Johanna Tukiainen Vol. 148

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 148

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,042 total)
  • Author
    Pastori
    Blocked

Ymmärrän hyvin, jos Tuksusta on tehty rikosilmoitus sen takia, että joku katsoo hänen edesauttaneen jonkun alttiin henkilön itsemurhaa. Aika selvää, että Tuksu haluttaisiin vastuuseen painostamisestaan ja henkisestä kiusaamisesta. Mikäli tälläistä on todisteellisesti tapahtunut, on asiassa kuitenkin melko monta muttaa.

Tuksu on itse sekaisin ja mahdollisesti alentuneesti syyntakeeton. Ei tarvitse olla lääkäri huomatakseen, että tuollainen nousujohteinen henkinen epävakaus saavuttaa kliimaksinsa jossain vaiheessa. Tuksu lietsoo itsensä paniikkiin ja purkaa pahaa oloaan ympärilleen. Mutta miten siitä sitten saataisiin rikosoikeudellisesti vastuuseen, on toinen juttu.

Lisäksi täällä on uskonnon vapaus ja sen varjolla porukka saa huseerata aika vapaasti ja esim pilata omien jälkeläistensä elämä. Moni uskonto on painostava, ahdistava, tuomitseva ja pitää kuristusotteessaan ja ajaa ainakin heikommat/herkemmät jäsenensä mielenterveydellisiin ongelmiin. Ei niitä saada vastuuseen mistään.

Työpaikka- ja koulukiusaamisetkin ovat kimurantteja tapauksia, vaikka näyttöä kuinka löytyisi. Henkisen pahoinpitelyn osoittaminen ja tuomitseminen ei ole läheskään niin helppoa, kuin fyysisen pahoinpitelyn osalta.

Tämä minun omaa mutua ilman minkäänlaista ammatillista taustaa aiheeseen.

#91736 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Hoitoon olis pitänyt toimittaa jo miljoonia vuosia sitten.

Kiihtyy tahti ja ahdistus pahenee.Aika kamalaa.

#91738 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Kyllä on tuskaisaa tuo uskovan elämä. Ihan sydäntä riipivää.

Mä tunnen kuinka vauhti kiihtyy…..Mikähän tuossa tuksun tapauksessa on lopputulos kun lähimmäisetkään ei enää auta. Antaako ne sen tarkoituksella romahtaa.Äippä on varmaan kovilla kun tarvii joka yö kuunnella tuota kamalaa vuodatusta.Tuommoseen tuskaan pitää ottaa jo enempi lääkkeitäkin.Ja krapulassa kaikki pelot kaksinkertaistuu.Tuikku murheeseen vaan. Ja varmasti on otettukin. En ole uskonut päivääkään tuohon sen raittiuteen.

#91741 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Eikä nyt ole enää syytä olla raitis.

#91742 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Päivitetty versio.

Prozac:

Johanna Mia Tukiainen Tämä on hyvin pelottavaa ja ahdistavaa; uskovat eivät saisi olla peloissaan eikä ahdistuksessa; mutta olen ollut TÄYSIN sitä mieltä, että ylöstempaus on joko ennen ahdistuksia tai puolessa välissä. Kun sain uutisen että se tapahtuukin vasta ahdingon ajan jälkeen, olin täysin kauhuissani, itkin ja rukoilin. Valvoin yökausia;

Nyt olen minä kauhuisani kun ylöstempauksen muuttuneesta ajankohdasta ei ole informoitu paremmin.

Yökausien valvominen on ollut Tunkille lajityypillistä käytöstä aina. Selitys siihen on vaihdellut työn luonteesta nykyiseen psykoosiin.

#91744 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Totanoin, ei ny ymmärrä pieni ihminen, miksi sisko on taivaan kodissa suaraan ilman ahdistuksia ym lopunaikojen kauheuksia, jos kaikki muut pitää odotella sitä ylöstempausta?

