Johanna Tukiainen Vol. 144

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 144

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 990 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

Jo vain kaikki muut ihmiset asiasta tehden tuksulta anteeksi pyytää, mutta tuksun ei tartte keneltäkään anteeksi pyytää,  riittää kun hän on syntinsä Jumalalle tunnustanut.

Näin se vaan menee,  valitut saa VIP kohtelua tietenkin.

#85631 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

VIP porukka menee jonon ohi jopa taivaaseen.

#85632 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Nevahööd, olen nähnyt salaisia merkkejä roikkuessani edellä ajavan puskurissa. Ahvena. Tai olisiko joku ruutana. Lohi ei ainakaan.

#85633 Ilmoita asiaton viesti
    Nevahööd
    Participant

Ihmiset yrittää olla Johannalle ystävällisiä.  Uskon, että moni uskovainen kokee että siihen on velvollisuuskin, eli oikeasti saattavat ihan ystävällisyyttään kirjoittaa tsemppaavia viestejä. En ainakaan usko, että olisin ainut joka niin on tehnyt. Johanna kuitenkin loukkaantuu kaikesta sellaisestakin mikä on hyvällä kirjoitettu. Tuntuu kelpaavan vain semmoinen todella imelä kehuminen, enkä minä ainakaan kykene sanomaan sellaista, mitä en todella tarkoita. Kun mikään tavallinen juttelu tai kannustus ei riitä.

Niin kävi, että pakko oli kavereista poistaa, kun alkoi postaamiini kuviin kommentoida illuminatijuttuja. Yksityisviesteilläkin tiedusteli kuulustelutyyliin kaikista naamiaisasuista ja vastaavista, että miksi olen niitä julkaissut.

Kieltämättä rumasti tehty minulta, että kirjoitan tänne mitään hänestä, mutta kävi ryydyttämään, että hän ruotii minun kynsiäni omassa facessaan, kun minä en ole omassa profiilissani häntä haukkunut. Ja huokaisen tietty helpotuksesta, etten ikinä saanut kunniaa oikeasti tutustua, olisi varmaan mennyt psyyke rikki, olenhan jo ennestään hullu hihhuli.

#85637 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Ja huokaisen tietty helpotuksesta, etten ikinä saanut kunniaa oikeasti tutustua, olisi varmaan mennyt psyyke rikki, olenhan jo ennestään hullu hihhuli.

Nevahööd

Ei pahalla (?), mutta kuulostaa enemmänkin siltä, ettet ollut tarpeeksi hullu hihhuli, koska et Tuksun neuvoja pilluminaatista ja silmistä arvostanut. Jos olisit hullu hihhuli, olisit poistanut kaikki vastaavat kuvat somesta ja ryhtynyt ylistämään Tuksua profeettana.

Tuksu on mestari löytämään piilovittuilua hyvää tarkoittavista neuvoista ja aivan tumpelo huomaamaan oikeaa vittuilua. Eli vain viestit, joissa estottomasti kehutaan Tuksua, menevät läpi ja kaikki muu on kateellisten panettelua tai kateutta. Aika ironista, että hän moittii ihmisiä mm. silmänkuvien käyttämisestä, mutta nuoruusaikojen tissikuvien jakaminen on ihan ok, koska tuksut elivät sadunomaista elämää, josta kateelliset suomalaiset ovat vain kateellisia, eikä pieni eroottisuus oli pahasta.

#85641 Ilmoita asiaton viesti

”Sen mukaan lopunajan ihmiset ovat itserakkaita, itsekeskeisiä, panettelevia, vanhempiaan kunnioittamattomia, järjettömiä, jne. jne. ja tästä esimerkkinä ovat selfie valokuvat, jotka on tarkoitettu oman itsensä ja ulkonäkönsä palvontaan.”

Tämä on suoraan Tuksua! Kuka lienee eniten julkaissut omia kuviaan? Niitä on naamakirja (ja tollukoiden sivut) täynnä ja lisäksi löytyy hänen itsensä (tai hovin) kehuja kuinka kaunis, älykäs, sydämellinen ja empaattinen hän on. Tuksu on todella itsekeskeinen, haukkuu toisia ja lähettää muita helvettiin. Hän palvoo omaa (rupsahtanutta) ulkonäköään, vaikka yrittää muokata kuvia paremmiksi. Tärkeintä elämässä on mauttomat rätit, hiusjatkeet ja meikit. Patologinen valehtelu taitaa olla syntiä? Comet-huulipuna lienee edelleen Tuksun suosikki? Ämmä ampui taas omaan jalkaansa, mutta ei sitä tajua, koska hän on niin tyhmä.

