Johanna Tukiainen Vol. 148

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 148

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,042 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

Vihdoinkin ratkaisu Lähi-Itään.

c est la vie:

JMT

”Pääsen Israeliin!!!!! Jumala lähettää mut Kairoon, Egyptiin, sekä sen jälkeen Jerusalemiin suureen konferenssiin ja sieltä Tel-Aviviin! ”

Yhteinen vihollinen yhdistää. Tämä on kyllä Jahvelta ja Allahilta aika raaka veto, mutta kun ei ikiaikainen väkivalta ole tuonut ratkaisua. Eräs aikamme johtavista ajattelemattomista on sanonut: ”Joskus väkivalta lopettaa vittuilun”. Nyt kokeillaan käänteistä toimenpidettä.

#91755 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

”koska olen tutkinut järjettömästi kaikkia asioita”.

AMEN to that.

#91756 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Halleluja!  Tuksu puhuu kerrankin totta kertoessaan tutkineensa järjettömästi kaikkia asioita.  Ihan naulan kantaan,  ei mitään järkeä!

#91757 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Aaaah. jumalan kosto olikin suunnattu NÄÄDILLE.

Nyt alan ymmärtämään tuon uskontohöpötyksen, sillä yritettiin nousta näätien yläpauolelle ja kun ei itse voi niin jumala rankaisee (Pallokala on liian paksu kiivetäkseen tikkaille tulikiven tiputteluun)

#91758 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Dother on God

#91759 Ilmoita asiaton viesti
    Janis
    Participant

Perkeleen Johanna Tukiainen!

Nyt oli pakko rekkautua sisään luettuani viimeisen kirjoituksen.

Julian kuoleman aikaan laitoin teidän perheelle kauniin kuvan teksteineen Seiska-liveen sekä osanottoni koko perheelle. Sitä ennen en ollut sinusta lukenut muuta kuin mitä lehdissä joskus oli juttua Kanervasta jne….

Kirjoitin avoimesti oman tyttäreni kuolemasta, hän kuoli muutamia kuukausia ennen Juliaa. Vilpittömästi otin osaa varsinkin äitisi suruun.

Seiskalaiset jotkut varmasti muistavat nikkini Janis? Tirlittan, Syyskoira, Prinsipeca, Ellu ja monet muut. Tein kuvia sinne.

Olen nyt tosi vihainen kuinka kehtaat uhata lapsien menetyksillä ja ahdistuksilla!!!! Stalkkaajia? Sinun juttujasi luin vasta Julian kuoleman jälkeen Seiskan blogissa ja nyt facessa.

Minä olen menettänyt esikoistyttäreni, ainoat siskoni, veljeni, mieheni, lapsenlapseni…. kolme pientä poikaa jäi orvoksi…  🙁

Tämän kaiken ahdistuksen kanssa olen elänyt jo vuosia, itkenyt surusta ja ikävästä.. Huutanut miksi Herra otit lapseni? Miksi kaikki sisarukseni? Miksi pienen poikavauvan? MIKSI??? Kaikki tämä tuska josta sinä Johanna Tukiainen et todellakaan tiedä mitään!!!  Kävele minun kengissäni! Koe kaikki menetykset, koe kaikki tämä TUSKA ja Uhkaile…. Vittu mä sanon nyt rumasti mutta sinä saatanan lähettiläs ansaitset kaikki, enkä kadu kirosanojani!!

Sinä pelottelet ihmisiä, uhkailet ihmisiä päivittäin.. Millä vitun valtuuksilla sinä olet tuomari??? Mä teen susta kanssa ilmoituksen faceen kuinka uhkailet ihmisiä ja loukkaat heitä!

Sinä et ole Jumalan tytär! Sinä et ole edes Uskovainen! Sinä olet Mielisairas! Uskovainen ei koroita itseään suurinpiirtein Jumalasta seuraavaksi! Sinulla on muka Jumalalta Valta tuomita, solvata, uhkailla…..

Facekavereistasi yksikin joka sanoo sulle takaisin sinä uhkailet ja blokkaat! Toivon sulle….. en ainakaan hyvää…

#91760 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Äläpä hermostu Janis.Eihän sillä ole mitään mistä sinua syyttää, kunhan soittaa poskeensa paskiainen. Ei se muuta osaa

Meillä monella onenemmän elämässä koettelemuksia joista tuo hurmepää ei osaa uneksiakaan.Mutta hää on luhistumassa omaan hulluuteensa, ei tule olemaan helppoa sekään.

