Johanna Tukiainen Vol. 145

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 145

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,041 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 145 alkaa tästä.

Mode

#86600 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Ekapeca

Vai tuli taas monoa seurakunnasta. Ehtikö ne ilmaiset siivoojat sieltä jo syväpestä Tuksun parketit ? Ei muuta kuin yhteyttä Uskontojen Uhrit Ry:hyn.

Miksi kenkää tulee aina siivousurakoiden jälkeen?

Kuules Pastori. Miten olisi näätäpopulaaton uppokastekeikka ensi kesänä? Voisit uudestisynnyttää meidät kaikki. Kyllä siinä taivaspaikka on sen jälkeen auki koko poppoolle. Minä tuon makkarat. Kuka tuo kaljat? Koska Jumalan valittukin oli kännissä kasteessaan, se varmaan kuuluu asiaan. Ja öljyä, sitä voisi joku tuoda tatuoiduille.

#86601 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Miksi tämä paska softa antaa kirjoittaa tekstin, vaikka volli on vaihtunut ?

#86602 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

@joeltukiainen 's BirthdayWeekend in Helsinki ???? I LOVE YOU ! ??

A photo posted by Jasmine Tukiainen (@jasmine.tukiainen) on

#86605 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Kuka tuo mies Jassun kuvassa on? Onko se käraste-Kalle? Eikö ne eronnut ja palannut takaisin yhteen ja taas eronnut? Onko ne palanneet taas takaisin yhteen vai rakastetaanko ihan vaan kaverina? Vai onko tuo edes Kalle?

Voi v&##u olen puusilmä, tuohan on tietysti Joel.

#86606 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Se on veli

#86607 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Se on veli

Juu, tajusin vihdoin itsekin. On miehistynyt.

Miksei Tussua ole kutsuttu?

#86609 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Miksei Tussua ole kutsuttu?

Varmaan kun on niin iso ettei olisi mahtunut kuvaan 😀 Näkyisi vaan pelkkä pötsi tossa kuvassa siitä 😀

#86610 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Tunkki myhyn uutisessa: ”Olen antanut itse anteeksi kaikille, myös median edustajille ja vihaajilleni”

Onpa jaloa. Koskas tuo on ajatellut alkaa itse pyytämään anteeksi kaikkia pahoja tekojaan?

#86611 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Varmaan kun on niin iso ettei olisi mahtunut kuvaan ? Näkyisi vaan pelkkä pötsi tossa kuvassa siitä ?

Äläpäs nyt. Myhykin kertoo kuinka upeasti olemus on laihtunut. Tunkki on ihan tehnyt täyskäännöksen edestakaisin ja jokapaikkaan. Lue vaikka myhyn juttu. Laatujournalismia.

#86612 Ilmoita asiaton viesti
    Minnuli
    Participant

LuottoEksyttäjä

Osallistuja (Participant)

Ulkomuistista Urbanista:

Tapasivat kait joskus 2012 keväällä. Yksi Norjan reissu, yksi lyhyt Kyproksen matka, muutamia tapaamisia Tukholmassa kunnes suhde päättyi Viron kuvausreissulla Heinäkuussa 2012. ( Tuksun ”yhden vuoden suhde”) Urban on Assan johtajia. Asuu Sollentunassa.

”Rääkyjältä” irtoaa varmaan tarkempaa tietoa.

Ellen väärin muista niin Tuksu esiintyi Urbanille väärällä nimellä. Urban sai lopulta jollakin tavalla tietää Tuksun oikean nimen ja oli sitten ilmeisesti googlettanut nimeä ja tullut vastaan sellainen järkytys että siihen se ”suhde” sitten loppuikin.

