Johanna Tukiainen Vol. 136

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 136

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,023 total)
  • Author
    Sääli
    Participant

Jurtta… Nyt vaikuttaa jo vähän haetuilta nämä ihmettelyn aiheet täällä (Tunksi kun ei ole järjestänyt tarpeeksi keskustelunaiheita, kenties..?) 😉

Eipä moni halua kuitenkaan tulla kuvatuksi aivan alasti saunassa: ainakin jollain vaatteella tai esineellä on yleensä jokainen kuvattava peitelty valokuvissa, vaikka muuten saunoisikin (tietysti) alasti.

Useimmiten saunanlaudevalokuvissa ollaan verhoutuneena pyyhkeeseen tai vähintäänkiin saunavastoihin. Joskus harvoin ollaan niinkin uskaliaita, että ollaan alasti, vain ”suunnitellulla” asennolla ja käsillä intiimit paikat peittäen…
    -Tuksustakin kun on tullut nyt muka niin siveä, niin on ottanut sentään pyyhettä vähän eteen. 😉

Ulkomaalaiset sitten erikseen, ja miesten & naisten yhteissaunassa alastomuutta nolostelevat (joihin itse kuuluisin, jos menisin). Olisin yhteissaunassa pyyhe tai kokouikkari päällä. 😀

#74302 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Kyllä Suomessa saunotaan alasti , on tehty sitä ennen ja tehdään nyt ja koko perheen voimin. Maalla oli myös vieraat talon väen kanssa saunassa. Meillä oli iso sauna ja kyllä siellä kymmenkunta istui lauteilla yhtä aikaa.. Eikä sitä pidetty millään lailla kummallisena , se oli ihan tavallista ja normaalia. Tuhnukan saunomisessa on iljettävintä tuo ettei hikoilevaa pää nahkaa pestä ollenkaan.. Siihen kun on sekoitettuna lakat ja vaahdot sun muut  mömmöt niin mahtaa olla ovela aromi hien kanssa.. Miten itse keskeinen ja oma hyväinen onkaan ihminen joka jaksaa omaa pärstäänsä kuvata tänne koko ajan ja aina se sama turpea naamari…

#74304 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

FB:ssa Veijo kommentoi yön tunteina Tuksun tukkaa:

Veijo Lalli Hyvin kaunis on koko nainen ja laihtunut myös mutta en pidä kyseisistä kiharoista, takaisin pitkä vaalea tukka

Eilen 2:43

#74305 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mun miälest Tuksu viljelee ”kyseinen ” sanaa. Taitaa olla jo kypsynyt muoviperuukkiinsa.  Ja viäläkö jonkun miälest Loraus on kaunis ?

#74306 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Minusta Lallin fb:ssa on muutakin vaikeasti selitettävää kuin parisuhdetilanne.

Onko se löysityössä kun keskellä yötä kukkuu antamassa perättömiä lausuntoja?

#74307 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Teknisesti ottaen Tuksu ei ole voinut laihtua. Paino on voinut pudota jos on juotu vähemmän eli nesteitä poistunut,  mutta läskiä ei ole palanut eikä pala ottaen huomioon ruokavalion joka näyttää pitkälti koostuvan kaikesta epäterveellisestä.

Toisaalta ei niitä nesteitäkään paljon lähde jos ruokavalio koostuu sokerista joka voi sitoa jopa pari kiloa nestettä elimistöön.

Ja näkeehän sen , että vaikka alkoholipöhöä olisi kaikonnut niin Tuksu on silti lihava.

#74308 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Eipä näytä Tunkin ”pomeranit” ihan tältä:

#74309 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Jaahas, linkki ei tullut, venttahool, housuni puttoo. Yritän uudestaan.

#74310 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant
    #74311 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Jahas, en nyt osaa laittaa kuvaa suoraan tänne (img tagit varmaan tarvittaisiin), mutta kuvassa on siis semmoinen pommi, jota tunkero varmaan haluaisi kuvitella omiensa olevan.

(lisäys: ainakin huomatte linkistä mitä olen googlaillut, enkä syyttä)

Ja joku kyseli, onko kukaan menossa oikeudenkäyntiin. Minä toivottavasti olen.

#74312 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Yritin siis etsiä teille kuvia sameasilmäisistä koirista. Jatkuva silmätulehdus voi johtaa koiran sokeutumiseen.

Eli kiitos Johanna uusimmista eläinkuvistasi. Tosin nehän eivät ole sinun omistuksessasi. Saisikos videomateriaalia Bellasta lenkillä?

Niin joo, ja huumeidenkäyttö on tiedossa. Toivomme, että saamme sinut huumetestiin. Se on sitten siinä.

#74313 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Ihanaa, kiitos Setämies!
    Itse olen kirjoitellut keikkarapsaa joskus kun olen ollut Helsingin päässä haisemassa. Nyt en pääse oikeusjuttuun mukaan, muuten voitaisiin vaikka tavata

#74317 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

.. ja niin tämä softa ylöstempaisi loppuviestini bittiavaruuteen!!

Kysyin, kuullaanko oikeussalissa tuksun puolustuspuheenvuoroja mm. (sorry, pitänee jatkossa copypasteta kaikki ennenkuin on varma että viesti oikeasti ilmestyy ylöstempautuen forumille):

”Rakastan koiriani”
    ”Median ajojahti”
    ”Ihmiset ovat vihamielisiä Suomessa”
    ”Bonzo-mopsi rakasti Juliaa ja myös minuaNI”
    ”KoiraNI hakevat minusta turvaa!!!”
    ”Ylöstempauksessa koiraNI pääsevät luokseni, mutta muita ei pelasteta”
    ”Olen ollut raitis jo vuodesta 2009 (2.9.2016)”
    ”Jeshua armahtaa teidät kaikki syntiset”
    ”Sain aikuiskasteen silloin ja silloin ja sen jälkeen olen ollut puhdas ja sain neitsyytenikin takaisin. Rakas kihlattuni Veijo kieltäytyy seksistä (wonder why..)”
    ”Teidän langettamanne tuomiot eli synnit tullaan anteeksiantamaan viimeisellä tuomiolla, ja minulla on henkienerottamislahja MYÖS, joten nyt langettamallanne tuomiolla joudutte taivaan porteilla vastaamaan jumalan voideltua ihmsistä kohden tekemistänne teoista, ja jos tiedätte että jumalan voideltuun ei saa koskea, ymmärrätte tulevan kohtalonne jo nyt SUORAAN. Olkaa minulle inhimillisiä, niin minä jumalan voideltuna voin antaa teille lyhyemmät tuomiot taivaan portilla!”
    Niin ja Setämies, voitaisiin oikeasti tavata, jos oltaisiin Helsingissä samaan aikaan

#74318 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Voi juman vittu jeshua tätä softaa. Jatkuupa viestini yhä:

Niin ja Setämies, voitaisiin oikeasti tavata, jos oltaisiin Helsingissä samaan aikaan.  Jos sydän on kamala merkki, voin käyttää jotain muuta, olen vaan kolmekymppinen hamraa siwankassatyttönäätä. Jos olet tyttö tai luulet mun olevan mies, no homo. Kaikki on kuitenkin ok. Oluesta diggaan!

EDIT: Ja siis sydän ( < + 3 ) on hirveä merkki, sillä se ylöstempaa minut suoran pois kaikesta ja katkaisee viestit kesken. HIENOSTI SUUNNITELTU, NÖRTIT!!

#74319 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Jep, Bissekyrkkis. (aka. kaljaorava (?) I presume?)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,023 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 136’ is closed to new replies.