Johanna Tukiainen Vol. 149

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 149

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,192 total)
  • Author
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen TÄNÄÄN kaikki paikalle: Jassu Treffipub ravintolaan Alanyaan; tänään alkaa showni ja se jatkuu jokatoinen ilta Jassu Treffi Pubalanya suunnilleen klo.23.00 alkaen mutta olen paikanpäällä jo aiemmin. Kanssani saa ottaa yhteisvalokuvia, mutta ILMAN mitään käsimerkkejä! Kanssani voi myös mielellään jutella!  Hetki sitten

#93987 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Jollaksen Island:
    Onks kellää tietoo, et miten pummi bongas ton kapakan ”esiintymispaikakseen” ihan itsekö ottanut yhteyttä???

Eihän se ite saa mitään aikaan. Jonkunhan matami aina tarvitsee asioitaan hoitamaan. Pienimpiäkin. Jollei joku hoida, ota selvää, kuljeta, katso netistä jne jne, niin hoitamatta matamilta jää.
    Se oli minulle suuri ihmetys, että sai rahjattua itsensä tuonne Alaniaan.
    Siellä sitten ilmeisesti olikin baarinpitäjä tai joku muu apulainen lentokentällä vastassa henkilöauton kanssa. Päättelen siitä, että aamun ensimmäisissä kuvissa oli jonkun paikkakuntalaisen kanssa seisomassa hotellin pihassa valkoisen auton takapuskuriin nojaillen. Ja päällä sama musta duffelitakki, millä Vantaalta reissuun lähti. Kuvassa jo aurinko kauniisti paistoi, kaverilla vain lyhythinainen t-paita

#93988 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Kiitos voielämä tiedoista ?

Täällä oppii aina jotain uutta. Ja tykkään vanh.aik tavasta selvittää asioita.

Välillä tuntuu siltä, että nyk on epäkoht kysyä,,,, mitvit häirittet mua/muita

Kvg, ja asia selvitetty.

#93989 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tuksu oppi uuden sanan. Obsessoitunut.

#93990 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Minä kans ihmettelin, että sai itsensä siirtym niin nopsaan seuraavaan paikkaan. Mut ehkä jopa helpompaa. Samat kapsäkit . Kätevää. Eihän siinä välissä mitää pyykkejä, lik vaatteiden poisblokkaamista tarvitse, kun ei niitä pestäkään

Albertti on täynnä rojua ja sotku on melkoinen. Nyt tuli mieleen, että en ole ikinä nähnyt siellä pyykink.telinettä missään… edes tyhjää/ kaikenmaailman rojulla lastattua

#93991 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Bira Bxx Mxxx oksennustarra 2 min

Johanna Mia Tukiainen Kuvasi kertoo kaiken sinusta demonien vallassa oleva obsessoitunut ihminen! Hetki sitten

Bira Bxx Mxxx  demonikin parempi kuin tuollanen botoxia täys pumpattu silikooni pelle Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen Näin teitä eilen paikanpäällä; te olette ympäri kännissä olevia raukkoja; jotka haukutte minua! Olette kateuden ja katkeruuden, pahojen henkien vallassa olevia ihmisiä! Katso ”John George Deliverancy video” niin voit päästä vapaaksi demoneista! Jeesus on voittaja ja kuningas!!!!! Olet luuseri ja häviäjä paholainen!!!! Hetki sitten

Bira Bxx Mxxx  erittäin mielenkiintoista että oot mut siel nähnyt,,sillä mä olen suomessa,,,,oot tainnu juoda pikkasen liikaa ja näät näkyjä Hetki sitten

#93992 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Tuksu oppi uuden sanan. Obsessoitunut.

Jess, ja sitä tullaankin taas käyttämään viljalti.
    Samoin, kun kuuli sanan traktaatti, niin sitä on sitten käytetty joka toisessa lauseessa. Ärsyttävyyteen saakka.