#85645 Ilmoita asiaton viesti
    Suuri Nauraja 28
    Participant

Kandi: Juuri niin.

#85653 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

.

#85657 Ilmoita asiaton viesti
    Suuri Nauraja 28
    Participant

Kaipa se sitten olen minä. Lopetan kirjoitteluni tähän.

#85658 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ja minä kun ymmärsin, etteivät STASI Lortot pääse sinusta eroon sitten millään.

#85659 Ilmoita asiaton viesti

” Juttukeikka päättyi siihen, että Tukiainen löi päätoimittaja Lahtosta kasvoihin ja pakeni paikalta. Poliisi korjasi kohublondin myöhemmin talteen.” (Principeca)

Tuksu taisi viime oikeudenkäynnin aikana kertoa tuomarille, että hän EI osaa lyödä. Joten on siis varmaa, että joku muu löi Lahtosta naamaan, ja Tuksu-parka lavastettiin syylliseksi. 🙂

”Se on Tiibetin spanielin ja Kiinan palatsikoiran sekoitus, joka tuottaa kuulemma onnea. En ihan rehellisesti ole koskaan nähnyt Suomessa yhtä suloista olentoa, se ei edes näytä koiralta vaan joltain satuolennolta.” (Tuksu)

Kristitty Tuksu uskoo koiran tuovan onnea. Satuolento? Molemmat jutut ovat saatanasta. Kristitty ei saa uskoa onnea tuottaviin esineisiin tai eläimiin. Miksi muuten juuri sekarotuinen piski voisi tuoda onnea? Joko ”onnea tuo” Tiibetin spanieli tai sitten Kiinan palatsikoira, mutta ei niiden sekoitus. Kovin paljon tuo piski on tuonut onnea Tuksulle. Suunta on ollut suoraan alaspäin kokoajan, ihanvarmasti ASAP. Kunnon kristitty ei saa uskoa satuolentoihin. Nehän ovat suoraan saatanasta. 🙂 Mutta kun Tuksu samaistuu kaikkiin prinsessoihin joita on Disneyn piirretyissä. Ariel-merenneito, Lumikki, Prinsessa Ruusunen jne. Mahtaako Tuksu tietää, että monet Disneyn piirretyt perustuvat vanhoihin eurooppalaisiin satuihin (H.C. Andersen ja Grimmin veljekset)?

Toivon koko sydämestäni, että Tuksulle rapsahtaisi viimeinkin edes lyhyt linnakeikka. Hän on onnistunut luistamaan jo kaksi tapausta. Lisäksi toivon, ettei hän saisi pitää mitään eläimiä esim. 10 vuoteen. Hän saisi korkeintaan nauttia syyhypunkeista, puutiaisista jne.

Vielä sananen Udista. Kävikö hän muka Suomessa ja koska? Kämpin sviitissä hän kuitenkin asusteli Tuksun mukaan. Udi on kuitenkin niin pihi, että luulen hänen asuneen jossakin muussa hotellissa. Neuvoihan Udi Tunkkia ostamaan feikkituotteita, ”koska kukaan ei huomaa feikkituotteita”. Neuvooko ”miljonääri” tuollaisia asioita, vai onko juutalainen köyhempi kuin Tuksu luulee? Todellinen miljonääri ei varmaan ostaisi (tai suosittelisi) feikkituotteita. Toisaalta todelliset miljonäärit (vanhan rahan edustajat) eivät pröystäile rahoillaan.

#85661 Ilmoita asiaton viesti
    Suuri Nauraja 28
    Participant

Pastori: jos alkavat poliisilla uhkailla tällaisen roskapalstan takia, niin minulle riitti.

#85663 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Udin puheet täytyy laittaa oikeaan kontekstiin. Pitää muistaa, että häneltä puuttuu paloja päästä, kuoli ja heräsi henkiin. Ei ihme, jos puheet saattavat silloin hieman kummastuttaa.

#85664 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Jos poliisin kanssa ei ole keskusteltu niin mistä muka tiedetään,  että ko henkilö riehuu muun muassa tällä palstalla?

#85679 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 990 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 144’ is closed to new replies.