Johanna Tukiainen Vol. 146

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 146

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 867 total)
  • Author
    Minun enkelini
    Participant

Hän jota ei saa nimetä uhoaa fb Lappeenranta ryhmässä että hänen sanan- tai julkaisunvapauttaan ei hiljennetä ja huomenna tulee totuuksia jostain opesta blogiin ja ”ystäväni Johanna Tukiainen hymyn kesk. palstalle!”

#89202 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Joko kikkeli on vapaasti julkaistu kotipitäjän naamaryhmässä?

#89203 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Tekee niin pahaa noi koirakuvat. 🙁  Pakko skipata nopeesti.

#89204 Ilmoita asiaton viesti

Ot-varoitus. Muistutan, että kaikki luontoaktivistit eivät ole kettutyttöjä. Jokainen järkevä luonnon- ja eläinsuojelija ymmärtää, että tuo vapauttaminen ei ole mikään oikea tapa hoitaa asioita vaan se on ainoastaan haitaksi.

#89205 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Tuija Järviselle on ihan oma ketju täällä Hymyssä. Tuija vaan ei jaksa kiinnostaa jengiä, vaikka hän itse kuvittelee, että kaikki puhuu hänestä. Kukas sen kissan hännän jne.

#89206 Ilmoita asiaton viesti
    Miamin Jumanoidi
    Participant

Nämä minkkien vapautukset ovat saaneet samanmoista tuhoa aikaan kuin metsästäjien toilaukset metsäkanalintujen kantojen metsästämisen kanssa.Voisiko olla metsästämättä niitä sen pari vuotta  kun kannat ovat pohjissa.

Pahempaa tuhoa on saanut aikaan vain kultakurkut autotune Tunkki ja Mölli tuhotessaan musiikkiklassikoita.

#89207 Ilmoita asiaton viesti
    Miamin Jumanoidi
    Participant

Tuija Järviselle on ihan oma ketju täällä Hymyssä. Tuija vaan ei jaksa kiinnostaa jengiä, vaikka hän itse kuvittelee, että kaikki puhuu hänestä. Kukas sen kissan hännän jne.

Koko Tunkin ”ura” pohjautuu tohon.

#89208 Ilmoita asiaton viesti
    Miamin Jumanoidi
    Participant

Niin kummalle toi. Heittämällä pystyn näkemään Mon Dieun pyllistelemässä pinkissä koiratutussa, eläinbordelli-Fatjerin hoilatessa hoosiannaa.

Älä pliiz avaudu enempää intiimifantasioistasi.

#89209 Ilmoita asiaton viesti
    Miamin Jumanoidi
    Participant

Sitä Tunkin vouhotus uskonasioistakin on. Kaikilla kanavilla pyrkii tuomaan omaa itseään esiin niin paljon kuin lähtee. Evankelista joka ottaa puhujapalkkiot ja matkakorvaukset mieluusti.

#89210 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Nimenomaan, minäminäminä on kokoajan ihansuoraan etusijalla. Ei se ikinä muutu.

#89211 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Älä pliiz avaudu enempää intiimifantasioistasi

Korjaan väärinkäsityksesi: en avaudu omistani, avaudun ainoastaan pervotukiaisista… Tai mistäs sitä tietää, jos joku päivä omistanikin avautuisin, nyt kun tuon ajatuksen mulle annoit =)

#89212 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Seksifantasioista puheen ollen, Hymyn uutisissa on Iso-Lippiksestä tarinaa, miten hän miettii jokaisen tapaamansa ihmisen seksielämää. Että mahtuuhan sinne ison lippiksen sisään jotain ajatuksia. Kassajonon papat ja mummot vaviskaa. Eikös Virtsanen ollut vanhustenkodissa työharjoittelussa tms jossain vaiheessa?

linkki

Kotimainen tv:stä tuttu: ”Kuvittelen jokaisesta tapaamastani millainen hän on sängyssä”

Ja Heluna on eronnut alko-miehestään.

Luin palstan Tuiteri-osion, suosittelen.

#89216 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

^Onnellinen mustilainen.

Jos Tunkkiakin pienemmillä ansioilla on joku saanut edes Hymyn julkkisstatuksen niin suurlippis. Häpeäkseni tunnustan että en ole kyllä nähnyt yhtään hottisjaksoa ja Virtasen tiedän vain tämän näätäpalstan seurauksena.

#89217 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Tuiteri-osiosta kopsasin.

Silmäthän ovat SIELUN PEILI 

Tuija Järvinen Mä voin joskus tulla kertomaan näistä johonkin tilaisuuteen 

Tuija Järvinen Meidän suvussa on myös ennustamisen kyky.

Tuija Järvinen Näin Trumpistakin unen, että valitaan, jo kuukausia ennen…..se on täällä facebookissa.

Tuija Järvinen Mä näen ihmisen silmistä asioita.

Tuija Järvinen Jeesus puhui minulle myös nimillä. Käytti nimeäni sekä lähimmäiseni nimeä. Hän TIETÄÄ KAIKEN.

~~~~~~~~~

Törkeää, miten Iso Vaalea Evankelista nro 2 pyrkii Tunkion areenalle! Ja että jumala puhuu Tuiterille, myös!!! Ja jakaa armonlahjoja. Puuttuu vielä, että Tuide toisena ihmisenä maailmassa saa kutsun taivasvip-aitioon! Siellä sitten karsinassa, jeesuksen morsiamet, valkoisissa suurissa kermatötterömekoissaan, joutuvat tönimään toisiaan.

Millähän tapaa jumala on ilmestynyt Tuidelle, kattosateenkaarena? Neljän tunnin ajan (lääkehuurun piikin pikkuhiljaa haihtuessa)? Jumala puhui Tuidelle hänen omalla nimellään!  Miten Tunkiolle, puhuteltiinko Tuksuna vai vain anonyymisti?!? Oliko Tuiden ilmestystarina parempi ja hienompi kuin Tuksun?!?

#89219 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Nyt on matamilla paha paikka. Tuiden jutut on paljon hienompia. Siis selkeällä suomenkielellä kirjoitettu ja jopa hieman enempi mielikuvitusta käyttäen.
    Matamin pitää nyt terästäytyä ja saada kertomuksiinsa vähän lisää uutta ”henkeä”.

OT
    BtW sulle voimia ja jaksamista. Halit

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 867 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 146’ is closed to new replies.