#91745 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Profetoi viime vuonna, että käteinen raha loppuu, uutta pressaa ei tuu, ja nyt ilmoitti, ettei ilmoitukset olleetkaan the Suurelta, vaan itte vihtahousuhan se siellä valehteli. Mistä nyt tietää, mikä on varteenotettavissa, mikä ei, kysyy pieni epäuskoinen:-(

#91746 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Olen täysin RAIVOISSANI jos kuulen yhtäkään sanaa edes, jossa mamuja puolestellaan tai heitä pitäisi hoivata!!!!!

Siinä on meille kaunis esimerkki kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta. Kannattaisi Tuksun lukea Raamatusta muutakin kuin lopunajan ennusmerkkejä, niin saattaisi vaikka muistaa tarinan laupiaasta samarialaisesta.

#91747 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

PKS1

Yökausien valvominen on ollut Tunkille lajityypillistä käytöstä aina. Selitys siihen on vaihdellut työn luonteesta nykyiseen psykoosiin.

Eikös toi vuorokausi rytmi kerro taas siitäkin että korkki on auennut? Ryypätessä Tuksu valvo yöt ja nukkui päivät. Kirjoitusvirheitä paljon, samoin kuin kännissä kirjoitteli.

Eipä hyvältä kuulosta! Kamala lukea kuinka kiittää Jumalaa Julian kuolemasta samalla katkerana valittaen ”oi miksi Minä en päässyt heti suoraan taivaaseen turvaan” Minä, minä……jälleen kerran. Äiti ei varmaan kiittänyt lapsensa kuolemasta. 🙁

#91748 Ilmoita asiaton viesti
    Huheijaa!
    Participant

Tuksun logiikalla hän ei tietenkään muuta Maijamiseen tai edes Ruotsiin. Mamuhan hänestäkin silloin tulisi. Kumma, että hyväksyy mamu vanhempansa ja mamu pikkuveljensä. Vai hyväksyykö ja on raivoissaan?

#91749 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tuksu määrää musiikinkin…

Xxxxx Xxxxxx mikä hillsongissa muka on ei hengellistä….itse kuuntelen sitä päivittäin ja koen väkevän pyhän hengen läsnäolon,vai väitätkö että sekin on perkeleestä….
    Hillsong Music on Paholaisesta sanoo Tunkki
    Johanna Mia Tukiainen Xxxxxx XXxxxxx etkö nyt vieläkään käsitä, että elämme lopunaikoja ja perkele esiintyy monissa paikoissa taitavasti ”valon enkelinä” ja käyttää Jeesuksen nimeä monissakin paikoissa. Hillsongs EI ole aitoa eikä oikeaa kristillistä musiikkia siitä olen varma!!! Tästä en ole täysin varma, mutta tutki asiaa itse; Hillsongs musiikin alkuperäinen tausta on pedofilia ringissä, sen kehittivät pedofiilit alun perin, sain tästä tietoa koska olen tutkinut järjettömästi kaikkia asioita. Paholainen oli alun perin taivaassa ennen ylpistymistään, musiikin johtaja; ja tottakai nyt lopunaikana saatana vaikuttaa myös musiikissa, ja ihminen olisi tyhmä, jos ei uskoisi että käärme kiemurtelee sisään myös ns. ”kristilliseen musiikkiin.” Hillsongs on samaa porukkaa siinä mielessä kuin joku Bethel; että he laulavat Jeesuksen rakkaudesta jne, mutta siihen se sitten jääkin. Ihminen ei saa tuudittautua vääränlaiseen pelastumisvarmuuteen; vaan ihmisen syntisyys, katumus ja kääntymys synneistä on hyvin olennaista. Jeesus kuoli ristillä sen tähden, että saisimme anteeksi syntimme; mutta se vaatii ensin niiden myöntämisen, katumisen sekä kääntymisen. Hae tietoa jokapaikasta; Suomessa on hyviä valheiden paljastajia, ja ulkomailla he ovat vielä tehokkaampia. Henki musiikissa ei ole oikea. Michael Smith, Jesus Culture yms. kaikki ovat lopunaajan ”kristillistä” musiikkia, joka ei ole oikeasta hengestä. Pyrin olemaan hyvin nöyränä näiden asioiden kanssa; taistelin aikoinaan itse vastaan, 17.vuotiaana olin mukana Livets Ord seurakunnassa Ruotsissa ja musiikki oli mahtavaa ja meno makeeta; enkä millään olisi halunnut pois sieltä; mutta menestysteologia EI ole millään muotoa raamatullista. Pyrin kokoajan lähemmäksi Jumalaa ja elämään Hänen tahtonsa mukaan, kaikkien lankeemusten vuosieni jälkeen; ja siksi tutkin jokaikisen asian tarkkaan. Kirjoitan tämän rakkauden hengessä! Siunaten, Johanna