Älä välitä, mennään me eteenpäin ja osoitetaan sympatiaa edelleenkin, niillekin jotka ei sitä ansaitse.

#91761 Ilmoita asiaton viesti
    Safina
    Participant

Koska Johanna nauttii Jeesuksen veren suojaa, hänet voi ihan hyvin lähettää Kairoon pommiuhkasta huolimatta. Kädet vaan pystyyn ja kaikki pommit ikään kuin halvaantuvat paikoilleen. Niin se menee.

#91762 Ilmoita asiaton viesti
    Buck the Weasel
    Participant

Närvänen sen sanoi.

Tv. Tirlittan

#91763 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Janis, otan osaa.

Tosiaan, eikö tuo Tuksun esiintyminen facessa ole sääntöjen vastaista ? Vai saako yksityisasetuksilla suoltaa mitä vain ?

#91764 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Tuksulla on ahdistus päällä. Nyt Tuksu uhkailee näätiä kun ei edes uskonnolla ja helvetillä pelottelu saa näätiä hiljenemään. Se on kuule Tunkki sillai, että TOTUUS ei pala tulessakaan, huuda mitä huudat. Aiemmin uhkailit oikeuslaitoksella ja korvauksien saamisella. Se ei tainnut oikein toimia? Nyt uhkailet helvetillä. Ei kuule toimi tämäkään, antasit jo olla. Tekisit jotain KRISTILLISTÄ ja HYVÄÄ netin ääressä huutamisen sijaan. Kristinusko KUTSUU lempeästi ihmisiä kuulemaan evankeliumia eli ilosanomaa. Sinä uhkailet ja puhut rumia. Hyi hyi.

Kerran minun silmille tuli hyppimään pikku-ukko. Heristeli raamattua silmien edessä  ja Tuksun lailla huusi Jeesuksen ristin verta. Asia hoitui soittamalla 112 ja valtion palkkalistoilla olevat sinitakkiset miehet tulivat hakemaan häirikön pois. Veivät, eikä pikku-ukkoa ole näkynyt sen jälkeen. Tuleppas Tuksu ikinä minun eteen noita hulluuksiasi huutamaan, se on lähtö justiin eikä melkein.

#91766 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Pastori:

”koska olen tutkinut järjettömästi kaikkia asioita”.

AMEN to that.

Välillä lipsahtaa totuuskin. Johtuuko sitten yökausien valvomisesta.

#91767 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Nyt on hurja meininki, Jumalan dother on sekaisin niin että kohta kuuluu dingdong eikä paluuta ole, veikkaukseNI.

Ei taida rauhoittumiseen auttaa Tapsa ehtoollisviinakaan, ja ehkä sitä on tosiaan jo nautittukin. Ja-tai rouskuteltu pameja niin kahmalokaupalla että silmät seisoo päässä kuin kyrpä häissä. Ihan tajuttoman edesvastuutonta noin mielisairaan henkilöllön omaisilta olla edes yrittämättä saada hullua hoitoon,  nuo kirjoitukset alkaa olla sitä luokkaa että täyttävät kyllä uhkailun ja pelottelun tunnukset kirkkaasti. Eli jos nyt rikossyytettä ei niillä vielä saakaan niin kyllä tuo tunkki on niin hourula kamaa kuin vaan ikinä voi olla. Vaatii pidempikestoista akuankka terapiaa tällä kertaa. Kun kaikki disney on saatanasta niin ei taida hoito senkään puoleen tehota ihan pienellä puhaltelulla.

#91768 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

Jerusalem studio/ Jerusalem-syndrooma/ TV 7

Tässä Jerusalemin psykiatri kertoo kuinka Mia Marian Lähi-idän matka tulee etenemään!

#91769 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sääntöjen mukaan.

Pastori:

Tosiaan, eikö tuo Tuksun esiintyminen facessa ole sääntöjen vastaista ? Vai saako yksityisasetuksilla suoltaa mitä vain ?

Facen normit ovat selkeät. Jollei tissit näy, on kaikki luvallista.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,042 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 148’ is closed to new replies.