Johanna Tukiainen Vol. 144

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 144

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 990 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

Voihan kuka tahansa väittää olevansa kuka tahansa ja tekevänsä sitä ja tätä.  Sitä vain ihmettelin,  että jos poliisin kanssa ei ole keskusteltu niin mistä voidaan tietää onko kyseessä yksi ja sama henkilö.   Henkilöllisyyttä ei kai voi palstojen yli selvittää ilman poliisia?

Onhan se saivartelua,  mutta osaahan suurin osa meistäkin matkia tuksunkin tyyliä kirjoittaa.

Enkä nyt pulusta ketään.  Viilaan pilkkua ajankuluksi.

#85686 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Mielestäni täällä saa kipakastikin kirjoitella mutta joku raja kuitenkin.. Olen mennyt aina yli ne kaikkein törkeimmät kirjoittelut joita mielestäni Tuhnukaan ei ole ansainnut. Mutta jokainenhan se vastaa kirjoittelustaan joten se siitä. Nyt on Tuhnukka sekaisin kuin seinäkello, kaikkea epäillään ja kaikilla on joku törkee merkitys ja piiloviesti.. Merkit on ihan samat kuin tuntemallani henkilöllä ennen hoitoon joutumista. Viimeisimmäksi muista kun sai viestejä jääkaapilta. On se vaan jännä seurata mikä on lorun loppu ja kuinka monta Tukiaista on vielä kekkuloimassa parin vuoden päästä..

#85689 Ilmoita asiaton viesti

Miten nyt nykyään, kun ollaan kiinnitetty huomioita valeuutisiin ja valhelliseen tieteen- ja tai muun valheellisen faktatiedon levittämiseen? Eikö juuri tämä Tunkki levitä valheellista henkisesti epätasapainoisten, jopa henkisesti sairaiden  terveydentilaa huonontavaa huuhaata? Eikö siis jotain rajoitusta pitäisi olla Tunkin niin sanotulle tiedonlevitykselle? Onko Hymy näiden Tunkin levittämien faktojen takana, kun niitä tuo julkisesti esille?

#85690 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksulogian kand.:

Vielä sananen Udista. Kävikö hän muka Suomessa ja koska? Kämpin sviitissä hän kuitenkin asusteli Tuksun mukaan.

Udin Suomi-vierailuihin uskon tasan sillä hetkellä, kun näen kuvia visiiteistä…

Kaksi kertaa Tuksu mainitsee Udin Helsingin vierailun – ja Danny Udin mukana. Ei ole mitenkään mahdollista, että Tuksu olisi malttanut olla vaiti, jos Udi olisi ollut Suomessa. Kyllä olisi viiletetty yökerhosta toiseen miestä esittelemässä ja tungettu uutista jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan lehteen. Varsinkin kun tuo oli aikaa, jolloin Tuksu pyrki julkisuuteen kynsin hampain.

Ja vielä muistutuksena se, että suhde kesti keväästä 2005 kevääseen 2006. Siis 2-vuotta…  Eli neljä turistimatkaa, jotka Tuksu tuolloin teki perheensä kanssa Miamiin sekä Tuksun ja Udin yhteinen reissu Israeliin.

Tuksu 30.10.2010:
    Kämp hotelli ei sinällään ole minulle mikään suuri uutinen, mm. ex-amerikkalainen mieheni Udi asui siellä sviitissä aina kun kävi Helsingissä.”

Tuksu 05.10.2011:
    Ex-mieheni Jenkeistä tuli kaverinsa Dannyn kanssa käymään Helsingissä viikon, majoittuivat Kämp hotelliin ja vitsailivat jo kun tulivat lentokentältä, että matkalaukkulapuissa luki “Wellcome to hel.”

#85691 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

.

#85692 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

No just.  Hymy tietää omansa eli muun muassa,  mutta muuta se ei voi tietää.

Samalla nikillä voi olla sata käyttäjää eri palveluissa.  Näistä hymy ei voi tietää ellei asia ole jo viety pitemmälle ja siinäkään tapauksessa tuskin hymyssä sitä tiedettäisiin ensimmäisenä.

Uutisessa oli nimenomaan kirjoitettu muun muassa.

