Johanna Tukiainen Vol. 146

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 146

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 867 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

On ne molemmat videot yhä facessa. Gerard Depardieun kommentti enkunkieliseen:

God will bless you TUNKERO and give you a good husband, you are working now to him and the salary comes from him

#88532 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Henkilöllö

Uskiskommenttiisi. Minä kun olen kova väittelemään t. argumentoimaan niin lahkolaisten kanssa se on kaikkein eniten tyydytystä tuottavaa. Siksi kun saa aina osoittaa ne argumentointivirheet, joita ääriuskisten argumentit melkein pelkästään on, kun heillä ei ole mitään itseohjautuvuutta missään, joka onkin mustavalkouskovaisen tyypillisin piirre. Olen varsinainen argumenttiholisti. Koulutettujen teologien kanssa ei niin paljon tule nokkapokkaa, he kun eivät väitä tietävänsä kaikkea sataprosenttisen varmasti eivätkä väitä olevansa 100% oikeassa kuten nämä hurmoshenkiset maallikot. Mulla on pappisystäväkin, jonka kanssa on pelkästään hedelmällisiä keskusteluja ja saa hyvää ajattelemisen aihetta. Kunnioitan sellaista humaania uskonnollisuutta, joka saa uskojassa ja tämän läheisissä ja maailmassa aikaan hyvää. Samoin samanlaisia ihmisiä ilman uskoakin. [moderoitu]

#88533 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Angeli

On ne molemmat videot yhä facessa. 

Ahaa. Yritin hakea youtubesta hakusanalla, millä löysin ne eilen, onkohan ne piilotettu tai laitettu yksityiseksi. Mulla oma youtubekanava, ja huomasin, että siinä on mahdollisuus yksityisyys-, piilotus- jne asetuksiin.

#88534 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Videot löytyy youtubesta.

Ruutitäti ei ole piilottanut kommenttia. Muut kommentit ovat piilotettu/poistettu.

Mihin on tämä pentu joutunut? Paskaa puhu Tunkki, yhden kerran on maininnut piti myydä ei muka tullut toimeen uusien pommien kanssa!

Syyskoira: Kanava on Aki Vallo joka on kuvannut aikaisemminkin Tunkin videoita ja nyt nämä uskisvideot. Mulla on kanssa siellä kanava mutta en näe kommentteja? Silloin näen kun en ole kirjautuneena sisälle. Alla Aki Vallon kanava.

https://www.youtube.com/channel/UCk1iiDbv_Cix5BvkvdjTALg

#88535 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Siis Gerard Depardieu sanoo vinksahtaneelle dotherilleen että palkka tulee Jumalalta… onko mitään hullumpaa kuultu?

#88536 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Uskonnot ovat uskomista, niin kuin nimi sanoo. Mitä järkeä lähteä pätemään tieteellisillä argumenteilla mutu-tahojen kanssa. Sama Jumalan kanssa. Millä kokeella tai tutkimusmenetelmällä sitä asiaa selvitetään ? Yhtä hedelmällistä on alkaa vääntämään politiikasta tai muista puhtaista mielipideasioista.

Toki kinaa saa aikaiseksi vaikka aidanseipäästä, ei siinä mitään.

#88537 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Angeli, palkaksi odotetaan ei-maalaisjunttia miästä. Jos sitä ei ala kuulua, onko niin, että työntekijä ei palkkaansa ansaitsekkaan ?

#88538 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Niin miehen Gerard Depardieu mainitsee erikseen ??

#88539 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Marja Tukiainen on todistajan ominaisuudessa valehdellut käräjäoikeudessa.

M. Tukiainen kertoilee, että on kerran kuussa (lopun ajan maassa) viettänyt viikon ihmisjätteen luona. Ei pidä paikkaansa. Onko M. Tukiaiselta Suomen laki niin kateissa, ettei tiedä edes sitä, että todistajan pitää pysyä totuudessa? Jo tästä syystä voisi vaatia uutta oikeudenkäyntiä.

