Johanna Tukiainen Vol. 148

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 148

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,042 total)
  • Author
    Puhemies
    Participant

Rikosilmoitus tehty.

#91706 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Mistä ?

O.Tselotti:

Rikosilmoitus tehty.

Johanna Mia Tukiaisen sadistinen  pelottelu tulee loppumaan.

En osaa pelätä Tunkkia enempää kuin O.Tselottia. Kashos kun noita sen vaahtoamisia en yksinkertaiseti pääse lukemaan sinne fb seinälle. Tuolla logiikalla pitäisi tehdä ilmoitus myös Angelista, min dotherista, ja muista jotka saavat kopioitua tuota paskaa iloksemme. Älkää peljätkö, en tee ilmoituksia yhtään mihinkään. Jos osaatte selittää mitä lain kohtaa Tunkki rikkoo niin kertokaa, please.

#91709 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Eihän se välttämättä ole facesivu josta rikoilmoitus tehty.Mistä me tiedämme mitä se yksityisviesteissään laittelee avun anojille?

#91710 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Onko kyse edes pelkästä viestittelystä?  Puheluita,  tekstareita,  tapaamisia kenties?

#91711 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Ilmoitusasioita.

Niitä rikosilmoituksia on kerrottu tehdyn vuosien aikana useita ja milloinkaan eivät ole johtaneet mihinkään. Siispä joko mitään rikosta ei ole tapahtunut, tai mitään ilmoitusta ei ole tehty. Tai sitten teot ovat polkupyörävarkauden tasoa poliisin vinkkelistä. Jos Tunkki olisi saanut vaikka sakkotuomion niin kyllä siitä olisi kuultu.

#91712 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Aivan, ei voi tietää.Kumma juttu, mutta elämää on muuallakin kuin täällä ja facessa 😉

#91713 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

PKS1,  spekulointiahan tämä on.

Tosin rikosilmoituksen voi tehdä tai yrittää tehdä kai melkein mistä vain,  eri asia meneekö se läpi.  Voinhan minäkin sanoa meneväni asemalle tekemään ilmoituksen tuksun tyhmyydestä, eli totta voi olla toinen puoli, mutta mitään kirjausta ei moisesta tehdä,  korkeintaan minun nimi pantaisiin mustalle listalle!

#91714 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005163087.html

Kaksi henkilöä otettu kiinni Sollentuunasessa..

#91715 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Voi voi, tempaus ei viekään Johannaa pois vaikka lopun ajat olivat jo totisesti lähestulkoon jo meneillään!

Mahtaakohan Johanna kestää ne hirvittävät kidutukset, jotka ihan pian kaikkia kristittyjä kohtaavat? Nehän lisäävät mikrosirujakin tuskan lisäämiseksi. Sähköllä kiduttaminen on yksi tuskallisimmista mitä voi kuvitella. Rukoilkaamme, että Johanna kestää viikkojen tai kuukausien kidutuksen eikä hylkää kristinuskoa! Sitäpaitsi heti kun hylkää uskonsa, ne tappavat, koska tavoite on saavutettu ja uhri joutuu helvettiin missä kidutus jatkuu ikuisesti.

#91716 Ilmoita asiaton viesti
    uskis
    Participant

meille taviksille annettiin 10 käskyä,isä meidän rukous ja uskon tunnustus.käsittääkseni em.sisältävät lyhykäisyydessään kaiken mitä tarvitsemme kristityn elämässä.onko zohannalla joku sirkustemppu kirja jossa on muita ohjeita.missään ei käsketä huutaa,riekkua,uhkailla,pelotella.korjatkaa jos olen väärässä.raamattu on ihmisten kirjoittama kirja johon on kirkolliskokouksessa valittu vain osa tarjolla olleista teksteistä.se ei ole mikään maagisten sailaisuuksien kirja.kauempana uskosta sen ymmärtämisestä ei voisi olla,kuin hän on.

