Johanna Tukiainen Vol. 144

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 144

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 990 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

Huipputarjous.

Tunkilla on ollut viimeisen tilaisuuden tarjous niin kauan että markkinaoikeuden pitäisi puuttua siihen. Joskus on ollut vuosia kestäneitä loppuunmyyntejä joita ei ole saatu aisoihin kuin viranomaisten päätöksellä. Yleensä niissä on vielä laitettu sen verran rapeat lähtöhinnat että 80% rabatit ovat ihan normikamaa.

#85615 Ilmoita asiaton viesti
    Ripulia
    Participant

vieläkö sielä facessa on tuksulla hännystelijöitä, jotka tykkäilee tai huutaa aamenta perään? hulluja noi sen jutut

#85616 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

facesta: Shalom, siunattua Runebergin päivää kaikille, mulla oli ihana aamupäivä koirien kanssa pitkillä kävelyillä ulkona ja nyt lähden Baptistilähetyksen tilaisuuteen josta käyn myös hakemassa Raamattuja ja kristillisiä traktaatteja, joita olen lähettänyt suomalaisille ympäri Suomea, monilla saattaa olla Raamattu kotonaan, mutta ovat hävittäneet vanhan rippiraamattunsa jne. niin ottakaa muhun yhteyttä sähköpostitse, niin postitan niitä: Johanna@dollsdancers. Katsokaa alla olevat nettilinkit, joista laitoin koosteita näistä lopunajoista, ja sitten uusimmassa Hymy lehdessä on haastatteluni, jonka pääaiheena oli se, että kävin helvetissä ja haluan puhua siitä julkisesti, koska näin Jumala määräsi mulle, mutta Hymy nosti kansiotsikkoon ”eroan kirkosta” joka ei ollut minun pointtini. Kuitenkin sisäsivuilla suurena otsikkona on ”Kävin helvetissä” ja kaikenkaikkiaan juttu kirjoitettiin kuten sen sanoin, joten allekirjoitan sen tällä kertaa kunnolla. Kiitän Jumalan armosta, että lehdistö julkaisi tällaisen asian ja tämä jää ihmisen omiin käsiinsä sitten, puhutteleeko juttu vakavasti siitä, että kadotus on ihan oikeasti olemassa ja ainoastaan Jeesus Kristus on tie taivaaseen, joka pitää valita tämän elämän aikana. Ihminen itse päättää, ja hänen tulee tehdä valinta tämän elämän aikana, missä tulee viettämään ikuisuutensa.

Helsingin Baptistilähetys opettaa puhdasta evankeliumia ja puhdasta Raamatun oppia, näin koen asian. Jotkut yksittäiset ihmiset ovat liian lakihenkisiä mutta kokonaisuudessaan viihdyn paikassa hyvin, sitten on toinen paikka Armonvirta jossa alan myös käymään

Ja Tukholma on aivan ihana seurakunta Helenelunds Kyrkan, jossa vanhempani käyvät joka sunnuntai, heillä on mm. tällaista todella koskettavaa ylistysmusiikkia, jota laitoin tähän alle FB seinälleni ”How I Love You” kappale. Kun Pyhä Henki vaikuttaa ihmiseen, niin kyyneet tulevat rauhasta ja ilosta, mutta ihminen ei saa koskaan itkeä pelon, lain tai painostuksen alla, silloin se ei tule oikeasta hengestä.

11 tykkääjää, ei suurempaa suosiota 🙂

#85617 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Nyt mä tajusin miks männä päivänä parkkitalossa alkoi huimata kolmannella tasolla. Hyvä etten lähteny ajamaan vastavirtaan.

On se hurjaa tää eläminen, mut ei kai toispuoleinen wtf onkin mitä on, emmää jaksa ton kahelin raamatunraiskausta, terveisin kirkosta eronnu ja rippikoulun käyny.

#85618 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Laitospa hyvinkin.

Sen mukaan lopunajan ihmiset ovat itserakkaita, itsekeskeisiä, panettelevia, vanhempiaan kunnioittamattomia, järjettömiä, jne. jne. ja tästä esimerkkinä ovat selfie valokuvat, jotka on tarkoitettu oman itsensä ja ulkonäkönsä palvontaan.