#86613 Ilmoita asiaton viesti
    LuottoEksyttäjä
    Participant

JMT

Näin aamupäivällä tänään ennen kun kävin kirkossa pitkästä aikaa, kävin ehtoollisella Loviisan kirkossa, niin näin siis tällaisen unen: Mulla oli upea, iso valkoinen morsiuspuku päälläni ja olin menossa naimisiin, ja paikalla olivat vanhempani sekä jotain sukuamme. Häistä puuttui sulhanen ja uneeni ilmestyi Julia, joka sanoi, että ”Odota Johanna, minä käyn hakemassa hänet sinulle!” Ja unessa puhuin myös puhelimessa exäni israelilaisen Udin kanssa, joka sanoi, että oletko Johanna kuullut kaikki taivaanäänet Jerusalemin yllä ja aikaa on vähän. Osa unistani on täysin maallisia, jotka tulevat omasta alitajunnastani, mutta sitten on tällaisia unia, joissa on sanomaa. Ja viimeksi Julia ilmestyi uneeni kun olin Balilla lomalla viime talvena pari viikkoa, ja sekin uni liittyi häihin! Se oli toisenlainen uni, se oli varoitus, jota olen totellut. Ennen kuin menin Arton kanssa naimisiin ollessani 32-vuotias, olimme pari viikkoa Angelin erämaassa ja sain siellä yliluonnolliset varoitukset Artosta ja että en saa mennä naimisiin missään nimessä, ja eräät Baptisti seurakuntaan kuuluvat uskovaiset poliisit St.Martins saarilla, ollessamme ”häämatkalla” jossa Arto katosi täysin pois ja ryyppäämään, niin poliisit sanoivat mulle, että miksi ihmeessä en ottanut vakavasti niitä yliluonnollisia varoituksia. Tuollaista kuulee hyvin harvoin suomalaisten poliisien suusta! Tässä tietysti olivat kyseessä uskovaiset poliisit jotka olivat Hollannista. Arto oli etsintäkuulutettu saarella, koska hän oli valehdellut mulle, että hänellä on HIV ja ties mitä kaikkea muuta, ja olin niin hysteerinen, etten pystynyt enää edes kävelemään rannalla, ja karibialaiset ihmiset kutsuivat mun luokse poliisit jotka veivät mut sairaalaan, mulle annettiin rauhoittavaa lääkettä ja otettiin pikatestit hivistä, jotka osoittaituivat negatiiviseksi. Muistan kun rukoilin ja itkin Jumalaa. Tämä on ihan hirveää, mitä olen saanut kestää vuosien ajan, ihan oikeasti!!!! Iänkaikkinen Herra lupasi eräässä profetiassa, että sen jälkeen kun raitistun, niin Hän lähettää minulle miehen. Ja nyt olen raitis, ollut jo pidempään. Upea tuo uni oli ja pidän mielessäni myös saamani varoituksen jossa Julia tuli kirkkaan valkoinen mekko päällään eteeni, ja sanoi erään asian, jota en saa tehdä, enkä tule sitä tekemään. Hyvää yötä Jumalan kämmenillä nyt kaikille, Laila Tov hepreaksi! 🙂

#86614 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Minnuli:

Ellen väärin muista niin Tuksu esiintyi Urbanille väärällä nimellä. Urban sai lopulta jollakin tavalla tietää Tuksun oikean nimen ja oli sitten ilmeisesti googlettanut nimeä ja tullut vastaan sellainen järkytys että siihen se ”suhde” sitten loppuikin.

Ei se ihan noin mennyt…

Tuksu ja Urban kävivät yhdessä Oslossa toukokuussa 2012 ja Kyproksella kesäkuun 2012 alkupuolella.

12.06.2012 Tuksu: ”Sama mies, jonka kanssa tein Oslon matkan tunnettuun Clarion hotelliketjuun, vei mut nyt Kyproksen saarelle romanttiselle matkalle.
         Kuten jo aiemmin sanoin, kyseessä ei ole mitkään yhden illan yön treffit, vaistosin miehestä melkein samantien että hän on paljon enemmän vakavissaan kanssani. Itseasiassa ajattelin, että mokasin koko suhteen, koska nukuin niin paljon Oslossa, toinen juttu on suhteellisen runsas alkoholinkäyttöni.
         Viimeinen pisara oli se, että hän oli googlettanut minut. Ihmettelin, mistä hän oli saanut nimeni. Mutta sehän luki lentolipuissa! Ja siellähän minä loistin heti ensimmäisenä Wikipediassa!  Olin varma, että mies jättää mut ihan samantien. Mutta arvatkaa mitä tapahtui????  Tapahtuikin päinvastoin, hänen mielestään oli täysin hullua, että Suomen ulkoministeri menetti virkansa pelkän tekstailun takia (meillä ei siis ikinä edes ollut mitään suhdetta) vaikka esim. Ruotsin kuningas on sekoillut paljon enemmän.”

Mutta tämä kyseinen mies vaikuttaa aidosti olevansa rakastumassa minuun, ja hän kutsuu minua “suomalaiseksi skandaalikaunottareksi” jonka otan kohteliaisuutena. Olen ollut tämän miehen kotona jo useita kertoja illallisilla.”

Heinäkuun puolivälissä 2012 Urban matkusti Pärnuun Tuksun seuraksi.  Urban lähti Pärnusta/Tallinnasta ennen Tuksua ja matkusti lomalle tytärtensä kanssa. Ilmeisesti  Tuksu ja Urban eivät tavanneet tuon jälkeen. Tuksu tosin on useaan otteeseen kertonut puhuneensa puhelimessa Urbanin kanssa, mutta ”seurustelu” loppui siis tuohon Eestin reissuun.

Se on tietenkin kummallista, että Tuksu ei heti kättelyssä kertonut nimeään Urbanille. Häpesikö hän sittenkin tuolloin tekosiaan ja sitä, että oli mitätön julkkistyrkky.

#86615 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Aina paranee.

