Johanna Tukiainen Vol. 146

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 146

Viewing 12 posts - 856 through 867 (of 867 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

Ilmeisesti pahkakin 😉 alkaa olla mielenkiintoisempi aihe kuin Paksu. Tuksu, nyt jotain rot(t)ia!

#89459 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Liittyy Tunkkiin jos mikä.

ailit:

Mikä hiton pahka-ryhmä tästä on tullut?

Kertomani veteraani oli Leivonmäeltä, joten kontaktipintaa palstan kohteeseen on ainakin yhtä paljon kun tuossa kysymyksessä.

#89460 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Eipä videolla pahemmin totta kerrottu!

#89461 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Kertomani veteraani oli Leivonmäeltä, joten kontaktipintaa palstan kohteeseen on ainakin yhtä paljon kun tuossa kysymyksessä.

PKS1, täydet kymmenen pistettä kommentista  :-)), tai ehkä pari plussaa vielä

#89462 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Kun tästä JOhanna Tukiainen -ketjusta on tullut ”ei-ihan-niin-aihesidonnainen”, niin tämä kannattaa zekata:

#89463 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Homeopatiaa.

Jos teillä pk-seudulla tuntuu ilmestyneen erilaisia armolahjoja, niin se johtuu vain Jahven omituisesta huumorintajusta. Sillä näin on kirjoitettu: Järvestä jossa aikamme huomattavin profeetta on kastettu valuvat vedet Päijänteeseen. Muutama armolahjamolekyyli on jo varmaan saavuttanut Helsingin.

#89464 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Helinäkeiju, tuleehan.Jatkuvasti ob sähköpostissa pakettia tulossa.Telkkareita, puhelimia, perintöjä ja kaiken olen voittanut vaikka en ole laittanut rikkaa ristiin!

Upeat miehet haluaa viipymättä minun ottavan niihin yhteyttä.On israelilaista majuria ja everstiluutnanttia.Jopa venäläiset naiset on vakuuttuneuta että olen niiden elämönkumppani?

Ja sitten ne vielä sanoo ettei voi voittaa jollei veikkaa?

#89465 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Miehiä tulee, ihmettelen vaan. Kolme nytkin ”kaveria” vailla.  Miten nämä ovatkaan kaikki Lähi_Idästä. Inboxissa niitä jututtanut. Sotilaita ihan upseereita. Kapteenista Majuriin.

Roskapostit lukematta roskiin.

#89466 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Koitin kaivellä tätä ”hevonen on jaloin”-keissiä arkistoista mutta ei vielä ainakaan natsannut. Päädyin sitten The palstalle jota luin monta sivua, oli meillä näädillä aikanaan sesonki päällä ihan kokoajan myös.

”Johanna Mia Tukiainen VR:n lipunmyyjä ei kertonut minulle Helsinki-Tampere välisessä junassa, että raiteelta 5 lähtee KAKSI eri junaa ja eri suuntiin!!! Hän vain sanoi, että vaihda juna Tampereella ja raiteelta 5 lähtee seuraava junani kohti määränpäätä!!!! Orivedellä ei ollut hotellia, ei edes motellia! Kaksi ihanaa tyttöä pelastivat tilsnteeni!!!! Orivedellä jäin pois koska konduktööri sanoi että Ylivieskan kannalta Se on paras vaihtoehto! Että sellaista!!!! Ajelin junalla omilla rahoillani edestakaisin ennen sitä episodia kun Norwegianin lentoemäntä ei vittuilun vuoksi päästänyt mua koneeseen vaikka olin ajoissa! Sinnekin ajoin taksilla omaan piikkin!!! Eli jos en oikeasti olisi ollut tulossa keikalle, niin en edes olisi tehnyt tuota kaikkea!!! Ja tänään on showkeikkani Pudasjärvellä ja se on varma, että siellä olen ja vedän keikan loistavasti!! Johanna Mia Tukiainen” 18.4.2015

Tuolta kun lähtee eteenpäin niin johan sattuu ja tapahtuu 🙂

Johanna Tukiainen Vol. 112

#89467 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Tuo joulupaitakuvassa matami aivan ihaaana, seksiä tihkuva kaunotar, jonka jokainen haluasi kumppanikseen.
    Noh, en tiä kun nainen olen. Tuo kotikarhunalle tuolla sohvalla… en uskalla ees joulukoristeen kuvaa näyttää. Kommenttina tulisi: Mitä helevetin paskoja sää sieltä koneelta kattelet.
    Joo, ymmärtäisin kyllä kommentin.

Mitenkähän onnistuisit siirtämään nuo saamasi Lähi-Idän kapteeneiden ja majureiden sun muiden yhteydenottopyynnöt tuolle miestä vailla olevalle kaunottarelle. Kai mammatuksu  voisi maksaa muutaman tonnin, että yhteys syntyisi.
    Taitavat nuo idän ihmeet kuitenkin haluta karismaa vähän enemmän kuin millä Emmanuel Poni saatiin houkuteltua Suomeen kohtuullisella hinnalla.

#89468 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Kartanon Pinta Ala:

Koitin kaivellä tätä ”hevonen on jaloin”-keissiä arkistoista mutta ei vielä ainakaan natsannut.

Tuksu 18.04.2015: ”Hevonen on yksi kauneimpia ja jaloimpia ihmisiä: ongelmana on vain se, että olen allerginen hevosille.”

#89469 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Kartanon Pinta ala
    Tuo laittamasi Tuksun kertomus tapahtumista Tampereen juna-asemalla on taaskin yhtä naurettavan hauska, kuin mitä se oli ekalla kertaa luin. Ajattelin, että ei voi olla totta.
    Mutta olihan se.
    Päätyi Orivedelle, kaiken naurettavuuden huippu. Tiedän millainen on Oriveden rautatieasema. Keskellä peltoja ja metsää.  Oriveden keskustaan muutama kilometri ja sielläkään ei ole juurikaan mitään.
    Ihana, kuuluisa tanssitähti joutui suurinpiirtein korpeen. Ja rahaakaan ei kuulemma ollut ja kuitenkin piti omalla kustannuksella ajella sinne sun tänne. Norweigianin lentoemo ei päästänyt koneeseen, kun tähti oli liikaa kännissä.
    Juu juu, ahkera ja tunnollinen shoetähtihän matami on aina ollut.
    Ja nyt yhtä vakuuttava revankelsta

Viewing 12 posts - 856 through 867 (of 867 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 146’ is closed to new replies.