#91721 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tuksu on peloissaan

Johanna Mia Tukiainen Tämä on hyvin pelottavaa ja ahdistavaa; uskovat eivät saisi olla peloissaan eikä ahdistuksessa; mutta olen ollut TÄYSIN sitä mieltä, että ylöstempaus on joko ennen ahdistuksia tai puolessa välissä. Kun sain uutisen että se tapahtuukin vasta ahdingon ajan jälkeen, olin täysin kauhuissani, itkin ja rukoilin. Valvoin yökausia; ja otin yhteyttä kaikkiin uskoviin henkilöihin, joilla uskoin olevan Raamatun tuntemusta. Mutta itse Raamattu, Pyhä Kirja, jonka jokainen sana on totta, Matteus 24 ja Matteus 25; kertovat sen sanatarkalleen että myös uskovat joutuvat jäämään suureen ahdistuksen aikaan. Olen hyvin herkkä henkilö, olen käynyt kauheita asioita jo muutenkin läpi; ja tämä on hyvin vaikeaa kestää. Jotkut näyttävät olevan ihan rauhallisia ”no niin on Jumala sitten määrännyt, no tässä sitä sitten odotetaan kuka on tuleva Antikristus ja milloin mikrosiru tulee pakolliseksi jne. jne.” Jumala jotenkin ilmoitti minulle, mun olevan ”valittu.” Ja siis nyt en haluaisikaan olla ”valiitu.” Mua alkoi ihan hirveästi pelottamaan; sitähän tietää, mitä Jumalan valitulle kansalle juutalaisille kävi mm. Hitlerin aikaan, josta ei edes ole kauan aikaa; ja Raamatun mukaan tulevat ajat tulevat ”pahimmat kuin mitkä koko ihmiskunta on koskaan nähnyt ja monet luopuvat uskostaan.” Tulevat ajat tulevat olemaan niin pahoja, ettei ”sellaisia ole ollut koko ihmiskunnan historian aikana.” Ihan oikeasti rakas Jeesus, minua pelottaa!!!! 🙁 Saan myös ahdistuskohtauksia; ppyydän rukousapua nyt oikeasti kaikilta uskossa olevilta ihmisiltä!!!!!! Kävin helvetissä syksyllä 2015 ja pelkästä jo alkutaso on niin HIRVEÄ, että se on pahempi kuin yksikään kauhuelokuva maanpäällä!!!!!!! Minussa on Jeesuksen veren sinetti, mutta tämä tieto tulevista kauhujen ajoista; en pysty nukkumaan, en missään nimessä pysty myöskään puhumaan yhdenkään lakihenkisen uskovan kanssa; muuten mulle pitää tilata ambulanssa sairaalaan!!!!! 🙁 Olen todella, todella murheellinen nyt. Olen murhellinen mitä Tukholmassa tapahtui, mutta kaikkein eniten olen KAUHUISSANI siitä, mitä on tulossa. Voi rakas Jeesus Kritus; auta meitä! Siunaa Tukholmaa ja koko Ruotsia, ja siunaa suomalaisia ja koko Suomea!!!!!!!!!! Tästä ei ole kauan aikaa; kun innoissani kirjotin, että olen ollut 7kk raittiina ja me iloisena odotamme ylöstempausta taivaankotiin äitini kanssa. Ja nyt tämä tieto rysähti päin kasvoja, että ei tässä pääsekään ”pakoon” tulevalta antikristukselta jne. Monilla on uskovat puolisot turvana ja tukena, ja ymmärtävät missä mennään. Joudun olemaan paljon yksin näiden asioiden kanssa; tuleva Israelin matka; siitä tulen saamaan yliluonnollista voimaa, ei tässä meinaa jaksaa muuten!!!!! Voi rakas Jumala 🙁 Näiden asioiden esiintuominen; ei ole missään nimessä tarkoituksena pelotella, mutta ihmisten on tärkeää tietää totuus. Kotipetripaavola.com sivustolla selvitetään myös tämän asian vakavuutta; miksi on vaarallista uskoa, että uskovat pääsisivät turvaan ennen ahdistuksen ja kauhun aikoja. Jumala antaa voimaa kestää ja jaksaa, mutta nyt kyllä ihan oikeasti pelottaa ja tämä on inhimillistä!!!!! Miehet eivät saa tällaista myöntää ainakaan ääneen, mutta kai mä sitten naisena saan tämän sanoa. Jeesuksen verensuoja on ylläni ja uskon vakaasti siihen, että Israelissa saan jonkun täysin yliluonnollisen uuden voiman. Koska mä en muuten jaksa. Ainoa iloinen asia tässä on se; että Julia pääsi etuajassa täysin turvaan taivaankotiin, nyt suren että MIKSI MINÄ?????? MIKSI MUN PITI JÄÄDÄ TÄHÄN MAAILMAAN!!!!!! Raamatun jae ”Älkää pettäkö heitä, jotka voivat ruumiin tappaa, vaan peljätkää heitä, jotka voivat sekä ruumiin että sielun hukuttaa helvettiin.” No tuo on totta, mutta ei tässä yhteydessä nyt kyllä lohduta. Tarvitsisin vahvat miehen käsivarret ympärilleni ja yhdessä lukisimme Raamatun psalmeja; joissa on suurin lohdutus. Ihminen on niin itsekäs; ja elää helposti vain tässä hetkessä; kun juuri NYT on ruokaa, kaunis koti, työ, ystäviä jne. niin ei tule ajatelleeksi; että vihan ja ahdistuksen ajat ovat ihan oven takana; ja ne siis tulevat olemaan paljon pahemmat kuin Hitlerin vainot koskaan. Joten miten tässä pitäisi muka pysyä rauhallisena, ja ajatella, että kyllä ”Jumala pitää huolta.” Yksi amerik.pariskunta lähettelevät mulle sydämiä, että ahdistus tulee ja sen jälkeen ylöstempaus, mutta ”ihanaa kuolla marttyyrikuolema ja päästä heti Jeesuksen luokse.” Voi NYYYH, nyt ei kyllä lohduta yhtään 🙁 Mulla on ihan hirveän suuri suru pelastumattomista sieluista; mutta kaikkein tärkeintä on pitää huoli omasta sielustaan ja pelastumisestaan taivaankotiin. Luulin, että maailmanloppu tulee joskus 3000 vuoden päästä ja olin ajatellut, että vietän vanhuuteeni jossain vanhainkodissa jos en saa omaa perhettä. Mutta TÄMÄ UUTINEN veti maton alta KAIKELTA, mitä olin ajatellut. Tiedän, että nyt monet suomalaiset ovat hyvin peloissaan; he ovat hiljaa eivätkä puhu mitään. En tiedä mitä sanoa. En mitään muuta kuin että pitäkää Jeesuksen rististä kiinni loppuun asti ja vahvistukaa siinä, että ette tule luopumaan uskostanne kovien aikojen kohdatessa; sillä helvetin kituminen on IKUINEN mutta tämä maanpäällinen elämämme on vain pieni hetki kohti ikuisuutta. Valitkaa TAIVAS, valitkaa PELASTUS, ja se tarkoittaa että valitkaa uskominen Jeesukseen Kristukseen sekä tunnustakaa syntinne, katukaa niitä ja kääntykää niistä pois; niin Jeesus armahtaa; koska Hänen ristinkuolemansa kautta ihminen sai mahdollisuuden pelastua taivaankotiin. Kaikkein tärkeintä on pelastuminen taivaaseen!!!!! Kristittyjä on koko maailmanhistorian ajan vainottu; muistan että kristittyjä syötettiin leijonille Roomassa ja he olivat kaikki kuolleet hymy kasvoillaan. Koska he tiesivät että pääsevät suoraan taivaankotiin. Mutta apua kun tulevat ajat ovat vielä paljon pahemmat kuin Hitlerin ajat, niin tottakai tässä pelottaa!!!!!! Pelko on inhimillinen ihmisen tunne. Oon selvinnyt kuoleman rajalla olemista useita kertoja Jumalan avulla ja esirukoiljoiden; sekä pelastuin helvetistä Jeesuksen Kristuksen kautta. Pyydän nyt esirukousta pelkoon ja ahdistukseen; että se lähtee pois ja saan rauhan Jeesuksen nimess! AMEN!

