Johanna Tukiainen Vol. 148

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 148

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,042 total)
  • Author
    kaljakurre
    Participant

Oijoi. Tunkki upseerina. Nyt pelottaa.

#91196 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Mihinkän ne joulupadan pennoset joutuisikaan, jos Tunkki olisi joulupatakerääjänä. Voisi kyllä olla uuttera joulupatasoturi

#91197 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

henkilöllö

Mihinkän ne joulupadan pennoset joutuisikaan, jos Tunkki olisi joulupatakerääjänä.

Meikkipussiin, tietysti!

#91198 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant
    #91199 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

JMT: Amen ja Hallelujah!!!! Kaikki kunnia, ylistys ja valta Jeesukselle Kristukselle joka kuoli ristillä syntiemme tähden; ja meillä on mahdollisuus pelastua taivaaseen tunnustamalla Hänet Jumalan pojaksi, tunnustamalla ja katumalla syntejämme ja kääntyä niistä pois; ja se pitää tehdä NYT sillä ylöstempaus turvaan taivaaseen voi tapahtua ihan minä hetkenä hyvänsä. Korjasin väärän Raamatun tulkinnan alla olevan tekstin alle; sain vahvistuksen siitä usealta uskovalta. Jumala puhui mulle; nimeni on kirjoitettu Elämän Kirjaan ja tehtäväni on toimia evankelistana niin kauan kun aikaa on jäljellä. KAIKKI KUNNIA IÄNKAIKKISELLE JUMALALLE JA HÄNEN POJALLEEN, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!! Olen niin onnellinen, etten voi sanoin edes kuvailla!!!! Shalom, rauhaa jokaikiselle suomalaiselle koko maalle! Jumala on kanssani; eikä silloin kukaan voi olla minua vastaan!  Ihmisten vuosikausien pilkat, ylenkatsominen, nöyryytys, julmuus jne. olen antanut kaiken anteeksi enkä todellakaan kanna kaunaa kenellekään!!!!  Hallelujah; Jeesus on Herra!!! Ei ole mitään yhtä IHANAA kuin saada olla Hänen omansa! El Shaddai, Yeshua Kadosh; THANK YOU FOR SAVING MY SOUL FROM HELL!!!! AMEN

Se on kuulkaas niin suomalaiset; että kohta se on menoa!!!! Ylös taivaankotiin Jeesuksen luokse Karitsan häihin!!! Rauhaa kaikille! Amen!

Jeesus pelasti minut helvetistä; joten ei sen suurempaa asiaa voi enää olla!!! Hallelujah; kiitän ja ylistän Häntä jokaikinen päivä!

JUMALA puhui minulle!!!!  Olen niin innoissani; Jeesus Kristus on HERRA!!!! Hän haluaa että olen evankelista! Jakakaa kaikkea jota FB seinälleni laitan!!! AMEN

3 h

#91200 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

JMT: YLISTYS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE: Pääsen evankelioimaan Ylläkselle 13.4.2017-17.4.2017, tulen olemaan paljon Saaga hotellin alueella evankelioimassa!!! Sitten tulen todistamaan helvettikokemuksestani 13.5.2017 Seppo N Armo Uutinen kokouksessa Leivonmäellä! Ja Ylistys Jeesukselle Kristukselle; tulen todistamaan myös USA:ssa!!!! AMEN!

KK:  Ehtisitkö tulla jossain vaiheessa Tampereen seudulle? Täällä on syrjään jääneitä ihmisiä, työttömiä, mielenterveysongelmaisia, huumeiden käyttäjiä ja pikkurikollisia. Jeesus voisi niin tämänkin kaupungin asukkaita koskettaa ja antaa synkkyyden keskelle ilon ja valon

2 h

#91201 Ilmoita asiaton viesti
    Prinsessa69
    Participant

Pelastusarmeijan keräyslootaa mukaileva boxi mukaan ja baanalle. Paremmin se tuottaa, kuin Ali-rättien kaupinta tai kolmenkymmenen kalenterin valtava kauppa.

Ja tietysti oma avain, jolla boxin voi tyhjentää aina, kun janottaa, pillerittää tai piikityttää.

#91202 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#91203 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

http://fi.newsner.com/haaseremonia-keskeytyy-kirkon-takaosasta-kuuluvaan-aaneen-sitten-morsian-puhkeaa-kyyneliin

JMT: Minusta oli tosi uskomaton video jonka katsoin netistä, jossa kristillinen pieni seurakunta rukoili ja lauloi, ja yhtäkkiä alkoi kuulua ulkopuolista laulua; ja seurakunnan jäsenet hiljenivät, ja kirkas laulu jatkui hiljaa kauan aikaa; joka osottautui Jumalan enkelien kuoroksi! En muista enää missä maassa tämä tapahtui vähän aikaa sitten.

#91204 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Lora Surkea Nasoalueen Hoitaja:  I miss you my sweet bonbon….really hard to live without your kind heard when we are sooo far away baby

JMT: We are going to meet eachother really soon my beautiful friend!

#91205 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ja Ylistys Jeesukselle Kristukselle; tulen todistamaan myös USA:ssa!!!! AMEN!

Nyt kun tietäisi onko tunkilla sen Maijamisen suuren juoppohulluus kohtauksen, anteeksi jumalan puhuttelun with tulva ja avaruusoliot, jälkeen mitään asiaa koko jenkkilään, vai käännytetäänkö revankelista taivaan, anteeksi USA:n porteilta takaisin.

#91206 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#91207 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

I miss you my sweet baboon.

Eikun bonbon.

#91208 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kirjoitusvihre.

Angeli’:

Lora Surkea Nasoalueen Hoitaja:  I miss you my sweet bonbon…

Luultavasti näiden kirjoitustaidolla on tarkoitettu bonoboa josta nykyisin on vanhurskasta käyttää nimeä kongonsimpanssi.

#91209 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

JMT: YLISTYS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE: Pääsen evankelioimaan Ylläkselle 13.4.2017-17.4.2017, tulen olemaan paljon Saaga hotellin alueella evankelioimassa!!!

Mahtaa alueella olla salskeita järjestyksenvalvojia jotka varsin pian ohjaavat rytmihyytelön pois sesonkia häiritsemästä. Ei taida karaokeenkaan olla asiaa.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,042 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 148’ is closed to new replies.