Tässähän tunkki-skunkki kuvailee itseään paremmin kuin hyvin. Narsku ei välitä muista kuin itsestään, kaikkia se vaan panettelee ja haukkuu, vanhempien kunnioitusta ei oikein ilmennä lukuiset haukkumiset netissä, enkä tiedä tunkin lisäksi kuin paattiharakan joka suoltaisi yhtä järjettömällä sykkeellä selfieitä tai poseerauskuvia itsestään nettiin.

Suuri revankelista tekee itse toisin kuin opettaa. On ilmeistä että  mitkään 10 käskyä eivät koske itse Pyhää Johannaa Yeshuan kihlattua morsianta, ne ovat vaan hamraita taviksia varten jotka joutuvat anomaan lippua ylöstempaukseen Pyhältä Johkipossulta. Voitelu saattaa auttaa, mieluiten sisäisesti esim. Tapsa ehtoollis viinalla.

#85619 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Ne on sukulaissieluja Tuksu ja ex-manageri. Molemmat näkee harhoja.

Tuija Järvinen
    23t
    Miksi uskon? Mä olen nähnyt ja kokenut Jeesuksen. Hän ilmestyi mun rintaleikkauksessa ja koin ruumiista irtaantumisen. Hän ilmoitti lähimmäiseni syövästä (ennen kuin sai tietää lääkäriltä ja samalla kertoi, että hän paranee yhdellä leikkauksella ja näin kävi). En voi häntä enää kiistää. ,Muistan tasan tarkkaan miltä hän näytti. Maalaan Jeesuksesta taulun kun kerkeän

#85620 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Minä kanssa.

ailit:

Maalaan Jeesuksesta taulun kun kerkeän  (T J exanageri)

Minä maalaan myös, heti kun saan vaikkapa valokuvan että tiedän minkä näköinen malli on. Veistän vaikka näköispatsaan. Ajan tyylin mukaan kolmemetrinen mies jolla on viisivuotiaan genitaalit.

Onko Järvinen alun alkaen kahjo, vai onko Tunkin Midaksen kosketus saastuttanut sielun?

#85621 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#85622 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

facesta, uskokoon ken tahtoo tuon anteeksipyynnön: Ihana siunattu kokous Helsingin Baptistilahetyksessa! Ja ihana ehtoollinen; Jumala todellakin tekee suuria ihmeita; puhuin taalla aiemmin todistuspuheenvuoroni ja ihmiset tulevat pyytamaan multa anteeksi, etta he olivat syyllistyneet mun herjaamiseen mm.netissa jne. Joku suomal.mies tuli kattelemaan ja pyysi anteeksi etta han oli yksi niista joka oli haukkunut mua nimeni perusteella. Kiitos Herralle, Han on hyva! Baptistikirkko ympari maailmaa on puhdasoppinen ja hyva paikka, koen taman hengessa; taalla oli nytkin ihan oikea opetus siita etta ehtoollinen annetaan vain uskoontulleille ja kasteen saaneille ihmisille, kun Raamatussa lukee etta ehtoollinen tulee tuomioksi niille ihmisille jotka eivat ole uskossa! Eihan kirkko puhu tastakaan mitaan! Elamani muuttui hyvin konkreettisesti saamani aikuiskasteen jalkeen jonka sain juhannuksena-2016 Leivonmaella jarvessa. Seppo Nissinen Armo Uutisesta kastoi minut. Sen jalkeen saan ottaa ehtoollisen Baptistikirkossa, seka lahetyksessa, vaikka en ole kummankaan jasen. Ihmisia puhui kielilla tanaan ja puheet olivat ihan super hyvia!!! Saan taalta myos kirjoja luettavakseni ja Raamattuja joita olen lahettanyt jo kymmenittain ympari Suomea. David Wilkerson on yksi suosikki kirjailijoistani ja profeetoista. Otin valokuvia hanen kirjastaan vuodelta 1985, eng. ”Set the Trumpet to thy Mouth” ja ohessa kuva kirjan sisallosta, Amerikan tuhosta kuten Babylonialle kavi, lopunajan ”pehmoprofeetoista” ja valeopettajista jne. Olen melkein Billy Grahamin kirjan lopussa, seuraavaksi luen taman! Uusi Elama Jeesuksessa on oikeasti kristillinen lehti, ei mikaan ”Kirkko ja kaupunki”, valitettavasti. Hengellinen kirjallisuus selventaa Raamattua.