#93994 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Lähtö hyväksytty..tty..ty.

Laihanlainen.:

Mita mita? Lora viela Israelissa ni ei saada kuvia valaasta rannalla tai muuallakaan ku ei oo kuvaajaa  Milloinkoha kerkee Turkkiin esiintymaan vai siirtyykö vielä ensimmäinen shou pidemmälle, ku ei päätähti yksin esiinny. Luulis ny jonku turistin ottavan siitä kuvia niin vois sitten kehuskella enemmän rannasta, parvekkeesta, jonosta kosijoita tai ihan vaan trakujen jaosta vähäosaisille

Looran jopi on toimia nimenomaan kuuluttajana, eikä voida edes kuvitella että kansainvälisen luokan tähti menee lavalle kuin koulun kevätjuhlassa.

#93995 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Bira Bxx Mxxx; ymmärrän että olet nyt katkera ettet saa olla Turkin lämmössä! Hillitse kuitenkin kielesi! Olen raitis yksin Jeesuksen armosta! Hetki sitten

Bira Bxx Mxxx  koha oon siel hehehehe,,,not sit sulla unohtunu ottaa ilta botoxit hehe , uskovainen ja näyttää persettään baarissa HUH HUH Hetki sitten

Bira Bxx Mxxx  ja en todellakaan ole katkera,,oon sentään turkissa ollu 25 kertaa ja kohta uudelleen Hetki sitten

#93996 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Miettinen joo , Tuksu oppii uuden sanan about puolen vuoden välein ja sitä jauhetaan kunnes oppii uuden!

#93998 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaarijumala
    Participant

Ylihuomisesta alkaen mukana MYÖS toinen vaalea kaunotar, loora. Kukas se toinen sitten on?

#93999 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Aih, no voi viddu, söin juuri puolet tutti frutti karkkipussista ja  ryypiskelin melkein litran valkkaria, siis pirun kusta, jotenka voitte odottaa kaikenlaista höpsönlöpsöä ennenkuin sammahdan:-D Lomailua loppuviikko.

#94000 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Satu Kxxxxxxx  Johanna Mia Tukiainen Olet luuseri ja häviäjä paholainen!!!! 20 min

Robert Axxxx  Here is couple of jealous women again. 9 min

#94001 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Satu Kxxxxxxx  kylla meilla suomessa niin sanotusti julkkikset ottavat kritiikkia vastaan mut tolla menee itella pikkasen liian pitkalle noi sen jeesus diipadaaat 37 min

Jxxxxxx Txxxxxx  Lopeta Jeesuksen kristuksen nimessa ja veressa lopeta!! Nyt loppuu Johannan kiusaaminen ja herjaaminen oletteko itse niin taydellisia etta voitte herjata ihmista joka tekee vain hyvaa Han tekee Herran tyota toisin kun te herjaajat te palvotte itse lusiferia kauhistus Jumalalle tehkaa parannus muuten joudutte helvettiin! 9 min

Johanna Mia Tukiainen Amen!!!! ✝6 min

Päivi Lxxxxxx  Hyvänen aika mitä kiusaamista, Johanna on uskossa raitis oletteko kateellisia kun itse ette pysty siihen. Rukoilkaa ja tehkää parannus. Hän on esiintymässä ja antakaa hänelle esiintymis rauha. Siunausta Johannalle. Hetki sitten

#94002 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Huomasin tuon absessootunut-sanan. Ja ihmettelin, että se on kirj oikein. Oisha siin voinu olla p ja vain kaks ässää. Ihme

Sanaa käytetään aika vähän suomen kiellessä. Mitä se oikeastaan tarkoittaa?

Olla haltioissaan jostain? Pakonomainen, lähes patolog kiinnittyminen johonkin asiaan?

Pitääpä tsekata. Samalla vois katsoa traktaatin selityksen. Se on aiankin mulle ihan uusi termi

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,192 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 149’ is closed to new replies.