#85693 Ilmoita asiaton viesti

Nykyjään kiinnitetään huomiota valeuutisten, tai muun valheellisen tiedon levittämiseen. Tunkkihan sitä  suoltaa tuutin täydeltä. Tunkin facebook-päivityksiin reagoivat henkisistä ongelmista laitos- tai avohoidossa olevat. Saavat uskoa hallusinaatiohinsa ja paranoidiaan. Ties vaikka joku jättäisi lääkkeensäkin ottamatta tarpeettomana, kun uskoo omatkin hallunsa olevan totta. Tunkin päivityksiä lukiessa voi vain päätellä miten tuskallisiin mielentiloihin ne voivat tasapainottomat ihmiset johtaa. Tuskinpa näkyvät kovin monen muun sivuilla, lukuunottamatta tietysti meitä näätykäisiä, jotka luemme Tunkin aivopieruja hupimielessä. Suurin osa ns. kavereista lie estänyt niiden näkymisen. Saa siinä sitten kinuta tykkäyksiä ja ihmetellä miksi niitä ei tule.

Ja mitä se kuvittelee tuolla uskispaskalla voittavansa? Jos kourallinen, jos sitäkään, kuntoutustuella tai eläkkeellä olevaa sattuisi Tunkin soopaa vastaanottamaan, niin ei siitä glamouria lohkea  meikkipussiin.

#85694 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ymmärtääkseni tietokonevelhot osaavat salata itsensä,  jos

haluavat.  Ip-osoite vaihtuu suoraan kokoajan tai paikallistuu jonnekin Jumalan selän taakse.

#85695 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

.

#85698 Ilmoita asiaton viesti

matkalaukkulapuissa luki “Wellcome to hel.””

Kumma juttu. Minun ”matkalaukkulapuissaNI” (se tarra joka on kiinni esim. kädensijassa) ei lue muuta kuin lennon numero ja kohde HEL (ja viivakoodi) jos olen palaamassa Helsinkiin. Mitään tervetulotoivotusta en ole koskaan siinä nähnyt, vaikka olen käynyt 48 eri maassa, ja palannut Suomeen. En muista nähneeni moista tervetulotoivotusta muidenkaan kenttien kohdalla. Kaipa olen sokea, tai en ole kiinnittänyt asiaan huomiota? Ehkä Tuksun ystävillä on erikseen glamour-laput? Olisiko Udi muka käynyt Suomessa, jos samaan aikaan Tuksu seurusteli sika-Mikan kanssa?

#85699 Ilmoita asiaton viesti
    Sääli
    Participant

Ja sitäpaitsi: welcome yhdellä ällällä (mut Tuksuhan nyt lisäilee niitä älliä aina muutenkin sinne tänne)…

Toisaalta, hel on vain lyhenne helsingistä, mutta helvetti = hell. Tuostako se wellcomen ylimääräinen ällä olikin lainattu? 😉

#85700 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ei olisi Udi jäänyt kuvaamatta jos olisi Hellsinskiin tullut kesäkissaansa tapaamaan. Olihan niitä kuvia heti Emmaponistakin, ei se vaan pysty olemaan kehuskelematta miehilläänkin, pitämään salassa. Oliko lukkomiehellä millaiset ukaasit päällä sitten, että tunkki lähtee  kylpyammeesta samantien jos kuvia tulee julki, en muista yhtäkään kuvaa missä olisi näkynyt tunnistettavasti olevan, oliko? Kehuskelu hoidettiin sitten vain sanallisesti ja olihan kuvia Urbanin kotoa jne.  (Tuo oli sitä aikaa kun olin aloitellut näätäilyäni pikkuhiljaa, luin blögiä ja ihmettelin, aivan kaikki vivahteet tunkista ja näätäilystä eivät vielä silloin olleet minulle auenneet. ) (No Velli ei täytä tunkin glamour-kriteerejä, häpeää vaikka Vellille se tunne kuuluisi kokea.) Aivan varmasti Udista olisi edes joku kuva, ja se olisi noin 100 kertaa jaettu somessa sittemmin. Kamerakännykät alkoivat tulla yleiseksi vasta n. 10v. sitten, ja digikamera-aika alkoi vähän aiemmin, niin että tavan tallaajilla oli sellaiseen varaa, mutta luulisi jotain olevan.  Tunkki jakaa sitä samaa matkakuvaa aina, oliko Riosta, joten onko sillä itselläänkään muuta kuvaa olemassa? Tuskinpa ukkomies on halunnut kauheasti todistusaineistoa touhuilustaan tunkin kanssa, yksi halpa hoito muiden joukossa.

