Johanna Tukiainen Vol. 144

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 144

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 990 total)
  • Author
    ritax
    Participant

Kiitti PKS1.. en kyllä Tuksuna ohjelmaa mainostaisi jos tuota on odotettavissa 😀 Pakko tuo on katsoa , voi kamala sentään, nyt saattaa tulla kunnon mahalasku 😀 Tietty väärin leikattu pätkä, mutta mikään ei selitä tota kuvaa 😀 Ja sitte helvetin Hymy ihastelee muka käsittelemätöntä kuvaansa, mitä helvettiä se Tuksu on niille luvannut 😀

#86580 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Minkälaisen sopimattoman käytöksen? Oliko päissään?

#86581 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tunkin Via dolorosa.

HelinäKeiju:

Jezeebeeli saanut potkut Baptisti yhteisöstä tänään? Sopimattoman käytöksen takia, mikä ei sovi kristitylle.

Eipä revankeloi kaduilla.,Kehumista oli tuo katuevankelsointi. Kerran Tukholmassa. Kerran Hesassa. Tallinnassa. Valheella on lyhyet jäljet, jezebeel?

Tämä ei yllätä. Onkohan pirunkusi riivannut ja tullut tulonjaosta kalabaliikkia niinkuin Nissistenkin kanssa. Eikös auktorisoitu evankelista maininnut myös säntäävänsä Armon Virta seurakuntaan. Siellä varmaan tervetulitetaan ovensuupenkille, kun tiedetään miten Leivonmäellä kävi.

#86582 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Voivoi Tuksu, ei menestystä missään jopa seurakunnista tulee kenkää, ei auta kun perustaa Ollin kanssa oma seurakunta ja tanssia Loran kanssa keskenään suoraan enkelitanssia. Ei saisi sairasta pilkata, mutta ei tässä enää muutakaan voi 😀

Miksei se ota Suutarista mallia ja hae eläkkeelle, takusti saisi!

#86584 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Jezeebeeli saanut potkut Baptisti yhteisöstä tänään? Sopimattoman käytöksen takia, mikä ei sovi kristitylle.

Ohhoh, miten siinä nyt niin kävikään taas hassusti ?

#86585 Ilmoita asiaton viesti
    Keiju
    Participant

Uutiset 12.02.2017

Tuore kuva Johanna Tukiaisesta lyö ällikällä!
    On muokattu kuva. Meikkiä hiusrajaan.  Itsensä näköinen on papijotit päässä ja silmät kuin Jack Nicolsonilla. Jotain Hymyllä takana, kun tuohan on päinvastainen kirjoitus adjektiiveineen, mitä Tukiainen on.

Noita oletuksia, että mitä seuraavaksi.  Ei ainakaan mitään hyvää. Joutuu tiukille uskonnon ja oikeudenkäynnin takia.  Ja keikka vielä. Pullat voisi olla paremmin uunissa.

#86586 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Mistä tuo tieto että olis lempattu näistä baptistiporukoistakin? Kohtahan perinteiden velvoittamana tulee Tuksulta kommenttia, että paholaisesta koko eksytysseurakunta jos tieto pitää paikkansa. ?

#86590 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Kiitos Lupiinia ja nyt sitte porukka ei levittele tätä vaikka kuinka mieli tekee, olkaa lojaaleja Lupiinialle 🙂

#86591 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Tuksuhan käy pikavauhtia läpi kaikki Suomen seurakunnat. Pian ne kaikki on tuomittu Perkeleen vallan alla oleviksi ja silloinhan Tuksulla on vain yksi mahdollisuus… perustaa oma seurakunta!!! Ja sehän sopisi hänelle kuin nenä päähän. Tuksu olisi se auktoriteetti, jota kuunneltaisiin suuren ihmetyksen vallassa. Nöyrä seurakunta antaisi kolehtia suurelle pastorilleen, joka käyttäisi sen (oman)hyväntekeväisyyteen. Lähetysmatkoille pitäisi myös luonnollisesti lähteä edestakaisin ja suoraan. Eniten käännytystyötä kaivataan Hawaijilla, Maiamissa ja Thaimaasessa ynnä muissa lämpimissä ja aurinkoisissa paikoissa. Nyt Mia Maria Johanna Tukiainen pika pikaa oma seurakunta pystyyn!

