäs suuren naurajan jutut ainakin lähteneen.

Ehkä ne haukkumiset ei ole paras tapa ilmaista asioita.

#75195 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Koiran kosto:

Teos olisi varmaan tiiliskiven kokoinen: Matkat, työt, elämänkerta, laihtuminen, häät, pahoinpitelyt,  miehet, urat, hännystelijät sekä Onnin ja Toivon eri elämänvaiheet….

No se on… paksumpi kuin Perheraamattu, Suomen omakotiasutus -kirjasarja ja Kalle Päätalon tuotanto yhteensä.

Jaottelu on osapuilleen tuo mainitsemasi.

Pienenä anekdoottina voin mainita, että henkilöhakemistossa on nimiä enemmän kuin osaan laskea menemättä luettelon keskivaiheilla sekaisin.

Luen sitä perhejuhlissa ääneen vieraiden toivomalta kohdalta…

#75197 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Minulla nauratti eniten tuo Paksun kuvaus hiustenrepimisestä. Ensin se sanoi että ohimoilta, nyt siitä on tullut jo murhayritys.

Niin ne jutut kasvaa

#75199 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Vesikko:

Tuksu pitäis saada vaihteeks ulkomaille että saataisiin vauhtia tähän hiljaiseloon.

Toivossa on hyvä elää…

Timo Valtonenhan lupasi ottaa Tuksun mukaan seuraavalle ev-matkalle Pattayalle ja Bangkokiin tammikuun lopulla 2017.

Joku Arjakin oli tunkemassa mukaan ja kyseli matkan hintaa ja kestoa. Minä kyllä olen siinä käsityksessä, että Tuksu ei reissuun muita ”lähetyssaarnaajia” kaipaa tai huoli.  Tuksu kun evankelieeraa kaikissa tunnetuissa asennoissa, niin se on sitten siinä…

Toivon Tuksun pääsevän tuolle matkalle; se katkaisisi niin mukavasti talven selän!

#75200 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

”en ole kouluttautumaton, vaan mulla on virallinen ammatti joka YO-maskeeraaja”

Hahahahaha niin varmaan, et osaa edes omia kasvoja puhdistaa ja meikata natisti. (Kuka paastaa kenetkaan meikkaamaan jos ensimmaisena nakyy paskaiset kynsien alukset. Hyi olkoon.)

”olen toiminut mm. Stockalla ja Sokoksella meikkaajana. Se on virallinen ammattini”

Keikkahommia, kuka niita laskee, vuonna kuokka ja…minullapa onkin kolme ammattitutkintoa (oikeita tutkintoja, ei mitaan pinkille paperille elahtyneelta ruusuvedelta haisevia ”printtaa-se-itse” versioita). Revi siita Kviini.

”sen lisäksi että olen yksityisyrittäjä vuodesta 2003 asti, ja ihan ominavuin itse perustin yritykseni”

Ai, ihan omin avuin on osattu pari lomaketta tayttaa. Vahan aikaahan se homma pyori, mutta ei nyt enaa edes yritykseksi voi kutsua. Missas ne vuosittaiset kirjanpidot ja verotulot on?

”teen edelleenkin showkeikkaa ympäri Suomea ja mulle on kysyntää”

Kysyntaa on, mutta varmaan vahan eri syysta mita Kviini itse luulee..

”olen tässä samalla matkustanut lähestulkoon koko maailman ympäri jne…..”

No et ole kovin monessa maassa kaynyt kuitenkaan jos lasketaan. Ja useimmat niistakin maista turistikohteita. Harvoin sun reissut ovat sisaltaneet kulttuuria (ehka silloin nuorempana pari reissua), viimeisten vuosien aikana ne ovat menneet linjaa: pullo siella ja pullo taalla, tapellaan ja/tai huudellaan kannissa ja paadytaan putkaan jos hyvin kay.