#88540 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Mua on ain hämmästyttännä, kun Tunkki kertoo, että juttelin puhelimessa useita tunteja…

Ööhh Tunkilla EI riitä järkevää sanottavaa edes muutamaa minuuttia! Tai luurin toisessa päässä on joko

A) kuuro

B) umpihullu

C) umpikännissä

#88541 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Pastori

Uskonnot ovat uskomista, niin kuin nimi sanoo. Mitä järkeä lähteä pätemään tieteellisillä argumenteilla mutu-tahojen kanssa. Sama Jumalan kanssa. Millä kokeella tai tutkimusmenetelmällä sitä asiaa selvitetään ? Yhtä hedelmällistä on alkaa vääntämään politiikasta tai muista puhtaista mielipideasioista. Toki kinaa saa aikaiseksi vaikka aidanseipäästä, ei siinä mitään.

No en itse pidä argumentointia kinaamisena, pätemisentarpeen 😀  kyllä tunnustan, mutta vain aiheesta, joka kiinnostaa ja jota olen itse riittävästi tutkinut. Kinaaminen tapahtuu eri tasolla ja on turhanpäiväistä, jos ei osaa tuoda asiaan mitään uutta. Kinaamiset jätän väliin koska on turhaa provosoitua, silloin on jo hävinnyt. Argumentointi on hedelmällistä, koska siinä tulee samalla testattua ne omatkin käsitykset ja hankittua asiasta lisää taustatietoa.

#88542 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Sopulisisko;

Mua on ain hämmästyttännä, kun Tunkki kertoo, että juttelin puhelimessa useita tunteja…

Ööhh Tunkilla EI riitä järkevää sanottavaa edes muutamaa minuuttia! Tai luurin toisessa päässä on joko

A) kuuro

B) umpihullu

C) umpikännissä

Tai sitten vastaaja laskee luurin pöydälle ja antaa Tuksun jaaritella rauhassa, mitä nyt käy välillä sanomassa, joo, niin, mmh, tms sopivaa ja jatkaa taas sitä jotain järkevämpää tekemistä, kuin Tunkin jorinoiden kuuntelemista.

#88543 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Prozac:

Tuksu sanoo oikeudessa hänen asuntoonsa on murtauduttu ja viety koirat viikkiin! Onko tämä nyt se kuuluisa Möllin mrtautuminen?

Ei ollut Mölli, tämä oli paljon aikaisemmin…

Oikeudessa käsiteltiin nyt aikaa helmi-maaliskuu 2015.

11.02.2015 Tuksu rukoili, että päivän tapaamiset menisivät hyvin. Voisiko päätellä, että tuolloin oli eläinlääkärin visiitti Albertilla.

Samaisena iltana Tuksu väitti, että nuori tyttö varasti hänen avaimensa MBarissa, meni hänen asuntoonsa ja vei koirat (ilmeisesti sitten löytöeläinkotiin).

12.02.2015 Tuksu uhkaili itsemurhalla, jos hänen eläimensä riistetään häneltä pois.

16.02.2016 Tuksu sai koiransa takaisin ja kirjoitti: ”I got my babys back….!!! 🙂 my pug Bella and my chihuahua Bebe!!
    Ja Rxxx niminen tyttö: susta on tehty rikosilmoitus: varastit koirani!!!!!”

Iloinen jälleennäkeminen  http://aijaa.com/SiPert

#88547 Ilmoita asiaton viesti
    Kalma
    Participant

Kriisiapua

Rakas uskovainen, seurakuntamme jäsen, uppokuumennettu kalapuikko-jehova Johanna. Tule meille! Tule kotiin, yhteen niistä! Tule seurakuntasi tykö. Meillä on myös trakaatteja tarpeidesi mukaan. (ulkohuussissa).

Tule Herrasi Yhteyteen, mutta aina ennen kuin herra tulee, muista pyytää maksu.

Aivan kuten ovat siskosi tehneet ennen sinua ja tekevät vastakin. Tosin paremmalla menestyksellä.

AAMEN!

#88548 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tuksu voisi välillä päivittää tilannetta nostamiensa syytteiden (rikosilmot) osalta. Helppohan niitä on omalta koneelta tykittää eteenpäin, mutta siihen se sitten jääkin. Jos edes tehnyt puoliakaan siitä määrästä, mistä on uhonnut.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 867 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 146’ is closed to new replies.