#85623 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Vautsivau. Uskontoo ilman järkee, mutta ei yhtään minähiushuulipunaa.

raskasta toi teksti.

#85625 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Se on kyllä kumma juttu kertakaikkiaan, että nuot sekakäyttäjäalkkikset sunmuut ihmehiimailijat, taparikolliset etc,  näkee kaikki jeesukset ja helevatat ja manalat ja taivaat ja kun me tavan hartaat tavikset ei milloinkaan. Mikähän siinäkin oikein mättää? Miksei me?

#85626 Ilmoita asiaton viesti
    Nevahööd
    Participant

i.

#85627 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Väärä profeetta, toden totta.  Raamatusta ei löydy, siis UT, että pitäisi olla kastettu ja uskossa ennenkuin voi käydä ehtoollisella.

Helluntalaisilla ja Babtisteilla on tämä käytäntö.

Kyllä meidät on jo kertaalleen kastettu, kun annettu nimi. Tietysti poikkeuksia on ne, jotka eivät kuulu kirkkoon. Lapsi nimetään maistraatissa väestörekisteriin, kastamattomuus ei vie oikeutta rippikouluun.

Monikohan rippikoululainen on uskossa ensimmäisellä ehtoollisella.

Jezeeebeeli vetoaa aina Raamattuun, että siellä sanotaan niin sekä noin.   Sen viimeisen voitelunkin saa pakanakin kuolinvuoteellaan. Jeesus antoi tästä esimerkin ristinpuulla ryövärille, joka katui syntejään. ”Tulet olemaan kanssani paratiisissa”. Eli on annettu vielä viimeinenkin oljenkorsi pelastua paratiisiin.

Angeli kun näitä kopsii, niin varmasti on uudesti syntynyt kristitty ihan näillä perusteilla;))

OT

Noista näkylöistä. Ikinä en ole nähnyt mitään sellaista, jolle ei olisi järkiperäinen selitys. Jeesusta enkä piruakaan tahdo nähdä – etenkään jälkimmäistä.

Millainen lie se belsepuuppi, vihtahousu, paholainen et piru. Jezeebeelihän on monesti kutsuttu helvetin kartanoihin kylään, joten millaineen on tämä pimeyden herra näöltään. Jezeebeeli voisi kertoa, että tietää jos sattumalta sen pääpirun kohtaisi.

#85628 Ilmoita asiaton viesti
    Sääli
    Participant

henkilöllö: ”Se on kyllä kumma juttu kertakaikkiaan, että nuot sekakäyttäjäalkkikset sunmuut ihmehiimailijat, taparikolliset etc,  näkee kaikki jeesukset ja helevatat ja manalat ja taivaat ja kun me tavan hartaat tavikset ei milloinkaan. Mikähän siinäkin oikein mättää? Miksei me?”

– Samaa ihmetellyt..! 😀

Mutta itse päähenkilöstä… Enää eivät edes sanat riitä tämän ihmetyksen kuvailuun! :O *yöks*

#85629 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Pyhä toimitus.

Alati ihmettelen tuon kasteen merkitystä Tunkilla. Joku ihminen lukee raamattuaan kaikki joutoajat, käy auttamassa lähimmäisiään ja elää muutenkin ihmisiksi, mutta ei mitään asiaa taivaan iloihin. Kaikki kilvoittelu on turhaa jollei ole jonkun omatekoisen ”pastorin” kastama. Silläkään ei ole väliä vaikka ”pastori” todennäköisesti ajatteli kahlatessaan Tunkin kanssa järvessä että kaikkeen saatanaan sitä tulee ryhdyttyäkin ja Mazdastakin on laturin hihna sökönä.

Pitääkin kysyä asiaan perehtyneiltä tahoilta oliko Tunkin kastaminen myös kastajalle yhtä uniikki kokemus kuin Tunkille. En ole ainakaan kullut että Armo-uutinen mitenkään ylettömästi harrastaisi moista.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 990 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 144’ is closed to new replies.