Johanna Tukiainen Vol. 146

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 146

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 867 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

Ja vielä Jenkkien presidentin valinnankin profetoi Tuide oikein (jälkikäteen ennustaen?), Tunkillahan se meni väärin. Tuide johtaa. Oijjoi.

#89221 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#89222 Ilmoita asiaton viesti

Kotimainen tv:stä tuttu: ”Kuvittelen jokaisesta tapaamastani millainen hän on sängyssä”

Hottikset-tv-sarjasta tutuksi tullut Joni Virtanen on kertonut erikoisista tavoistaan. Yksi liittyy uusien ihmisten tapaamiseen. -En voi sille…”

Rukkaskonsultti pyrkii julkisuuteen keinoilla millä hyvänsä. Tuo ”TV:sta tuttu” -ilmaisu melkein naurattaa. Eipä ole tullut seurattua. Joni-poika yritti kai opiskella, mutta ei tainnut olla todellista kiinnostusta ja lahjoja? Vähän samanlainen kuin Tuksu ja edesmennyt Julle. Mitään kunnon koulutusta heillä ei ollut. Kaikki jäivät kesken, mutta aika usein Tuksu hehkutti niitä. Tuksun Sihteeriopiston aika ei ollut koulutusta. Ehkä oppi korkeintaan kaikki asennot ja huohotukset? Joni taisi yrittää lähihoitajan koulutusta? Eikö päässyt opiskelemaan, tai jätti sitten kesken? Veljenpoikani joka liikkuu alan piireissä, kertoi rukkaskonsultilla olevan pää täynnä k-ta. Noussut ilmeisesti lettiin, kun on päässyt oikein televisioon? ”Etsä tiedä kuka mä oon?!”  🙂

#89223 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

#89224 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Vaikka Tuksu onkin minulle se ainoa oikea, uskaltaudun muiden peesissä ihmettelemään tuota Tuki-Tuijaa:

Tuija-keskustelusta poimin:

Tuija Järvinen: ”Miksi uskon? Mä olen nähnyt ja kokenut Jeesuksen. Hän ilmestyi mun rintaleikkauksessa ja koin ruumiista irtaantumisen. Hän ilmoitti lähimmäiseni syövästä (ennen kuin sai tietää lääkäriltä ja samalla kertoi, että hän paranee yhdellä leikkauksella ja näin kävi). En voi häntä enää kiistää. ,Muistan tasan tarkkaan miltä hän näytti. Maalaan Jeesuksesta taulun kun kerkeän PS. En todellakaan ole seonnut, näen vain asioita.”

Maalaan Jeesuksesta taulun kun kerkeän.

Herramunjee. Luulisi olevan ihan ykkösprioriteetti maalata Jeesus-taulu välittömästi tapaamisen jälkeen. Mutta Tuija maalaa sitten paremmalla aikaa, vaikka olisi todellinen maailmansensaatio luoda taulu, jonka mallina Jeesus on omakohtaisesti ollut. Onhan niitä mielikuvitusyritelmiä vuosien saatossa tehty, mutta ne saamme unohtaa välittömästi, kun näemme Tuijan maalaaman oikean ja todellisen Jeesus-kuvan.

Jos olisi Jeesus Tuksulle ilmestynyt, olisi tämä piirtänyt totuudenmukaisen ja syvällisen kuvan kymmenessä minuutissa (kuten teki Artosta ja Veijosta ja muutamasta muusta). Kopiokoneet rymyäisivät, kun Tuksun Jeesus-piirrosta monistettaisiin jaettavaksi kaikissa seurakunnissa lahkoon ja lakihenkisyyteen katsomatta.

Kilpailu kiristyy…

#89225 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

#89226 Ilmoita asiaton viesti

Tämä oli koiratehtaus ns. teekuppi koira, josta pyydettiin järjettömän 7000e ja koira oli aliravittu ja huonossa kunnossa saapuessaan Suomeen. Minulla on todistukset. — paikassa Phillipine Airlines.”

”Koiratehtaus”? Jos kerran koiraparka oli aliravittu ja huonossa kunnossa Suomeen saapuessaan, niin ei tullut Tuksun mieleen kiikuttaa sitä nopeasti eläinlääkärille? Mitkä todistukset? Siitä, että piskiparka oli huonossa kunnossa? Kuka olisi antanut sellaisen? Myyjän edustaja, vai? Tuskin myyjä olisi haukkunut ja aliarvioinut oman tehtailun tulosta? Kyllä EU:n ulkopuolelta saapuva eläin pitäisi käyttää välittömästi eläinlääkärillä, joka tutkii koiran ja ottaa tarvittaessa näytteitä. Kaipa laki ei koske Tuksua? Oli kauhea kiire esittelemään uutta, ”7000 euron” koiraa kapakkaan. Ei ihme, jos koiraparka makasi raatona seuraavana päivänä. Mielestäni koira olisi pitänyt tutkia myös tuossakin tapauksessa. Mikä oli kuolinsyy? Oliko syynä jokin tarttuva tauti vai loiset? Hävittikö Tuksu koiran hautaamalla sen, vai päätyikö koira sekajätteisiin?! Oliko koira rokotettu ja madotettu asiallisesti?