#91750 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Alkaa olla nuo glamour-artistin kirjoitukset sellaisia että ylöstempauksen sijasta taitaa pian olla edessä tempaus Kellokoskelle.

#91751 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Uskomatonta höpinää nuo Tuksun uskisharhat. Tosin joissakin postauksissa myöntää olleensa väärässä. Tuo oli uutta Tuksua. Tuksu ei pääsekään pois pahasta. Ei tapahdu aikaistettua tempausta uskoville eikä Jumalan valitulle Tupsukalle. Kyllähän siinä hätä tulee. Mikä tuo tempaus oikeasti on? Aiemmin kuullutkaan. Ylösnousemuksesta olen kuullut. Mutta että tempaistaan oikein. Jääkö siinä luputiinit saveen kun tempaus tapahtuu?

#91752 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Amen! Tästä vaan kopiot koko keskusteluketjusta, ihmisten kommenteista ja Paul Dibin kirjoittamista Raamatun lauseista; kopioikaa olkaa hyvä KAIKKI näädät ympäri Suomea nettien herjaussivustoille, sekä FB ryhmän pilkkasivustollenne nämä tekstit. Esim. Roo Sa niminen henkilö Töölöstä, vaalea nainen joka annoit väärän todistuksen minusta Seiska lehdelle; luuletko todellakin, että tulet pääsemään siitä vapaaksi ilman minkäänlaista vastuuta….? Sama tyttö, joka esitit ja pilailit olevasi edesmenneen Julian ”ystävä” joka annoit hänelle lahjaksi rannekorun täynnä pyhimysten kuvia. Sama tyttö; joka varastit taskustani kotiavaimet, tunkeuduit privaattiin kotiin varastamilla avaimilla; ja VARASTIT koirani ja toimitit ne Viikkiin; sen jälkeen annoit vielä ”anonyyminä” haastattelun Seiskan lehdelle! Luuletko oikeasti; että et tule joutumaan vastuuseen teoistasi…..? Varkaus on RIKOS. Väärän valan antaminen on RIKOS. Tunkeutuminen toisen kotiin varastetuilla avaimilla on RIKOS! Sun henkilöllisyys on paljastunut; ja olet vain yksi esimerkki niistä vähintään kymmenistä tuhansista ihmisistä, jotka Suomessa suoltavat minusta valeita ja ovat rienanneet mua vuosikausia. Jokainen paha teko mua kohtaan; kääntyy teitä vastaan. Te ette ehkä vielä käsitä tässä vaiheessa asian vakavuutta, mutta tulette sen käsittämään vielä Jumalan edessä. Isaiah 54:17. Te olette vuosikausia vainonneet ja stalkanneet yhtä ainoaa ihmistä, joka ei ole teille tehnyt mitään pahaa. Nyt on sellainen asia; että me olemme viimeinen sukupolvi; joten jokainen teistä myös; ns. ”näädät” ette tule pääsemään sitä pakoon. Ette tule pääsemään pakoon tulevaa kolmatta maailmansotaa, antikristuksen valtaannousua, nälänhätää joka tulee Suomeen, Venäjän hyökkäystä jne. jne. joten nyt kannattaa tosissaan alkaa miettiä NYT; mitä te kirjoittelette musta ympäriinsä ja olette tähän asti elämänne aikana tehneet. Yhden ihmisen vainoaminen on järjetöntä; mutta järkeänne vaillahan te olettekin. Jeesus sanoi Raamatussa teidän kaltaisistanne ihmisistä: ”TE KYYKÄÄRMEET SIKIÖT, ETTE TULE PÄÄSEMÄÄN TAIVAASEEN, JA SAMALLA