#85704 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

facesta: Ihanaa; tulossa Ylläksen laskettelumatka ja sitten keväällä matka Israeliin

olen aina tykännyt lasketella Suomessa, ja Israelissa asuinkin joskus vähän aikaa kun seurustelin miehen kanssa joka oli Tiberiaksesta kotoisin. Mutta Israelin matkoistani on aikaa, niin haluan hirveästi käydä siellä uudelleen. Parempi vaihtoehto kuin Dubai, jota ensin ajattelin

10 h

#85706 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

facesta: Jeesus= hepreaksi Yeshua, on minun kuninkaani, pelastajani, ja Herrani jota minä palvon ja ylistän. Hän pelasti minut kuolemankielistä useaan otteeseen tämän elämän aikana, ja Hän pelasti sieluni helvetistä joka mulle näytettiin Jumalan armosta, jotta voisin varoittaa siitä paikasta muita ihmisiä, jotta mahdollisimman moni ihminen tulisi uskoon ja voisi saada armon pelastua iänkaikkiseen taivaankotiin! Uusimman Hymyn kansiotsikon olisi pitänyt olla ”Kävin Helvetissä” koska se oli juttuni ydinpointti, mutta Jumalan armosta lehden sisäsivuilla otsikko kuitenkin lukee. Ja tulee selväksi että huutamalla hädissäni Jeesusta avukseni, niin pelastuin takaisin omaan hotellihuoneeni sänkyyn takaisin.

My king is Yeshua, the Lord, who died on the cross for our sins! I have been very close to death for many times during my life, like when I got malaria from Africa vacation 8-years ago, and when I was in a car accident, and when I had overdose of pills 3 years ago. Bryan M has had same kind of experience than me in that thing, that he got kolera from poisoned drinking water and he died, he was an atheist who met Jesus and He said that can not let him in to heaven, after that he was taken to the place called the ”pit” with people suffering for eternity, and he also saw Adolf Hitler burning in flames, the flesh from the body burned away, but then it came back, and it went all over again for eternity. Please watch his video about the subject, he has also written books. There are a lot of people, who have became christians, after they read his books. The video is horror, so I do not put it now on my FB site, but I will do it later. He was an atheist, who got mercy from Jesus to see that place and to warn the others too, he woke up in a hospital after everything.

Jumala on RAKKAUS ja Hän haluaa että niin moni ihminen pelastuu taivaaseen kuin ikinä vaan mahdollista! Siunattua yötä kaikille! AMEN!

6 h

#85721 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

facesta: David W profetoi vuonna 1973 kirjassaan ”Näky” että juuri näin tulee tapahtumaan, mitä nyt on meneillään; homous nousee kunniaan ja valtaan, ja kun heille annetaan nämä erilaiset oikeudet, niin he rupeavat röyhkeiksi ja mielivaltaisiksi. Laitoin järkyttävän videon joka on kuvattu nyt eri maista, FB seinälleni eilen. Samaan systeemiin kuuluvat transut jne. paholainen haluaa sekoittaa heteroseksuaalien päät; Helsingissä on paljon esim. miehiä, jotka ovat kokonaan leikattu naiseksi ja he ovat ottaneet naiset nimen, ja sitten heteromiehet kehuvat ja ylistävät näitä ”naisia.” Täyttä lopunajan menoa, täysin JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Jumalan luomistyön pilkkausta; Jumala loi Aatamin ja Eevan paratiisiin, miehen ja naisen. Sitten on kaikki erilaiset merkit ympäri maailmaa taivaalla, maan kirjaimellisesti halkeilee ja rakoilee, trumpettien soitto kuuluu. Kyllä se näin on, että ylöstempaus tulee hyvin pian ja äkkiarvaamatta.

Hymy lehti teki tässä virheen kun laittoivat musta kansiotsikon että ”eroan kirkosta” kun minun POINTTINI oli se, että mulle näytettiin helvetti joka on oikeasti olemassa ja ainoastaan Jeesus on Hän joka pelastaa. Mutta noin lehdistö toimii aina; tuo on nähty niin monta kertaa. Annan pitkän haastattelun, jossa välissä mainitsen jonkun asian jota en painota, vaan en jälkikäteen edes muista sanoinko että ”harkitsen kirkosta eroamista” ja he laittavat kanteen otsikon ”eroan kirkosta.” PÄÄTEEMANI oli se, että mulle näytettiin se hirveä paikka ja että Jeesus Kristus on ainoa joka pelastaa.

Mutta silti; Jumala käyttää näitä asioita nyt positiivisesti ja siunaavalla tavalla; jutun jälkeen ihmiset ovat ottaneet yhteyttä muhun ja pyytäneet että lähetän heille Raamattuja, ja kysyneet enemmän miten voi tulla uskoon jne. joten tässä kuitenkin on suuri siunaus! AMEN!

7 h

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 990 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 144’ is closed to new replies.