Vai juttelee Jeesus Tuijallekin? Tuksulla on yksinoikeus jutella Jumalan ja Jeeseksen kanssa. Kyllä Tuijan pitäisi tietää tuo seikka, sillä muuten Tuksu käy tekemässä rikosilmoituksen vääränä evankelistana ja profeettana esintymisestä. Tuksu vaatinee elinkautista rangaistusta ja vielä eristyskopissa, etteivät Tuijan jutut tavoita ketään.

#89227 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Minulle ilmestyi Mikki Hiiri juustoon tai oikeammin juuston viipaleiden  reitistä muodostui leivälle Mikki Hiiren pään hahmo. Mitä tämä oikein tarkoittaa? Olenko nyt pilluminaatissa ja saan mainetta, tuhottomasti rahaa ja miljoonia tykkäyksiä jokapaikassa ja edestakaisin? Täytyy piirtää Mikki talouspaperille heti maanantaina.  

#89228 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Mikä oli kuolinsyy?

Jossain huhuiltiin aikanaan sydänmadoista ja varoiteltiin  Loviisan muita koiranulkoluttajia. En muista missä ja mitä kautta huhu oli liikkeelle lähtenyt, ehkäpä vain oletus. Mutta varoitus sinänsä oli turha, sillä Tunkki ei ulkoiluta koiriaan.

#89229 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Joku (en muista nikkiä ja laiskana en jaksa selata taaksepäin) tuolla muutama sivu aiemmin kirjoitti, että hänen mielestään täällä voisi ihan hyvin vaihtaa ajatuksia matamia liippaavista asioista, jotka eivät suoranaisesti ole Tuksuasioita, kun matami itse on tällähetkellä melko (lievästi sanotttu) mielikuvitukseton.
    Minulle  sopii erittäin hyvin.
    Täällä on käsitelty monta asiaa, joista olen itse oppinut tai saanut lisätietoa. Lisäksi täällä on useita, useita  kommentoijia, jotka mielenkiintoisesti ja analyyttisessti viestivät ajatuksistaan ja mielipiteistään. Ilo lukea.
    Ja matamin facekopsaajat ovat ihan helmiä.
    Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että jos jotakuta ei joku kommentti kiinnosta, hupskeikkaa selaten yli ja siinä ei sen suurenpaa ongelmaa.

#89230 Ilmoita asiaton viesti
    Tantta
    Participant

Kotimainen tv:stä tuttu: ”Kuvittelen jokaisesta tapaamastani millainen hän on sängyssä”

Joo, näin minäkin teen, mutta kun olen hamraa tavis, en mene toitottamaan siitä julkisesti. Ja vedän käteen myöskin, mutta en laita siitäkään videota nettiin. Jotenkin tuntuu, että nämä julkkistyrkyt haluaa nimensä esiin vaikka millä keinoin, kun mitään todellista huomionarvoista eivät ole saaneet aikaan.

#89232 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

JMT: Jezebel Sotanorsu principeca shows vuodelle 2017 myynnissä; ulkomaille myös nyt keväällä……..ja näyttävät esiintymisasut yms! Tällaisissa kauniissa kengissä mm. esiinnyn. Ilmapallomeri; no juhlintaa raittiudestani joka kestää Jumalan armosta, sekä 13.3.2017 pikkusisareni Jasminen 28v synttärit; ONNEA etukäteen, sekä juhlitaan kaikkea ihanaa mitä elämässä tapahtuu; Jumalan suuret siunaukset ja onni sydämessäni  Loving girly pink colour; shows for this year 2017 also. My sister Jasmine has 28y. birthday on the 13.3.2017 and the show ”PUHUTAAN” there is me as one of the guests comes out on YouTube also then..

#89236 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#89238 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Nyt alkoi autuus. Nauhan vispauksen opettelu? Ja ne ihanat hörhelöt? Että olen kade? Ja löntystelyn harjoitus?

Tämä on kyllä paha, sillä en kykene luonnostani noin luokattoman esiintymiseen. Vaatii kyllä raakaa harjoittelua ja paljon ?

Tunkilta lainattu kiinanmekko ?..menen uudestaan suihkuun. Voin samalla harjoitella huispausta suihkunletkulla.

#89239 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Principeca

Nyt alkoi autuus. Nauhan vispauksen opettelu? Ja ne ihanat hörhelöt? Että olen kade? Ja löntystelyn harjoitus?(HelinäKeijulta)

Ja minä olen Kade.Minkäläiset kengät? OOOu,mie floppaan.

Kengät mieti tarkkaan että osaat pyöriä kuin hyrrä.

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 867 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 146’ is closed to new replies.