ESTÄTTE MYÖS MUILTA SINNE PÄÄSYN!” Juokaa nyt vielä vähän aikaa sitä shampanjaa ja naurakaa mulle………mutta aikaa ei ole kauan. Maailman surulllisimmat ja järkyttävimmät sanat, jotka ihminen voi koskaan kuulla elämänsä jälkeen ovat Jumalan viimeisellä tuomiolla: ”Te laittomuuden tekijät, menkää pois minun tyköäni, minä en teitä tunne.” Ja ne henkilöt, joille Jumala näin sanoo, tullaan heittämään ikuiseen tuliseen palavaan tulijärveen helvettiin yhdessä saatanan ja kaikkien langenneiden enkeleiden eli demonien kanssa. Rukoilen puolestanne; mm. pilakuvieni piirtäjät; sinusta on henkilöllisyys tiedossa; OLE NYT TODELLA VAROVAINEN MITÄ SINÄ TEET!!!! On olemassa yksi ainoa synti, jota ei anneta anteeksi koskaan, ei tässä elämässä eikä tuonpuoleisessa ja se on Pyhän Hengen pilkka. Teillä on aikaa vielä nyt tämän elämän aikana katua tekojanne, katua syntejänne ja tulla niiden kanssa Jeesuksen ristin juureen; niin saatte armon pelastua. Tämä tarkoittaa sitä, että teidän tulee myös kääntyä synneistänne pois ja aidosti katua niitä sydämessänne. Pyhässä Kirjassa nämä varoitukset lukevat ja Jumalan kärsiivällisyys maapalloa ja koko ihmisiä kohtaan on loppunut NYT. Jumalan vihanmaljat tulllaan vuodattamaan kaikkien päälle; ettekä te pääse pakoon myöskään ne, jotka kehutte sydämissänne ja nettipalstoilla, että ”minulla on sentään perhe ja lapsia, olen menestynyt ja onnistunut, minulla on suuri kaveripiiri jne. jne” voi teitä……..! Jumalan vihanmalja tulee teidän jokaikisen ylle; te tulette menettämään lapsianne, te tulette joutumaan suureen ahdinkoon, sellaiseen, jollaista ei ollut Hitlerin aikaan, eikä ole ollut koko maapallon historian aikana. Me kaikki tulemme siihen joutumaan; ja siksi varoitan teitä; KATUKAA SYNTEJÄNNE JA KÄÄNTYKÄÄ ennen kuin on LIIAN MYÖHÄISTÄ! Helvetin liekeistä ja kidutuksesta ei pääse enää koskaan pois; siellä ollaan ikuisesti. Ikuinen kidutus! AINOASTAAN Jeesus Kristus on Tie, Totuus ja Elämä! Näitä varoituksia annetaan vielä vähän aikaa; ja sitten aika on loppunut. AMEN!
    ”}” data-interaction-root-id=”_3-mf” data-testid=”ufi_comment_like_link”>Tykkää · 4 min

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen TIME IS RUNNING OUT!!!!! REPENT!

#91753 Ilmoita asiaton viesti

” Varkaus on RIKOS.” (JT)

Monestako rikoksesta Tuksu on jäänyt kiinni? Entä minkä verran Julle ehti varastaa? Tullirikoksia heiltä löytyy myös. Miamista joskus palatessa olivat sisarukset ostaneet kaikkea kivaa Miamista, mutta Helsinki Vantaan tullissa ”eivät muka tienneet”, että tavarat olisi pitänyt tullata. Molemmat saivat sakot ja lisäksi joutuivat maksamaan tullia maahantuoduista räteistä ja rihkamasta. Kaksi ”kokenutta” matkailijaa? 🙂

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,042 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 148’ is closed to new replies.