#91724 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

……ahdistuksen puolivälissä???? Onks se vähän kun ummetuksessa se hetki just ennen ku tulee lämpimät housuun? Vai onko ahdistuksessa jonkinlainen selkeä puolivälin etappi tunnistettavissa, oi kertokaa se minulle te viisaat jeesuksen verellä voidellut!

Ja ambulanssi on parasta tilata juurikin sairaalaan, siellähän ne kyytiä vailla olevat on.

#91727 Ilmoita asiaton viesti
    Lahtiman-71
    Participant

ajan ilmiö proge? Son vähä enemmän ko ajan ilmiö.

muutama levykin tullut tehtyä 🙂

#91728 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Mä vähän veikkaan, että syy rikosilmoitukseen tällä kerralla oli rasistiset puheet.

Mutta, mä taidan tästä siirtyä pelaamaan kamalaa syntistä The Sims 4:sta, missä saan leikkiä jumalaa. Mutta hui kauhistus, mullahan on vampyyrit-lisäri ja just eilen tein ihan hirmuisen pahan vampyyrin. Iiik.

Okei, todellisuudessa noista pikseliukoista ei kovin pahoja saa, vaikka noin muuten ehkä sitten häröävätkin pitkin peliä ja välillä jopa haastavat riitaa. Mut noin muuten, loppujen lopuksi ovat aika mietoja verrattuna todellisiin pahiksiin ja sekopäihin, kuten vaikkapa Tuksuun.

Hohhoijaa, oikeasti Tuksu, varaas nyt vaan suosiolla aika sinne psykiatrille. Ties vaikka saisit oman pienen  pehmustetun kuutiosi, jossa levätä vähän aikaa, ehkä jopa kivan lääkityksenkin saat ja voi jopa olla kivoja mieshoitsuja, joita yrittää iskeä, mutta ei nyrkillä, koska sitten sut sidotaan nätiksi paketiksi, ettet pääse satuttamaan itseäs ja/tai muita. Ajatteleppas sitä noiden helvettihoureidesi sijasta.

#91734 Ilmoita asiaton viesti
    sus siunakkoon
    Participant

JMT

”Pääsen Israeliin!!!!! Jumala lähettää mut Kairoon, Egyptiin, sekä sen jälkeen Jerusalemiin suureen konferenssiin ja sieltä Tel-Aviviin! ”

Tänään on uutisoitu, että pommi on tappanut useita henkilöitä Kairossa lähellä kristillisten kirkkoa. Kuinka ihmeessä nyt Revankelista uskaltaa lähteä Egyptiin, Kairon kautta Israeliin, kun jo etukäteen pommit siloittavat kristillistä matkaa. Tosin tukiaiska ei ilmeisesti pahemmin lue uutisia, joten hyvää matkaa vaan sinne, minne ikinä meneekin Jumalan lähettämänä.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,042 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 148’ is closed to new replies.