LuottoEksyttäjä:

Arto oli etsintäkuulutettu saarella, koska hän oli valehdellut mulle, että hänellä on HIV ja ties mitä kaikkea muuta, ja olin niin hysteerinen, etten pystynyt enää edes kävelemään rannalla, ja karibialaiset ihmiset kutsuivat mun luokse poliisit jotka veivät mut sairaalaan, mulle annettiin rauhoittavaa lääkettä ja otettiin pikatestit hivistä, jotka osoittaituivat negatiiviseksi. 

St. Martins saaren uskovaiset Hollantilaispoliisit ne etsintäkuuluttavat akoilleen valehtelevia turisteja. Siellä mahtaa olla piiritystilanteita turistisesongin aikana kun etsintäkuulutettuja napataan. Tuossa pätkässä on uskottavinta että valehdeltu on, sekin Tunkin toimesta.

#86616 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Hmm, vanha kansa kyllä sanoo, että häistä uneksiminen tietää kuolemaa, eli joku Tuksun läheltä (jos siis ei Tuksu itse yliannostukseen/omaan oksennukseen/tai kaatumiseen) potkasee tyhjää. Tosin eihän noi aina paikkaansa pidä, mutta itse olen huomannut, ettei häistä uneksiminen ole tiennyt koskaan hyvää.

Ja Tuksu, jos sinä haluat hyvän parisuhteen, niin se valitettavasti vaatii että sinä teet kunnolla töitä (apua, kauhea kirosana sinulle) sen eteen. Et voi olettaa, että mahdollinen puolisoehdokas tekee suhteessa kaiken kun sinä vain makaat lahnana ja tarjoat pyhimpääsi.

Et sinä maksa sillä (suo anteeksi, sillä sen paikan parasta ennen päiväys meni jo vuosia sitten) mitään, vaikka ehkä kuvittelet niin. Oikein hyvä mies haluaa suhteessa muutakin kuin vain seksiä ja ylipäätään parisuhde on sitä, että siinä tullaan molemmin puolin vastaan. Tehdään yhdessä kotityöt ja päätökset ja kumpikin hankkii sitä rahaa, ei vain toinen.

Sinun on ymmärrettävä, että sinä itse karkotat potentiaaliset miesehdokkaat karkuun ihan omalla käytökselläsi, eikä sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa. Vaan ihan se, ettet sinä tee suhteen eteen mitään, et kotitöitä, et käy kunnollisessa työssä, etkä hoida hygieniaasi juuri ollenkaan ja olet epärehellinen.

Epärehellisellä tarkoitan, että jopa sinun seuranhakuviestisi ovat valheellisia, samoin useimmat facebookiin laittamasi kuvat. Etenkin ne joita olet käsitellyt photoshopilla tai vastaavalla kuvankäsittelyohjelmalla tai ne vuosikymmeniä vanhat kuvat itsestäsi, joilla yrität väittää olevasi vieläkin sen näköinen, kun tiedät, että jos potentiaaliset ehdokkaat näkevät todellisen itsesi, he eivät soita sinulle ja minun mielestäni tekevät oikein siinä. Sekä säästyvät muutamalta murheelta.

Sitä paitsi miehet (ainakaan minun mieheni) eivät kauheasti arvosta tekotukkaa, tekohuulia, tekoripsiä, tissitäytteitä, turbohuulitäytteitä ja noin kauheaa meikkiä, kuin millä sinä itseäsi yrität kaunistaa, mutta epäonnistut surkeasti. Miehet arvostavat enemmän luonnollisuutta naisessa. Ainakin minun mieheni, kuulemma kelpaan hänelle oikein hyvin,  vaikken mikään missi olekaan.

Toisekseen kaikki mitä sinä olet häröillyt julkisena henkilönä on päätynyt nettiin, joten jo aika pienelläkin googletuksella sinusta paljastuu se sinun pimeä puolesi, halusit tai et.

Lisäksi epäilen, että nämä potetiaaliset mies ehdokkaasi pakenevat, paitsi ominaishajuasi ja ulkonäköäsi, niin myös luonnettasi (joka sivumennen sanoen on ihan kauhea ja tuo mieleen uhmaikäisen kakaran, joka ei saa tahtoaan läpi), sinun päidesekoiluasi, jonka osalta valehtelet myös niin julkisuuteen, kuin itsellesikin.

Plus että osa miehistä ei kauheasti tykkää sinun tavastasi käsitellä eläimiä ja toisia ihmisiä. Eli olisiko nyt tosissaan syytä katsoa sinne peiliin ja miettiä, että mitä kaikkea on tullut tehtyä ja yrittää korjata (ei sillä tavoin kuin sinä kuvittelet) se mitä vielä korjattavissa on. Myöntää siis virheesi ja pyytää nöyrästi anteeksi, jos edes tiedät mitä se tarkoittaa.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,041 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 145’ is closed to new replies.