#86592 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Tuli tuosta naamasidekuvasta mieleen, että on noissa Tuksun etanoissa jotain hyvää. Ne nimittäin piilottavat ne kamalat hampaat taaksensa. Sidekuvan perusteella Tuksun hampaat olivat jo vuosia sitten viinistä värjääntyneet ja ne jotenkin näyttivät ihmissyöjien viilatuilta hampailta. On vaikea arvioida onko nysät vai huulet kamalammat, mutta itse katson mieluummin etanoita kuin noita hampaita. Etenkin kun edes Yeshua ei taida tietää minkälaiset hampaat etanat nykyään piilottavat taakseen.

#86593 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

”Kaikkinainen paha meno”.

Jezebel ei vaan pysty hillitsemään riivaajasieluaan.

Kuullaanko kohta facessa avautumista messiasriivatulta: jumalani, jumalani, minut minut hylkäsit. Ymmärtäisi nyt mistä suu puhuu ja mistä on lähtöisin (helvetintuli). Tämä saattaa tulla ajankohtaiseksi

Pastori

itsensäkehittämisessä on Jumalan hylkääminen ja Saatananpalvojaksi tunnustautuminen. Jään odottamaan mustaa moppia, kaapua ja kynsiä. Tuskin jaksan odottaa mustan raamatun quottaamista.

#86594 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#86595 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tämä riivattu softa (pilluminaatti luultavimmin) vei aamulla pitkän spekulointini. Mutta viis siitä, nyt tuntuu taas sattuvan ja tapahtuvan, upeaa.

Mistä lähteestä Helinä kuuli tuon erottamisen? Syykin olisi kiva tietää, tunkin ollessa kyseessä vaihtoehtoja on niin paljon, juopottelu, herjaaminen, väkivaltaisuus, varastaminen, huoraaminen, mitä vielä sopimattoman käytöksen tuntomerkit täyttävää mikä on ominaista barbie revankelistalle.

EDIT … Yhtäaikaa ja samaanaikaan Helinä kirjoittikin aiheesta

#86596 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Vai tuli taas monoa seurakunnasta. Ehtikö ne ilmaiset siivoojat sieltä jo syväpestä Tuksun parketit ? Ei muuta kuin yhteyttä Uskontojen Uhrit Ry:hyn.

#86597 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Mistä tämä erotustieto on? En siis epäile, olen vain utelias. Ihmeellistä on, että mikään lahko ylipäänsä katsoo ja kuuntelee tuota. Eukko kylvää pelkkää pahuutta ja pelkoa. Mikähän on mahtanut olla tämä ”epäsopiva käytös”, itse laitan panokseni muiden panettelulle.

Olen tässä miettinyt rakkautta. Tunkki käyttäytyy, kuin Jumala rakastaisi erityisesti häntä ja vain häntä ja ehkä vähän perhettään, paitsi Herhiläistä. Mutta raamatun mukaan jumala rakastaa kaikkia, aivan kaikkia. Siksi jumala ei halua kenenkään eksyvän vaan haluaa kaikkien ottavan rakkautensa vastaan.

Jumala rakastaa jokaista tässä maailmassa (Joh. 3:16; 1. Joh. 2:2; Room. 5:8). Tämä rakkaus ei ole ehdollista – se perustuu siihen tosiasiaan, että Jumala on rakkaus (1. Joh. 4:8, 16)

Tunkki on niin itsekeskeinen, että omii jopa Jumalan rakkauden. ”Minä-minä-minä jumala rakastaa minua-minua taivaspaikka on etukäteen mulle-mulle” Väitän, että tämä vakuuttelu on tosiasiassa pelkoa. Se pelkää joutuvansa helvettiin. Jokainen tuomitaan tekojensa perusteella ja Tunkin syntilista on pitkä, todella pitkä. Ei minkään itsensä pastoriksi ylentämän ihmisen uppokaste riitä pelastukseen. Siihen tarvitaan katumusta, anteeksipyyntöä ja hyviä tekoja. Hyvien tekojen lavastaminen ei riitä. Ei, se on yksi synti lisää Tunkin pitkälle syntilistalle.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 990 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 144’ is closed to new replies.