”harva ns. kohujulkkis tai edes jotkut toimitusjohtajatkaan ovat esim. ylioppilaita. ja taas toisaalta eräs exäni, miljonääri Udi ei ollut käynyt mitään kouluja, mutta hänellä oli juutalaisten bisnesäly.”

Kohujulkkis ei tartte yo-opintoja ollakseen julkkis ja useimmilla toimitusjohtajilla on jarki kadessa, hyva matikkapaa, energiaa tehda toita ja halu menestya ja tekevat toita menestyksen eteen. Se etta sinulla on yo-tutkinto ja oma firma ei ole niin harvinaista, usko pois. Sitten kun sinun firmaSI menestyy, niin sitten voidaan puhua kuinka paljon yo-opinnot avustivat uran edetessa.

Sori, piti purkaa. En tiennyt etta nauranko vai itkenko kun luin sen pitkan postauksen (Kiitos kopioinnista). Kviinilla ei ole minkaanlaista ymmarrysta etta mika hanen tilanteensa on ns. normisuomalaiseen verrattuna. Omaan kaveripiiriin nahden voi menna hyvin, mutta… Ignorance is bliss, they say!

ps. unohtui sanoa: Herranjestas mika moppitukka…jos Kviinilla ei ole rahaa pitaa tuota kuontaloa kunnossa niin loputkin omat hiukset lahtee ennen vuoden loppua kun se moppi nayttaa valuvan jo nyt tuonne taakse…hyvin vetaa omat hiukset mukaan!

#75205 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaviekoon
    Participant

Voi sinua Tuksuparkaa. Olet nyt rypenyt jeesuksen sun muitten veressä. Paljon sulla on anteeksi saatavaa kun on noin paha mieli. Et ole kaunis Herran etkä herran silmissä. Herran enkeliksi sinua voi sanoa kuitenkin. Kotipuolessani kutsuttiin  herran enkeleiksi ihmisiä jotka uskonnon varjolla yrittivät alistaa naapureitaan. Oli niillä muitakin nimiä…..

#75210 Ilmoita asiaton viesti
    Koirafani
    Participant

Jumalan mieliharmi sinä Tuksu olet ja Jeesuksen.

#75211 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Haluaisin kiiltävälle paperille photoshopatun kuvan lohesta peruukissa. Taiteilija saisi itse päättää kuvausmiljöön.

#75212 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Onko Lalli ja Tuksu vielä pari? Mä olen pudonnut kelkasta enkä näe enää edes kelkan jälkiä 🙂

#75214 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

WP_20161117_20_43_43_Pro.mp4
    Näädille terveiseni! ☺ seuraavaksi naso alueelle täyte kasvoihini kun paksujen huulien takia nasoalue korostuu. Tuollaiset pikkujutut pitävät nuorempana.

#75216 Ilmoita asiaton viesti
    Ruska Reetta
    Participant

Kuvitella myös voi,jos yläkerrassa yksi kynttilä palamassa kun sähköt on poikki että itsekin jo tajuaa miten kaamea härpäke on.Kyllä jostakin rahat kinuaa uuteen luomukseen näyttääkseen enemmän siveältä ja uskottavalta oikeudessa.

#75220 Ilmoita asiaton viesti
    Supastar
    Participant

Pastori: Epäilen, että maailman paras Teuvo tekaisee meille lohitupeet.

Tunksi herää jo! Ei sua kukaan halua eikö se ole jo tässä vuosien mittaan käynyt jo selväksi. Ai niin… oli yksi, Veijo, se pystyyn nostettu kastemato. Oisit nyt pitänyt sen ku muuhun ei ole mahiksia. Vai heittikö se sut pihalle??

Äly hoi älä jätä. Kuka mies haluaa muovikoltuissa kulkevan juoppohullun nelikymppisen muoviperuukkipään?? Jolle nauraa koko Suomi??

#75221 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Luulen että suhde Veijoon on kuin kaikkiin exiin. Pallero soittelee kaikki yöt ja häiriköi ja Veijo koittaa olla huomioimatta?

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 1,023 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 136’ is closed to new replies.